Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
Perica
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 614
Pridružen: So sep 27, 2003 5:00 pm

dvojni konus

Napisal/-a Perica Po jun 14, 2004 9:32 am

Zivjo!
No, zdej sm se odlocu, da bom kupu filter, sam ne vem tocno katerega .... ali naj bo navadni stozcasti (v Technoracing stane 8500), ali naj bo stozcasti z dvojnim konusom (cena je 11400)!?!?

Katerega priporocate vi? Kateri bo dal vec zvoka? Sej bom jutri imel moznost probati oba, vendar me zanimajo vase izkusnje in mnenja!!!

Ce je pa podobno vprasanje ze bilo v bliznji preteklosti, pa lahko to temo zaklenete!

HVALA
 
Uporabniški avatar
Nu-NRG
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2344
Pridružen: Pe okt 03, 2003 11:56 pm
Kraj: Ljubljana

Re: dvojni konus

Napisal/-a Nu-NRG Po jun 14, 2004 9:35 am

Perica je napisal/-a:Zivjo!
No, zdej sm se odlocu, da bom kupu filter, sam ne vem tocno katerega .... ali naj bo navadni stozcasti (v Technoracing stane 8500), ali naj bo stozcasti z dvojnim konusom (cena je 11400)!?!?

Katerega priporocate vi? Kateri bo dal vec zvoka? Sej bom jutri imel moznost probati oba, vendar me zanimajo vase izkusnje in mnenja!!!

Ce je pa podobno vprasanje ze bilo v bliznji preteklosti, pa lahko to temo zaklenete!

HVALA

Sicer pise gor .. use search .. drgac pa pazi, da bo avto dobil dovolj zraka (stozicast filter) ali ne prevec (dvojni konusni). Za moje pojme data pa oba kr lep zvokec ;)

LP, Klemen
Prosim, naredite mi ta forum spet normalen!
 
Uporabniški avatar
kaWsk
Uporabnik
 
Prispevkov: 1040
Pridružen: Pe feb 13, 2004 5:51 pm
Kraj: Dol pri Ljubljani

Napisal/-a kaWsk Po jun 14, 2004 9:43 am

mam mazdo 1.6 16v dohc, pa hočm seveda met mal bolši zvok :D A pol je boljš da dvojnega konusnega, ker kao ni treba tolk zraka dovajat? A se bo slučajn kej poznal na moči motorja (neki sm slišu, da se na 16v bolj pozna?)


kam to sploh monitraš? u tisto škatlo, k je zej filter?, pa dol snameš pokrov, da je več zraka?
Zadnjič spremenil kaWsk, dne Po jun 14, 2004 9:56 am, skupaj popravljeno 1 krat.
EJ6
 
Uporabniški avatar
Pugi
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6195
Pridružen: Ne avg 24, 2003 8:21 pm

Napisal/-a Pugi Po jun 14, 2004 9:52 am

Search.
Slika
 
Uporabniški avatar
Asterix
Uporabnik
 
Prispevkov: 1385
Pridružen: To nov 26, 2002 10:11 am

Napisal/-a Asterix Po jun 14, 2004 9:56 am

odstranis skatlo in filter, ki je v njej. na cev, ki gre v skatlo, pa montiras filter. potem pa še pritrdis, ce je potrebno. (meni ni, ker filter sedi na spodnji strani skatle)
Kadim Lord, vozim Ford, v Avstriji mešam mord.
 
Uporabniški avatar
Perica
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 614
Pridružen: So sep 27, 2003 5:00 pm

Napisal/-a Perica Po jun 14, 2004 10:40 am

A ima mogoce kdo kaksen pokrov za cez original skatlo od filtra pri renault Clio 1.4 (75KM, letnik 99)? Ne rabim cele skatlje, ampak samo ta pokrov, ker ga rabim da bom lahko filter montirov!!!

No, tuki je se slikca pa nej mi kdo pove ce ma kej tazga odvec al pa ksnga jurja tud placam!!!

slika: http://freeweb.siol.net/olgca/pokrov.htm
 
Uporabniški avatar
Perica
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 614
Pridružen: So sep 27, 2003 5:00 pm

Napisal/-a Perica Po jun 14, 2004 10:47 am

Evo, zdej pa se slikca, kako bo moja montaza zgledala! Verjetno se bom pa odlocu za dvojni konus! A je res da dvojni konus ne rabi tok zraka kot "enojni konus"?

slika: http://freeweb.siol.net/olgca/nacrt.htm

hvala
 
Uporabniški avatar
TITan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3443
Pridružen: Če jan 30, 2003 11:41 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a TITan Po jun 14, 2004 11:08 am

Search

Dvojni konus ima pač malo večjo površino kot enojni. Z enako površino se bosta enako obnašala, samo un z enojnim bo moral bit večji. Pri avtih z pod 100km (realno pod 75mk) pravjo da filter vzame preveč navora pri nizkih obratih, kar naredi dnevne vožnje zoprne. Kar se zvoka tiče je pa edino možno, da vse probaš.
Slika
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d Po jun 14, 2004 11:56 am

Med tema dvema filtroma nes opazil razlike, usaj na moci ne...
mozno da bo malenskost pri zvoku zaradi drugacne oblike
 
lucky
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 500
Pridružen: Pe feb 07, 2003 4:22 pm

Napisal/-a lucky Po jun 14, 2004 12:02 pm

za bolši zvok je bolši navaden filter, se pravi brez dvojnega konusa ker se zvok odbija od ravne stene filtra in zato pride bolj globok. podobno kot ko parkiraš avto rikcerc pred zidom, dobi avspuh bistveno miočnejši zvok.....glede moči pa ni bistvene razlike, samo premajhen ne sme bit.
 
Uporabniški avatar
kaWsk
Uporabnik
 
Prispevkov: 1040
Pridružen: Pe feb 13, 2004 5:51 pm
Kraj: Dol pri Ljubljani

Napisal/-a kaWsk Po jun 14, 2004 12:25 pm

kak navadn? a stožasti konični?

tole?: http://www.technoracing-sp.si/1/sprintfilter/konicni.html
EJ6
 
Uporabniški avatar
Perica
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 614
Pridružen: So sep 27, 2003 5:00 pm

Napisal/-a Perica Po jun 14, 2004 1:25 pm

A se lahko prosim posvetite se mal tej zadevi:

A ima mogoce kdo kaksen pokrov za cez original skatlo od filtra pri renault Clio 1.4 (75KM, letnik 99)? Ne rabim cele skatlje, ampak samo ta pokrov, ker ga rabim da bom lahko filter montirov!!!

No, tuki je se slikca pa nej mi kdo pove ce ma kej tazga odvec al pa ksnga jurja tud placam!!!

slika: http://freeweb.siol.net/olgca/pokrov.htm



Aja, pa ce lahko prosim se kdo mal komentira tole sliko moje montaze?! A bo imel filter dovolj zraka? Slika ponazarja stranski ris, zato vam morm povedat, da bo mel ta pokrov, skoz katerega bo filter ven gledal, tud nekaj dodatnih lukenj izrezanih, da bo cim vec zraka not prslo!!!

slika montaze: http://freeweb.siol.net/olgca/nacrt.htm

hvala
 
Uporabniški avatar
Asterix
Uporabnik
 
Prispevkov: 1385
Pridružen: To nov 26, 2002 10:11 am

Napisal/-a Asterix Po jun 14, 2004 2:15 pm

a ti bos zgornjo skatlo odrezal?

potem kupi nekje na odpadu za jurja, pa je reseno.
Kadim Lord, vozim Ford, v Avstriji mešam mord.
 
Uporabniški avatar
iLLoGiC
Novinec
 
Prispevkov: 274
Pridružen: Pe feb 06, 2004 6:11 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a iLLoGiC Po jun 14, 2004 2:21 pm

Perica je napisal/-a:A se lahko prosim posvetite se mal tej zadevi:

A ima mogoce kdo kaksen pokrov za cez original skatlo od filtra pri renault Clio 1.4 (75KM, letnik 99)? Ne rabim cele skatlje, ampak samo ta pokrov, ker ga rabim da bom lahko filter montirov!!!

No, tuki je se slikca pa nej mi kdo pove ce ma kej tazga odvec al pa ksnga jurja tud placam!!!

slika: http://freeweb.siol.net/olgca/pokrov.htm



Aja, pa ce lahko prosim se kdo mal komentira tole sliko moje montaze?! A bo imel filter dovolj zraka? Slika ponazarja stranski ris, zato vam morm povedat, da bo mel ta pokrov, skoz katerega bo filter ven gledal, tud nekaj dodatnih lukenj izrezanih, da bo cim vec zraka not prslo!!!

slika montaze: http://freeweb.siol.net/olgca/nacrt.htm

hvala


Zakaj bi sploh rad pokrov? Sej ce mas filter,ne rabis nobenga pokrova pol gor,samo zraka bo majn,al pa bo vroč... In to nicht gut!
Govoril sem...
 
Klausz
Novinec
 
Prispevkov: 129
Pridružen: Po dec 08, 2003 7:42 pm

Napisal/-a Klausz Po jun 14, 2004 2:26 pm

Tako je, nicht gut, pa sploh ne vem zakaj kompliciras... sportni filter se obicajno montira na prosto, brez kakrsnihkoli skatel in okvirjev...
 
Uporabniški avatar
kaWsk
Uporabnik
 
Prispevkov: 1040
Pridružen: Pe feb 13, 2004 5:51 pm
Kraj: Dol pri Ljubljani

Napisal/-a kaWsk Po jun 14, 2004 2:31 pm

sam drgač pa so tile (sprintfilter) filtri u technoracingu dobri al so bl krš?
Zadnjič spremenil kaWsk, dne Po jun 14, 2004 2:45 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
EJ6
 
Uporabniški avatar
Perica
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 614
Pridružen: So sep 27, 2003 5:00 pm

Napisal/-a Perica Po jun 14, 2004 2:31 pm

a pol predlagate, da se kar brez pokrova okol vozm? Ja prov, men je kul! Bom pa drgac probov filtr gor pritrdit!!! Ko bom naredu vam bom sliko objavu, da boste se mal pokomentiral!!!!

HVALA vsm
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d Po jun 14, 2004 2:37 pm

Perica je napisal/-a:a pol predlagate, da se kar brez pokrova okol vozm? Ja prov, men je kul! Bom pa drgac probov filtr gor pritrdit!!! Ko bom naredu vam bom sliko objavu, da boste se mal pokomentiral!!!!

HVALA vsm


Hm... obicna skatla ustran pa konusen filtr gor :D
 
Uporabniški avatar
Perica
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 614
Pridružen: So sep 27, 2003 5:00 pm

Napisal/-a Perica Po jun 14, 2004 3:19 pm

A pa se je ze kdo spravu pri tem motorju to skatlo dol jemat?!?! Motor je 1.4 (letnik 99)! Skatla je pa vidna na tej sliki: http://freeweb.siol.net/olgca/pokrov.htm Men so zaenkrat vsi rekl, da se tega ne da tko enostavno dol vzet, ker je na neki zlo pomembnega (ne vem kaj) pritrjena!!! Sam bom jutr probov z enim ki se na to spozna to dol dobit in pol filtr direkt na loputo montirat!!!!

WISH ME LUCK
 
Uporabniški avatar
kaWsk
Uporabnik
 
Prispevkov: 1040
Pridružen: Pe feb 13, 2004 5:51 pm
Kraj: Dol pri Ljubljani

Napisal/-a kaWsk Po jun 14, 2004 3:45 pm

katere vrste filtrov obstajajo: konični, konusni, dvojni konosni, cilindrični

če kak?
EJ6
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Majestic-12 [Bot] in 1 gost