Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
kaWsk
Uporabnik
 
Prispevkov: 1040
Pridružen: Pe feb 13, 2004 5:51 pm
Kraj: Dol pri Ljubljani

kdo bi mi porezal fedre...

Napisal/-a kaWsk So jul 17, 2004 11:14 am

kje v ljubljani bi mi lahko kak mojster porezal fedre (recimo dva kolobarja). Važno je, da naredi karseda profesionalno (mislm še neki cajta živet :D)

Kake so vaše izkušnje z takimi fedri?
EJ6
 
Uporabniški avatar
CST™accim
Uporabnik
 
Prispevkov: 1305
Pridružen: To mar 12, 2002 10:08 pm
Kraj: Gorenjska

Napisal/-a CST™accim So jul 17, 2004 11:22 am

a to mislš tko da mal odrežeš in na tak način spustiš avto?
 
Uporabniški avatar
lublancan
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2785
Pridružen: To maj 04, 2004 4:53 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a lublancan So jul 17, 2004 11:29 am

to ni dobra ideja :ne
raj kup krajše fedre in daj tršat amortizerje....

fedri majo namreč na začetku in koncu bol skup navoje zato da lepo sedejo na amortizer, ti boš pa lih to rezu
podpis
 
Symon
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2737
Pridružen: Če apr 10, 2003 5:00 pm

Napisal/-a Symon So jul 17, 2004 11:30 am

accim je napisal/-a:a to mislš tko da mal odrežeš in na tak način spustiš avto?

To misli ja. In ni edini ki bo imel tako spuščen avto. :wink: Nekateri še športne dodatno znižajo na tak način.
Hja malo pobrskaj po forumu mislim, da je bilo na to temo že velikoooo debat. Poišči pod amortizerji, spuščanje, podvozje itd. Skratka tašne ključne besede (men se ne da :P ).
Drugače pa mislim, da to dela celo Turnšek ali pa Amortizer, če se ne motim.

Izkušnje-ne moje ampak kolegove: Ima na Swiftu 1.3 (ne GTi) porezane (je mehanik) in se pelje kot gospod. Porezane ima mislim, da dva navoja. Drugače ti pa priporočam, da nekje dobiš še ene originalne za na tehničnega. Ali pa če boš hotel spet normalno podvozje (npr. če boš prodajal). Skratka probaš lahko samo, da ne bo preveč in da bo kvalitetno (če bo preveč ti lahko še kaj prebije in spet ne bi bil prvi, ki bi se mu to zgodilo).
....100NX GTi redtop....200SX S13 stage2....Clio182....Civic EJ9...Clio200 CUP...
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d So jul 17, 2004 11:30 am

Pridi do mene pa boma profi z fleksarco urezala fedre :EE

Vedi da je to je kratko trajna resitev, plus tega ti lahk garantiram da ti obstojeci amortizerji niti pol leta nebojo drzali!

Sem mel za 4ri navoje porezane fedre, pa sem amortizerje tak menjaval skor kot tocil bencin :wink:

BTW, kaj pa policaji, tehninci?
Pri takem posegu bi usaj amortizerje mogel dat otrdit :wink:
 
Uporabniški avatar
kaWsk
Uporabnik
 
Prispevkov: 1040
Pridružen: Pe feb 13, 2004 5:51 pm
Kraj: Dol pri Ljubljani

Napisal/-a kaWsk So jul 17, 2004 12:09 pm

a se sploh kej opaz, da so fedri porezani? recimo na tehničnem, ko un tip gleda?

jz mam fuuul preveč placa med gumo in blatnikom, zato bi rad da se mal pogliha, pa ne bi glih daju 50+k :wink:


Sej mam amortizerja 5km stran, sam ne grem k njemu, k se je res poslabšu u nulo :? Fotr je dal k njemu obnovit in stršat amortizerje, pa ma avto zej za en falus lego (lahka da slabšo k prej), zdej pa mu je še začel še pokat v zadnem levem (recimo če greš čez spečega policaja)- tko da ne grem k njemu niti pod razno, cene pa so itak u višavah
EJ6
 
cresh
Uporabnik
 
Prispevkov: 997
Pridružen: Če jul 25, 2002 10:26 am
Kraj: Litija

Napisal/-a cresh So jul 17, 2004 12:09 pm

H Turnšku pejt
my ride
Slika
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d So jul 17, 2004 12:11 pm

kaWsk je napisal/-a:a se sploh kej opaz, da so fedri porezani? recimo na tehničnem, ko un tip gleda?



Da, zgornja salcka mal postrani visi, tista ko pride na fedro!
Mozno da nebo niti opazu, men pa je na tehnicnem zmerom :wink:
 
Uporabniški avatar
RedBaron
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2258
Pridružen: Ne okt 27, 2002 11:56 am
Kraj: Med Velenjem in Slovenj Gradcem

Napisal/-a RedBaron So jul 17, 2004 9:26 pm

mislm še neki cajta živet


Pol pa NE rezat :ne
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Ne jul 18, 2004 2:37 am

Jao spet en ki bi rad neki šparal na najbol pomebnih delih.....
A ni bolš dat 40 jurjo za nove nižje fedre pa boš vedu kaj maš? pa še lega bo bolša pa kakovost ter varnost većja...
Če pa še vedn hočeš rezat pa pridi k men al pa monstru pa ti porežema za gajbo magar 5 navojev če hočeš :)
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d Ne jul 18, 2004 2:45 am

lisko je napisal/-a:Jao spet en ki bi rad neki šparal na najbol pomebnih delih.....
A ni bolš dat 40 jurjo za nove nižje fedre pa boš vedu kaj maš? pa še lega bo bolša pa kakovost ter varnost većja...
Če pa še vedn hočeš rezat pa pridi k men al pa monstru pa ti porežema za gajbo magar 5 navojev če hočeš :)


Tudi za 6st se bi dal zmenit :EE
 
Uporabniški avatar
ITA_car_fan
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 571
Pridružen: Po jul 05, 2004 8:40 am
Kraj: Velenje

Napisal/-a ITA_car_fan Ne jul 18, 2004 3:10 am

nasvet:kr lepo nove kup..
deadly getaways TM
Slika
 
Uporabniški avatar
MacAudio
Uporabnik
 
Prispevkov: 887
Pridružen: Če maj 06, 2004 6:49 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a MacAudio Ne jul 18, 2004 7:21 am

Splača se ti kupt športne fedre, dat tršat amortizerje pa šalčke dol spustit, pa bo avto fajn pr tleh. :-P
TSI+DSG = T.N.T.!! ;-))
 
Uporabniški avatar
Rjuhar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2634
Pridružen: Po jan 13, 2003 2:39 pm

Napisal/-a Rjuhar Ne jul 18, 2004 7:35 am

Ne rezat. Potem se rado zgodi, da feder skoči ven iz šalčke, ko se preveč zapodiš čez kako grbino al pa ko avto dvigneš. In verjemi, da pri skoku čez kak kucelj na cesti pri 140 pristanek, ko se je staknu feder ni prav zabaven. Predvsem pa rad ven skoč na tehničnem, ko avto dvignejo...
 
crazi
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 675
Pridružen: So nov 01, 2003 6:48 pm
Kraj: Konjice

Napisal/-a crazi Ne jul 18, 2004 8:16 am

2 leti mel porezane fedre na yugecu za 2 ovoja!! Nobenih problemov ni blo. na tehničnem noben nikol nič reku!! Sam zakaj mi avto tak naprej visi!!! :oops:

No pol pa raskiro 16k in nabavi APEX!!!
Slika
PUNTO GT 1.4 132KM
 
Uporabniški avatar
Tilen
Moderator foruma
 
Prispevkov: 1145
Pridružen: Če avg 28, 2003 7:44 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a Tilen Ne jul 18, 2004 8:55 am

Ne vem kolk ceniš svojo varnost, sam rečem ti: ne rezat! Če že nimaš dinar kupi kakšne APEX-e in lepo homolomo. V primeru rezanja boš pri menjavanju feder ob vsakem tehn. pregledu stran vrgu kr nekej soldov. Še enkrat, ne rezat!, če pa boš rezal pa obvezno tršaj amortizerje kot ti je Monsta predlagal (in seveda upaj na najboljše). Jaz vem, da v takšnem avtu ne bi preveč užival pri "zahtevni" vožnji.

Pa še neki, Amortizer=Turnšek. Z moje strani delo opravlja profesionalno in sem z njegovimi nastavitvami/predelavami močno zadovoljen.
Slika
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Napisal/-a Slide Ne jul 18, 2004 9:39 am

Problem je poleg tega kar je Rjuhar napisu, tud v tem da mora "mojster" vzmet zakrivit nazaj da se uleže v šalčko...to ponavad nardi tako da vzmet močno segreje in taka vzmet zarad tega segrevanja zgubi na prožnosti in lahko poči...ti greš pa pol v maline...

LP
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
 
Uporabniški avatar
soso
Uporabnik
 
Prispevkov: 1477
Pridružen: Če sep 18, 2003 9:37 pm
Kraj: maribor

Napisal/-a soso Ne jul 18, 2004 9:59 am

Res da vrjetno ni najbolj varno sam ne vem kaj eni brezveze bluzijo da ne pa ne pa ono pa tretje ce se niso tega nardil.Vsi nimajo glih 30 jurjev za dat.
Jaz sem mel to narejeno na prvem avtu R19 prvi model 89 letnik .Porezal mi jih je kolega kr doma v garazi z fleksarco za 1.5 navoja .Na koncu pa jo je malo pobrusil da je lepo sedla.
Vozil sem se 2 leti (se ne vozim malo in glih pocasi tud ne) po taksnih in drugacnih cestah z luknjami in brez pa se sedaj se drugi lastnik dalje vozi in amortizerji se vedno vredu pocle pa tud niso fedre.
Tak da prosim tisti ko se niso mel tega ne bluzit tja v tri krasne.Ce bos pa dal delat enmu ko se z tem ukvarja pa mislim da ne bi smelo bil noben problemov glede na to da sem mel jaz home varianto pa je blo ok. LP
AH NI NAM LAHKO!
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Napisal/-a Slide Ne jul 18, 2004 10:02 am

Sej ni nben reku da bo zihr razpi*kal vse...samo, da je blo že dost takih primerov kot s(m)o opisali...sploh takih ko jim je vzmet počla zarad omenjenega segrevanja...
Ti si pač mel srečo, oziroma dost kvalitetne vzmeti očitno...se ni treba tak razburit :wink:
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
 
Uporabniški avatar
soso
Uporabnik
 
Prispevkov: 1477
Pridružen: Če sep 18, 2003 9:37 pm
Kraj: maribor

Napisal/-a soso Ne jul 18, 2004 10:10 am

Ej ma se ne razburjam. Sam dobro ves da se tu gor najde dost takih ko so slisal od kolega ko je njegov kolega vido od kolega.....itd. In sam to me razp. Najboljse da pove tak ki je mel to narejeno par postov visje je mel en na yugotu pa tud nobenih problemov tak da ne vem no. Mogoce sem mel res sam sreco. Kr kolk vem so to prej vsacih dosti rezali( tudi ta ko jih je men porezal moje niso ble prve) pa ni nic omenih o kakrsnih koli tezavah. LP
AH NI NAM LAHKO!
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov