Moje izkušnje ze temi zadevami: res da je teško govort kako bo pr teb ker mam jst Hondo. V osnovi mam jst tko narjen da mam kolektor in katalizator v enem kosu, sredn lonc in seveda zadnji lonc. No in sm že vse zamenju: 4-2-1 kolektor (sedaj brez katalizatorja), srednja cev fi 50, Remus na konc. Kar se srednje lonca tiče sm ga dal nazaj gor, ker nism čisto nič pridobil na glasnosti, samo med 2500-3500 rpm je bil tak mal čudn plehnat zvok (k bi scal po plehu

). Tut po menjavi kolektorja in srednje cevi avto ni kej dost bol glasn, je pa res da so Honde zelo zadušene kar se zvoka tiče in morš met res zelo odprt zadnji lonc da se dere, kar pa Remus žal ni.
No za tipota 2.0 ti pa lahk povem, da ko je ostala samo srednja cev od kolektorja do zadnga lonca (supersprint) je bla pa WRC varjanta-rohnel k pr norcih. Je pa tut res da so včasih Fiatove mašine, še kej dale od sebe :P :P