Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
TITan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3443
Pridružen: Če jan 30, 2003 11:41 pm
Kraj: Ljubljana

Gremo se mal filozofiranja glede N2O vbrizga.

Napisal/-a TITan Sr sep 01, 2004 12:42 am

Vemo da je N2O uporabljen kot prisilno polnenje, da doda motorju kisik za bolše izgorevanje (kot turbine in kompresorji). Vemo da bi bila uporaba kisika slaba za motor, ker bi ga preveč "zjebal" (dušik maže in hladi motor). Vemo tudi da sam N2O ni gorljiv, samo pa dela kot katalizator za že gorečo snov.
Mene zanima:
Avtomobilističen N2O je tekoči? Edino kar se razlikuje od dohtorskega je po sterilnosti? Kaj pa od tistega za smetano delat?

No moja ideja. Uporaba bombic za smetano stepat za par extra HP pridobit. Če bi nekako naredil pametno kontroliran ventil in uredu razpršilec bi pomoje z kake dvemi do štirimi bombicami na enkrat lahko dosegel enkratni "10hp" shot. Eno od teh bombic sem že probal kontrolirano v delavnici spraznit in je potrebovala kaka 1/2s, kar je premalo (sem v momentu odpru, rabim probat mal bolj počasi odpirat). Sistem bi deloval na principu dry shota z window switchom (ko maš na polno odprt gas med tolk pa tolk obrati se bi sistem lahko sprožil). Injector bi rabil bit pred sesalno luputo (priporočajo nekje 15cm).

Miselte da bi to delal, al naj raj grem spat pa neham filozofirat? Ima kdo kak motor od kosilnice kot testnega zajčka?
Slika
 
Uporabniški avatar
Pro2Type
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 535
Pridružen: Sr okt 29, 2003 4:25 pm
Kraj: Povsod me je dost!

Napisal/-a Pro2Type Sr sep 01, 2004 1:25 am

Stari teb ga res dogaja ponoč!

Čez dan največji hipo :-P ponoč pa EINSTEIN! :wink:

En velik joke (ne morem spat pa mal postam)
 
Uporabniški avatar
tristan01
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2673
Pridružen: Če apr 15, 2004 5:28 pm
Kraj: Štajerska

Napisal/-a tristan01 Sr sep 01, 2004 7:07 am

Pozdravček!

A si prepričan, daj ev tistih bombicah N2O? Se mi zdi malo čudno, da bi v tako zadevo polnili precej drag plin. Pa še posledice odprtja večjega števila bi znale biti prav zanimive :)

Pa še eno vprašanje. Zakaj bi v avto vgradil vso napeljavo... Porabil cel kup časa in denarja, nato pa imel s sabo N2O za 0,5s? A ni bolj enostavno in učinkovito, da vgradiš klasično jeklenko? Če pa bi rad eksperimentiral, pa vgradi raje veliko (idustrijsko), boš imel dovolj za polet na Luno :)

Lp Tristan01
 
Uporabniški avatar
Pugi
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6195
Pridružen: Ne avg 24, 2003 8:21 pm

Napisal/-a Pugi Sr sep 01, 2004 7:17 am

Itak ni važn, a je tekoč, al plinast - to je zarad pritiska/temperature... Zato maš pa ventil, da ti regulira... V jeklenki je lahko mal večji pritisk, kot pa v tvojih smetanakanglcah an :wink: Sej majo potaplači tud tok nafukan notr, da je že vseskup tekoč... Možn, da se motim...
Slika
 
Uporabniški avatar
TITan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3443
Pridružen: Če jan 30, 2003 11:41 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a TITan Sr sep 01, 2004 8:16 am

A ni tko da je tekoči tist k zmrzne stvari, plin je pa neškodliv roki če se poškropiš?

Drugače se te bombice dobijo povsod, so pa kake 1500 SIT za 10 se mi zdi :lol:
Sam morte pazit, ker se je za nekaj cajta dobil sam CO2 bombice, ki pa seveda niso primerne (pa še slabšo smetano nardijo).

Drugač pa ta sistem hočem stestirat na enmu motorju (kosilnca, tomos, yugo....) da vidim kako škodo bi sploh naredu (praviloma nč hujšo kot hitrejšo obrabo obročkov?).
Slika
 
Uporabniški avatar
TITan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3443
Pridružen: Če jan 30, 2003 11:41 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a TITan Sr sep 01, 2004 8:22 am

Aja drugač bom pa začel rižaste purge valve variante prodajat za rižkarje (bombica se bi samo spredaj v atmosfero spustila in nardila tist "stolp pare" (druzga izraza se ne spomnem)). :lol:
Slika
 
Uporabniški avatar
Pugi
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6195
Pridružen: Ne avg 24, 2003 8:21 pm

Napisal/-a Pugi Sr sep 01, 2004 8:26 am

Je že res, da je zelo mrzel tekoči - ampak to pri tlaku 1 bar!

Fora je v tem, da se tok stisne v flaši, da so molekule že tok na kupu, da je stanje tekoče. Sej veš - vodo lahko zavreš tud pri 50stopinjah celzija - na tak način delujejo ekonom lonci, oz. ravno obratni učink...
Slika
 
Uporabniški avatar
JohnyR
Uporabnik
 
Prispevkov: 1483
Pridružen: Pe jun 20, 2003 12:13 pm
Kraj: KK

Napisal/-a JohnyR Sr sep 01, 2004 8:30 am

En dobr način za sprobat učinek, je da vžgani mašini, ki je na štandgasu, rukneš en šus iz bombice pa boš videl, če ti kej poskočijo obrati.

Če ti potem si na dobri poti, vendar se mi zdi da boš za šus porabil preveč teh bombic, ter se zaradi tega ekonomično ne splača.
http://www.raceland.si
 
Uporabniški avatar
Nixxon
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3646
Pridružen: Ne jul 27, 2003 10:42 am
Kraj: Vrhnika

Napisal/-a Nixxon Sr sep 01, 2004 8:40 am

Stari u štacun bojo mislil da si odprl slaščičarno z imenom: 1001 način priprave smetane. :lol:
Slika
 
Uporabniški avatar
1.8T
Novinec
 
Prispevkov: 387
Pridružen: Sr jan 28, 2004 2:24 pm

Napisal/-a 1.8T Sr sep 01, 2004 8:44 am

Pugi je napisal/-a: Sej majo potaplači tud tok nafukan notr, da je že vseskup tekoč... Možn, da se motim...


Indeed, motis se. Potapljaci polnimo jeklenke na 200 barov, nekateri na 250 barov, nekateri pa v za to primerne jeklenke tudi 300 barov. Odvisno od certifikata jeklenke. Nic pa ni tekocega :lol:

Za plin vtekocinit rabis se vse kaj drugega kot ubogih 300 barov pritiska.

/jan
 
Klausz
Novinec
 
Prispevkov: 129
Pridružen: Po dec 08, 2003 7:42 pm

Napisal/-a Klausz Sr sep 01, 2004 8:48 am

Sej takele fore so cez luzo dost popularne, ampak majo lepo celo bombo not, pol pa kje pr salt-keblu en ventilcek in po potrebi dodajas masinci, da lazji diha... Pomoje se da dobit kaksne bolj tocne nacrte za to...
 
Uporabniški avatar
Real M
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 89
Pridružen: So feb 28, 2004 5:30 pm

Napisal/-a Real M Sr sep 01, 2004 11:57 am

1.8T je napisal/-a:
Pugi je napisal/-a: Sej majo potaplači tud tok nafukan notr, da je že vseskup tekoč... Možn, da se motim...


Indeed, motis se. Potapljaci polnimo jeklenke na 200 barov, nekateri na 250 barov, nekateri pa v za to primerne jeklenke tudi 300 barov. Odvisno od certifikata jeklenke. Nic pa ni tekocega :lol:

Za plin vtekocinit rabis se vse kaj drugega kot ubogih 300 barov pritiska.

/jan



tocno tako, ponavad se fila tm okol 250 kokr je ze jan reku, in da nafilas tok barov rabs ze kr orng kompresor. Vem k polnemo jeklene na prenosni kompresor skor zgubis zivce kok casa traja, sam je pa pol uzitek tok vecji..tko da titan eno potaplasko jeklenko in N2O notr pa eno kosilnco pol pa vse naekrat sprostit pa bos vidu kaj pomeni iz kosilnce narest helikopter :P :P :P
RIDE OR DIE !!!
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Sr sep 01, 2004 12:34 pm

Real M je napisal/-a:
1.8T je napisal/-a:
Pugi je napisal/-a: Sej majo potaplači tud tok nafukan notr, da je že vseskup tekoč... Možn, da se motim...


Indeed, motis se. Potapljaci polnimo jeklenke na 200 barov, nekateri na 250 barov, nekateri pa v za to primerne jeklenke tudi 300 barov. Odvisno od certifikata jeklenke. Nic pa ni tekocega :lol:

Za plin vtekocinit rabis se vse kaj drugega kot ubogih 300 barov pritiska.

/jan


tocno tako, ponavad se fila tm okol 250 kokr je ze jan reku, in da nafilas tok barov rabs ze kr orng kompresor. Vem k polnemo jeklene na prenosni kompresor skor zgubis zivce kok casa traja, sam je pa pol uzitek tok vecji..tko da titan eno potaplasko jeklenko in N2O notr pa eno kosilnco pol pa vse naekrat sprostit pa bos vidu kaj pomeni iz kosilnce narest helikopter :P :P :P


Večina flaš se fila do 200 barov, malo je tistih, ki se filajo na več kot 200. Sam uporabljam za potapljanje 12 litrsko 200 barsko in 2X 4 litrski 300 barski flaši.
Če se misliš igrati s tem, potem si kupi novo flašo in nov ventil - za oboje boš dal okoli 40k v italiji, ker pri starih nikoli ne veš.
Old subarus never die, they just get faster!
 
ZEeMF
Novinec
 
Prispevkov: 160
Pridružen: Ne jan 25, 2004 7:45 pm

Napisal/-a ZEeMF Sr sep 01, 2004 12:48 pm

model ti si pozabu da obstaja več vrst šotov. je blo že velik napisan ampak tanajosnovnejši ni nič prisilen ampak sam spusti n2o v filter in pol to mašina pozauga.
tist kar tisanjaš je vet šoot kar je pa tehnologija, ta dry shoot bi pa loh naredu z jeklenko pa z natančnim ventilom da bi brizgnu not sam pol še računalnik intraalalalalal. kup raj sistem maš saj garancijo. to k bi ti naredu je isto kokr takrt k so eni sanjal da bi mel turbo na elektro. brezveze.
 
Uporabniški avatar
1.8T
Novinec
 
Prispevkov: 387
Pridružen: Sr jan 28, 2004 2:24 pm

Napisal/-a 1.8T Sr sep 01, 2004 2:13 pm

Real M je napisal/-a: eno potaplasko jeklenko in N2O notr pa eno kosilnco pol pa vse naekrat sprostit pa bos vidu kaj pomeni iz kosilnce narest helikopter :P :P :P


Saj ne rabi N2O noter dajat. Navaden zrak bo vec kot odlicno opravil trik. Torej, 200barov v jeklenki, kosilnico dobro in trdnoprivezat na jeklenko ter z veliko macolo odbiti stran ventil... pa me zanima, kaj vse bo kosilnica prebila, preden se bo ustavila :idea:

:twisted:

/jan
Zadnjič spremenil 1.8T, dne Če sep 02, 2004 9:24 am, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
TITan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3443
Pridružen: Če jan 30, 2003 11:41 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a TITan Sr sep 01, 2004 2:26 pm

ZEeMF je napisal/-a:model ti si pozabu da obstaja več vrst šotov. je blo že velik napisan ampak tanajosnovnejši ni nič prisilen ampak sam spusti n2o v filter in pol to mašina pozauga.
tist kar tisanjaš je vet šoot kar je pa tehnologija, ta dry shoot bi pa loh naredu z jeklenko pa z natančnim ventilom da bi brizgnu not sam pol še računalnik intraalalalalal. kup raj sistem maš saj garancijo. to k bi ti naredu je isto kokr takrt k so eni sanjal da bi mel turbo na elektro. brezveze.


Um dry shot je da ti dodaš samo plin, wet shot je pa da dodaš še ustrezno količino bencina (sem začel že brat kaj bi blo treba narest da bi na etanol pelu). Za začetek bi uporabil samo dry shot pred sesalno luputo (nikakor za njo, ker če bi mi ventil spustu in pol probu vžgat mi bi sesalni kolektor odprl). Fora tega je lih sam tolk da lohka rečeš da maš N2O v avtu, ker za denar k bi dobu pravi kit z vsem potrebnim imam že kompresor za mojga kar bi dajal skos tistih dodatnih 50 ali več konjev.
Slika
 
Uporabniški avatar
mazda-mx3
Uporabnik
 
Prispevkov: 1285
Pridružen: Sr mar 19, 2003 8:09 am
Kraj: BiRiKiNi

Re: Gremo se mal filozofiranja glede N2O vbrizga.

Napisal/-a mazda-mx3 Sr sep 01, 2004 7:00 pm

TITan je napisal/-a: Kaj pa od tistega za smetano delat?

No moja ideja. Uporaba bombic za smetano stepat za par extra HP pridobit.


Tiste bombice so polnjene z dušikom, tako kot ampula za gasilne aparate na prasek, ki niso pod stalnim tlakom...sluzjo pa samo kot postisni plin za smetano.
Defendemos la alegria :::::::::: Svoboda Tuningu!:)
Slovenski Mazda forum
 
Uporabniški avatar
_VeNoM_
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3086
Pridružen: To apr 29, 2003 11:30 pm
Kraj: Lj-Krško

Napisal/-a _VeNoM_ Sr sep 01, 2004 7:15 pm

kje so zdej pajser pa kremni! tko da titan niju raj praš!
 
Uporabniški avatar
PiLLLe
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2461
Pridružen: Sr mar 24, 2004 10:33 pm
Kraj: lublana

Napisal/-a PiLLLe Sr sep 01, 2004 8:12 pm

nos gor nos dol---- cenejsa vrjanta sicer malo bolj neprijetna je ta da se lepo doma najeste pasulja cevk v rit in sopaj misko :P

joke :P

V glavnm se moj prspevk k temu:

Vecina avtov k jih furamo ''slovenci'' niso kj prevec moci povprecje je kok 100km tko da nevem ce bi kj pomagu ta nos. Sj je res da je hudo tko ob pritisku gumba met nekaj konjickov vec sam je brezsmilsno metat stran po kolk 200k za teh par sec. :)nevem no sam sj sm tut jst sanju o tem sam te mine :P :)
 
Uporabniški avatar
TITan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3443
Pridružen: Če jan 30, 2003 11:41 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Gremo se mal filozofiranja glede N2O vbrizga.

Napisal/-a TITan Sr sep 01, 2004 8:56 pm

mazda-mx3 je napisal/-a:
TITan je napisal/-a: Kaj pa od tistega za smetano delat?

No moja ideja. Uporaba bombic za smetano stepat za par extra HP pridobit.


Tiste bombice so polnjene z dušikom, tako kot ampula za gasilne aparate na prasek, ki niso pod stalnim tlakom...sluzjo pa samo kot postisni plin za smetano.


Prave najdi. Na enih (trenutno sem jih videl v TUŠu in merkatorju) lepo piše gor N2O. Doma mam pa tud še par paketov starih (gor še cena v dinarjih) ki so tud N2O (ne samo dušik).
Slika
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov