Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
Loopz
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 738
Pridružen: To feb 24, 2004 3:47 pm

Predelava izpuha - Jemc ali DeVito?

Napisal/-a Loopz To sep 07, 2004 9:51 am

torej...v bližnji prihodnosti imam v načrtu kompletno predelati izpuh in po pripovedovanju sta največja eksperta za kompletne predelave Jemc in Devito, na katere tudi prisega največ folka...o obeh sem slišal precej dobrih stvari, vendar sem opazil, da je Devito v povprečju okoli 50% dražji...morda kdo ve od kje ta razlika? Za oba garantirajo, da sta kvaliteta, zato me zanimajo razlike...poleg tega imam še nekaj vprašanj...

- kaj vključuje kompletna predelava (torej...od motorja do zadnjega lonca)...

- kolikšen prirastek moči lahko pričakujem pri dotičnem posegu (renaultov 1.6 16V motor)

- kako je s homologacijo dotične predelave (oz. kdo ima s papirji bolj pošlihtano - Jemc ali Devito...beri: kateri ima šanso da ga spravim skozi LPP, eventuelno tehnični pregled)...

...upam, da nisem bil preveč splošen, na searchu sem našel več nepovezanih topicov, vendar noben ni v celotni potešil moje radovednosti...za vse odgovore se že vnaprej najlepše zahvaljujem :) ...
GTI
ITR
E30
 
Uporabniški avatar
1.8T
Novinec
 
Prispevkov: 387
Pridružen: Sr jan 28, 2004 2:24 pm

Napisal/-a 1.8T To sep 07, 2004 9:57 am

na mobisuxu ravno tece ena zolcna razprava na to temo...

/jan
 
MaKo
Uporabnik
 
Prispevkov: 862
Pridružen: Po jul 14, 2003 10:05 am

Napisal/-a MaKo To sep 07, 2004 9:58 am

Vem, da DeVito nima homololo :wink:

LP
 
Uporabniški avatar
Loopz
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 738
Pridružen: To feb 24, 2004 3:47 pm

Napisal/-a Loopz To sep 07, 2004 10:15 am

hm...to je minus ja :) ...

...bi pa še dodal, da če ima kdo kakšno konkretno predelavo od obeh mojstrov na svojem avtu, PM me, da bi si zadevo mal ogledal in da me razsvetli iz prve roke :) ...
GTI
ITR
E30
 
Uporabniški avatar
1.8T
Novinec
 
Prispevkov: 387
Pridružen: Sr jan 28, 2004 2:24 pm

Napisal/-a 1.8T To sep 07, 2004 10:19 am

Loopz je napisal/-a:hm...to je minus ja :) ...

...bi pa še dodal, da če ima kdo kakšno konkretno predelavo od obeh mojstrov na svojem avtu, PM me, da bi si zadevo mal ogledal in da me razsvetli iz prve roke :) ...


Meni bo Jemc delal komplet izpuh v petek. Bomo videli, kaj bo :)

/jan
 
maky
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6663
Pridružen: Po okt 28, 2002 10:33 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a maky To sep 07, 2004 10:32 am

kot je že 1.8t povedal teče debata o temu na mobisuxu(če ti rata spregledati običajno kregarijo). evo linkec http://www.mobisux.com/tabla/showflat.p ... =7&fpart=1

homologacije nima noben izmed njih.

razlika je predvsem v načinu izdelave,materialih ter krivinah. devitotov sistem je najlažji in poleg tega ima boljše krivine.

glede moči---->sem gledal graf od mazde mx5 če se ne motim in tam je samo z izpuhom bilo 7(al 8 )km prirastka. pol pa še optimacija elektronike in je bilo 13km prirastka. pri mašini z serijsko 90km... to je že kar velik prirastek.

tako da overall : jaz sem za devito-ta. :wink:
SlikaSlika
 
-djsly-
Novinec
 
Prispevkov: 160
Pridružen: Če jul 03, 2003 6:43 am

Napisal/-a -djsly- To sep 07, 2004 11:43 am

maky: a kolektor je bil tut zamenjan pr tej mazdi?
Pr mojem rs-u bi samo s kolektorjem dobo 8 ps. Do sedaj sem dobil info da za moj avto dobim kolektor samo pri DeVito-tu.....($$$)
 
-djsly-
Novinec
 
Prispevkov: 160
Pridružen: Če jul 03, 2003 6:43 am

Napisal/-a -djsly- To sep 07, 2004 11:45 am

Pa še to: RES RABIMO HOMOLOGACIJO ZA SLOVENSKE PROIZVODE?
 
Uporabniški avatar
Moby
Novinec
 
Prispevkov: 172
Pridružen: To maj 07, 2002 9:55 pm

Napisal/-a Moby To sep 07, 2004 11:47 am

-djsly-: RS-u ? ktermu RS-u ? :?
 
Uporabniški avatar
mloncar
Uporabnik
 
Prispevkov: 976
Pridružen: Sr maj 12, 2004 11:47 am
Kraj: Celje

Napisal/-a mloncar To sep 07, 2004 11:59 am

tista tema na suxu je zelo poučna (sam kreganje morte spregledat).. ..kokr sm jst zastopu ima devito bolj napreden postopek izdelave izpuha (mandrel bent - krivine obdržijo konstanten presek), proti jemcu, ki dela krivine iz kolobarjev. tudi sami vari se razlikujejo!

tako da v teoriji do devitovi izpuhi boljši, ampak to je v teoriji! nikjer ni nobenih direktnih primerjav!

vprašanje je, če se splača dat cca 50% več za devitov izpuh, ker razlika v pridoblenih konkjev i jemčevim in devotivm izpuhom je pomoje minimalna (če sploh je) v devitovo korist!

to je pa res, de so devitovi izpuhi lepši (vizualno lepši)!

izbira je vaša!

PS: jst vem, de bi se za jemca odlolču, ker sem študent z malo $$$ :( :(
 
Uporabniški avatar
mloncar
Uporabnik
 
Prispevkov: 976
Pridružen: Sr maj 12, 2004 11:47 am
Kraj: Celje

Napisal/-a mloncar To sep 07, 2004 11:59 am

Moby je napisal/-a:-djsly-: RS-u ? ktermu RS-u ? :?



mislim da je to clio 2.0
 
maky
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6663
Pridružen: Po okt 28, 2002 10:33 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a maky To sep 07, 2004 12:03 pm

-djsly- je napisal/-a:maky: a kolektor je bil tut zamenjan pr tej mazdi?
Pr mojem rs-u bi samo s kolektorjem dobo 8 ps. Do sedaj sem dobil info da za moj avto dobim kolektor samo pri DeVito-tu.....($$$)

če se ne motim je bil to menjan samo izpušni sistem. kolektor je bil serijski.
SlikaSlika
 
-djsly-
Novinec
 
Prispevkov: 160
Pridružen: Če jul 03, 2003 6:43 am

Napisal/-a -djsly- To sep 07, 2004 1:49 pm

Moby je napisal/-a:-djsly-: RS-u ? ktermu RS-u ? :?

clio.
 
Uporabniški avatar
Loopz
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 738
Pridružen: To feb 24, 2004 3:47 pm

Napisal/-a Loopz To sep 07, 2004 1:55 pm

hm...kaj vse pa vključuje predelava izpuha?

...misil sem, da drug kolektor pride zraven že po defaultu...koliko okvirno stane drug?
GTI
ITR
E30
 
G-4S
 

Napisal/-a G-4S To sep 07, 2004 2:16 pm

Na zahtevo uporabnika smo prispevek izbrisali.
 
Uporabniški avatar
Loopz
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 738
Pridružen: To feb 24, 2004 3:47 pm

Napisal/-a Loopz To sep 07, 2004 4:55 pm

koliko pa se na N/A motor sploh splača menjati izpuh?...vem da je pri turbačih to zelo dobrodošla poteza, za neturbince pa nevem...
GTI
ITR
E30
 
Uporabniški avatar
mloncar
Uporabnik
 
Prispevkov: 976
Pridružen: Sr maj 12, 2004 11:47 am
Kraj: Celje

Napisal/-a mloncar To sep 07, 2004 5:14 pm

nisem glih strokovnjak, sam kolkr sm prebral se več pozna, če menjaš kolektor, ko pa ostali del izpuha! se pa majn pozna kot pri turbačih!

konktrenih številk ne vem, bo drugi stručkoti povedal :D
 
Uporabniški avatar
PaGeR
Uporabnik
 
Prispevkov: 1124
Pridružen: Po jan 06, 2003 3:49 pm
Kraj: Kranjsterdam

Napisal/-a PaGeR To sep 07, 2004 5:25 pm

Pozna se ti od 10-20%... Odvisno od mašino (to govorim za kolektor)...

LP
Ali obstaja rehabilitacijski center za prehitro vožnjo? :)
Opel Corsa 2.0 16V
 
Uporabniški avatar
_VeNoM_
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3086
Pridružen: To apr 29, 2003 11:30 pm
Kraj: Lj-Krško

Napisal/-a _VeNoM_ To sep 07, 2004 6:36 pm

Loopz je napisal/-a:koliko pa se na N/A motor sploh splača menjati izpuh?...vem da je pri turbačih to zelo dobrodošla poteza, za neturbince pa nevem...



sevde se splača! AVTO MORA DIHATI!če daš športn filtr je dobro še menjat komplet izpuh pa sevede itak vemo kaj še spada zravn predelave filtra šp.
 
maky
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6663
Pridružen: Po okt 28, 2002 10:33 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a maky To sep 07, 2004 6:38 pm

Loopz je napisal/-a:koliko pa se na N/A motor sploh splača menjati izpuh?...vem da je pri turbačih to zelo dobrodošla poteza, za neturbince pa nevem...

ta graf ko sem govoril je bil od NA motorja.
SlikaSlika
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost