Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
_VeNoM_
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3086
Pridružen: To apr 29, 2003 11:30 pm
Kraj: Lj-Krško

bmw 750 v 325 (ZAKLENITE TOPIC)

Napisal/-a _VeNoM_ To sep 14, 2004 1:58 pm

lp !
No da začnem :P
Sodelovca zanima če se da iz 750 tastare mašino dati v 325 staro? no letnik avta je pa 95,on pa vozi 3ko!kok cajta uzame pa strošek sevede!zato prosim da mi napišete kar se le da pa da jst to pol printam!
aja pri temu topicu so dobrodošli pajser kremni in vsi ki obvladate!


tko da fanta prosim za razlago!kok pa kako in kaj je potrebno!




lp venom in hvala vam za naprej! :wink: 8)
Zadnjič spremenil _VeNoM_, dne Sr dec 08, 2004 5:51 pm, skupaj popravljeno 2 krat.
 
Uporabniški avatar
din
Uporabnik
 
Prispevkov: 1410
Pridružen: Ne jul 21, 2002 9:50 am
Kraj: Maribor

Napisal/-a din To sep 14, 2004 2:02 pm

750 = V8? dvomim da jo stlačiš v 3ko katerokoli že :?
Slika
 
Carpenter
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 59
Pridružen: Sr jul 07, 2004 5:54 pm
Kraj: Gorenjska

Napisal/-a Carpenter To sep 14, 2004 2:03 pm

Gre za V8 ali raje V12, mislm, da ma trojka premalo placa pod havbo za tako zverino...
 
_Jerry_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1196
Pridružen: Če jul 22, 2004 12:55 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a _Jerry_ To sep 14, 2004 2:11 pm

V 12 lahko das kamorkoli, tudi v Ficota, ali pa na bicikl :wink: Ce je to smiselno, je pa drugo vprasanje :?: Prostora je v trojki naceloma dovolj, bo pa treba razrezat karoserijo (predvsem pozarno steno), skratka dela je toliko, da se bolj splaca delat kaj koristnega in si potem recimo kupit nov BMW 330 ali kaj podobnega 8) V tujini so taksne predelave ze delali, pri nas ga pa se ni junaka... Aja, nenazadnje bo velik problem tudi elektrika in elektronika, ki jo bo treba prestavit v celoti do zadnje zicke, rad bi pa videl tudi izraz na faci tistega elektricarja, ki naj bi se zadeve lotil, ko bo izvedel, kaj ga caka :EE Ocena stroskov projekta je pomoje 2-3 milijone, ce bo sam delal, drugace x 1.5-2. :roll:

Fant naj raje pozabi neumnosti in si kupi recimo eno spodobno 740i V8... 8)
 
_Jerry_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1196
Pridružen: Če jul 22, 2004 12:55 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a _Jerry_ To sep 14, 2004 2:13 pm

din je napisal/-a:750 = V8? dvomim da jo stlačiš v 3ko katerokoli že :?


Nope :ne 12 ognjev... 8)
 
Uporabniški avatar
_VeNoM_
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3086
Pridružen: To apr 29, 2003 11:30 pm
Kraj: Lj-Krško

Napisal/-a _VeNoM_ To sep 14, 2004 2:14 pm

_Jerry_ je napisal/-a:V 12 lahko das kamorkoli, tudi v Ficota, ali pa na bicikl :wink: Ce je to smiselno, je pa drugo vprasanje :?: Prostora je v trojki naceloma dovolj, bo pa treba razrezat karoserijo (predvsem pozarno steno), skratka dela je toliko, da se bolj splaca delat kaj koristnega in si potem recimo kupit nov BMW 330 ali kaj podobnega 8) V tujini so taksne predelave ze delali, pri nas ga pa se ni junaka... Aja, nenazadnje bo velik problem tudi elektrika in elektronika, ki jo bo treba prestavit v celoti do zadnje zicke, rad bi pa videl tudi izraz na faci tistega elektricarja, ki naj bi se zadeve lotil, ko bo izvedel, kaj ga caka :EE Ocena stroskov projekta je pomoje 2-3 milijone, ce bo sam delal, drugace x 1.5-2. :roll:

Fant naj raje pozabi neumnosti in si kupi recimo eno spodobno 740i V8... 8)



jah sodelovc ima denar!ima pa tud 750ko in 3ko obe ima sam da trojka nedela !je ribnla 7ka pa je zbita od zadi tko da hoče narest satana kokr mi je sam reku! :P :-P
 
_Jerry_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1196
Pridružen: Če jul 22, 2004 12:55 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a _Jerry_ To sep 14, 2004 2:16 pm

Carpenter je napisal/-a:Gre za V8 ali raje V12, mislm, da ma trojka premalo placa pod havbo za tako zverino...


Z "rahlimi" modifikacijami tipa "zaga, majzl, fleksarca" se da marsikaj :wink:

Videl sem celo ze V12 v starem modelu trojke (E30)... :huh:
 
_Jerry_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1196
Pridružen: Če jul 22, 2004 12:55 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a _Jerry_ To sep 14, 2004 2:17 pm

_VeNoM_ je napisal/-a:
_Jerry_ je napisal/-a:V 12 lahko das kamorkoli, tudi v Ficota, ali pa na bicikl :wink: Ce je to smiselno, je pa drugo vprasanje :?: Prostora je v trojki naceloma dovolj, bo pa treba razrezat karoserijo (predvsem pozarno steno), skratka dela je toliko, da se bolj splaca delat kaj koristnega in si potem recimo kupit nov BMW 330 ali kaj podobnega 8) V tujini so taksne predelave ze delali, pri nas ga pa se ni junaka... Aja, nenazadnje bo velik problem tudi elektrika in elektronika, ki jo bo treba prestavit v celoti do zadnje zicke, rad bi pa videl tudi izraz na faci tistega elektricarja, ki naj bi se zadeve lotil, ko bo izvedel, kaj ga caka :EE Ocena stroskov projekta je pomoje 2-3 milijone, ce bo sam delal, drugace x 1.5-2. :roll:

Fant naj raje pozabi neumnosti in si kupi recimo eno spodobno 740i V8... 8)



jah sodelovc ima denar!ima pa tud 750ko in 3ko obe ima sam da trojka nedela !je ribnla 7ka pa je zbita od zadi tko da hoče narest satana kokr mi je sam reku! :P :-P


Potem samo :bow in veliko srece pri predelavi! :hi
 
G-4S
 

Napisal/-a G-4S To sep 14, 2004 2:49 pm

Na zahtevo uporabnika smo prispevek izbrisali.
 
Uporabniški avatar
_VeNoM_
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3086
Pridružen: To apr 29, 2003 11:30 pm
Kraj: Lj-Krško

Napisal/-a _VeNoM_ To sep 14, 2004 2:49 pm

torej misliš da bi bil problem pri štromariji?!?!huh treba enga brihtnga štromarja najdt :?
 
Uporabniški avatar
_VeNoM_
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3086
Pridružen: To apr 29, 2003 11:30 pm
Kraj: Lj-Krško

Napisal/-a _VeNoM_ To sep 14, 2004 2:51 pm

kokr je govoru glede denarja mu bi mogl znest!saj moje mnenje je tako če mu pr dečvah negre pol vsaj pr avtu bi mogl it! :-P :P
 
Uporabniški avatar
lublancan
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2785
Pridružen: To maj 04, 2004 4:53 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a lublancan To sep 14, 2004 2:53 pm

zakaj bi biu problem pr štromarjih?? VSO elektronko prestavš iz sedmice v trojko, igrat se morš pomoje edin s števci (verjetn niso enake velikosti) ostalo pa ni tolk kompliciran
ok res je velik dela sam z načrti in premišljenim prestavljanjem bi šlo...

edin neki me zanima: kako boš to spravu čez tehničnega? problem ni v samem motorju ampak v tem kakšne predelave boš delu (rezanje karoserije, predelava polosi...)
podpis
 
Uporabniški avatar
gape
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 718
Pridružen: Po mar 01, 2004 12:16 pm
Kraj: BEVERLY HILLS (KROPA)

Napisal/-a gape To sep 14, 2004 3:23 pm

evo tuki je en link k so v E30 zbasal 5.0 V12!!!!

http://www.bmw-power.de/Fahrzeuge/E30_3 ... rsicht.htm

drgač zlo hudo!!! :x
 
Uporabniški avatar
_BANDIT_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1111
Pridružen: Če feb 27, 2003 9:23 am

Napisal/-a _BANDIT_ To sep 14, 2004 3:24 pm

Jah, vidu sem že tako zadevo. Sam se ne spomnim več točno, kolk je blo predelano.
V12 je v bistvu dolg ravno toliko kot L6 (linijski 6cilinderc). Je pa "mal" širši, tko da zna bit problem z izpušnim delom.
Da se narest, to ni dilema. Je pa vse res, kar ja napisal Jerry. Predvsem bo problem z požarno steno, mogoče tunelom-mostom, ker se mi zdi, da mora biti menjalnik od V12 sigurno širši in masivnejši od enga za 6 cilindrov motorko. Če ne menjalnik, pa vsaj zvon. Pa s štromom bo pizdarija.
Za moje pojme bo to kar full zahteven projekt s full predelavami.
Nenazadnje bo treba spremenit tud vzmetenje spredaj, ker je V12 precej težji.
Zaradi navora V12 bi jest predlagal tud močnejši zadnji diferencial.

U glavnem, FULL zahteven projekt za moje pojme.
http://www.zup-racing.com/
THERE IS NO REPLACEMENT FOR DISPLACEMENT! Slika
 
Uporabniški avatar
din
Uporabnik
 
Prispevkov: 1410
Pridružen: Ne jul 21, 2002 9:50 am
Kraj: Maribor

Napisal/-a din To sep 14, 2004 4:17 pm

gape je napisal/-a:evo tuki je en link k so v E30 zbasal 5.0 V12!!!!

http://www.bmw-power.de/Fahrzeuge/E30_3 ... rsicht.htm

drgač zlo hudo!!! :x


:shock: ala jim vera, niti na kraj pameti mi ne bi prišlo, da gre to not
Slika
 
Uporabniški avatar
Pugi
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6195
Pridružen: Ne avg 24, 2003 8:21 pm

Napisal/-a Pugi To sep 14, 2004 5:45 pm

Lej Venom, sj si faca, pa dobr me poznas, sam zdle sm pa kr mal jezn. Ne znam ti zamenat tega motorja, ampak ena stvar me pa moti klele - ne mi zraven takih tem pisati oznako NUJNO ali pa HITRO, MUDI SE...

Ka a mislis do jutr to met fertik??? Stari, tole ni sportn filtr... :?


Upam, da ti uspe najdt doktorja, k ti bo tole sesraufov...
Slika
 
Uporabniški avatar
_BANDIT_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1111
Pridružen: Če feb 27, 2003 9:23 am

Napisal/-a _BANDIT_ To sep 14, 2004 6:58 pm

Drgač pa, ej Venom, jest mam j***a že prštimana pa še kr čakam, da jih dam kromat.

Kdaj bom to doživu?


BTW: http://www.avtomobilizem.com/forum/view ... c&start=40

LOL !!!
http://www.zup-racing.com/
THERE IS NO REPLACEMENT FOR DISPLACEMENT! Slika
 
Uporabniški avatar
JureT
Novinec
 
Prispevkov: 201
Pridružen: Pe feb 28, 2003 4:13 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a JureT To sep 14, 2004 7:06 pm

Venom,odsvetujem projekt.Čisto tako,V12 je zelo kompliciran in problematičen že v serijsko vgrajenem vozilu,kaj šele pri naknadni vgradnji.Že samo zamenjava 12-e svečke na E32 vzame mislim da 20 minut. :noro
Da ne omenjam tega,da nebi nikakor prišel čez tehničnega.Za dirke ali pa kaka podobna izživljanja bi bil pa itak pretežek avto spredaj.In ja,menjat je treba ogromno stvari,torej kot ti je že Jerry povedal,ne pričakuj stroškov pod 1,5 miljona.Kaj drugega pa lahko storiš s tem denarjem.....Lahko kupi naprimer zjahano E36 M3,pa bo imel manj stroškov in manj požrtih živcev.
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Sr sep 15, 2004 8:23 am

Mašina 5.0 V12 in 2.5 šestvaljnik sta skoraj enako veliki, le da je V12 širša. Menjalnik je tudi na zunaj enako velik, tako da tudi s tem ni problema. Izpuh bi moral malo prirediti, vendar, če bi ga kdo po naročilu naredil bi tud to šlo.
Problem ni tudi elektronika, saj zamenjaš samo računalnik in števc e v notranjosti(ostali notranji priključki so isti. V mašini bi bilo pa malo več problemov s štromom, ker ima avto le 6 batov več. Pa tut to za povprečnega štromarja ne vzame veliko dela. Če gre to ta tvoj kolega delat doma naj si vzame 2 tedna dopusta in enga dobrega mehanika, pa naj to nardita - več kot 2 tedna za menjavo mašine in elektronike nebi smel porabit.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
JureT
Novinec
 
Prispevkov: 201
Pridružen: Pe feb 28, 2003 4:13 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a JureT Sr sep 15, 2004 3:49 pm

nebivedu je napisal/-a:več kot 2 tedna za menjavo mašine in elektronike nebi smel porabit.

Ne bodi tako prepričan.
Nad bmwjevim dvanajstvaljnikom so obupovali mehaniki,šolani pri bmw-ju.Pa ne da bi bil slab motor,ravno nasprotno,ampak je vse komplicirano u tri pm...
A si prepričan da kablovje od šestvaljnika paše?No,ne bodi več.Dvanajstvaljnik ima vse vitalne komponente podvojene,tako da se že tu zakomplicira...
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov