LP FireSTORM

P.S: mogoce je ze kdaj blo povedano, ampak nisem nasel!
FireSTORM je napisal/-a:zanima me ce jaz na avtu zamenjam turbino z mocnejso, se lahko zgodi da tisti mlincek pod havbo te turbine sploh nebo mogel zagnat?
LP FireSTORM
P.S: mogoce je ze kdaj blo povedano, ampak nisem nasel!
Ribica je napisal/-a:Ne rabis vecje turbine, kajti vse turbine so predimenzionirane. Zamenjaj samo vaste gate ventil, praviloma se to ne dela ker imas še en solenoidni ventil, kateri regulira membrano vaste gate ventila. Ko čipaš motor to vse spremenis, ampak potem nastajajo težave toplotne odpornosti na čelo klipa in mehanske odpornosti na vse ležaje,.... tako da, če hočeš večji tlak turbine - to zahteva dosti sprememb na motorju, če hočeš da ti motor traja in da bi kvaliteten.
iKst je napisal/-a:Ribica je napisal/-a:Ne rabis vecje turbine, kajti vse turbine so predimenzionirane. Zamenjaj samo vaste gate ventil, praviloma se to ne dela ker imas še en solenoidni ventil, kateri regulira membrano vaste gate ventila. Ko čipaš motor to vse spremenis, ampak potem nastajajo težave toplotne odpornosti na čelo klipa in mehanske odpornosti na vse ležaje,.... tako da, če hočeš večji tlak turbine - to zahteva dosti sprememb na motorju, če hočeš da ti motor traja in da bi kvaliteten.
To ni res, da so turbine predimenzionirane. S serijsko turbino lahko ti pridobiš še 20, 30% moči na motorju (govorim nasplošno, možna so odstopanja pri posameznih avtomobilih) za kaj več pa potrebuješ večjo turbino.
FireSRORM: Poglej po netu kakšne turbine so najbolj popularen upgrade na tvojem avtomobilu. Če boš izbral eno normalno velikost se turbo luknja ne bo opazno povečala. Če boš dal pa na 1,4 mašino kakšno T4 turbino pa ne bo željenega učinka. Pa upam, da veš, da ni samo turbina za zamenjat. Verjetno boš moral menjat črpalko za bencin, injektorje in sigurno bo treba avto čipat. Pa svečke morš menjat pa ene vrste boost controller morš dobit da boš tlak uravnaval.
Btw...z drugo turbino se da ponavadicelo zmanjšat turbo luknjo in povečat odzivnost motorja. Recimo, če daš gor kakšno hibrindno ball bearing turbino se bo ta prej zavrtela in pri nižjih obratih bo dosegla poln boost.
iKst je napisal/-a:Ribica je napisal/-a:Ne rabis vecje turbine, kajti vse turbine so predimenzionirane. Zamenjaj samo vaste gate ventil, praviloma se to ne dela ker imas še en solenoidni ventil, kateri regulira membrano vaste gate ventila. Ko čipaš motor to vse spremenis, ampak potem nastajajo težave toplotne odpornosti na čelo klipa in mehanske odpornosti na vse ležaje,.... tako da, če hočeš večji tlak turbine - to zahteva dosti sprememb na motorju, če hočeš da ti motor traja in da bi kvaliteten.
To ni res, da so turbine predimenzionirane. S serijsko turbino lahko ti pridobiš še 20, 30% moči na motorju (govorim nasplošno, možna so odstopanja pri posameznih avtomobilih) za kaj več pa potrebuješ večjo turbino.
FireSRORM: Poglej po netu kakšne turbine so najbolj popularen upgrade na tvojem avtomobilu. Če boš izbral eno normalno velikost se turbo luknja ne bo opazno povečala. Če boš dal pa na 1,4 mašino kakšno T4 turbino pa ne bo željenega učinka. Pa upam, da veš, da ni samo turbina za zamenjat. Verjetno boš moral menjat črpalko za bencin, injektorje in sigurno bo treba avto čipat. Pa svečke morš menjat pa ene vrste boost controller morš dobit da boš tlak uravnaval.
Btw...z drugo turbino se da ponavadicelo zmanjšat turbo luknjo in povečat odzivnost motorja. Recimo, če daš gor kakšno hibrindno ball bearing turbino se bo ta prej zavrtela in pri nižjih obratih bo dosegla poln boost.
Ribica je napisal/-a:Ne rabis vecje turbine, kajti vse turbine so predimenzionirane. Zamenjaj samo vaste gate ventil, praviloma se to ne dela ker imas še en solenoidni ventil, kateri regulira membrano vaste gate ventila. Ko čipaš motor to vse spremenis, ampak potem nastajajo težave toplotne odpornosti na čelo klipa in mehanske odpornosti na vse ležaje,.... tako da, če hočeš večji tlak turbine - to zahteva dosti sprememb na motorju, če hočeš da ti motor traja in da bi kvaliteten.
Diesel je napisal/-a:Ribica je napisal/-a:Ne rabis vecje turbine, kajti vse turbine so predimenzionirane. Zamenjaj samo vaste gate ventil, praviloma se to ne dela ker imas še en solenoidni ventil, kateri regulira membrano vaste gate ventila. Ko čipaš motor to vse spremenis, ampak potem nastajajo težave toplotne odpornosti na čelo klipa in mehanske odpornosti na vse ležaje,.... tako da, če hočeš večji tlak turbine - to zahteva dosti sprememb na motorju, če hočeš da ti motor traja in da bi kvaliteten.
Koncno en ko obvlada situacijo....Sedi 5!!
Ribica je napisal/-a:Diesel je napisal/-a:Ribica je napisal/-a:Ne rabis vecje turbine, kajti vse turbine so predimenzionirane. Zamenjaj samo vaste gate ventil, praviloma se to ne dela ker imas še en solenoidni ventil, kateri regulira membrano vaste gate ventila. Ko čipaš motor to vse spremenis, ampak potem nastajajo težave toplotne odpornosti na čelo klipa in mehanske odpornosti na vse ležaje,.... tako da, če hočeš večji tlak turbine - to zahteva dosti sprememb na motorju, če hočeš da ti motor traja in da bi kvaliteten.
Koncno en ko obvlada situacijo....Sedi 5!!
Ne en ampak ENA.
Diesel je napisal/-a:Ribica je napisal/-a:Diesel je napisal/-a:Ribica je napisal/-a:Ne rabis vecje turbine, kajti vse turbine so predimenzionirane. Zamenjaj samo vaste gate ventil, praviloma se to ne dela ker imas še en solenoidni ventil, kateri regulira membrano vaste gate ventila. Ko čipaš motor to vse spremenis, ampak potem nastajajo težave toplotne odpornosti na čelo klipa in mehanske odpornosti na vse ležaje,.... tako da, če hočeš večji tlak turbine - to zahteva dosti sprememb na motorju, če hočeš da ti motor traja in da bi kvaliteten.
Koncno en ko obvlada situacijo....Sedi 5!!
Ne en ampak ENA.
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee! prosti ribica, sploh nisem pogledal nicka. Od kod ti taksno znanje? Hoby?
lp
Ribica je napisal/-a:Diesel je napisal/-a:Ribica je napisal/-a:Diesel je napisal/-a:Ribica je napisal/-a:Ne rabis vecje turbine, kajti vse turbine so predimenzionirane. Zamenjaj samo vaste gate ventil, praviloma se to ne dela ker imas še en solenoidni ventil, kateri regulira membrano vaste gate ventila. Ko čipaš motor to vse spremenis, ampak potem nastajajo težave toplotne odpornosti na čelo klipa in mehanske odpornosti na vse ležaje,.... tako da, če hočeš večji tlak turbine - to zahteva dosti sprememb na motorju, če hočeš da ti motor traja in da bi kvaliteten.
Koncno en ko obvlada situacijo....Sedi 5!!
Ne en ampak ENA.
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee! prosti ribica, sploh nisem pogledal nicka. Od kod ti taksno znanje? Hoby?
lp
Veliko knjig, časopisov, prakse in veliko ljubezni do avtomobilov, načeloma pa je to moj hoby.
Ribica je napisal/-a:Iz lastne izkusnje: na Elantri crdi je bil boost dosežen že pri 1500 obratih, pri 3000 obratih pa je bil že preko 1,5 bar.
Ribica je napisal/-a: Btw vgradnja večje turbine za sabo potegne menjanje celotnega klipnega mehanizma, nove mape ecu-a, povečuje se turbo luknja in še veliko drugih komplikaciji, kar se pa totalno ne isplača.
Ribica je napisal/-a:Registersko polnenje z dvema turbinama (porsche 959, BMW 535d) je super resitev, ampak samo za tiste z globokim žepom i z veliko pameti.
Edina rešitev da turbo luknja ne nastane je anti-lag, ampak to prepustmo dirkam.
Recirkulirajuč blow off malo pomaga.
FireSTORM je napisal/-a:
najprej, vem da treba še menjat pumpo in vse te stvari ki si jih naštel, kaka turbina pa bi bla najbolša na 1.4? T3?
LP FireSTORM
iKst je napisal/-a:FireSTORM je napisal/-a:
najprej, vem da treba še menjat pumpo in vse te stvari ki si jih naštel, kaka turbina pa bi bla najbolša na 1.4? T3?
LP FireSTORM
Res nimam pojma, se nikoli nisem poglabljal v Puntote. Ampak T3 je kar velika turbina (serijsko so jo imele sierre cossy recimo, ki imajo 2.0 mašino) in na tvoji 1,4 mašini bi verjetno bila zelo brutalna zadeva. Do 4000, 5000 obratov nič, potem pa naenkrat ŠUS u hrbet
Poišči malo po fiat forumih, kaj je najbolj popularna izbira.
Ribica je napisal/-a:Diesel je napisal/-a:Ribica je napisal/-a:Ne rabis vecje turbine, kajti vse turbine so predimenzionirane. Zamenjaj samo vaste gate ventil, praviloma se to ne dela ker imas še en solenoidni ventil, kateri regulira membrano vaste gate ventila. Ko čipaš motor to vse spremenis, ampak potem nastajajo težave toplotne odpornosti na čelo klipa in mehanske odpornosti na vse ležaje,.... tako da, če hočeš večji tlak turbine - to zahteva dosti sprememb na motorju, če hočeš da ti motor traja in da bi kvaliteten.
Koncno en ko obvlada situacijo....Sedi 5!!
Ne en ampak ENA.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov