Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
FireSTORM
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2098
Pridružen: Sr jun 09, 2004 7:06 pm
Kraj: Murska Sobota

mocnejsa turbina - problemi?

Napisal/-a FireSTORM Pe sep 17, 2004 4:11 pm

zanima me ce jaz na avtu zamenjam turbino z mocnejso, se lahko zgodi da tisti mlincek pod havbo te turbine sploh nebo mogel zagnat?

LP FireSTORM :hi

P.S: mogoce je ze kdaj blo povedano, ampak nisem nasel!
 
Norden
Novinec
 
Prispevkov: 208
Pridružen: Ne dec 14, 2003 10:31 pm

Napisal/-a Norden Pe sep 17, 2004 4:24 pm

Da, to se lahko zgodi. Zamenjava obstoječe turbine s preveliko zna biti velika napaka. Pač ne smeš vzeti prevelike turbine oz. vzemi hibridno turbino recimo.
 
Punto_GT
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 520
Pridružen: Če mar 27, 2003 7:05 pm

Re: mocnejsa turbina - problemi?

Napisal/-a Punto_GT Pe sep 17, 2004 7:02 pm

FireSTORM je napisal/-a:zanima me ce jaz na avtu zamenjam turbino z mocnejso, se lahko zgodi da tisti mlincek pod havbo te turbine sploh nebo mogel zagnat?

LP FireSTORM :hi

P.S: mogoce je ze kdaj blo povedano, ampak nisem nasel!



Jst imam večjo turbino kot je original, pe se pozna veliko ma v tem da gre bulši :lol:

Baje da če daš večjo turbino se ti poveča turbo luknja, kar pomeni da ti kadar pohodiš rabi več časa da zalaufa turbina. Samo pri meni ni opazne razlike čeprou je večja turbina.

Tudi če daš večji intercooler se ti poveča turbo luknja, da se pa rešit s tem da čipaš motor (samo motor) tko da spremeniš čas vbrizganja goriva, zraka.
 
Norden
Novinec
 
Prispevkov: 208
Pridružen: Ne dec 14, 2003 10:31 pm

Napisal/-a Norden Pe sep 17, 2004 7:32 pm

To vse je čisto res. Ampak, enkrat pridemo do prevelike turbine za določen motor in tam je veselja konec. Izpušni plini motorja prevelike turbine ne morejo več zvrteti v primerno visoke obrate in avto seveda ne gre nikamor.
Pa tudi pri večjih turbinah na splošno se uporabno območje vrtljajev zelo zmanjša, zato so taki avtomobili komajda primerni za vsakdanjo vožnjo. So pa športni, hehe :twisted:
 
Uporabniški avatar
Ribica
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 9
Pridružen: Pe sep 24, 2004 2:59 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Ribica Pe sep 24, 2004 3:27 pm

Ne rabis vecje turbine, kajti vse turbine so predimenzionirane. Zamenjaj samo vaste gate ventil, praviloma se to ne dela ker imas še en solenoidni ventil, kateri regulira membrano vaste gate ventila. Ko čipaš motor to vse spremenis, ampak potem nastajajo težave toplotne odpornosti na čelo klipa in mehanske odpornosti na vse ležaje,.... tako da, če hočeš večji tlak turbine - to zahteva dosti sprememb na motorju, če hočeš da ti motor traja in da bi kvaliteten.
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d Pe sep 24, 2004 3:43 pm

Al pa bust control pa nasibas jo na 1bar
 
Uporabniški avatar
Ribica
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 9
Pridružen: Pe sep 24, 2004 2:59 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Ribica Pe sep 24, 2004 3:47 pm

Kaj 1 bar, minimalno 2,5 :D
 
iKst
Uporabnik
 
Prispevkov: 1047
Pridružen: To apr 23, 2002 2:33 pm

Napisal/-a iKst Pe sep 24, 2004 4:16 pm

Ribica je napisal/-a:Ne rabis vecje turbine, kajti vse turbine so predimenzionirane. Zamenjaj samo vaste gate ventil, praviloma se to ne dela ker imas še en solenoidni ventil, kateri regulira membrano vaste gate ventila. Ko čipaš motor to vse spremenis, ampak potem nastajajo težave toplotne odpornosti na čelo klipa in mehanske odpornosti na vse ležaje,.... tako da, če hočeš večji tlak turbine - to zahteva dosti sprememb na motorju, če hočeš da ti motor traja in da bi kvaliteten.


To ni res, da so turbine predimenzionirane. S serijsko turbino lahko ti pridobiš še 20, 30% moči na motorju (govorim nasplošno, možna so odstopanja pri posameznih avtomobilih) za kaj več pa potrebuješ večjo turbino.

FireSRORM: Poglej po netu kakšne turbine so najbolj popularen upgrade na tvojem avtomobilu. Če boš izbral eno normalno velikost se turbo luknja ne bo opazno povečala. Če boš dal pa na 1,4 mašino kakšno T4 turbino pa ne bo željenega učinka. Pa upam, da veš, da ni samo turbina za zamenjat. Verjetno boš moral menjat črpalko za bencin, injektorje in sigurno bo treba avto čipat. Pa svečke morš menjat pa ene vrste boost controller morš dobit da boš tlak uravnaval.

Btw...z drugo turbino se da ponavadicelo zmanjšat turbo luknjo in povečat odzivnost motorja. Recimo, če daš gor kakšno hibrindno ball bearing turbino se bo ta prej zavrtela in pri nižjih obratih bo dosegla poln boost.
 
Uporabniški avatar
FireSTORM
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2098
Pridružen: Sr jun 09, 2004 7:06 pm
Kraj: Murska Sobota

Napisal/-a FireSTORM Pe sep 24, 2004 4:53 pm

iKst je napisal/-a:
Ribica je napisal/-a:Ne rabis vecje turbine, kajti vse turbine so predimenzionirane. Zamenjaj samo vaste gate ventil, praviloma se to ne dela ker imas še en solenoidni ventil, kateri regulira membrano vaste gate ventila. Ko čipaš motor to vse spremenis, ampak potem nastajajo težave toplotne odpornosti na čelo klipa in mehanske odpornosti na vse ležaje,.... tako da, če hočeš večji tlak turbine - to zahteva dosti sprememb na motorju, če hočeš da ti motor traja in da bi kvaliteten.


To ni res, da so turbine predimenzionirane. S serijsko turbino lahko ti pridobiš še 20, 30% moči na motorju (govorim nasplošno, možna so odstopanja pri posameznih avtomobilih) za kaj več pa potrebuješ večjo turbino.

FireSRORM: Poglej po netu kakšne turbine so najbolj popularen upgrade na tvojem avtomobilu. Če boš izbral eno normalno velikost se turbo luknja ne bo opazno povečala. Če boš dal pa na 1,4 mašino kakšno T4 turbino pa ne bo željenega učinka. Pa upam, da veš, da ni samo turbina za zamenjat. Verjetno boš moral menjat črpalko za bencin, injektorje in sigurno bo treba avto čipat. Pa svečke morš menjat pa ene vrste boost controller morš dobit da boš tlak uravnaval.

Btw...z drugo turbino se da ponavadicelo zmanjšat turbo luknjo in povečat odzivnost motorja. Recimo, če daš gor kakšno hibrindno ball bearing turbino se bo ta prej zavrtela in pri nižjih obratih bo dosegla poln boost.


najprej, vem da treba še menjat pumpo in vse te stvari ki si jih naštel, kaka turbina pa bi bla najbolša na 1.4? T3?

LP FireSTORM :hi
 
Uporabniški avatar
Ribica
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 9
Pridružen: Pe sep 24, 2004 2:59 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Ribica Pe sep 24, 2004 5:50 pm

iKst je napisal/-a:
Ribica je napisal/-a:Ne rabis vecje turbine, kajti vse turbine so predimenzionirane. Zamenjaj samo vaste gate ventil, praviloma se to ne dela ker imas še en solenoidni ventil, kateri regulira membrano vaste gate ventila. Ko čipaš motor to vse spremenis, ampak potem nastajajo težave toplotne odpornosti na čelo klipa in mehanske odpornosti na vse ležaje,.... tako da, če hočeš večji tlak turbine - to zahteva dosti sprememb na motorju, če hočeš da ti motor traja in da bi kvaliteten.


To ni res, da so turbine predimenzionirane. S serijsko turbino lahko ti pridobiš še 20, 30% moči na motorju (govorim nasplošno, možna so odstopanja pri posameznih avtomobilih) za kaj več pa potrebuješ večjo turbino.

FireSRORM: Poglej po netu kakšne turbine so najbolj popularen upgrade na tvojem avtomobilu. Če boš izbral eno normalno velikost se turbo luknja ne bo opazno povečala. Če boš dal pa na 1,4 mašino kakšno T4 turbino pa ne bo željenega učinka. Pa upam, da veš, da ni samo turbina za zamenjat. Verjetno boš moral menjat črpalko za bencin, injektorje in sigurno bo treba avto čipat. Pa svečke morš menjat pa ene vrste boost controller morš dobit da boš tlak uravnaval.

Btw...z drugo turbino se da ponavadicelo zmanjšat turbo luknjo in povečat odzivnost motorja. Recimo, če daš gor kakšno hibrindno ball bearing turbino se bo ta prej zavrtela in pri nižjih obratih bo dosegla poln boost.


Iz lastne izkusnje: na Elantri crdi je bil boost dosežen že pri 1500 obratih, pri 3000 obratih pa je bil že preko 1,5 bar. Btw vgradnja večje turbine za sabo potegne menjanje celotnega klipnega mehanizma, nove mape ecu-a, povečuje se turbo luknja in še veliko drugih komplikaciji, kar se pa totalno ne isplača.
Registersko polnenje z dvema turbinama (porsche 959, BMW 535d) je super resitev, ampak samo za tiste z globokim žepom i z veliko pameti.

Edina rešitev da turbo luknja ne nastane je anti-lag, ampak to prepustmo dirkam.

Recirkulirajuč blow off malo pomaga.
 
Uporabniški avatar
Diesel
Novinec
 
Prispevkov: 176
Pridružen: Pe okt 04, 2002 3:43 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a Diesel Pe sep 24, 2004 6:30 pm

Ribica je napisal/-a:Ne rabis vecje turbine, kajti vse turbine so predimenzionirane. Zamenjaj samo vaste gate ventil, praviloma se to ne dela ker imas še en solenoidni ventil, kateri regulira membrano vaste gate ventila. Ko čipaš motor to vse spremenis, ampak potem nastajajo težave toplotne odpornosti na čelo klipa in mehanske odpornosti na vse ležaje,.... tako da, če hočeš večji tlak turbine - to zahteva dosti sprememb na motorju, če hočeš da ti motor traja in da bi kvaliteten.


Koncno en ko obvlada situacijo....Sedi 5!! :D
 
Uporabniški avatar
Ribica
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 9
Pridružen: Pe sep 24, 2004 2:59 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Ribica Pe sep 24, 2004 6:38 pm

Diesel je napisal/-a:
Ribica je napisal/-a:Ne rabis vecje turbine, kajti vse turbine so predimenzionirane. Zamenjaj samo vaste gate ventil, praviloma se to ne dela ker imas še en solenoidni ventil, kateri regulira membrano vaste gate ventila. Ko čipaš motor to vse spremenis, ampak potem nastajajo težave toplotne odpornosti na čelo klipa in mehanske odpornosti na vse ležaje,.... tako da, če hočeš večji tlak turbine - to zahteva dosti sprememb na motorju, če hočeš da ti motor traja in da bi kvaliteten.


Koncno en ko obvlada situacijo....Sedi 5!! :D


Ne en ampak ENA. :D
 
Uporabniški avatar
Diesel
Novinec
 
Prispevkov: 176
Pridružen: Pe okt 04, 2002 3:43 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a Diesel Pe sep 24, 2004 6:45 pm

Ribica je napisal/-a:
Diesel je napisal/-a:
Ribica je napisal/-a:Ne rabis vecje turbine, kajti vse turbine so predimenzionirane. Zamenjaj samo vaste gate ventil, praviloma se to ne dela ker imas še en solenoidni ventil, kateri regulira membrano vaste gate ventila. Ko čipaš motor to vse spremenis, ampak potem nastajajo težave toplotne odpornosti na čelo klipa in mehanske odpornosti na vse ležaje,.... tako da, če hočeš večji tlak turbine - to zahteva dosti sprememb na motorju, če hočeš da ti motor traja in da bi kvaliteten.


Koncno en ko obvlada situacijo....Sedi 5!! :D


Ne en ampak ENA. :D


Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee! prosti ribica, sploh nisem pogledal nicka. Od kod ti taksno znanje? Hoby?

lp
 
Uporabniški avatar
Ribica
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 9
Pridružen: Pe sep 24, 2004 2:59 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Ribica Pe sep 24, 2004 6:50 pm

Diesel je napisal/-a:
Ribica je napisal/-a:
Diesel je napisal/-a:
Ribica je napisal/-a:Ne rabis vecje turbine, kajti vse turbine so predimenzionirane. Zamenjaj samo vaste gate ventil, praviloma se to ne dela ker imas še en solenoidni ventil, kateri regulira membrano vaste gate ventila. Ko čipaš motor to vse spremenis, ampak potem nastajajo težave toplotne odpornosti na čelo klipa in mehanske odpornosti na vse ležaje,.... tako da, če hočeš večji tlak turbine - to zahteva dosti sprememb na motorju, če hočeš da ti motor traja in da bi kvaliteten.


Koncno en ko obvlada situacijo....Sedi 5!! :D


Ne en ampak ENA. :D


Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee! prosti ribica, sploh nisem pogledal nicka. Od kod ti taksno znanje? Hoby?

lp



Veliko knjig, časopisov, prakse in veliko ljubezni do avtomobilov, načeloma pa je to moj hoby.
 
Uporabniški avatar
FireSTORM
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2098
Pridružen: Sr jun 09, 2004 7:06 pm
Kraj: Murska Sobota

Napisal/-a FireSTORM Pe sep 24, 2004 7:20 pm

Ribica je napisal/-a:
Diesel je napisal/-a:
Ribica je napisal/-a:
Diesel je napisal/-a:
Ribica je napisal/-a:Ne rabis vecje turbine, kajti vse turbine so predimenzionirane. Zamenjaj samo vaste gate ventil, praviloma se to ne dela ker imas še en solenoidni ventil, kateri regulira membrano vaste gate ventila. Ko čipaš motor to vse spremenis, ampak potem nastajajo težave toplotne odpornosti na čelo klipa in mehanske odpornosti na vse ležaje,.... tako da, če hočeš večji tlak turbine - to zahteva dosti sprememb na motorju, če hočeš da ti motor traja in da bi kvaliteten.


Koncno en ko obvlada situacijo....Sedi 5!! :D


Ne en ampak ENA. :D


Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee! prosti ribica, sploh nisem pogledal nicka. Od kod ti taksno znanje? Hoby?

lp



Veliko knjig, časopisov, prakse in veliko ljubezni do avtomobilov, načeloma pa je to moj hoby.


my kind of girl? ;) ;) ;)

LP FireSTORM :hi
 
iKst
Uporabnik
 
Prispevkov: 1047
Pridružen: To apr 23, 2002 2:33 pm

Napisal/-a iKst Pe sep 24, 2004 8:20 pm

Ribica je napisal/-a:Iz lastne izkusnje: na Elantri crdi je bil boost dosežen že pri 1500 obratih, pri 3000 obratih pa je bil že preko 1,5 bar.


Nevem, koliko imajo elantre serijsko nadtlaka, ampak 1,5 bara se mi zdi ogromno. T25 na mojem nissanu vem da zdrži 1 bar. Sicer jo brez težav lahko "naviješ" še bolj, ampak bo v zelo kratkem času nardilo BUM.

Ribica je napisal/-a: Btw vgradnja večje turbine za sabo potegne menjanje celotnega klipnega mehanizma, nove mape ecu-a, povečuje se turbo luknja in še veliko drugih komplikaciji, kar se pa totalno ne isplača.


Seveda se splača. Kot sem že rekel, serijska turbina pač ne gre čez vse meje. Do tistih pribljižno 30% več moči, kolikor jo dobiš s čipanjem je še dobra, naprej pa pač ne zadošča več in treba jo je zamenjat za večjo. Res je potrebno nekaj dela, ampak resen tuning nikoli ni bil enostaven niti poceni.
Sicer pa spet lahko rečem za moj avto. Dela je z vsem skup za max. 2 dni, če daš gor namesto serijske T25 turbine tisto od novejšega modela (T28). V ta 2 dni štejem menjavo injektorjev in bencinske pumpe, montažo pripravljenega čipa (lahko tudi na valjarje peleš, bo še boljše) in dejansko zamenjavo turbine s prirejanjem kolektorja in vsemi zajebancijami.

Ribica je napisal/-a:Registersko polnenje z dvema turbinama (porsche 959, BMW 535d) je super resitev, ampak samo za tiste z globokim žepom i z veliko pameti.

Edina rešitev da turbo luknja ne nastane je anti-lag, ampak to prepustmo dirkam.

Recirkulirajuč blow off malo pomaga.


Blow off pomaga ja. Ampak samo ko menjaš prestave. Glede turbo luknje ti dam pa prav, vedno ostane. Ampak se da z aftermarket turbinami to luknjo zelo zmanjšat, ali pa pridobit ogromno moči in obdržat avto zelo civiliziran. Predvsem gre zahvala krogličnjim ležajem v turbinah, lažjim materialom in dizajnu lopatic.
 
iKst
Uporabnik
 
Prispevkov: 1047
Pridružen: To apr 23, 2002 2:33 pm

Napisal/-a iKst Pe sep 24, 2004 8:23 pm

FireSTORM je napisal/-a:
najprej, vem da treba še menjat pumpo in vse te stvari ki si jih naštel, kaka turbina pa bi bla najbolša na 1.4? T3?

LP FireSTORM :hi


Res nimam pojma, se nikoli nisem poglabljal v Puntote. Ampak T3 je kar velika turbina (serijsko so jo imele sierre cossy recimo, ki imajo 2.0 mašino) in na tvoji 1,4 mašini bi verjetno bila zelo brutalna zadeva. Do 4000, 5000 obratov nič, potem pa naenkrat ŠUS u hrbet :)

Poišči malo po fiat forumih, kaj je najbolj popularna izbira.
 
Uporabniški avatar
Diesel
Novinec
 
Prispevkov: 176
Pridružen: Pe okt 04, 2002 3:43 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a Diesel Pe sep 24, 2004 9:02 pm

iKst je napisal/-a:
FireSTORM je napisal/-a:
najprej, vem da treba še menjat pumpo in vse te stvari ki si jih naštel, kaka turbina pa bi bla najbolša na 1.4? T3?

LP FireSTORM :hi


Res nimam pojma, se nikoli nisem poglabljal v Puntote. Ampak T3 je kar velika turbina (serijsko so jo imele sierre cossy recimo, ki imajo 2.0 mašino) in na tvoji 1,4 mašini bi verjetno bila zelo brutalna zadeva. Do 4000, 5000 obratov nič, potem pa naenkrat ŠUS u hrbet :)

Poišči malo po fiat forumih, kaj je najbolj popularna izbira.


T3 ni nujno da je vlka pa mocna turbina.T3 se dobi v verziji od trim45 pa vse do super-trim60(premer turbinskega dela turbine-lopatic po domace). T3 nekateri recejo tudi hybrid turbini naprimer T3/T25, ki pa ni ¨prava ¨ T3 turbina. T25 turbina z trim70 in A/R 86(premer cevi ki, vodi iz turbine), poje T3 za malo malco.....
Verzij Garrettovih turbin je zlo,zlo dosti.....In ce hoces vedet kera turbina najbolj odgovarja tvojemu avtu(v primeru zamenjave), mores poznat t.i.¨ compresor map¨ vsake turbine. Na Garret strani je pdf katalog nove GT serije garrettovih turbin, z pripadajocimi compresor mapami.Zanimivo branje.....
http://www.turbobygarrett.com/

lp
 
Uporabniški avatar
Kennman
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 600
Pridružen: Po jan 12, 2004 1:01 pm
Kraj: Velenje

Napisal/-a Kennman Pe sep 24, 2004 9:24 pm

Ribica je napisal/-a:
Diesel je napisal/-a:
Ribica je napisal/-a:Ne rabis vecje turbine, kajti vse turbine so predimenzionirane. Zamenjaj samo vaste gate ventil, praviloma se to ne dela ker imas še en solenoidni ventil, kateri regulira membrano vaste gate ventila. Ko čipaš motor to vse spremenis, ampak potem nastajajo težave toplotne odpornosti na čelo klipa in mehanske odpornosti na vse ležaje,.... tako da, če hočeš večji tlak turbine - to zahteva dosti sprememb na motorju, če hočeš da ti motor traja in da bi kvaliteten.


Koncno en ko obvlada situacijo....Sedi 5!! :D


Ne en ampak ENA. :D


UAU.
Js sem kr brez besed. Se DOST redko najde kak FANT, ki obvlada zadeve..., ampak da je pa PUNCA tok STRUCKO :shock: :shock: :shock:

svaka cast, ker podiras stereotipe! :wink:
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d So sep 25, 2004 12:45 am

A nima punto gt serisjko turbine T2 tako kot uno turbo?
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov