Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
BadMan
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 30
Pridružen: To maj 18, 2004 8:23 pm

Biturbo...Twinturbo

Napisal/-a BadMan Pe okt 01, 2004 11:03 pm

lp
najprej me zanima kakšna je razlika? koliko stanejo turbine, ter če se jih splača vgradit na avto ki že ima turbino(da bi imel 2)??

saj vem da se sliši malo blesavo ampak me res zanima kako je s tem, ker vedno slišim...o jst mam pa twin turbo, al pa zadnč sm bral nekaj o avdijih, pa se mi zdi da je pr RS6 pisalo da ma Biturbo....

thnx za odgovore
I can only show you the door, you are the one that has to wal through it!!
 
Uporabniški avatar
Alonso
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 590
Pridružen: Ne jul 18, 2004 4:43 pm

Napisal/-a Alonso Pe okt 01, 2004 11:09 pm

Tut nekatier Golfi 4 so mel biturbo in baje končna okol 300 km/h. Čeprav je men tole mal :roll:
 
detroit91
Novinec
 
Prispevkov: 274
Pridružen: Ne feb 23, 2003 10:47 am

Napisal/-a detroit91 Pe okt 01, 2004 11:16 pm

a ni fora bi pa twin v delovanju/vezavi turbin ..zaporedno=twin, bi=vzporedno...
nism zihr sm bl newbie v tem.
Skero
[veliki animirani podpisi niso dovoljeni]
 
Uporabniški avatar
salesky
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1561
Pridružen: Sr sep 10, 2003 8:41 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a salesky So okt 02, 2004 12:04 am

Če ti kej pomaga od 3000GT TwinTurbo
Slika
The MAN
 
Uporabniški avatar
Pugi
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6195
Pridružen: Ne avg 24, 2003 8:21 pm

Napisal/-a Pugi So okt 02, 2004 7:32 am

Kokr je men logicn ne vem zakva bi zaporedno vezal turbine... Ce pomislis kako deluje turbina je to precej nelogicno... Ampak ok, dopuscam manjso moznost napake...

Varjanta je pomoje kle, k ma V6 ponavad dva kolektorja pa rora (loceno) in na vsacga je treba nataknt po eno prasico... Torej - Twin turbo, biturbo = eno in isto...
Slika
 
Uporabniški avatar
mloncar
Uporabnik
 
Prispevkov: 976
Pridružen: Sr maj 12, 2004 11:47 am
Kraj: Celje

Napisal/-a mloncar So okt 02, 2004 7:35 am

kokr sm slišu je logično da vežeš turbine zaporedno.. ..manjša (originalna) poganja večjo :twisted:
 
Mate
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2013
Pridružen: To apr 22, 2003 5:42 pm
Kraj: Dolsko

Napisal/-a Mate So okt 02, 2004 7:44 am

mloncar je napisal/-a:kokr sm slišu je logično da vežeš turbine zaporedno.. ..manjša (originalna) poganja večjo :twisted:


Pametno razmisljanje... vprasanje samo... a prva turbina ustvari vec pritiska kot izpusni plini.. pa tud ce ga... mi tole mal deluje na perpetum mobile... ker nekje mora prva turbina vzet energijo, da poganja drugo. Ok, jo dobi od izpusnih plinov, samo potem je druga dobi lih tok oz. mal manj od prve iz cesar sledi, da se nikamor ne pride.

Ce gledam tistole sliko twin-turbo ma pogonski del (izpusni plini) turbine vezan zaporedno (ne vem zakaj bi blo drugace front pa rear), dela kjer se ustvarja pritisk zunanjega tlaka pa vzporedno in se tedva potem ubistvu skor sestevata.

Kokr vem Audijev Bi turbo v RS4 z v6 masino deluje tko, da prvi 3je valji poganjajo prvo turbino, ki polni te iste tri valje, drugi 3je pa poganjajo drugo, ki polni druge tri. Edino tukile bi blo mogoce bl smiselno, da prvi trije valji poganjajo prvo turbino, ki polni druge tri, drugi trije pa poganjajo drugo turbino, ki polni prve tri valje. S tem bi zmanjsu posledice neenakomerne obremenjenosti masine.

Tok o mojem bluzenju... sej na konc bomo verjetno pogruntal tocno, kako stvari grejo :wink:
 
Uporabniški avatar
kdk
Uporabnik
 
Prispevkov: 920
Pridružen: So avg 10, 2002 2:55 pm

Napisal/-a kdk So okt 02, 2004 8:17 am

Opel verzija TWIN-turbo . Krmiljenje turbin se prilagaja delovnemu režimu motorja.
Slika
 
Uporabniški avatar
kdk
Uporabnik
 
Prispevkov: 920
Pridružen: So avg 10, 2002 2:55 pm

Napisal/-a kdk So okt 02, 2004 8:21 am

Tukaj pa je slika Twin-turbo motorja , kjer pa se vidi , da sta turbini neodvisni ena od druge , tako da ločitev izrazov BI ali Twin po moje ni točno določena .
Slika
 
Uporabniški avatar
FireSTORM
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2098
Pridružen: Sr jun 09, 2004 7:06 pm
Kraj: Murska Sobota

Napisal/-a FireSTORM So okt 02, 2004 12:14 pm

Pugi je napisal/-a:Kokr je men logicn ne vem zakva bi zaporedno vezal turbine... Ce pomislis kako deluje turbina je to precej nelogicno... Ampak ok, dopuscam manjso moznost napake...

Varjanta je pomoje kle, k ma V6 ponavad dva kolektorja pa rora (loceno) in na vsacga je treba nataknt po eno prasico... Torej - Twin turbo, biturbo = eno in isto...


kolko sem jaz bral za V8 mašince preko luže, ker je mašina v obliki črke V oz. pot batov je v obliki črke V, zato je logično, potrebno 2 zbiralna kolektorja in vse ostalo, ampak piše pa tudi da bi zato bilo potrebno vse dvojno če bi hotel vgraditi turbo, zato se jim je bol splačalo dat gor superchargerje
na kratko, dvomim da je to twin turbo ;)
ker če bi to bil twin turbo, mi pa naj nekdo razloži kako je lahko na inline-4 mašini twin turbo? ;)
 
BadMan
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 30
Pridružen: To maj 18, 2004 8:23 pm

Napisal/-a BadMan So okt 02, 2004 8:23 pm

ammmm...supercharger je pa?
I can only show you the door, you are the one that has to wal through it!!
 
Uporabniški avatar
menjekul
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2635
Pridružen: Sr jan 01, 2003 8:14 pm

Napisal/-a menjekul So okt 02, 2004 8:27 pm

Pugi je napisal/-a:na vsacga je treba nataknt po eno prasico... ...


i like this 1 :P
 
ZEeMF
Novinec
 
Prispevkov: 160
Pridružen: Ne jan 25, 2004 7:45 pm

Napisal/-a ZEeMF So okt 02, 2004 8:29 pm

pa kje ti vidš kle in line 4, tej kup špegle a še nis vidu v8 mašine al kaj FAK.
kje si ti vidu tok šroko 4 cly mašino. to je v8 bi/twin turbo, in ni treba dva vsesna kolektorja ker mata oba sklopa na notranji strani vsesne lukne, zato je sam en velik kolektor.

twin/bi je isto sam drugačno poimenovanje, te zaporedno vezane turbine še nisem vidu ker, več zraka vn dubit kokr not dat je težko, zato ni logike da bi dve zaporedoma vezov, ker bi prišlo le do izgub.
twin turbo je loh sam če je v mašina al pa kaka nova pogruntavščina da se ena uklop pa pol druga itd.

p.s. sam si meš pa srečo da slišš kako folk govori da ma biturbo, ker je tak avto kar redekpojav v slo.
 
Uporabniški avatar
Pugi
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6195
Pridružen: Ne avg 24, 2003 8:21 pm

Napisal/-a Pugi So okt 02, 2004 8:40 pm

Jap tud js k bol ko razmislam, bol se mi dozdeva, da je zadeva res eno in isto...

Audi 2.7V6 biturbo
Porsche 3.6V6 biturbo
ma to so vsi Vji... kar je R4k majo vsi po eno turbino.. Ne vem zakva bi 2 vezov, ce das loh eno ornk...

Sej mislm, da so dahlbacka delal tud s samo eno turbino - odprto do 3.6 bara... Ker ma itak not predelan audijov 2.2T motorko...
Slika
 
Uporabniški avatar
.::GTR::.
Uporabnik
 
Prispevkov: 1156
Pridružen: So mar 15, 2003 1:59 pm
Kraj: Gorenjska

Napisal/-a .::GTR::. So okt 02, 2004 9:05 pm

Problem je turbo luknja. biturbo motorji imajo ponavad eno manjšo in eno večjo turbino. manjša turbina se zavrti hitreje in s tem zmanjša turbo luknjo, večja pa da svoj boost v obratih. na kratko ;)

Twin turbo sta pa mislim da dve turbini enake velikosti, pa da vsaka piha v svoje cilindre (kokr je en že napisov - V6 npr.) :D
 
Uporabniški avatar
mloncar
Uporabnik
 
Prispevkov: 976
Pridružen: Sr maj 12, 2004 11:47 am
Kraj: Celje

Napisal/-a mloncar So okt 02, 2004 10:26 pm

.::GTR::. je napisal/-a:Problem je turbo luknja. biturbo motorji imajo ponavad eno manjšo in eno večjo turbino. manjša turbina se zavrti hitreje in s tem zmanjša turbo luknjo, večja pa da svoj boost v obratih. na kratko ;)

Twin turbo sta pa mislim da dve turbini enake velikosti, pa da vsaka piha v svoje cilindre (kokr je en že napisov - V6 npr.) :D


kokr sm bral po netu, se s tempe popolnoma strinjam!

drugače je pa v avstriji ena interga biturbo (400KM al neki tazga)! pa cicero (rumeni leon 1.8T 346KM) tut neki razmišlja v to smer, de bi dve turbini na svoj avto montiru, edin pogoj je, de najde kupca za to kar ima sedaj (turbo, intercooler...) - tako se na suxu bral (lahko da si je že premislu, idkar sm jst to bral) :lol:
 
Norden
Novinec
 
Prispevkov: 208
Pridružen: Ne dec 14, 2003 10:31 pm

Napisal/-a Norden So okt 02, 2004 11:40 pm

Hm, kako pa to, da se Ribica nič ne oglasi v tej temi? :)
 
Uporabniški avatar
FireSTORM
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2098
Pridružen: Sr jun 09, 2004 7:06 pm
Kraj: Murska Sobota

Napisal/-a FireSTORM Ne okt 03, 2004 6:00 pm

BadMan je napisal/-a:ammmm...supercharger je pa?

supercharger je kompresor gnan preko jermena
 
Uporabniški avatar
FireSTORM
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2098
Pridružen: Sr jun 09, 2004 7:06 pm
Kraj: Murska Sobota

Napisal/-a FireSTORM Ne okt 03, 2004 6:02 pm

ZEeMF je napisal/-a:pa kje ti vidš kle in line 4, tej kup špegle a še nis vidu v8 mašine al kaj FAK.
kje si ti vidu tok šroko 4 cly mašino. to je v8 bi/twin turbo, in ni treba dva vsesna kolektorja ker mata oba sklopa na notranji strani vsesne lukne, zato je sam en velik kolektor.

twin/bi je isto sam drugačno poimenovanje, te zaporedno vezane turbine še nisem vidu ker, več zraka vn dubit kokr not dat je težko, zato ni logike da bi dve zaporedoma vezov, ker bi prišlo le do izgub.
twin turbo je loh sam če je v mašina al pa kaka nova pogruntavščina da se ena uklop pa pol druga itd.

p.s. sam si meš pa srečo da slišš kako folk govori da ma biturbo, ker je tak avto kar redekpojav v slo.


prvo si ti kupi očala in še enkrat preberi kaj sem napisal, kje sem napisal SESALNA KOLEKTORJA?
razloži mi če je bi/twin-turbo le na V mašinah, kako so ga potem spravli na inline-4 mašino?
 
Uporabniški avatar
TITan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3443
Pridružen: Če jan 30, 2003 11:41 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a TITan Ne okt 03, 2004 6:39 pm

Ni fora, da se da lahko twin/bi turbo samo na V motorje, ampak samo tam pridejo res do izraza (kot V niso mišlene VR mašine in podobno, ampak mašine z dvemi izpušnimi kolektorji na dveh različnih straneh).
Slika
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov