Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
STENTOR
Uporabnik
 
Prispevkov: 853
Pridružen: Če sep 30, 2004 6:38 pm

RSR ali RAPID?

Napisal/-a STENTOR Pe okt 08, 2004 2:23 pm

ker sem pred nakupom dodatne moči za moj avto me zanima, ker kljub temu, da ste se že na veliko razpisal na temo clio dci še vedno ne vem v čem je razlika med RSR chipom in RAPID modulom, zato vas prosim za pomoč.v brošuri od rapida ni modela audi A6 1,9 tdi (116 PS) z pumpe duse motorjem .sem pa na že prej omenjeni temi prebral neki v zvezi s tem motorjem a mi ni jasno,da kao neki ni v redu...torej zanima me vse v zvezi s tem motorjem odloču se pa bom med eno od teh firm.prosim razpišite se čimbolj na široko,da si razjasnim obzorje in da izvem čimveč o tem :wink: hvala
 
Uporabniški avatar
1.8T
Novinec
 
Prispevkov: 387
Pridružen: Sr jan 28, 2004 2:24 pm

Re: RSR ali RAPID?

Napisal/-a 1.8T Pe okt 08, 2004 11:03 pm

audi4ever je napisal/-a:prosim razpišite se čimbolj na široko


R ____________________ S _______________________ R

(a bo dost na siroko? :) )

/jan

P.S: Osnovna razlika je v temu, da ti pri RSR-u pri optimizaciji poleg manipulacije z gorivom in ostalimi parametri (kot pri RAPIDU) dvigne tudi tlak turbine. RAPID ti ne dvigne tlaka turbine in je optimizacija v teoriji malenkost slabsa.
 
PRODRIVE
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2657
Pridružen: Pe jun 18, 2004 10:09 am

Napisal/-a PRODRIVE To okt 12, 2004 11:18 am

R S R Motorsport
CARPE IMPREZAM
 
Uporabniški avatar
swiftrider
Novinec
 
Prispevkov: 446
Pridružen: Če dec 04, 2003 2:02 am
Kraj: črnuče

Napisal/-a swiftrider To okt 12, 2004 11:21 am

Rapid modul maš lahko še za naslednje svoje turbo diesle, ker ti zadevo zastonj preprogramirajo za tvoj nov avto.
Švoh, ampak lahek 8)
!New! White blinkers-Chicks go crazy! :mrgreen:
 
Uporabniški avatar
Caterham
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 535
Pridružen: Sr jul 21, 2004 10:20 pm
Kraj: Doma

Napisal/-a Caterham Pe okt 15, 2004 1:15 pm

Rapid.......
No need to be big to go fast......
 
Uporabniški avatar
Jinxy
Novinec
 
Prispevkov: 132
Pridružen: Sr dec 04, 2002 12:03 am

Napisal/-a Jinxy So okt 16, 2004 11:49 am

Glede na to, da ti RSR preprogramira čip s pomočjo valarjev in točnih meritev, ti ga definitivno bolj priporočam.

Zagovorniki RAPID-a se lahko na glavo postavijo, ampak EDINI pravilen, varen in najbolj učinkovit sistem "chip tuninga" je, da ti avto postavijo na valarje in počasi sprogramirajo vse fuel, ignition in boost map-e.
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR So okt 16, 2004 12:16 pm

Jinxy je napisal/-a:Glede na to, da ti RSR preprogramira čip s pomočjo valarjev in točnih meritev, ti ga definitivno bolj priporočam.

Zagovorniki RAPID-a se lahko na glavo postavijo, ampak EDINI pravilen, varen in najbolj učinkovit sistem "chip tuninga" je, da ti avto postavijo na valarje in počasi sprogramirajo vse fuel, ignition in boost map-e.


Se strinjam, lahk se spet na velko kregamo, sam pravi tuning se dela na valarjih, pa če se vsi na glavo postavte :P Ker na valjih je avto lahk tut cel popoldan, seveda z namenom da je zadeva res optimalno narejena.
 
Uporabniški avatar
DrMr
Uporabnik
 
Prispevkov: 1288
Pridružen: Ne avg 29, 2004 8:46 pm

Napisal/-a DrMr So okt 23, 2004 10:11 pm

Za točno, oziroma za voznika vozila najugodnejšo nastavitev ni dovolj en popoldan na valjih, ampak teden ali dva vožnje. Rapid ti omogoča, da se nastavljivi parametri ponastavijo v cca.5 sekundah, kar je pri chip tuning nemogoče. Če se opravi chip tuning preko OBD (brez menjave eproma) ni možna emulacija (nastavljanje med samo vožnjo, ali med meritvijo na valjih), kar pa je možno pri chip tuningu z odstranjenim epromom ali pri Rapidu. Računalnik v vozilu rabi inicializacijo (prilagajanje na način vožnje voznika) in se popolnoma ne more inicializirati na valjih v enem popoldnevu. Tako lahko vozilo prekomerno dimi ali začne izgubljati moč šele po nekaj urah vožnje. Upam da razumeš, da se najboljša in najcenejša uskladitev z tvojim načinom vožnje in stanjem vozila izvede z večkratnimi- brezpalčnimi "(5 sekundnimi)" nastavitvami z Rapidom. Prav tako lahko Rapid moč dvigne tudi preko obljubljenih 25% (če se tako nastavi)!!! Je pa potreben kompromis zaradi zmožnosti motorja, nastavitve elektronike so neomejene!!
 
Uporabniški avatar
Cicero
Novinec
 
Prispevkov: 239
Pridružen: Pe apr 26, 2002 8:26 am

Napisal/-a Cicero To okt 26, 2004 7:15 am

Daj no, ne pametuj.

Kako lahko sploh primerjaš nek Rapid s RSR-om.?!
Rapid je le senca od tega kaj počne RSR.

Če si v svoje trditve tako prepričan, pa naredimo en dvoboj kdo bo avto kvalitetneje in seveda bolj odprl.
Rapid : RSR

Sem siguren, da bo RSR ta dvoboj z lahkoto sprejel.

Da boste končno enkrat vidli, kako delajo pravi mojstri...




DrMr je napisal/-a:Za točno, oziroma za voznika vozila najugodnejšo nastavitev ni dovolj en popoldan na valjih, ampak teden ali dva vožnje. Rapid ti omogoča, da se nastavljivi parametri ponastavijo v cca.5 sekundah, kar je pri chip tuning nemogoče. Če se opravi chip tuning preko OBD (brez menjave eproma) ni možna emulacija (nastavljanje med samo vožnjo, ali med meritvijo na valjih), kar pa je možno pri chip tuningu z odstranjenim epromom ali pri Rapidu. Računalnik v vozilu rabi inicializacijo (prilagajanje na način vožnje voznika) in se popolnoma ne more inicializirati na valjih v enem popoldnevu. Tako lahko vozilo prekomerno dimi ali začne izgubljati moč šele po nekaj urah vožnje. Upam da razumeš, da se najboljša in najcenejša uskladitev z tvojim načinom vožnje in stanjem vozila izvede z večkratnimi- brezpalčnimi "(5 sekundnimi)" nastavitvami z Rapidom. Prav tako lahko Rapid moč dvigne tudi preko obljubljenih 25% (če se tako nastavi)!!! Je pa potreben kompromis zaradi zmožnosti motorja, nastavitve elektronike so neomejene!!
 
Uporabniški avatar
Pugi
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6195
Pridružen: Ne avg 24, 2003 8:21 pm

Napisal/-a Pugi To okt 26, 2004 9:09 am

Joj, ce bi mel malo osnovnega masla v glavi nebi trosili teh neumnosti!

Rapid in RSR se sploh ne moreta primerjat, tako kot ponavadi zmaga kickboxer proti boxerju.

Rapid se igra izkljucno z mesanico, predvzigom in podobnimi zadevami, medtem ko rsr pocne se marsikej drugega (turbajn).

Lahko bi rekli, da je Rapid ena zadeva za mnozice, medtem ko je RSR za tiste ki hocejo nek maksimum. Ne zdj tko, da bi sam na orto tunal, ampak bol ti ga pa lahko spedena kot rapid.

So pa rapidovi aduti drugje an - tko kot so ze rekli, prenosljivost, nastavljivost, hitra montaza, demontaza...
Slika
 
Uporabniški avatar
dejvi
Uporabnik
 
Prispevkov: 1003
Pridružen: Po avg 30, 2004 3:50 pm
Kraj: Ljubljana

Re: RSR ali RAPID?

Napisal/-a dejvi To okt 26, 2004 10:26 am

audi4ever je napisal/-a:ker sem pred nakupom dodatne moči za moj avto me zanima, ker kljub temu, da ste se že na veliko razpisal na temo clio dci še vedno ne vem v čem je razlika med RSR chipom in RAPID modulom, zato vas prosim za pomoč.v brošuri od rapida ni modela audi A6 1,9 tdi (116 PS) z pumpe duse motorjem .sem pa na že prej omenjeni temi prebral neki v zvezi s tem motorjem a mi ni jasno,da kao neki ni v redu...torej zanima me vse v zvezi s tem motorjem odloču se pa bom med eno od teh firm.prosim razpišite se čimbolj na široko,da si razjasnim obzorje in da izvem čimveč o tem :wink: hvala


Definitivno RSR. Jst grem spomladi tja :D
 
SRCEK
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 11
Pridružen: To jan 21, 2003 9:00 am

Napisal/-a SRCEK Pe okt 29, 2004 5:28 am

No jaz sem si ravnokar vgradil v svojega CRDI Getza PBOX-a -deluje zelo dobro.
lp
 
Uporabniški avatar
STENTOR
Uporabnik
 
Prispevkov: 853
Pridružen: Če sep 30, 2004 6:38 pm

Napisal/-a STENTOR So okt 30, 2004 8:18 pm

zaenkrat je še kr na 50 - 50. bom še vidu, če bo mogoče še kaj napisanega, da bo odločitev lažja
 
Uporabniški avatar
TITan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3443
Pridružen: Če jan 30, 2003 11:41 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a TITan So okt 30, 2004 8:35 pm

Tudi pri dizlih je treba met optimalno mešanico med zrakom/gorivom. RSR ti dvigne tlak turbine in na ta tlak potem optimizira vse drugo, makeršni koli t.i. powerboxi pa predvsem povečajo dotok goriva v motor, ampak se ne dotaknejo dovoda zraka (nekje tako kot pri starem golfu 2 odpret bosch pumpo).

EDIT: aja jz glasujem za chipanje :lol:
Slika
 
Hondi
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 27
Pridružen: So avg 30, 2003 3:10 pm

Napisal/-a Hondi To nov 09, 2004 10:13 pm

jasno je da sam RAPID dela več škode avtu kot pravi čip tuning kot ga izvaja RSR

da ne govorim da dvomim v samo delovanje avta z RAPIDOM na vozilih z EDC16 elektroniko, kjer sonda zazna prekomerno sajavost v izpuhu (hmmm, napisal sem laično) in računalnik to zazna (mislim da se prižhge opozorilo na armat.plošči-števcu)
enako se je dogajalo nekaj Primorcem ki so veselo vgrajevali RAPID module in potem hodili k RSRju prosit za pomoč (govorim iz prve roke)

RAPID izkorišča presežek vsesanega zraka (na turbodizelskem motorju) in nekaj nafte se še lahko doda - je pa to DAAAAALEČ od kvalitetnega tuninga kar se tiče in pravilnega delovanja motorja pa do same vožnje oz po domače odzivnosti pedala

Pred dnevi sem se plejal s čipanim Sharanom 115 - počipan je bil tako slabo da je cukal in skakal ob najmanjšem pritisku na plin-zadeva ni pospeševala zvezno ampak je "skakala" - očitno je nekdo preprogramiral samo en del programa.Šlo je za čip avstrijske znamke COMPETENZ TUNING ali celo TUNELINE, ki dela na servisih na avstrijskem Koroškem."mojstri" delajo tam na VSEH servisih celo z žegnom VWja kar še ne pomeni da delajo dobro.

pa še zanimivost: kolegu je COMPETENZ mojster rekel kaj ima zadaj na avtu RSR nalepko: ko mu je znanec razložil s ponosom da ima delan čip pri RSRju se je iz mojstrovih ust slišal kisel komentar glede Slovenije, češ, ziher ne delajo EDC16 računalnikov. Ko mu je razložil koliko časa že RSR obdeluje EDC16 elektroniko (imajo jo praktično vsi novejši avti euro izdelave in baje celo Honda Accord) pa so mu skoraj padle oči ven iz jamic:):):)

upam da Slovenci prehitimo jodlarje v še čem ne samo v kvaliteti čipanja:)

tipičen primer SLO znanja je tudi izkušnja Surfer-D-ja ki je imel UPSOLUTE čip pa potem prešaltal na RSR.
Zakaj?
ker mu pri UPSOLUTE niso "hoteli" prilagoditi "čipa" glede na njegove predelave - kasneje se je izkazalo da "delajo na pamet" oz da sploh nimajo valjev (baje naj bi se izgovarjali češ da imajo "valje samo v razvojne namene").

EDINO kar ima "prednost" RAPID pred pravim tuningom je ta, da se da modul prenest v drug avto, na kar se vsi prodajalci boxov izgovarjajo - ampak, HEJ STALNE STRANKE IMAJO V MNOGIH TRGOVINA DOBRE POPUSTE; KAJNE? :D
SlikaV tretje gre rado, v četrto pa JanezSlika
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR To nov 09, 2004 11:03 pm

Mislm da Hondi ni mogu lepš napisat, sam ma sicer doma en avto čipan pr Senici, vendar ko se bo v kratkem še par stvari predelal, bo šel avto zihr k RSR-u, ker se zadeva res nardi tako kot treba, ma magari če treba bit cel popoldne v garaži :P
Sploh za VAG grupo pri nas nimaš na kej druzga pomislt kot na RSR.
 
Uporabniški avatar
Doc_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1783
Pridružen: Po maj 31, 2004 12:46 pm
Kraj: Nekje na Primorskem

Napisal/-a Doc_ Sr nov 10, 2004 6:44 am

Ja ma kaj pa se bo zgodilo ko bodo na tehničnih merili moč motorja :?: :roll:
Slika
 
Type-RCivic
Novinec
 
Prispevkov: 122
Pridružen: Če mar 06, 2003 6:58 am
Kraj: Prebold

Napisal/-a Type-RCivic Sr nov 10, 2004 6:55 am

Doctor206 je napisal/-a:Ja ma kaj pa se bo zgodilo ko bodo na tehničnih merili moč motorja :?: :roll:


Bos ti ze par avtov vmes zamenjal in pa malo bolj po zemlji smrdel :lol: :P , preden bodo vse tehnicne baze v slo imele valje
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR Sr nov 10, 2004 10:09 am

Doctor206 je napisal/-a:Ja ma kaj pa se bo zgodilo ko bodo na tehničnih merili moč motorja :?: :roll:


To bi blo majka, kr nej začnejo :D
 
Uporabniški avatar
STENTOR
Uporabnik
 
Prispevkov: 853
Pridružen: Če sep 30, 2004 6:38 pm

Napisal/-a STENTOR Sr nov 10, 2004 2:31 pm

ej res hvala vsem, da ste mi mal razjasnili obzorja sem se že definitivno odloču kam ga bom pelu sam se me pol pazte, če ne bo o.k. ;) :D
Fahren bis der Arzt kommt!
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov