Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
DonFilipo
Novinec
 
Prispevkov: 388
Pridružen: Pe okt 22, 2004 5:20 pm
Kraj: 18S; 172W - najdi na karti

xenonske luci

Napisal/-a DonFilipo Pe okt 22, 2004 5:26 pm

Na svojo Mazdo 626 sem dal xenonske luci (pravi xenon). Vse skupi me je stalo okrog 350Evrov in to kar se prodaja v sloveniji pri A3Mu in drugod je svinjsko drago in ne toliko dobro (saj prodajajo kit z 4-5K) Tu je par linkov na slike. Ce koga zanimajo podrobnosti pisite tu ali na blok2@email.si

Slika]
to je slikano DIREKT v luci

Pa se ta: http://www.mazda-si.net/index.php?act=Attach&type=post&id=2916

vse slike so rahlo zelene zaradi fotoaparata. svetloba na cesti pa je modro-bela.
Zadnjič spremenil DonFilipo, dne Ne okt 24, 2004 4:33 am, skupaj popravljeno 2 krat.
 
tenko
Novinec
 
Prispevkov: 263
Pridružen: To dec 23, 2003 12:45 am

Napisal/-a tenko Pe okt 22, 2004 8:23 pm

lepo se vidi......kaj v a3m si jih vzeu...kolko si jih čakau?
 
Uporabniški avatar
lublancan
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2785
Pridružen: To maj 04, 2004 4:53 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a lublancan Pe okt 22, 2004 8:45 pm

tenko je napisal/-a:lepo se vidi......kaj v a3m si jih vzeu...kolko si jih čakau?


še enkrat preber
podpis
 
Uporabniški avatar
PiLLLe
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2461
Pridružen: Sr mar 24, 2004 10:33 pm
Kraj: lublana

Napisal/-a PiLLLe Pe okt 22, 2004 11:11 pm

In a ti avto zdj kj bol leti? zdj k mas ksenonke bi moru u ibr cupat :) se ga da driftat al je to kr en bedn tuning ?

LP PiLLLe
 
Uporabniški avatar
gre_up
Novinec
 
Prispevkov: 339
Pridružen: So nov 29, 2003 8:02 pm
Kraj: LJ barje

Napisal/-a gre_up Pe okt 22, 2004 11:23 pm

PiLLLe je napisal/-a:In a ti avto zdj kj bol leti? zdj k mas ksenonke bi moru u ibr cupat :) se ga da driftat al je to kr en bedn tuning ?

LP PiLLLe


kaj pa bolša vidljivost ergo večja varnost :?: :roll:

@DonFilipo

komplet zamenjane luči ali samo menjava žarnic

LP
G
Nasveti so dani v dobri veri, za rezultate ne odgovarjam!
Slika
 
Uporabniški avatar
DonFilipo
Novinec
 
Prispevkov: 388
Pridružen: Pe okt 22, 2004 5:20 pm
Kraj: 18S; 172W - najdi na karti

Napisal/-a DonFilipo So okt 23, 2004 1:16 am

tenko je napisal/-a:lepo se vidi......kaj v a3m si jih vzeu...kolko si jih čakau?


vzel sm jih preko interneta in ne v a3mu. caku sm 5 dni po expres posti iz zda. zamenjal sm zarnice in dodatna elektronika (balast + ignition) ker se pri mazdi uporabljajo iste luci za serijske xenonke.
kar se tice pa tuninga, zaradi zarnic avto nc bolj ne leti :) . gre bolj zato ker sm dau not turbino!
Zadnjič spremenil DonFilipo, dne Ne okt 24, 2004 4:32 am, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
gre_up
Novinec
 
Prispevkov: 339
Pridružen: So nov 29, 2003 8:02 pm
Kraj: LJ barje

Napisal/-a gre_up So okt 23, 2004 1:49 am

link do xenonk je pa :?: :)=(:

LP
G
Nasveti so dani v dobri veri, za rezultate ne odgovarjam!
Slika
 
Uporabniški avatar
DonFilipo
Novinec
 
Prispevkov: 388
Pridružen: Pe okt 22, 2004 5:20 pm
Kraj: 18S; 172W - najdi na karti

Napisal/-a DonFilipo So okt 23, 2004 2:02 am

Glejte, stvar je taka. Kot prvo jst sm iz hrvaske (zivim v LJ) in pri nas veljajo malo drugacni zakoni, vendar ne dosti. Kot prvo bom razlozu glede zakonov oz. homologacije. Za xenonske zaromete avto mora imeti samodejno uravnavanje visine luci, pranje zarometov in luci morajo imeti zelo ostri cut-off line, oz. tista linija do katere luc sveti na cesti, kar vecina novejsih avtov zadovoljuje (zaradi tega se vse vec uporablja leca). To sistemu za samodejno prilagajanje visine malokdo izpolnjuje. Skratka, homologacijo ne mores pridobiti, a se je lahko izognes. Pri vsakdanji voznji policaji ne bodo tezili zaradi tega ker je na prvi pogled jasno da gre za xenon in ne za pobarvane zarnice. Tudi ce bi, jim je dovolj ugasniti in przati na novo luci in se takoj vidi (ker se xenon priziga tako kod neonka in rabi 5-10 sekund da se zgreje in sveti z polno mocjo). Kar se pa tice tehnicnega pregleda. Enostavno se jih vzame dol, da se navadne H4, H1 a katere koli not in je opravljeno. Vse skup bo trajalo manj kod 10 minut! GARANTIRANO! Morate pa vedet tudi par dejstev o xenonkah; bolj so obcutljive od navadnih halogenih, vendar ob pravilni uporabi imajo doooosti daljsi vek trajanja. Obcutljive so na blendanje (v primeru H4 - bixenon - za blendanje je STROGO priporocnjivo LE ko so prizgane zasencene luci. Edina dobra stvar je da v slo morajo luci biti prizgane 24ur. In kako deluje bixenon? Ko pogledas navadno H4 vidis da ima dve nitke in ena je zasencena z enim malim kosom pleha (a karkoli ze je). Ko prizges dolge se tista ugasne in se prizge tista druga nitka katera ni zasencena. Pri H4 xenonkah pa je samo eno polje katero daje svetlobo in se z elektromagnetom tisti pleh umika par milimetrov naprej-nazaj zato da prepusti svetlobo povsod po luci. Enostavno a ne? Tako delajo VSI bixenon (zaradi tega kar sm prej zgoraj napisal kako se prizigajo). Poleg tega pri prizigu se sprosti tok od 20.000-25.000V za prvo iskro (v tistem delcku sekunde je svetloba mocna kot strela) in so pri nepravilni montazi lahko smrtno nevarne. Kasneje pa delujejo z 85V. Tudi sama zarnica je polnjena z plini (merkuri, xenon, argon... - xenona je najmanj:) ) in je pod pritiskom od okoli 100barov. Ce raznese zarnico v vasi blizini je tisti merkuri izjemno strupen in zivljensko nevaren. Paziti morate da se balast (enota ki je velikosti dveh skatlic cigaret in v njej je neksna elektronika) NIKJER ne dotika mase avta. Tudi je zazeleno da ni izlozena direktnemu vplivu vode. Pri montazi pa se zarnica ne sme NICESAR DOTAKNITI!!! (ponavadi je prilozena posebna plasticna zascita katero se pol dol vzame). Ko se luci ugasnejo je treba pred ponovnim vzigom cakati da se shladijo. Eni pravijo 30 sekund drugi par minut. A jst na to pazim in pustim tudi do 5 minut. To so stvari katere morate vedeti. Ni nujno da bodo crknile, a se jim sigurno zmanjsuje zivljenska doba. Poleg tega v prodaji obstajajo razlicni tipi in se njihova moc meri v Kelvinih in ne v watih (vse xenonske porabijo 35W - ja manj kot navade). Do 8000K je zakonski dovoljeno (jst mam 7500K) prodajajo pa jih tudi do 12.000K. Zdej pa se razlozim kaj to pomeni. Soncna svetloba ima priblizno temperaturo okoli 5.250K. To je idealna, bela svetloba! Bolj navzdol gre proti rumeni barvi in manjsi kolicini svetlobe (halogene imajo do maximum 4.100K in dajo rumenkasto svetlobo, navadne okoli 3500K). Bolj navzgor od 5.250 je barva bolj modra ampak tudi manj kolicine svetlobe. In 8500K je meja od katere naprej gre barva proti vijolcni (12.000K so ze ful vijolcne in prepovedane). Serijsko ugrajeni xenon (ali strokovno HID) je odvisen od tovarne in so vrednosti nekje od 5.800K do 6.800K) tako da je tu neksni kompromis modro-bele barve in dokaj mocne svetlobe. Moje ki so 7500 so bolj modre, ampak v primerjavi z serijskimi dajo manj svetlobe (merjeno v luxih), vendar ko pogledas na prejsnje H7 so kot dan!
In se to. Ne kupujte xenon kit od Helle, osrama ali phillipsa, zato ker je to trik. Te tovarne delajo xenon IZKLJUCNO za serijske avte in nikakor za nadaljno prodajo. Moj kit je Kaixen (tovarna ki dela za audi in lamborghini).
Kupu sm jih prek interneta. Tu mas link te firme in so zelo fer in hitri.


http://www.sportsimportsltd.com/hidxenon.html

Upam da sm vam kej pomagu . Ce rabite kaksno pomoc pisite.
Zadnjič spremenil DonFilipo, dne Ne okt 24, 2004 4:22 am, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
Yagi-san
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1680
Pridružen: So mar 13, 2004 11:30 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Yagi-san So okt 23, 2004 10:50 am

DonFilipo: čestitke za res izčrpno poročilo o žarometih. Več takih potrebujemo in manj puhoglavcev in provokatorjev!!LP




Yagi-san
 
Uporabniški avatar
DonFilipo
Novinec
 
Prispevkov: 388
Pridružen: Pe okt 22, 2004 5:20 pm
Kraj: 18S; 172W - najdi na karti

Napisal/-a DonFilipo So okt 23, 2004 1:56 pm

Yagi-san je napisal/-a:DonFilipo: čestitke za res izčrpno poročilo o žarometih. Več takih potrebujemo in manj puhoglavcev in provokatorjev!!LP


Hvala. Z veseljem tudi drugic. Moral sm pa reagirati ker sem bral par tem o xenonkah tuki na tem forumu in vidim da je dosti uporabnikov pisalo stvari katere sploh niti priblizno ne drzijo.
 
Uporabniški avatar
NoName
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 770
Pridružen: Po jan 27, 2003 1:04 pm

Napisal/-a NoName So okt 23, 2004 2:41 pm

cuj don... se bomo mogl enkrat dobit da js to u zivo vidim.. kak zgleda montirano... do zdj sm vedno sam od spredi vidu ;)
drugace hvala za mail, sm te ze hotu prasat ce lahk vsebino dam na net, pa si me ze ti prehitel ;)
js bi z najvecjim veseljem kupil zadevo.. ce prav racunam bi to prsl okol 100 flik... pa poleg bi probu nekje dobit tiste sobe za pranje zarometov, ko so na lagunah al pa volvotih... brez brisalcev... na clarusu je glih dost placa za montazo na odbijac... drgac mam pa tak elektronsko nastavljanje visine zarometov... ce je to to, kar poleg pranja zarometov se potrebujem... kje bi se fokusi dobil drugi? al je ze to vkljuceno v ceno kita... mas mogoc kake slikce montaze?
I can see dumb people...They're all around us... Look, they're even on this forum!
 
Uporabniški avatar
DonFilipo
Novinec
 
Prispevkov: 388
Pridružen: Pe okt 22, 2004 5:20 pm
Kraj: 18S; 172W - najdi na karti

Napisal/-a DonFilipo So okt 23, 2004 3:30 pm

Nazalost nimas avtomatsko reguliranje visine luci, ampak rocno!!! Ce mas tisti okrogli gumb za nastavitev (od 0-4 al karkoli) to NI TO!!! to mamo vsi. Je pa res da se na enostaven nacin da montirati sobe za pranje na odbijac. Lece pa NISO pogoj. In ne vem kje bi se jih dalo dobiti za Clarusa. Jst jih tudi nimam. So pa navadne reflektorske luci in ne motijo druge voznike.

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika
--= Hasta La Vista Don =---

Impreza STi 330 SE
440i
R1200 RT
 
Uporabniški avatar
gre_up
Novinec
 
Prispevkov: 339
Pridružen: So nov 29, 2003 8:02 pm
Kraj: LJ barje

Napisal/-a gre_up So okt 23, 2004 10:36 pm

tole je za tovarno znanja :bow

LP
G
Nasveti so dani v dobri veri, za rezultate ne odgovarjam!
Slika
 
Uporabniški avatar
krofl
Novinec
 
Prispevkov: 498
Pridružen: Sr avg 04, 2004 9:48 pm
Kraj: Zasavje

Napisal/-a krofl So okt 23, 2004 10:45 pm

Svaka čast....takšne pa rabmo! :)


(turbinco maš not?? opa.......kej več o tem? )

Lp, Matej
SlikaSlika
Bmw 530d and Renault 5 Five
 
Uporabniški avatar
DonFilipo
Novinec
 
Prispevkov: 388
Pridružen: Pe okt 22, 2004 5:20 pm
Kraj: 18S; 172W - najdi na karti

Napisal/-a DonFilipo So okt 23, 2004 11:04 pm

krofl je napisal/-a:Svaka čast....takšne pa rabmo! :)


(turbinco maš not?? opa.......kej več o tem? )

Lp, Matej

A se o tem?!?!?! :shock: :shock:
Vidite da rad pisem eseje pa me kr izkoriscate :) . Mogoce enkrat te dni ko bom meu malo vec casa.
Lahk povem da ma stock avto z navadnih 116 zdej 167KM. Merjeno. Doma narejeno. Sicer imam neksnih problemov z zrakom pa za enkrat se ni dokoncno. A vendar deluje :lol:
Za enkrat sam slikce

Slika
Slika
--= Hasta La Vista Don =---

Impreza STi 330 SE
440i
R1200 RT
 
Uporabniški avatar
krofl
Novinec
 
Prispevkov: 498
Pridružen: Sr avg 04, 2004 9:48 pm
Kraj: Zasavje

Napisal/-a krofl Ne okt 24, 2004 9:58 pm

Lepo lepo! Ko boš mel čas, se malo razpiši :twisted:

:bow
SlikaSlika
Bmw 530d and Renault 5 Five
 
Uporabniški avatar
D.J.
Uporabnik
 
Prispevkov: 1166
Pridružen: So nov 09, 2002 10:21 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a D.J. Ne okt 24, 2004 10:16 pm

Hudo! 8) Xenonke sicer niso tuning, je pa turbina! :twisted:

Res, zelo lepo zrihtan! :)
Izognite se nerazumnim kaznim za prehitro vožnjo - www.radardetektor.si
 
Uporabniški avatar
Neo32
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 591
Pridružen: Ne feb 09, 2003 12:55 pm
Kraj: Bled

Napisal/-a Neo32 Ne okt 24, 2004 10:31 pm

zakaj pa se balast ne sme dotikat mase, ker na tvojis slikah ni vidt kej prevec izoliran
Slika Slika
 
Uporabniški avatar
DonFilipo
Novinec
 
Prispevkov: 388
Pridružen: Pe okt 22, 2004 5:20 pm
Kraj: 18S; 172W - najdi na karti

Napisal/-a DonFilipo Po okt 25, 2004 10:39 am

Neo32 je napisal/-a:zakaj pa se balast ne sme dotikat mase, ker na tvojis slikah ni vidt kej prevec izoliran


Tako pise v navodilih in vsi proizvajalci tako priporocajo. V balastu je med ostalimi tudi transformator, ki oddaja elektromagnetsko sevanje. V primeru da se to poveca, in je ohishe balasta v masi, lahkota crkne. Na mojih slikah se ne vidi, ampak se nikjer ne dotika. V kitu dobis prilozeno posebno plastiko katera se montira pod balast in na njem stoji, kot izolacija. Celo na prvi sliki se slabo vidi in zgleda da je v masi, ampak je balast umaknjen ene 2mm od cevi za klimo.
Zadnjič spremenil DonFilipo, dne Po okt 25, 2004 10:45 am, skupaj popravljeno 1 krat.
--= Hasta La Vista Don =---

Impreza STi 330 SE
440i
R1200 RT
 
Uporabniški avatar
DonFilipo
Novinec
 
Prispevkov: 388
Pridružen: Pe okt 22, 2004 5:20 pm
Kraj: 18S; 172W - najdi na karti

Napisal/-a DonFilipo Po okt 25, 2004 10:43 am

D.J. je napisal/-a:Hudo! 8) Xenonke sicer niso tuning, je pa turbina! :twisted:

Res, zelo lepo zrihtan! :)


O hvala. No, je pa res da se ksenonske luci nebi smele jemati kot tjuning, ampak styling. Vseeno pa je to ena zvrst tuninga (bolj vizualnega) - stjuniral sm lucke :)
--= Hasta La Vista Don =---

Impreza STi 330 SE
440i
R1200 RT
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov