



SAFRANE pravi:Maverick pravi:
A mi kdo zna povedat kwa za hell so mel un itip pri f&f v avtih d so na stikalo na vulanu prtisnl pa je mašina zarohnela in oh in ploh podivjala, avto je pol sam se dim udzadi pustu(oh in sploh mega ultra carsko polnjeje z nečem) imenoval se naj bi NOS kau Nitrogen .... System. Pa kolk to kušta? Bom u fičija ugradu pa se bomo gnajal![]()
![]()
![]()
ja to so cisterne polnjene z ______.
kvanti costa? ca. 80.000 sit za eno--=en v stuttgartu to dela(no pa najbrž ne samo on)
lp
johny
ferrarist pravi:
hehe...js sm vidu golfa 2,2T brez NOS-a z 900 hp![]()
LP.ferrarist
TITan pravi:
LP.ferrarist
ferrarist pravi:
tko,bol točno-moč se da regulirat s spremembami na e-promu-pritisk v turbinah,katerga se da regulirat elektronsko baje LE pri vw(spodej spada cel koncern-se pravi skoda,audi,seat).le-ta je od 600-900 hp.tak podatek sm js dobu.
aja,se opravičujem...biturbo je...
ferrarist pravi:
in 420 KM ima golf z motorjem 1,8T.
ta golf(k je na mojmu podpisu)je nekaksna njihova ´specialiteta´
za njihove stranke pa ustimajo 1,8T lahko na 420HP.
SAFRANE pravi:Maverick pravi:
A mi kdo zna povedat kwa za hell so mel un itip pri f&f v avtih d so na stikalo na vulanu prtisnl pa je mašina zarohnela in oh in ploh podivjala, avto je pol sam se dim udzadi pustu(oh in sploh mega ultra carsko polnjeje z nečem) imenoval se naj bi NOS kau Nitrogen .... System. Pa kolk to kušta? Bom u fičija ugradu pa se bomo gnajal![]()
![]()
![]()
ja to so cisterne polnjene z ______.
kvanti costa? ca. 80.000 sit za eno--=en v stuttgartu to dela(no pa najbrž ne samo on)
lp
johny
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov