Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
sluganic
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 7
Pridružen: Ne nov 07, 2004 3:05 pm
Kraj: Slovenska Bistrica

A4 problem s športnimi vzmetmi

Napisal/-a sluganic Ne nov 07, 2004 5:14 pm

V avto sem dal vgraditi športne vzmeti FK (35-40mm).
Problem imam,ker se avto od zadaj nič ni vsedel (zakaj)?
Od spredaj je šel dol cca.40 mm od zadaj pa 15mm.

KDO VE V ČEM JE PROBLEM!?

Prosim za odgovore.

Lp
Simon

PS: Audi A4 1.9TDI (130 PS 6 pres.) limuzina 2002
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d Ne nov 07, 2004 5:21 pm

Mogoce si mel serijske fedre ze posedene, pa se zdaj pac manj opazi.
 
maky
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6663
Pridružen: Po okt 28, 2002 10:33 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a maky Ne nov 07, 2004 5:21 pm

no ti kar takoj povem v čem je problem.

1. premočan amortizer. rešitev: skrajšanje amortizerja oz. menjava oljnih za plinske. oziroma zmehčati sedanje.
2. predebele gumice pri fedru. rešitev : dobiti nove tanjše gumice. tako pridobiš max. 4cm (ali še celo malo manj)
3: gewinde
4. airride


(in ja vem da je tako ker sem dal že vse narazen. meni se lepo posede ampak zakaj je pa drug vzrok) (beri točko 4)

poglej si tudi: http://www.avtomobilizem.com/forum/view ... hp?t=22001
SlikaSlika
 
Nasty
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Pe sep 03, 2004 1:25 pm

Napisal/-a Nasty Ne nov 07, 2004 6:55 pm

Skrajšaj oziroma odreži udarne gumice (bumpstops) za približno 4 cm.

Kolega je vgradil H&R.Imel je enako situacijo.

LP

Nasty
 
maky
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6663
Pridružen: Po okt 28, 2002 10:33 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a maky Ne nov 07, 2004 8:10 pm

Nasty je napisal/-a:Skrajšaj oziroma odreži udarne gumice (bumpstops) za približno 4 cm.

Kolega je vgradil H&R.Imel je enako situacijo.

LP

Nasty

sej jih ni za 4cm. pol je bolje da jih sploh ne da ker bo itak vse stran porezal.
SlikaSlika
 
Uporabniški avatar
sluganic
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 7
Pridružen: Ne nov 07, 2004 3:05 pm
Kraj: Slovenska Bistrica

Napisal/-a sluganic Po nov 08, 2004 8:15 pm

Udarne gumice niso problem.
So mi avto dvignili na Porscheju in mi ga pregledali.
Udarne gumice so visoke cca. 80mm in jih ne smeš odrezati (ti gumo zabije v blatnik).

Na Porscheju nižajo A4 z Eibach vzmetmi (-30mm) in se vsede spredaj in zadaj (nič ne režejo in modificirajo amortizerja itd.) Avto je slikan na Avtonetu z Eibach vzmetmi.
http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?id=176911

Opisani problem bi naj bil narobe vzmeti ?!

PS: Ima kdo kakšno sliko svojega spuščenega A4?
 
maky
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6663
Pridružen: Po okt 28, 2002 10:33 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a maky Po nov 08, 2004 8:47 pm

kaj ti nardijo? ti grem če hočeš zmerit te gumice. majo poden debel vsaj 2cm če ne še več. sta pa 2 gumici.

takole zgleda moj zadaj:
(pa tole ni max. dol.)
Slika

poglej tudi www.audiforums.com
SlikaSlika
 
maky
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6663
Pridružen: Po okt 28, 2002 10:33 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a maky Po nov 08, 2004 8:56 pm

sluganic je napisal/-a:Opisani problem bi naj bil narobe vzmeti ?!

pomoje da ne ker dolžina vzmeti in kvaliteta izdelave je povsod ista. tudi če pogledaš in primerjaš vzmeti so enako dolge. zdej kolko se posede je odvisno tudi od kvalitete vzmeti in od tega za koliko je narejeno da se posede. samo nekaj pa ne pozabit. avto se bo z časom bolj posedel. realno nekje čez kaki mesec bo optimalna višina. se morjo tud vzmeti mal bolj "ufurat" in pomehčat. samo več kot 1cm extra pomoje ne bo padel.
SlikaSlika
 
Uporabniški avatar
dejvi
Uporabnik
 
Prispevkov: 1003
Pridružen: Po avg 30, 2004 3:50 pm
Kraj: Ljubljana

Re: A4 problem s športnimi vzmetmi

Napisal/-a dejvi Po nov 08, 2004 9:45 pm

sluganic je napisal/-a:V avto sem dal vgraditi športne vzmeti FK (35-40mm).
Problem imam,ker se avto od zadaj nič ni vsedel (zakaj)?
Od spredaj je šel dol cca.40 mm od zadaj pa 15mm.

KDO VE V ČEM JE PROBLEM!?

Prosim za odgovore.

Lp
Simon

PS: Audi A4 1.9TDI (130 PS 6 pres.) limuzina 2002


Imel isti problem kot ti, z Vogtland vzmetmi. Zdej čakam na rešitev.
PS - sem ti poslal na PM!
 
maky
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6663
Pridružen: Po okt 28, 2002 10:33 am
Kraj: Ljubljana

Re: A4 problem s športnimi vzmetmi

Napisal/-a maky Po nov 08, 2004 9:56 pm

dejvi je napisal/-a:Imel isti problem kot ti, z Vogtland vzmetmi. Zdej čakam na rešitev.
PS - sem ti poslal na PM!

seveda maš isti problem če so pa vzmeti iste. primerjajta jih fizično in bosta vidla da so enake.

zdej edino ne vem če se pri einbach-u zravn dobi še nove gumice. :?
SlikaSlika
 
Nasty
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Pe sep 03, 2004 1:25 pm

Napisal/-a Nasty To nov 09, 2004 9:57 am

Mal sem bil odsoten ene par dni.

Te udarne gumice, ki jih omenja sluganic je potrebno skrajšati oziroma odrezati za približno 3-4 cm. Te gumice so na vrhu batnice amortizerja. Če amortizerja ne snameš in odstraniš zaščite, jih ne vidiš.
Vsi novejši A4 model 8E imajo podobne težave. Na servisu ti sigurno ne bodo povedali kaj so odrezali, ker jim drugače ne boš pustil tega narest.

Vzmeti so, tako kot pravi maky, od vseh proizvajalcev enake. Kolega je imel s H&R enak problem. Fizika in obremenitve so za vse proizvajalce vzmeti enake.Razlika je samo v materialih iz katerih so vzmeti. Ene se posedejo prej in bolj, druge pozneje in manj.Na to proizvajalci tudi opozarjajo.

Gume ne more zabiti v blatnik, ker obstajajo določeni standardi pri izdelavi vzmeti.
Po pravilu TUV-a mora vozilo ob polni obremenitvi zanihati 8cm, ne da bi kamorkoli podrsal. Zato je ta, da ti gumo zabije v blatnik malo "bosa".Tudi na uradnih servisih ne vedo in ne znajo vsega.

LP

Nasty
 
maky
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6663
Pridružen: Po okt 28, 2002 10:33 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a maky To nov 09, 2004 10:50 am

Nasty je napisal/-a:Mal sem bil odsoten ene par dni.

Te udarne gumice, ki jih omenja sluganic je potrebno skrajšati oziroma odrezati za približno 3-4 cm. Te gumice so na vrhu batnice amortizerja. Če amortizerja ne snameš in odstraniš zaščite, jih ne vidiš.
Vsi novejši A4 model 8E imajo podobne težave. Na servisu ti sigurno ne bodo povedali kaj so odrezali, ker jim drugače ne boš pustil tega narest.

sam zakaj bi gumice na vrhu amortizerja menjal in prirejal če je pa bolj simpl rešitev tanjšanje gumic pri fedru :? :?
SlikaSlika
 
Nasty
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Pe sep 03, 2004 1:25 pm

Napisal/-a Nasty To nov 09, 2004 11:07 am

Udarne gumice "varujejo" amortizer, da ga ne zabije. S tem tudi podaljšajo življensko dobo amortizerja. Na nek način pri določeni obremenitvi vozila te gumice ne "pustijo" (zadržijo), da bi se avto znižal in poskrbijo da amortizer še opravlja svojo funkcijo.

Lahko stanšaš gumo, ki je na vpetju vzmeti zgoraj, ampak s tem nisi nič naredil.
Vzmet bi se stisnila tudi če ta guma ostane, ampak ravno te udarne gumice tega vzmetem ne pustijo.Ko je amortizer obremenjen, stisnen, gumice ne dovolijo, da bi se še bolj stisnil, posledično avto še znižal.

Ko zamenjaš vzmeti, skrajšaš te udarne gumice za toliko kolikor je krajša vzmet in zadeva bo delovala. Gumice bodo ravno tako opravljale svojo funkcijo, samo toliko nižje kolikor se jih skrajša. Se pravi da 30-40 mm nižje. S tem se skrajša življenska doba amortizerja. To se pa tako ali tako, če se avto zniža.

LP

Nasty
 
Uporabniški avatar
sluganic
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 7
Pridružen: Ne nov 07, 2004 3:05 pm
Kraj: Slovenska Bistrica

Napisal/-a sluganic To nov 09, 2004 12:25 pm

Če bi avto sedel na udarnih gumicah nebi zadaj nič več nihal.
Pri vožnji bi bil zelo trd.
 
Nasty
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Pe sep 03, 2004 1:25 pm

Napisal/-a Nasty To nov 09, 2004 12:42 pm

Nisi dobro prebral.
Pri določeni obremenitvi (ko ga naložiš npr. za na morje,itd.,...) gumice ob obremenitvi zadržijo vzmet. Ne pa pri vsakdanji uporabi.
Npr.: ko zapelješ v kakšno "pogreznino" na cesti. Avto ti najprej dvigne, potem pa se avto z vso težo spusti nazaj. V takih primerih udarne gumice "zadržijo", da amortizer ne pride v skrajno točko, oziroma, se momentalno (dobesedno) usede na udarne gumice.

Avto sedi na vzmeteh, ne na gumicah.

LP

Nasty
 
maky
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6663
Pridružen: Po okt 28, 2002 10:33 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a maky To nov 09, 2004 1:32 pm

jaz nisem amortizerjov niti pipal pa se avto posede tako kot se.(na sliki zgoraj) razloži to? (aja amortizer še vedno dela :lol: )
SlikaSlika
 
Nasty
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Pe sep 03, 2004 1:25 pm

Napisal/-a Nasty To nov 09, 2004 1:40 pm

Gumice tudi niso vsemogočne, ampak delujejo momentalno.Same pa niso dovolj močne, da bi nosile cel avto.

LP

Nasty
 
Uporabniški avatar
sluganic
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 7
Pridružen: Ne nov 07, 2004 3:05 pm
Kraj: Slovenska Bistrica

Napisal/-a sluganic To nov 09, 2004 4:19 pm

PREVERJENO od FK (Nemčija) imam baje prave vzmeti za A4.
Dobil sem tak odgovor:
Hello Simon,

our springs has a ca. lowering of 35 to 40 mm.

First, one thing is that they will setting after a few kilometers and the other
thing is that we can not go so deep at the rear axle from this car. The reason
is that we must get shure that you have enough room for driving when the trunk
is full filled.

Best regards


Thomas Baeumlisberger
FK-Automotive GmbH
Export Department
Im Kuchengrund 10
D-71522 Backnang/Germany

Hello

I have FK back springs (FKS 331 HA)
FKS 331 HA - for what car are those springs?
Is it possible that are for Audi A4 1.9TDI (130PS 6-gang) limusine 2002
Thanks
Simon

Hello Simon,

yes you can use it. The springs are for this car.

Best regards

Thomas Baeumlisberger
FK-Automotive GmbH
Export Department
Im Kuchengrund 10
D-71522 Backnang/Germany

FANTJE ZGLEDA, DA SO GUMICE ALI PA DA SE AVTO NE VSEDE VEČ Z TEMI VZMETMI

lp
simon
 
Uporabniški avatar
dejvi
Uporabnik
 
Prispevkov: 1003
Pridružen: Po avg 30, 2004 3:50 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a dejvi To nov 09, 2004 4:45 pm

In kaj je zdaj rešitev?
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov