Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
bridgestone
Novinec
 
Prispevkov: 381
Pridružen: Pe mar 26, 2004 5:43 pm

izpuh devito, jemc, novak...

Napisal/-a bridgestone Sr nov 24, 2004 6:36 pm

ali imajo omenjeni proizvajalci izpušnih sistemov kako ponudbo tudi na internetu, in če ne morda veste kontaktne naslove, telefone od njih
 
Uporabniški avatar
RedBull™
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4315
Pridružen: So maj 08, 2004 8:47 am

Napisal/-a RedBull™ Sr nov 24, 2004 6:51 pm

od devito-ta imaš veliko napisanega v tovarni znanja....nekaj slik ter način izdelave njegovih izpuhov je pa tukaj http://www.mobisux.com/album/showgaller ... 68&thumb=1
Ko grobar s ceste me bo pobral,vedite da redbull smrti se ni bal.
 
Uporabniški avatar
AR_146
Novinec
 
Prispevkov: 249
Pridružen: Po apr 12, 2004 3:43 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a AR_146 Sr nov 24, 2004 6:58 pm

devito je u ibr hud avspuh samo k*** k nima homologacije oz. atesta
Slika
 
Uporabniški avatar
cheno
Uporabnik
 
Prispevkov: 861
Pridružen: So dec 13, 2003 12:06 am
Kraj: Laibach

Napisal/-a cheno Sr nov 24, 2004 7:28 pm

http://www.devito-exhaust.com

sm vidu na eni slikci :D
"glas boxerskega puhala"
 
OPELpover
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 31
Pridružen: Sr jun 04, 2003 11:19 pm

Napisal/-a OPELpover Sr nov 24, 2004 7:55 pm

A ni blo rečen da rihta ene papirje on?
 
Uporabniški avatar
bridgestone
Novinec
 
Prispevkov: 381
Pridružen: Pe mar 26, 2004 5:43 pm

Napisal/-a bridgestone Sr nov 24, 2004 11:22 pm

ja verjetno se ne da homologirat nobenega od omenjenih izpuhov?
pa misli devito al pa jemc v prihodnosti urediti kaj papirje in pridobiti dovoljenja da bodo njegovi izdelki vsebovali a test, oziroma karkol že da se bo to dalo homologirat?

aja pa še to. na izpuhe je blo že tok povedanga glede izdelave in materjalov pa me samo to zanima ali je od devitota izpuh res toliko boljši kolikor je dražji kot pa od jemca, ter če se v konjih res toliko pozna različna izdelava pri devitu krivljenje cevi oziroma varjenje iz kolobarjev pri jemcu?
pa še to me zanima kakšno funkcijo igra debelina cevi pri izpuhu oziroma zakaj je tako zaželjeno da je izpuh čim lažji in tanjši?
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR Če nov 25, 2004 12:24 am

Jah na žalost ni še noben naredu direkt primerjave glede jemca in devitota. Namig: vsi VAG 1.8T 240+ps majo od jemca izpuh :lol: :lol: , vsaj do zadnga lonca.
Glede teže izpuha, čim lažji-čim manj dodatne teže :P
Glede homologacije, uzem zadnji lonc z papirji (remus, supersprint, sebring) pol pa ostalo narest k enmu majstru.
 
OPELpover
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 31
Pridružen: Sr jun 04, 2003 11:19 pm

;)

Napisal/-a OPELpover Če nov 25, 2004 1:26 am

pa misli devito al pa jemc v prihodnosti urediti kaj papirje in pridobiti dovoljenja da bodo njegovi izdelki vsebovali a test, oziroma karkol že da se bo to dalo homologirat?
 
Uporabniški avatar
bridgestone
Novinec
 
Prispevkov: 381
Pridružen: Pe mar 26, 2004 5:43 pm

Napisal/-a bridgestone Če nov 25, 2004 10:37 am

CupraR je napisal/-a:Glede teže izpuha, čim lažji-čim manj dodatne teže :P


dobr sm to je smiselno samo za neko hudo dirkaško predelavo, sej 30kg razlike v osebnem avtu ne igra nobene vloge, sploh če je tolk stvari ki se jih loh odstran in bi več kot 30 kg prinesle, recimo rezervno gumo in dvigalko pa zadnje sedeže....
sem mislu da tanjša izdelava pomeni kaj drugega kot pa teža?

PA ŠE ZMER NISM ZVEDU KONTAKTNE CIFRE ZA JEMCA!!!!
 
Uporabniški avatar
mistervegas
Uporabnik
 
Prispevkov: 863
Pridružen: Sr sep 15, 2004 12:45 am
Kraj: Ptuj, okolica

Napisal/-a mistervegas Če nov 25, 2004 1:06 pm

jaz še mam tu 3 ABEje (tuv) za Supersprint izpuhe
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR Če nov 25, 2004 3:06 pm

Jeb ga boljši material, nižja je teža. Pa se 30 kg lepo pozna sploh ko je pomankanje konjev pod havbo :lol: Probi enkat zadnje tice komplet vn vršt, pa rezervno gumo pol boš pa vidu, kako kr naenkat leti :lol: Bom probu najdt cifro od jemca,
 
Uporabniški avatar
bridgestone
Novinec
 
Prispevkov: 381
Pridružen: Pe mar 26, 2004 5:43 pm

Napisal/-a bridgestone Če nov 25, 2004 4:22 pm

CupraR je napisal/-a:Probi enkat zadnje tice komplet vn vršt, pa rezervno gumo pol boš pa vidu, kako kr naenkat leti :lol:

zadnje tiče da bi vn metu? jest mam sam enga pa še ta je uspredi, rezervno gumo pa vedno rabiš ker nikol ne veš koga srečaš. :D :D :D

ej mal heca, upam da ne zamerš. ;)
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR Če nov 25, 2004 4:41 pm

Ma itak ne :lol: sm sam omenu ker sm enkat mel hondico komplet brez vsega (panele, zadaj prazno-sm muzko rihtal) pa je avto letu ko sneta skira :lol:
 
Uporabniški avatar
bridgestone
Novinec
 
Prispevkov: 381
Pridružen: Pe mar 26, 2004 5:43 pm

Napisal/-a bridgestone Če nov 25, 2004 4:54 pm

dej ko boš najdu cifro od jemca mi jo pošlji na pm, drugače sm pa dons klicu devitota pa mi je reku da naj računam za izpuh od kolektorja naprej tam cirka 800 euro narejen iz INOXA. čakalno dobo pa ma še dalšo kot za operacijo srca pol leta da bi čakal? :D :shock:
ej kako pa je glede izdelave ker jemc sestavi krivino iz ravnih kolobarčkov devito pa iz kolen. a to "kolobarjenje" ne igra kakšne bistveno negativne funkcije, razen estetske?
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR Če nov 25, 2004 5:35 pm

Žal ne najdm cifre :x dej reč 1.8T (pošl mu pm) on jo ma zihr, sej je tm izpuh delal. Glede izdelave ti žal ne morm nč povedat, lahko sam ugibam, nimam ustreznega poklica :lol: da bi ti lahko točno razložil kako pa kaj z izpuhom kar se tiče samih tehnik varjenja.

Drgač je pa tko iz izpuhom: tele naše varjante so še kr zastonj če mene uprašaš, vsaj kar se Jemca tiče.
 
Uporabniški avatar
mloncar
Uporabnik
 
Prispevkov: 976
Pridružen: Sr maj 12, 2004 11:47 am
Kraj: Celje

Napisal/-a mloncar Če nov 25, 2004 6:25 pm

tko ko je CupraR reku, odvisn od same teže avtomobila.. ..eni dvotonski marcini se 30kg sploh ne pozna, če maš pa kako R5 al pa kak manjši avto, se pa pri 750ih kilar 30kg ful pozna!

glede obeh slovenskih majstrou, je bilo že veliko napisanega.. ..v teoriji so od devitota boljši, a še nihče ni naredil direktne primerjave med obema izpuhoma (govorim o izpuhih od jemca in devitota) - na valarjih!

na mobisuxu imaš članek o devitu (v "tovarni znanja"), kjer so napisane tudi okvirne cene za določen program njegovih izpuhov!
 
Uporabniški avatar
1.8T
Novinec
 
Prispevkov: 387
Pridružen: Sr jan 28, 2004 2:24 pm

Napisal/-a 1.8T Če nov 25, 2004 10:25 pm

Saj sem ti povedal, kako je to z devitotom in Jemcem...

Pri Jemcu dobis gor okoli 30 konjev. End of story.

Pri devitotu pa nihce ne ve kolko je pridobitek. Po svetu folk dela totalno odprte avspuhe in dobijo gor 17 konj. Kje je logika? Sam Jemc ve....

Kakor je ze CupraR povedal, vsi 240+ps 1.8T pri nas imajo gor Jemcev avspuh, celo Matjaz (RSR) je pljal TT-ja v Begunje na operacijo :twisted:

Ko bos imel avto, ga poklici, cena je 90 jurjev brez zadnjega lonca in 120 jurjev z zadnjim loncem :)

Cifro ti bom pa poslal na PM, pa ne mu morit dokler nimas se avta doma, ker je tip cez glavo zakopan v delu in lovi lasten rep...

/jan
 
Uporabniški avatar
bridgestone
Novinec
 
Prispevkov: 381
Pridružen: Pe mar 26, 2004 5:43 pm

Napisal/-a bridgestone Če nov 25, 2004 11:22 pm

okej okej, I get it!
sej to sploh ni vprašanje ker izpuh, sam mal preverjam kaj drugi mislijo.
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR Pe nov 26, 2004 12:06 am

1.8T dej prosm še men pošl telefon, da si shranm če se bo slučajno zadeva kej rihtala čez zimo :P Ker 90 kosov brez zadnga lonca je zelo pocen zadeva. BTW: kolk pride samo downpipe???
 
Uporabniški avatar
shusuglao
Novinec
 
Prispevkov: 442
Pridružen: Ne jul 28, 2002 9:55 pm

Napisal/-a shusuglao Pe nov 26, 2004 7:47 pm

kako se pa čez tehničnega pride z izpuhom od Jemca?
Slika
Clan Renault kluba Slovenija
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost