Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
powerDm
Novinec
 
Prispevkov: 233
Pridružen: Po maj 17, 2004 3:50 pm

Glava

Napisal/-a powerDm Če nov 25, 2004 2:22 am

Ali kdo ve če paše glava od R 19 1.8 16v na R5 1.7 GTE :?
Ali pa se mogoče da predelat 8)
 
Uporabniški avatar
Dariooo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2810
Pridružen: Če sep 30, 2004 8:45 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Dariooo Če nov 25, 2004 1:04 pm

vse se da...samo volje in zeljo je treba imet...pa predvsem $ ;) hehe..
ves kaj ti js predlagam.....da pogledas ce obstaja kak renault letnik podoben kot tvoja petka da ima 1.7 motor s 16 ventili...
ampak..moj nasvet je...da ce tak motor obstaja...ga kr zamnjas s tvojim...saj ce bos dajal 16 ventilsko glavo not...hhmm....bos mel precej dela...pa se uprasanje je ce pase........
 
Uporabniški avatar
killah bee
Smrtonosni čebelj
 
Prispevkov: 4321
Pridružen: Pe jan 16, 2004 2:47 pm
Kraj: RS

Napisal/-a killah bee Če nov 25, 2004 1:07 pm

se ti bol splača komplet 1.8-16V motor kupit,samo ne vem pa če bi lepo sedel not,sigurno bi moral nosilce predelat

BTW: 1.8-16V ima dve odmične not, zdej ne vem kako je z 1.7 mašino,samo verjetno se nebi dal takega posega narest kot si želiš ;)


LP Killah bee
Slika
 
Uporabniški avatar
Dariooo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2810
Pridružen: Če sep 30, 2004 8:45 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Dariooo Če nov 25, 2004 1:08 pm

killah bee je napisal/-a:se ti bol splača komplet 1.8-16V motor kupit,samo ne vem pa če bi lepo sedel not,sigurno bi moral nosilce predelat

BTW: 1.8-16V ima dve odmične not, zdej ne vem kako je z 1.7 mašino,samo verjetno se nebi dal takega posega narest kot si želiš ;)


LP Killah bee


jaj a...samo ce bo dal 1.8 masino....pol more se elektroniko menjat, racunalnik, pumpo od benzine...tra la la....se nabere tega...he he...raje si das v petko 1.4 turbo...pa si zmagal.....pa se zelo poskocni avto bos mel ;)
 
Uporabniški avatar
Dariooo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2810
Pridružen: Če sep 30, 2004 8:45 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Dariooo Če nov 25, 2004 1:10 pm

v petko vem oz sm lih tu 1x prebral da pase od enega volvota...se mi zdi od unga ta malega, ker baje da je renault delal za njih sasijo....tko da so nosilci isti.....ta volvo pa je turbo......sam ne vem tocno kiri bi to bil...
a ve kdo??
 
Uporabniški avatar
Dariooo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2810
Pridružen: Če sep 30, 2004 8:45 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Dariooo Če nov 25, 2004 1:11 pm

ej povej mi kiri letnik je tvoja petka...pa se KW ce ves...pa ti bom js povedal ce obstaja kak motor 1.716v....
 
Uporabniški avatar
mloncar
Uporabnik
 
Prispevkov: 976
Pridružen: Sr maj 12, 2004 11:47 am
Kraj: Celje

Napisal/-a mloncar Če nov 25, 2004 6:08 pm

1.7 motor iz R5 GTE ima eno odmično gred!

če mal po forumu pobrskaš, bo naletu na slikce, ko so eni majstri v R5 GTT vgradil 1.8 16V mašino iz cliota!

powerDM.. ..a še ni dost hitra tvoja 5ka?? 95KM za 800kg je že itak prevelik :D
 
Uporabniški avatar
mloncar
Uporabnik
 
Prispevkov: 976
Pridružen: Sr maj 12, 2004 11:47 am
Kraj: Celje

Napisal/-a mloncar Če nov 25, 2004 6:13 pm

Dariooo je napisal/-a:ej povej mi kiri letnik je tvoja petka...pa se KW ce ves...pa ti bom js povedal ce obstaja kak motor 1.716v....


renault ni naredil nobenga 1.7 16V motorja.. ..obstajajo mislim, da 3 izvedenke 1.7 8V mašine (razlika v moči.. ..od 65KM, do 95KM) - te mašine so se vgrajevale v R5, R21, R19 itd.. ..potem identičen je tudi 1.8 8V motor (samo dalši hod bata ima) z 95 in 108KM, ki so jih vgrajevali v cliote, R19, lagune itd... ...od 16V motorjeu sta pa 1.8 iz cliota in R19 in pa 2.0 williams (spet identična motorja, le hod bata je drugačen).. ..in to je mnde vse od teh starejših renaultovih motorjih!

lahko de sm kej pozabu!
 
Uporabniški avatar
mloncar
Uporabnik
 
Prispevkov: 976
Pridružen: Sr maj 12, 2004 11:47 am
Kraj: Celje

Napisal/-a mloncar Če nov 25, 2004 6:27 pm

drugače pa naj bi pasala v R5 mašina od volvota 460 1.7 turbo (v osnovi je mašina ista, kot jo ima powerDM v svoji petki)!
 
Uporabniški avatar
Dariooo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2810
Pridružen: Če sep 30, 2004 8:45 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Dariooo Če nov 25, 2004 10:07 pm

mloncar je napisal/-a:drugače pa naj bi pasala v R5 mašina od volvota 460 1.7 turbo (v osnovi je mašina ista, kot jo ima powerDM v svoji petki)!


aaa...to bo ta...ma kaj samo 222 konjev ima ta volvo 1.7turbo??...reno5gtt pa ima 115konjev....kaj 3 deci vec...in samo 7 konjev??...ma no way ej...se ti skoraj sploh ne splaca menjavat....edino se ti splaca da gres to masino 1.7 predelavat....only tako....
 
Uporabniški avatar
PiLLLe
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2461
Pridružen: Sr mar 24, 2004 10:33 pm
Kraj: lublana

Napisal/-a PiLLLe Če nov 25, 2004 10:32 pm

dario kaj ti bluzis ?!?!
Cenej ga pride da masino zamenja z uso elektroniko ter napeljavo, ce ze hoce met extremen avto.
To kar ti govoris je isto kdab jst hotu narest jugca 16V sj kva sj bi lahk nataknu glavo od puntica 1.2 16V, aja po moznost pa se kak turbo narejen iz ventilatorckov od kompa.
Dj model ne me smejat no.

LP PiLLLe
 
Uporabniški avatar
mloncar
Uporabnik
 
Prispevkov: 976
Pridružen: Sr maj 12, 2004 11:47 am
Kraj: Celje

Napisal/-a mloncar Če nov 25, 2004 10:39 pm

Dariooo je napisal/-a:
mloncar je napisal/-a:drugače pa naj bi pasala v R5 mašina od volvota 460 1.7 turbo (v osnovi je mašina ista, kot jo ima powerDM v svoji petki)!


aaa...to bo ta...ma kaj samo 222 konjev ima ta volvo 1.7turbo??...reno5gtt pa ima 115konjev....kaj 3 deci vec...in samo 7 konjev??...ma no way ej...se ti skoraj sploh ne splaca menjavat....edino se ti splaca da gres to masino 1.7 predelavat....only tako....


zdej si najslabšo opico izbral.. ..najdražja in najmanj pridobiš s tem, da greš N/A motor "frizirat".. ..najcenejša varjanta se mi zdi 1.7 turbo od Volvota (predvsem zaradi velike prostornine, v primerjavi z GTT motorjem)!

sam, če bi jst biu lastnik take petke ko je powerdm, nebi menjavu mašine, ampak sam izpuh pošlihtu pa še kako "malenkost" pa si na 100+ konjih kar je čist dost za tak majhen avto!
 
powerDm
Novinec
 
Prispevkov: 233
Pridružen: Po maj 17, 2004 3:50 pm

Napisal/-a powerDm Če nov 25, 2004 11:16 pm

Mloncar,sam ko se navadiš tega ti je zmeri premal :lol:
Bi pa rade volje dau od VOLVOta mašino noter če bi jo kje najdu,
z 222 konji bi pa že ornk trgalo 8)
Če kdo zve za mašino se priporočam
 
powerDm
Novinec
 
Prispevkov: 233
Pridružen: Po maj 17, 2004 3:50 pm

Napisal/-a powerDm Če nov 25, 2004 11:40 pm

Izpušni sistem je že pošlihtan
(biu,dokler mi ni potrgalo šraufov na glavi od kolektorja),športni filter je tut gor,
sam to ni to.OK za 5ko gre vredu sam še zmeri lahka gre bol.
Če ma zdaj 75kw pol bi meu pa 222 konjev bi pa bla ornk razlika,ki se je nebi noben branu ;)


Prosim za informacije za kakega avtomehanika ki bi lahko popravu ta kolektor in na novo zvrtau lukne brez da bi dau glavo dol,je biu pred kratkem na novo predihtan :idea:
 
Uporabniški avatar
mloncar
Uporabnik
 
Prispevkov: 976
Pridružen: Sr maj 12, 2004 11:47 am
Kraj: Celje

Napisal/-a mloncar Če nov 25, 2004 11:51 pm

dariooo se je en majčken zatipku, ko je pisu moč 1.7 turbo motorja iz volvota, saj ima 122MK!
 
powerDm
Novinec
 
Prispevkov: 233
Pridružen: Po maj 17, 2004 3:50 pm

Napisal/-a powerDm Pe nov 26, 2004 1:07 am

Ki je pa pol fora tega motorja 1.7T-122KM :shock: ,moja brez vsega pa 95.
Pri 1.4 in 1.4gtt je pa več kot enkrat več konjev :?:
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Pe nov 26, 2004 2:30 am

powerDm je napisal/-a:Ki je pa pol fora tega motorja 1.7T-122KM :shock: ,moja brez vsega pa 95.
Pri 1.4 in 1.4gtt je pa več kot enkrat več konjev :?:


Mislim da je fora u starosti in zasnovi motorja..... vemo kak je blo včasih ... 2000 kubikov pa 80 konjev..... danes pa 2000 kubikov pa 200+ konjev. Volvoti pa mislim da so bli delani na ziher..... torej majo še ogromen rezerve. Vsaj sklepam tko.... ne me pa držat za besedo.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
mbvito
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 25
Pridružen: Pe okt 08, 2004 1:57 pm

Napisal/-a mbvito Pe nov 26, 2004 11:51 am

GLAVA OD R-19 1.8 16V/ALI OD CLIA, KI JE ISTA NE PAŠE!!!!!!!!!! NA MOTOR 1.7 ALI 1.8 8V IN GA TUDI NI STROKOVNJAKA NA TEJ ZEMLJI, KI BI TO LAHKO PREDELAL

Še najboljša rešitev je glava od Volvota 440/460 ali 480 Turbo vključno s turbino, sam je velik dela okol računalnika, podtlačnih ventilov in sploh velik vsega.
Razlika je tut v batih med renojem 1.7 in Volvom turbo, ker eden je tlačni drug pa sesalni motor in v tem primeru ne bi bilo razmerje pravo.

NASVET! Če želiš v R-5 imeti dosti konjev je še najbolje komplet motor od VOLVO 440/460/480 Turbo, vključno z računalnikom in elektroinstalacijo.Zraven dej še od Volvota menjalnik, ki je zelo podoben renojevemu ampak so druga razmerja zobnikov.
Pr aksah pa ni velkega problema.
 
powerDm
Novinec
 
Prispevkov: 233
Pridružen: Po maj 17, 2004 3:50 pm

Napisal/-a powerDm Pe nov 26, 2004 12:00 pm

Ja sam mašino ki ma 122 konjev pa nebi zamenju za mojo,je predrago. če bi jih meu pa 222 pol bi pa to blo to 8),ali vsaj stari clio williams?
 
Kocky
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 99
Pridružen: Ne maj 11, 2003 9:07 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Kocky Ne nov 28, 2004 8:11 pm

Kj je že glih govora o glavah bi pa še jest neki uprašu,če je kšna razlika če bi dal glavo od F.Bravo-ta 1.8 na 1.6 motor,če bi kej pridubu in če sploh paše, al pa mogoče izpušn kolektor če je kej večji in pa računalnik.
2 fast&2furious
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov