Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Kje ojacat yugotovo karoserijo?

Napisal/-a monster_d To nov 30, 2004 10:45 pm

Torej zanima me kje treba pojacat zadevo, na kirih mestih najbolj trpi.
VEm pa pri jugotu zacnejo pokat notranji deli blatnika, pri nosilcih motorja.
Gre se za motor z dobrimi 100konjici

RAzmisljal sem o preckah cez amortizer (spredaj, zadaj), ter da bi cez celo karoserijo naredil en kriz, prav tako tudi kriz pod haubo.

Nasveti in ideje dobrodosle, se bolj pa od tistega ko je mel zadevo pojacano, kake slikce se tudi nebi brano, kaj konkretnega se o tem nisem nasel.
lp
 
Uporabniški avatar
Dariooo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2810
Pridružen: Če sep 30, 2004 8:45 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Dariooo Sr dec 01, 2004 10:02 am

js ti priporocam...da po celi karoseriji....kjer so zvari...tudi na podvozju...s tem mores odstranit uno zascitno maso na podvozju, ki ti bo vzela precej casa.....in da vsakih 5cm zapikas......uporabi co2.......samo ne prevelik zvar, da se ti kovina ne segreje prevec in pol da ogljik zbezi vn......to ti bo ful pomagalo...
hmm...in se ti predlagam da si kletko v avto not montiras.......ti bo avto veliko bolj trd........drugace une precne stange...od mortizerja do mortizerja....pa obvezno.....mi je reku en ki dirka rally da to ful ful pomaga...da je avto ful bolj trd...

hmm..pomojem najsibkejsi del je tam kjer mas vrata....ko gres not na desni....hmm..sej niti nism siguren.....saj jugoa doro ne poznam..ampak ti priporocam....da si dobro na podvozju ogledas kje je kasen mocen nosilec...ne pleh....in tam po celi dozini, kerj ga je najmanj.....ojacas kej...ponavadi so avti na sredini le tega najbolj sibki, saj se najlazje upognejo......
 
mondy
Novinec
 
Prispevkov: 462
Pridružen: Sr feb 26, 2003 9:10 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a mondy Sr dec 01, 2004 10:16 am

Kaj pa če mal te naše rally voznike, k majo Yugote kontaktiraš.
 
Uporabniški avatar
Dariooo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2810
Pridružen: Če sep 30, 2004 8:45 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Dariooo Sr dec 01, 2004 10:30 am

mondy je napisal/-a:Kaj pa če mal te naše rally voznike, k majo Yugote kontaktiraš.


Tud ni slaba ieda ;)
 
Uporabniški avatar
EX-B
Uporabnik
 
Prispevkov: 1110
Pridružen: Ne mar 23, 2003 2:02 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a EX-B Sr dec 01, 2004 11:48 am

monster_d: Bom povprasal kolega Jocota (vozi pinky rally jugota), pa dobis odgovor takoj ko bo povedal kaj in kako, ce bo imel cas ;)
Lp. Grega, DipLab.si
Slika
 
Uporabniški avatar
PiLLLe
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2461
Pridružen: Sr mar 24, 2004 10:33 pm
Kraj: lublana

Napisal/-a PiLLLe Sr dec 01, 2004 1:47 pm

EX-B je napisal/-a:monster_d: Bom povprasal kolega Jocota (vozi pinky rally jugota), pa dobis odgovor takoj ko bo povedal kaj in kako, ce bo imel cas ;)


He he sm govoru z njem :P :D in vidu :) zdj kokr sm si ogledu motorni prostor ma on tko narjen da ma cez obstojeci pleh dodan se en in zavarjen po obstojecih varih tko da je use skp mocno :P :D bla je pa tut noc tko da v detajle se ni vidl :P :)

LP PiLLLe
 
Uporabniški avatar
|jurcek|
Novinec
 
Prispevkov: 287
Pridružen: So apr 03, 2004 9:20 am
Kraj: DUPLEK

Napisal/-a |jurcek| Sr dec 01, 2004 3:55 pm

kolega je mel 60 yugota pa je mel nekaj tunano mašino,... pa je mel konkretne ojačitve spredaj čez kompletni prostor od mašine--> torej čez amortizerje,... pa tam ko so vari pa potem tud zadaj čez kuferam, čez amportizerje pa še spodaj na karoseriji. Avto je šel komot čez 180 pa ni blo problemov.

ko boš vse ojačal pa ojačaj konkretno, da boš se lahko dolgo vozo s tvojim yugotom.

pa pričakujemo slike tvojega tuninga.
Drive as fast as you can and be happy!
 
Uporabniški avatar
Roky
Novinec
 
Prispevkov: 174
Pridružen: Ne feb 29, 2004 8:08 pm
Kraj: duplek

Napisal/-a Roky Sr dec 01, 2004 4:32 pm

Bilo je nareto točno tako kot je |jurcek| rekel čez sprednja dva amontizerja je bila kovinska štanga pa čez zadnja dva. Odspredaj pod mašino pa je bila nareta ne vrte kletka.Blo je enih 5 štang naretih v kletko in privarjena na spodnji del karoserije avtomobila.
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d Sr dec 01, 2004 4:40 pm

Dariooo je napisal/-a:js ti priporocam...da po celi karoseriji....kjer so zvari...tudi na podvozju...s tem mores odstranit uno zascitno maso na podvozju, ki ti bo vzela precej casa.....in da vsakih 5cm zapikas......uporabi co2.......samo ne prevelik zvar, da se ti kovina ne segreje prevec in pol da ogljik zbezi vn......to ti bo ful pomagalo...
hmm...in se ti predlagam da si kletko v avto not montiras.......ti bo avto veliko bolj trd........drugace une precne stange...od mortizerja do mortizerja....pa obvezno.....mi je reku en ki dirka rally da to ful ful pomaga...da je avto ful bolj trd...

hmm..pomojem najsibkejsi del je tam kjer mas vrata....ko gres not na desni....hmm..sej niti nism siguren.....saj jugoa doro ne poznam..ampak ti priporocam....da si dobro na podvozju ogledas kje je kasen mocen nosilec...ne pleh....in tam po celi dozini, kerj ga je najmanj.....ojacas kej...ponavadi so avti na sredini le tega najbolj sibki, saj se najlazje upognejo......


hm...
Precke cez amortizerje so v planu, sprednjo ze mam narejeno, rabim se zadnjo.
Kletna navznotraj (verjetno si mislo podobno kot majo avti za dirkanje) ne pride upostev zaradi teze.
 
Uporabniški avatar
sablač
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 534
Pridružen: To okt 05, 2004 9:48 pm
Kraj: štore-celje

Napisal/-a sablač Sr dec 01, 2004 5:00 pm

8)
Zadnjič spremenil sablač, dne Po jan 08, 2007 11:23 pm, skupaj popravljeno 2 krat.
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d Sr dec 01, 2004 5:05 pm

sablač je napisal/-a:lahka si prides mojga pogledat kak je ojacan. vsi so kr lepo povedal jaz pa sam se dodam da napodvozje-kos masine (med stabiliztorjevim vpetjem spredi in vpetjem roke) prsraufi sanke od zastave poly-tist kamionetek tak ko vw kadi pa SE KAK VINKL PRECNO TAK K MAM JAZ PA TI AGREGAT NIMA KAM POBEGNAT.[/img]


Lahko das kako slikco, lahko tudi na mail
lp
 
Uporabniški avatar
sablač
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 534
Pridružen: To okt 05, 2004 9:48 pm
Kraj: štore-celje

Napisal/-a sablač Sr dec 01, 2004 5:18 pm

8)
Zadnjič spremenil sablač, dne Po jan 08, 2007 11:24 pm, skupaj popravljeno 3 krat.
 
Uporabniški avatar
Dariooo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2810
Pridružen: Če sep 30, 2004 8:45 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Dariooo Sr dec 01, 2004 8:21 pm

monster_d je napisal/-a:
Dariooo je napisal/-a:js ti priporocam...da po celi karoseriji....kjer so zvari...tudi na podvozju...s tem mores odstranit uno zascitno maso na podvozju, ki ti bo vzela precej casa.....in da vsakih 5cm zapikas......uporabi co2.......samo ne prevelik zvar, da se ti kovina ne segreje prevec in pol da ogljik zbezi vn......to ti bo ful pomagalo...
hmm...in se ti predlagam da si kletko v avto not montiras.......ti bo avto veliko bolj trd........drugace une precne stange...od mortizerja do mortizerja....pa obvezno.....mi je reku en ki dirka rally da to ful ful pomaga...da je avto ful bolj trd...

hmm..pomojem najsibkejsi del je tam kjer mas vrata....ko gres not na desni....hmm..sej niti nism siguren.....saj jugoa doro ne poznam..ampak ti priporocam....da si dobro na podvozju ogledas kje je kasen mocen nosilec...ne pleh....in tam po celi dozini, kerj ga je najmanj.....ojacas kej...ponavadi so avti na sredini le tega najbolj sibki, saj se najlazje upognejo......


hm...
Precke cez amortizerje so v planu, sprednjo ze mam narejeno, rabim se zadnjo.
Kletna navznotraj (verjetno si mislo podobno kot majo avti za dirkanje) ne pride upostev zaradi teze.


aaa...na tezi sparas...he he...in varnost??...na to nisi pomislu??....no ok...ampak ti priporocam da naredis kot sm ti js svetoval.....na vseh mestih, kjer so plehi zvarjeni skupaj.....se malo zapikas...to..in se ena idea mi je padla na pamet, ki jo je en naredil se mi zdi lih na jugotu....ki dirka z njim avtocross.......tam ki je predelna stena...med motorjem in kabino iz armarurko....se dal se eno plocevino kake 3-5 mm siroko....jo zvil po isti obliki, kot je original.....in zavaril gor.....in baje da ful pomaga......samo naredi v nulo da se to ne opazi saj to ni legalno ce nameravas kej dirkat....in tudi homologacijo dvomim da bos tko naredil ce ti bodo to opazli ;)
 
Uporabniški avatar
sablač
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 534
Pridružen: To okt 05, 2004 9:48 pm
Kraj: štore-celje

Napisal/-a sablač Sr dec 01, 2004 10:20 pm

8)
Zadnjič spremenil sablač, dne Po jan 08, 2007 11:25 pm, skupaj popravljeno 3 krat.
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d Sr dec 01, 2004 10:56 pm

Dariooo je napisal/-a:aaa...na tezi sparas...he he...in varnost??...na to nisi pomislu??....no ok...ampak ti priporocam da naredis kot sm ti js svetoval.....na vseh mestih, kjer so plehi zvarjeni skupaj.....se malo zapikas...to..in se ena idea mi je padla na pamet, ki jo je en naredil se mi zdi lih na jugotu....ki dirka z njim avtocross.......tam ki je predelna stena...med motorjem in kabino iz armarurko....se dal se eno plocevino kake 3-5 mm siroko....jo zvil po isti obliki, kot je original.....in zavaril gor.....in baje da ful pomaga......samo naredi v nulo da se to ne opazi saj to ni legalno ce nameravas kej dirkat....in tudi homologacijo dvomim da bos tko naredil ce ti bodo to opazli ;)


Na varnosti niti nebom kaj prevec delal, avto nebo za usakodnevno rabo.
Trpel bo pa sam na progi.
Vazna mi je v prvi vrsti teza ki je se kako pomembna pri pospesku.
Zato bom naredil le najnujnejse da karoserije nebo prepotegnalo ali da nebo zacela pokat zadeva.
CE bi use to nardil kaj ste mi svetovali bi porabo 100kg cistega zeleza, ce se razumemo.
lp
 
Uporabniški avatar
PiLLLe
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2461
Pridružen: Sr mar 24, 2004 10:33 pm
Kraj: lublana

Napisal/-a PiLLLe Sr dec 01, 2004 11:53 pm

hujsi monsta hujsi :D ker ce bos hujsal na zelezu bos tut v grobu shujsal :D

LP PiLLLe
 
Uporabniški avatar
Dariooo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2810
Pridružen: Če sep 30, 2004 8:45 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Dariooo Če dec 02, 2004 5:35 am

monster_d je napisal/-a:
Dariooo je napisal/-a:aaa...na tezi sparas...he he...in varnost??...na to nisi pomislu??....no ok...ampak ti priporocam da naredis kot sm ti js svetoval.....na vseh mestih, kjer so plehi zvarjeni skupaj.....se malo zapikas...to..in se ena idea mi je padla na pamet, ki jo je en naredil se mi zdi lih na jugotu....ki dirka z njim avtocross.......tam ki je predelna stena...med motorjem in kabino iz armarurko....se dal se eno plocevino kake 3-5 mm siroko....jo zvil po isti obliki, kot je original.....in zavaril gor.....in baje da ful pomaga......samo naredi v nulo da se to ne opazi saj to ni legalno ce nameravas kej dirkat....in tudi homologacijo dvomim da bos tko naredil ce ti bodo to opazli ;)


Na varnosti niti nebom kaj prevec delal, avto nebo za usakodnevno rabo.
Trpel bo pa sam na progi.
Vazna mi je v prvi vrsti teza ki je se kako pomembna pri pospesku.
Zato bom naredil le najnujnejse da karoserije nebo prepotegnalo ali da nebo zacela pokat zadeva.
CE bi use to nardil kaj ste mi svetovali bi porabo 100kg cistega zeleza, ce se razumemo.
lp


ja ja razumem......itaq vsak naredi kaj si sam zeli....js sm ti pac povedal o tem kaj sm slisal in kaj vem.....in zdaj itaq da na tebi preostane resitev....bos al ne bos....vazno samo da :vrum
 
Uporabniški avatar
MatH|cK
Novinec
 
Prispevkov: 101
Pridružen: Ne apr 25, 2004 4:18 pm
Kraj: Idrija

Napisal/-a MatH|cK Ne dec 05, 2004 2:16 pm

priporočam, da namestiš mrežo in plato pod mašino, če boš mel samo štango čez amortizerje, ti še skos lahko spodaj preteguje!
VW ÜBER ALLES
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d Ne dec 05, 2004 2:19 pm

MatH|cK je napisal/-a:priporočam, da namestiš mrežo in plato pod mašino, če boš mel samo štango čez amortizerje, ti še skos lahko spodaj preteguje!


SEj ja, spredaj in pa zadaj stanga cez amortizerje, pol pa pod motorjem en okvir ali pa sanke, pol se ena precka zadaj pod kuferamom, pa najvrjetneje se notr nekaj.
Precke cez amortizer vem da so premalo ja
Mas mogoce kako sliko plate? mislim da sem mel enkrat nekje pa sem zalozo

BTW kaj si mislo z mrezo?
 
Uporabniški avatar
D_LUX
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 80
Pridružen: Po maj 26, 2003 8:58 am

Napisal/-a D_LUX Ne dec 05, 2004 5:27 pm

hmmm.... to je teško vse napnareto!!!

Drugače se pa celi avto raztavi, vsa izolacija se pobere dol, iz pločevine morš vso izolacijo dol skepat potem vseposod kjer je kaj varjeno ojačaš in variš ponovno z CO2..... pa še pa še...

Meni je to točno opisal OČKO, ko je vozil relly pa si je to vse sam rihtal tak da mislim da ve kak to gre....
isat, ker je potreben res velik poseg da je prav
ti bom zrihtal točni potek kak to gre pa ti bom prilepo gor!!!
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov