Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
powerDm
Novinec
 
Prispevkov: 233
Pridružen: Po maj 17, 2004 3:50 pm

Večji zavorni diski

Napisal/-a powerDm To dec 14, 2004 7:19 pm

Če kupim KIT večjih diskov (300 mm) in čeljusti,ali je potrebno še kaj druga menjati (tudi zadnje diske večje) da to deluje kot more :oops: :roll: :?:
R5 GTE
 
Uporabniški avatar
imilet1
Uporabnik
 
Prispevkov: 1368
Pridružen: Pe dec 05, 2003 11:55 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a imilet1 To dec 14, 2004 7:56 pm

IN KAKSEN NAJ BI BIL SMISEL TEGA???
 
maky
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6663
Pridružen: Po okt 28, 2002 10:33 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a maky To dec 14, 2004 7:58 pm

cevke, olje,... samo če kupiš nov kit bi moglo biti vse zravn.
SlikaSlika
 
powerDm
Novinec
 
Prispevkov: 233
Pridružen: Po maj 17, 2004 3:50 pm

Napisal/-a powerDm To dec 14, 2004 8:40 pm

Točno to 8) No a mogoče ma kdo kake izkušnje :!:
 
Uporabniški avatar
Marko_mx-3
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 530
Pridružen: To jul 22, 2003 8:48 pm
Kraj: Domžale

Napisal/-a Marko_mx-3 To dec 14, 2004 8:44 pm

Pa neki je tud stylinga na večanju diskov.
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR To dec 14, 2004 8:49 pm

lenivec je napisal/-a:
imilet1 je napisal/-a:IN KAKSEN NAJ BI BIL SMISEL TEGA???

nevem, mogoče v bolših bremz učinkoh....


Aha to bo to :lol: boli te k za velikost diskov če ne menjaš čeljusti in daš več batne gor. Dejte si zapomnt da so čeljusti bistvo zavornega sistema.
 
maky
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6663
Pridružen: Po okt 28, 2002 10:33 am
Kraj: Ljubljana

Re: Večji zavorni diski

Napisal/-a maky To dec 14, 2004 8:53 pm

@cupra:

powerDm je napisal/-a:Če kupim KIT večjih diskov (300 mm) in čeljusti,ali je potrebno še kaj druga menjati (tudi zadnje diske večje) da to deluje kot more :oops: :roll: :?:
R5 GTE

;) ;) ;)
SlikaSlika
 
powerDm
Novinec
 
Prispevkov: 233
Pridružen: Po maj 17, 2004 3:50 pm

Napisal/-a powerDm To dec 14, 2004 9:26 pm

Nevem kaj bi ti narediu,jaz bi menjau diske za večje spredaj in zadaj,zraven pa zanenjau tudi diskom primerne zavorne čeljusti!!!!!!!!!!!! ;)
Nebi dau semo distančnikov gor ki zgledajo kot diski in si misliu kako dobro mi prime ročna ;)
 
tenko
Novinec
 
Prispevkov: 263
Pridružen: To dec 23, 2003 12:45 am

Napisal/-a tenko To dec 14, 2004 9:36 pm

ma mislim da za 300mm diske ne gre gor manša feltna kot 17".....če se prav spomnem
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR To dec 14, 2004 10:24 pm

Sorry sm na hitr preletu, ponavad vsi bluzijo samo z diski itd. Celo ena izjema :lol: Lej drgač boš dobil v kitu vse potrebno, cevke, zavorn celinder itd mislim da ostane sam olje za kupt. Za zadaj se ne sekiraj, kar zadnji diski nimajo bistvene vloge pr zavorni poti, razn če hočš da bo lepše zgledalo da maš tut zadaj večje diske. Mislm pa da je brezveze. Mislm pa da na 30mm disk grejo lagano še 16-ke gor, nism pa 100%
 
vR5GTT
Novinec
 
Prispevkov: 416
Pridružen: Po nov 10, 2003 9:13 pm

Napisal/-a vR5GTT To dec 14, 2004 10:29 pm

_Za 285mm je 15col za 300mm je 16col za 325mm je 17 col Lej ti imaš 1.7 gte 5-tko ane? Dobi si od 19 ali cliota 16v sprednje diske in nosilc čeljusti pa zmontirej! Čeljust ti ostane ker je identična! To je dobitna kombinacija za Petko! Edin kar je pol ne dobiš manjše kot 14 col gor!
Zadnjič spremenil vR5GTT, dne To dec 14, 2004 10:34 pm, skupaj popravljeno 2 krat.
R5 GTT
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR To dec 14, 2004 10:32 pm

Kul, pol sm celo zadel: kolk je pol za 14-tm, okol 268-270 mm??
 
modriDIRKAC
Novinec
 
Prispevkov: 232
Pridružen: Po apr 05, 2004 12:40 pm
Kraj: Kranj

Napisal/-a modriDIRKAC Sr dec 15, 2004 1:46 pm

Aha to bo to Laughing boli te k za velikost diskov če ne menjaš čeljusti in daš več batne gor. Dejte si zapomnt da so čeljusti bistvo zavornega sistema.


to ni čist res...
če maš velike diske rabiš manj trenja med ploščicami in diskom da dosežeš enak zavorni učinek kakor z majhnimi diski in večbatnimi čeljustmi in stem večjim trenjem...(fizika...navor = sila * ročica)
prednost večjih diskov pa je da imajo večjo površino in stem boljše hlajenje...pa tudi avto z velikim obsegom diskov lahko veliko bolj kontrolirano ustavljamo ker kalesa počasi začnejo blokirat in to lažje nadzorujemo s pedalom...
to bo potrdil vsak rayle voznik....

Za zadaj se ne sekiraj, kar zadnji diski nimajo bistvene vloge pr zavorni poti, razn če hočš da bo lepše zgledalo da maš tut zadaj večje diske. Mislm pa da je brezveze.


ja za petko je res brezveze dajat zadi druge diske ker so te bremze k jih ma petka zadaj uporabljene na clio wiliams, megane 2.0, 19 16V in celo na novem cliu RS....
tko da se ne sekiri za to...druga stvar pa je pri avtih k majo zadi bobne...to je pa revolucija če daš potem še zadi diske....
IMA SE...MOŽE SE...
 
Uporabniški avatar
greddy
Novinec
 
Prispevkov: 426
Pridružen: Če dec 26, 2002 7:30 pm

Re: Večji zavorni diski

Napisal/-a greddy Sr dec 15, 2004 10:14 pm

če delaš kako custom varianto, potem je ponavadi treba menjati tudi bremz cilinder..Če pa kupiš pa kakšen big brake kit, ki je narejen posebej za tvoj tip avtomobila, potem pa je to bolt on zadeva :lol:
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR Sr dec 15, 2004 10:51 pm

Lej če daš 4 batno čeljust na manjši disk bo 100% bolj prjelo kot večji disk pa 2 batna čeljust. BTW res ni vse v velikosto diska, če WRC lahk z 15 col vozjo :lol:

Drgač pa če daš zadaj diske namest bobnov se zihr ne bo občutno poznalo na zavorni poti oz zanemarljivo proti temu da spedaj nekaj konkretnega gor vržš zadaj pa bobne pustiš.
 
vR5GTT
Novinec
 
Prispevkov: 416
Pridružen: Po nov 10, 2003 9:13 pm

Napisal/-a vR5GTT Sr dec 15, 2004 10:55 pm

Ja sam kako se ti pa zdi če bi pustil zadi bobne spredaj bi dal pa pa diske recimo 270mm!? Konkreten primer clio 1.2 spredaj od 18 16v cliota diski in čeljusti zadej pa pustiš original bobne?!?!
R5 GTT
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR Sr dec 15, 2004 11:08 pm

Itak da jih ne bi pustil, hotel sm samo povedat, da zadaj je skor pol k. vredn kaj maš. Čeprov pr teb na Cliotu mislm da bi komot na bobnih ostal.
Pa sej uni k mate bl konkretne avte z min 16 col zarad bremz dobr veste da je zadaj bl bogo vse skup :lol:
 
Uporabniški avatar
mloncar
Uporabnik
 
Prispevkov: 976
Pridružen: Sr maj 12, 2004 11:47 am
Kraj: Celje

Napisal/-a mloncar Sr dec 15, 2004 11:35 pm

dvomim, da se ti splača dajat vlke denarce za zavore premera 300mm, ker boš meu še zraven vlke stroške z novimi feltnami (min 16").. ..bol se ti splača od cliota 16V dat sprednje bremze in čeljusti (diski so premera 259mm)! obiš jih pa na kakem odpadu al pa od kazga razbitka 16Vja za velik manjše denarce, kot pa tiste 300mm zavore, ki koštajo muchos denaros!

tole je verjet zelo vredu, sam kaj košta velik $$$$:
http://www.k-tecracing.com/show_product.asp?id=885
 
vR5GTT
Novinec
 
Prispevkov: 416
Pridružen: Po nov 10, 2003 9:13 pm

Napisal/-a vR5GTT Sr dec 15, 2004 11:39 pm

jst sm sam odgovarjal na Cuprin čudn post da odspredaj hudi diski zadej bobni :shock: tist clio 1.2 je bil primer! :lol:
R5 GTT
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost