Aha to bo to Laughing boli te k za velikost diskov če ne menjaš čeljusti in daš več batne gor. Dejte si zapomnt da so čeljusti bistvo zavornega sistema.
to ni čist res...
če maš velike diske rabiš manj trenja med ploščicami in diskom da dosežeš enak zavorni učinek kakor z majhnimi diski in večbatnimi čeljustmi in stem večjim trenjem...(fizika...navor = sila * ročica)
prednost večjih diskov pa je da imajo večjo površino in stem boljše hlajenje...pa tudi avto z velikim obsegom diskov lahko veliko bolj kontrolirano ustavljamo ker kalesa počasi začnejo blokirat in to lažje nadzorujemo s pedalom...
to bo potrdil vsak rayle voznik....
Za zadaj se ne sekiraj, kar zadnji diski nimajo bistvene vloge pr zavorni poti, razn če hočš da bo lepše zgledalo da maš tut zadaj večje diske. Mislm pa da je brezveze.
ja za petko je res brezveze dajat zadi druge diske ker so te bremze k jih ma petka zadaj uporabljene na clio wiliams, megane 2.0, 19 16V in celo na novem cliu RS....
tko da se ne sekiri za to...druga stvar pa je pri avtih k majo zadi bobne...to je pa revolucija če daš potem še zadi diske....
IMA SE...MOŽE SE...