Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
cardynal
Novinec
 
Prispevkov: 404
Pridružen: Po maj 31, 2004 11:16 am
Kraj: slovenj gradec

a je mogoce to

Napisal/-a cardynal To dec 28, 2004 9:53 pm

na techno racing sem poslau uprasanje kako je z filtrom za turbinske motorje in to so mi poslali nazaj ali je mogoce da celo nekaj pridobis z samim filtrom v tem primeru naj kar 6procentov

Pozdravljeni !

Notranji filter lahko dobite v izvedbi iz bombaža ali pa iz poliestra.
Cena notranjega poliestrskega filtra, ki je še mnogo boljši od bombažnega, je okrog SIT 17.000.
Pridobite cca. 4 - 5 % na moči, glede na to da se z modelom KD2 (kateri je tudi poliestrski) pridobi po testu cca. 6 %, ki pa je bolj primeren za atmosferske motorje.(test je bil opravljen na P206 S16, prirastek moči iz 137 HP na 145 HP)

LP
TECHNO RACING
 
Uporabniški avatar
RegY
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6720
Pridružen: Pe okt 25, 2002 1:18 am
Kraj: MariboR

Napisal/-a RegY To dec 28, 2004 10:11 pm

na turbo motorjih nekateri pravijo, da se dosti bolj pozna, kot na navadnih atmosferskih
Slika
 
Uporabniški avatar
cardynal
Novinec
 
Prispevkov: 404
Pridružen: Po maj 31, 2004 11:16 am
Kraj: slovenj gradec

Napisal/-a cardynal To dec 28, 2004 10:26 pm

ka se mi splača zadevo kupit al ne

ker jz bi ful rad z filtrom bols zvok dosego pa to ni mogoce pri turbacih ma mogoc kdo kak trik kje 8)
 
Uporabniški avatar
mloncar
Uporabnik
 
Prispevkov: 976
Pridružen: Sr maj 12, 2004 11:47 am
Kraj: Celje

Napisal/-a mloncar To dec 28, 2004 11:09 pm

če maš turbača raje reskiri še mal več denarja in si kupi drug blow off valve, ki da od sebe boljši zvok (pa še k daljši življenski dobi turbine prispevaš), tist ppppppssssssssssttttt.. ..če imaš pa atmosferski motor, potem pa kupi športni filter če se ti gre za zvok, ker na performansah dobiš zelo zelo malo (če je pravilno narejeno), če pa filter segret luft skka, pa na performansah izgubiš!

drugače pa uporabi iskanje!
 
Uporabniški avatar
cardynal
Novinec
 
Prispevkov: 404
Pridružen: Po maj 31, 2004 11:16 am
Kraj: slovenj gradec

Napisal/-a cardynal Sr dec 29, 2004 11:42 am

blow off valve kje bi ga pa dobu sm isku poa ni nikjer kake konkretne cne napisano al pa pri nas kdo jih prodaja da bi ugodno blo pa kvalitetno
 
Uporabniški avatar
vepar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1611
Pridružen: So jun 05, 2004 6:32 pm
Kraj: nou mejst

Napisal/-a vepar Sr dec 29, 2004 11:45 am

ti kr dej poliestrski filtr gor.
bo vsaj pošteno mukal.
 
iKst
Uporabnik
 
Prispevkov: 1047
Pridružen: To apr 23, 2002 2:33 pm

Napisal/-a iKst Sr dec 29, 2004 12:19 pm

Zaradi moči ne kupuj filtra, ker boš razočaran. Filter se zmontira skupaj z bolj pretočnim izpušnim sistemom. Če gre lažje zrak v mašino mora tut lažje iz nje.

Če pa ti je všeč samo zvok potem pa nimaš kej falit. Pa tudi osnovo imaš za nadaljni tuning :) Ti nebo treba vse skupaj kupovat, ampak si lahko pol posebi še auspuh nabaviš :)

Če te pa BOV zanima pa pošlji PM. Glede na avatar domnevam da imaš VAG 1.8T ? Pošlji mi točne podatke o motorju (letnik in oznaka) pa ti lahko povem kaj rabiš.
 
Uporabniški avatar
cardynal
Novinec
 
Prispevkov: 404
Pridružen: Po maj 31, 2004 11:16 am
Kraj: slovenj gradec

Napisal/-a cardynal Sr dec 29, 2004 12:31 pm

auspuh bom dau jemcov gor tak da bo ubistvo use prislo zamenjano mislim da se mi zaradi filtra ne bo kaj poznalo na zvoko kar mi je ze vec kdo potrdiu tak da ne vem usak pove drgac pomoje bo tale notranji filter kr vredu a ne use to bi pa rad zdj cez zimo porihtu ker spomladi cilam na en cip tuning se nič kaj pretiranga ker nebi rad usak mesec menju turbine mogoce se za to kdo kaj priporoca
 
iKst
Uporabnik
 
Prispevkov: 1047
Pridružen: To apr 23, 2002 2:33 pm

Napisal/-a iKst Sr dec 29, 2004 12:46 pm

Nontranji filter je čisto solidna zadeva. Učinek je zelo podoben, le da imaš pri vložku že tovarniško narjen airbox, ki izolira filter od toplega zraka. Glede zvoka pa ne vem...meni se je na nissanu nekoliko spremenil zvok, pa zvoki iz turbine so prišli bolj do izraza.

Za čipanje VAGov je pa RSR baje mojster.
 
Uporabniški avatar
cardynal
Novinec
 
Prispevkov: 404
Pridružen: Po maj 31, 2004 11:16 am
Kraj: slovenj gradec

Napisal/-a cardynal Sr dec 29, 2004 12:50 pm

pa mas notranji filter al kaksnega kaj imas ti tudi turbino
 
iKst
Uporabnik
 
Prispevkov: 1047
Pridružen: To apr 23, 2002 2:33 pm

Napisal/-a iKst Sr dec 29, 2004 12:57 pm

Jaz trenutno nimam filtra zmontiranega. Probal sem pa tistega konusnega al kako se reče.

Ja imam turbino.
 
Uporabniški avatar
4gti
Novinec
 
Prispevkov: 143
Pridružen: Ne dec 08, 2002 10:02 pm

Napisal/-a 4gti Sr dec 29, 2004 1:56 pm

Glede tistega blow-off ventila pa kr kontatiraj modela AXA
 
Nasty
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Pe sep 03, 2004 1:25 pm

Napisal/-a Nasty Če dec 30, 2004 12:55 pm

Za turbo motorje naj bi bili najbolj primerni notranji, nadomestni filtri.

Proizvajalci filtrov meritve opravljajo v idealnih razmerah (pritisk zraka, vlaga, temperatura,..), ki pa jih v vsakdanji uporabi zelo težko dosežeš. Zato so te meritve bolj namenjene marketingu.
Videl na Audi S3, ko je možakar vgradil univerzalni, zunanji, konični filter.Ko je probal, avto ni vlekel "nikamor".Potem je probal še s notranjim, nadomestnim. Ko se je pripeljal s probne vožnje, se je samo smejal.Obdržal je notranjega. Rekel je, da je razlika občutna glede na originalnega. To je primer s Audijem S3.

Vprašaj v Tehno racingu, če jim ga lahko vrneš, če ne boš pridobil obljubljenih 6% moči.
 
Uporabniški avatar
cardynal
Novinec
 
Prispevkov: 404
Pridružen: Po maj 31, 2004 11:16 am
Kraj: slovenj gradec

Napisal/-a cardynal Če dec 30, 2004 1:00 pm

sj jz bi itaq kupil notranjega sam ne vem zdj ali ma sploh smisu ali pač ne da nabos zgubo na moci
 
Uporabniški avatar
cardynal
Novinec
 
Prispevkov: 404
Pridružen: Po maj 31, 2004 11:16 am
Kraj: slovenj gradec

Napisal/-a cardynal Če dec 30, 2004 1:01 pm

bom jim zdj en mail poslau pa uprasu ce jim ga lahk vrnem :twisted: ce nebom zadovoln sam me pa res zanima ali se bi kaj poznalo ali pa ne kok je cena ce das avto na valje testirat mislim da se doben ni probu na tak nacin
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d Če dec 30, 2004 1:17 pm

6% pri non turbo motorju? :roll:

Sam eno uprasanje mam, a vrjames tudi v bozicka? :lol:
 
Uporabniški avatar
krofl
Novinec
 
Prispevkov: 498
Pridružen: Sr avg 04, 2004 9:48 pm
Kraj: Zasavje

Napisal/-a krofl Če dec 30, 2004 1:18 pm

:cry :cry :mrgreen:
SlikaSlika
Bmw 530d and Renault 5 Five
 
Uporabniški avatar
cardynal
Novinec
 
Prispevkov: 404
Pridružen: Po maj 31, 2004 11:16 am
Kraj: slovenj gradec

Napisal/-a cardynal Če dec 30, 2004 1:34 pm

hehehee poskusit ni greh eto odgovor

Pozdravljeni !

Pred nakupom Vam lahko omogočimo brezplačno montažo in testiranje (kratka vožnja).
To velja za panelne filtre iz bombaža.
Po nakupu vračilo ni več možno.
Panelne filtre iz poliestra prodajamo samo po naročilu, tako da je naročilo možno samo preko akontacije in vračilo zato ni možno.

LP
TECHNO RACING
 
Uporabniški avatar
cardynal
Novinec
 
Prispevkov: 404
Pridružen: Po maj 31, 2004 11:16 am
Kraj: slovenj gradec

Napisal/-a cardynal Če dec 30, 2004 1:35 pm

se pravi da je use skp za en k***;)
 
Uporabniški avatar
_VeNoM_
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3086
Pridružen: To apr 29, 2003 11:30 pm
Kraj: Lj-Krško

Napisal/-a _VeNoM_ Če dec 30, 2004 2:54 pm

lej za filtr je tko,glej da ti ne bo zdilal kaj manjšega kokr je men za mojo mašino,k sm nakoncu ugotovil da je filter premajhen itd.... tko da filtri niso dragi in se splača probat dat ga na turbinarja!!vsaj jaz bom dal + dovod mrzlega zraka sevede 8)
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost