Zdej pa nevem ce se mi to splaca. Ce ne bom zadovoljen bom mogu novega kupit

Je kdo ki ima slabe izkusnje pri voznji z zaporo dif.?
Pa se to je kasna boljsa varjanta kot varit neke zobnike?

Demo je napisal/-a:Nisem hotel odpirati nove teme o diferencialu in teh zadevah (nebivedu je še reduktor nekaj omenjal) pa sem tukaj omenil in me zanima če se je na forumu že pisalo kaj podrobneje kako deluje difrencial, čemu je namenjen in nasploh o tem, enako me zanima za reduktor in kakšno vlogo ima pri diferencialu.
Sem že iskal na search pa nisem našel nič konkretnega
Demo je napisal/-a:Sem že iskal na search pa nisem našel nič konkretnega
Demo je napisal/-a:Se pravi vsak avtomobil, brez kakršnekoli zapore diferenciala, ko se pelje v ovinek, se mu kolesi na isti osi vrtita vedno eno hitreje eno pa počasneje. Ampak če pomislm se mi zdi da če imaš recimo 100% zaporo diferenciala potem ko greš v ovinek ti prednji del avtomobila vleče navznoter (tako pri prednjemu pogonu kot pri zadnjemu in navsezadnje enako pri 4x4?).
Mick Jerry je napisal/-a:Er...
Pri gokartu nimaš 300 KM.![]()
Diferenical rabiš ker se ti notranje kolo rado vrti v prazno in pride do izgube moči. Ko se ti vklopi diferencial se notranje kolo "zavre" torej se ne vrti več v prazno in se več moči prenese na zunaje kolo ki lažje prenaša moč in se ne vrti v prazno.
Tudi če imaš na desnem kolesu recimo led in na levem asfalt se ti bo desno kolo vtrelo v prazno in moč bo šla v nič. Če pa maš zaporo dif. pa se desno kolo "zavre" moč se prenes na levo kolo in ti se kolikor toliko izstreliš z mesta. Tako nekako...
vsi WRC imajo zapore le da so tam aktivni dif. to pomen da ti elektronka prilagja stopnjo zapore al pa uravnaš sam. Zato imajo tudi sredinski dif. aktiven da razporejajo moč med sprednjo in zadnjo osjo.
Upam da nism nikjer preveč v temo brcnu.
Mick Jerry je napisal/-a:ZAPORO Diferenicala rabiš ker se ti notranje kolo, zaradi diferenciala rado vrti v prazno in pride do izgube moči. Ko se ti vklopi ZAPORA diferenciala se notranje kolo "zavre" torej se ne vrti več v prazno in se več moči prenese na zunaje kolo ki lažje prenaša moč in se ne vrti v prazno.
Gigen je napisal/-a: Sem pa mislil da ma prednost ta blokada glede na to da majo nekateri sportniki recimo Integra ze serijsko.
Mate je napisal/-a:Mckn bom popravuMick Jerry je napisal/-a:ZAPORO Diferenicala rabiš ker se ti notranje kolo, zaradi diferenciala rado vrti v prazno in pride do izgube moči. Ko se ti vklopi ZAPORA diferenciala se notranje kolo "zavre" torej se ne vrti več v prazno in se več moči prenese na zunaje kolo ki lažje prenaša moč in se ne vrti v prazno.Gigen je napisal/-a: Sem pa mislil da ma prednost ta blokada glede na to da majo nekateri sportniki recimo Integra ze serijsko.
Saj ima blokada diferenciala veliko prednosti. Samo mora se vklopit samo takrat, ko je to potrebno/zahtevano. Ob normalni voznji diferencial ne sme biti blokiran. Za primer. Zapelji avto z izklopljeno/brez blokade diferenciala z enim kolesom na led. Presneto tezko bos avto preprical, da se bo kam premaknil, ker se bo vedno vrtelo samo kolo na ledu, tisto na boljsi podlagi pa bo pri miru - ce mal pretiravam. Zato je blokada zelo dobra stvar.
nebivedu je napisal/-a:Mate je napisal/-a:Mckn bom popravuMick Jerry je napisal/-a:ZAPORO Diferenicala rabiš ker se ti notranje kolo, zaradi diferenciala rado vrti v prazno in pride do izgube moči. Ko se ti vklopi ZAPORA diferenciala se notranje kolo "zavre" torej se ne vrti več v prazno in se več moči prenese na zunaje kolo ki lažje prenaša moč in se ne vrti v prazno.Gigen je napisal/-a: Sem pa mislil da ma prednost ta blokada glede na to da majo nekateri sportniki recimo Integra ze serijsko.
Saj ima blokada diferenciala veliko prednosti. Samo mora se vklopit samo takrat, ko je to potrebno/zahtevano. Ob normalni voznji diferencial ne sme biti blokiran. Za primer. Zapelji avto z izklopljeno/brez blokade diferenciala z enim kolesom na led. Presneto tezko bos avto preprical, da se bo kam premaknil, ker se bo vedno vrtelo samo kolo na ledu, tisto na boljsi podlagi pa bo pri miru - ce mal pretiravam. Zato je blokada zelo dobra stvar.
Za te stvari je pa najboljši LSD - limited slip differential - omogoča, da se ko ti zapelješ z eno gumo na led ti na vsakih 5 obratov gume v prazno obrne enkrat tisto na trdi podlagi - tko da se ti lepo še vedno premikaš in ne lomiš diferenciala pa polosovin, ker ti povem iz izkušenj da 100% zapora za na delno trdo podlago in delno mehko lomi podvozje za šalo. Če maš eno gumo na asfaltu in eno na ledu pa 100% zaporo boš hitr odlomu polosovino tistega kolesa, ki je na asfaltu - terenci že na mehki podlagi (blato) lomijo pri 100% zapori polosovine, kaj bi delal šele na asfaltu.
nebivedu je napisal/-a:Mate je napisal/-a:Mckn bom popravuMick Jerry je napisal/-a:ZAPORO Diferenicala rabiš ker se ti notranje kolo, zaradi diferenciala rado vrti v prazno in pride do izgube moči. Ko se ti vklopi ZAPORA diferenciala se notranje kolo "zavre" torej se ne vrti več v prazno in se več moči prenese na zunaje kolo ki lažje prenaša moč in se ne vrti v prazno.Gigen je napisal/-a: Sem pa mislil da ma prednost ta blokada glede na to da majo nekateri sportniki recimo Integra ze serijsko.
Saj ima blokada diferenciala veliko prednosti. Samo mora se vklopit samo takrat, ko je to potrebno/zahtevano. Ob normalni voznji diferencial ne sme biti blokiran. Za primer. Zapelji avto z izklopljeno/brez blokade diferenciala z enim kolesom na led. Presneto tezko bos avto preprical, da se bo kam premaknil, ker se bo vedno vrtelo samo kolo na ledu, tisto na boljsi podlagi pa bo pri miru - ce mal pretiravam. Zato je blokada zelo dobra stvar.
Za te stvari je pa najboljši LSD - limited slip differential - omogoča, da se ko ti zapelješ z eno gumo na led ti na vsakih 5 obratov gume v prazno obrne enkrat tisto na trdi podlagi - tko da se ti lepo še vedno premikaš in ne lomiš diferenciala pa polosovin, ker ti povem iz izkušenj da 100% zapora za na delno trdo podlago in delno mehko lomi podvozje za šalo. Če maš eno gumo na asfaltu in eno na ledu pa 100% zaporo boš hitr odlomu polosovino tistega kolesa, ki je na asfaltu - terenci že na mehki podlagi (blato) lomijo pri 100% zapori polosovine, kaj bi delal šele na asfaltu.
TechnoBoy je napisal/-a:a mi lahko razložiš sredinsko zaporo diferenciala
in pa el. zaporo diferenciala mam namrec oboje...
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost