furious je napisal/-a:pol naj bi ibli fedri vredu?!ko si to zrihtal nimaš več problemov,si drugače zadovoljen z apexi???!!!jst grem u ponedeljek na servis nazaj da popravjo zadevo ali menjajo kar bojo hotl sam da bo narejeno kot more bit.kolk si pa dal za vse skupaj če ni skrivnost ko si montiral in vse ostalo kar sodi zravn.
CupraR je napisal/-a:furious je napisal/-a:pol naj bi ibli fedri vredu?!ko si to zrihtal nimaš več problemov,si drugače zadovoljen z apexi???!!!jst grem u ponedeljek na servis nazaj da popravjo zadevo ali menjajo kar bojo hotl sam da bo narejeno kot more bit.kolk si pa dal za vse skupaj če ni skrivnost ko si montiral in vse ostalo kar sodi zravn.
Hm jst sm šu montirat k Dolinarju na parmovo (pač ma pogodbo z a3M kokr sm omenu), montaža je bla 8500 (od oka) fedri pa okol 35000. Pač uzel sm jih, ker so bli edini od fedrov na zalogi (FK, itd je blo za čakat 3 mesce) Eibachi so mi bli pa predragi. Zame so Apex kul, sej mam zelo lahek avto (Civic) in zdej ko sm še stršal fedre je res k gokart, res ma zelo dobro lego. Je pa res da preden sm amortizerje stršal me je malo motilo da je avto čez neravnine malo zaplaval (predvsem na AC)
No glede problema: pač mi je začel nagravžno pokat (po cca 1 letu) itd peljem k dolinarju mi uzame vse dol, kao pregleda amortizer (mi reče da ma luftda pušča, čeprav so mel sam 50000km za sabo) in da bo treba kao nove in in ko so mi nazaj amortizer z fedrom montiral mi je blo že neki sumljivo ker je hotu matico (ki fiksira amortizer pri roki) švasat
itd. No pol mi pa še šefe prav kao da nism nč dolžan za tale pregled. No mi je blo takoj jasn da neki ne štima (pač me je hotu nategnt da pridm po nove amortizerje)
Nato šem šel v NG k Vugi da mi pregleda amortizerje in strša, in ko sm ga uprašal kolk majo amortizerji lufta, je reku da so ko noviin takoj reku ker butl mi je montiral, da je pokal ker ni bil vijak lepo z matico ujet
oz površno montiral. Tako mi je majstr vse poštimal in od takrat nobenih problemov :P
Jst sm kr 99% da je napaka pr amortizerju (mogoče drgne u uno plastiko-šalčkao kamor pride-se uleže fedr) oz je napaka pr montaži, ker čim enkrat razdreš je kr zajeb.. ujet vse šravfe da ornk držijo (oz da se optimalno zategnejo).
Apex je v zadnjih letih začel delat ornk robo, ni več to kar je blo včasih, se jih čist splača uzet, vendar vsaj jst menim da so bl primerni za bolj "lahka vozila" . Tm do 1,2 tone. Men se niso čist nč posedl.
eXtreme je napisal/-a:Nevem iz kaksnega razloga bi vzmet oddajala zvok, razen v primeru da nekaj ni vredu z amortizerjem.
CupraR je napisal/-a:5 let!!! je garancije
BTW ne poka ti fedr, ampak so ti z montažo zajeb. 99%: mislm da maš podobn primer k sm ga mel jst, šravf pr amortizerju ni bil uredu fiksiran, beri po svoje , no in po kkšnm letu je začel pokat. Montiral sm pr dolinarju (pooblaščen z strani A3M za Apex), in da ne omenjal kere risanke so bel pol k sm avto ke pelu.
iKst je napisal/-a:Jaz mam Apexe pa nč ne pokajo. In so čisto solidni fedri, če veš kaj hočeš. Baje so cca 30% trši od serijskih in če hočeš samo malo spustiti avto in malenkost trše podvozje so apexi čisto solidna roba. Če pa za tistih dobrih 30k pričakuješ da boš Cliota spremenil v formulo je pa logično, da boš razočaran.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost