Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
Mini Me
Novinec
 
Prispevkov: 168
Pridružen: Sr okt 01, 2003 7:13 pm
Kraj: Sm pa tja...

Audi 1.8 T

Napisal/-a Mini Me Po feb 14, 2005 3:22 pm

SAS!!

Dons sva šla z enmu kolegam k ma audi 1.8 t letnik 02
k Senici da bi pogledal kolk konjev se da dobit z čipom.
Avto je imel brez čipa 163 KM(drugače bi moral met okol 150 KM),
z čipom pa je pokazal 203 KM!!!Men se to zdi full!!!Kva pravte?

Aja pršlo ga je pa 100 000.No ja bil je še en popust... :-P

AJD!!!
 
Uporabniški avatar
CST™accim
Uporabnik
 
Prispevkov: 1305
Pridružen: To mar 12, 2002 10:08 pm
Kraj: Gorenjska

Napisal/-a CST™accim Po feb 14, 2005 3:33 pm

emmm....hehehe :roll:

namen posta ? :)


hehe..amm ja kr lepo ane 8)
 
Uporabniški avatar
HORSE
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1899
Pridružen: Sr sep 25, 2002 6:24 pm
Kraj: Promised Land

Napisal/-a HORSE Po feb 14, 2005 3:36 pm

accim je napisal/-a:namen posta ? :)


Ali se tudi vam zdi 203KM le s čip-tuno veliko za VAG 1.8T
Slika
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d Po feb 14, 2005 4:03 pm

mal hudo se mi tole zdi, sicr je tudi uprasanje natancnosti valjev.
A mas moznost da bi prilepo izpisek z valjev?
lp
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR Po feb 14, 2005 4:22 pm

HORSE je napisal/-a:
accim je napisal/-a:namen posta ? :)


Ali se tudi vam zdi 203KM le s čip-tuno veliko za VAG 1.8T


Eh to je premal za 1.8T :twisted: no uglavnm realno se 1.8T z 150 ps čipa na 190ps, s tem da bo prej kkšnga konja manj pokazal (pop off orginal ventil začne puščat), seveda brez dodatnih predelav.
 
Uporabniški avatar
Mini Me
Novinec
 
Prispevkov: 168
Pridružen: Sr okt 01, 2003 7:13 pm
Kraj: Sm pa tja...

Napisal/-a Mini Me Po feb 14, 2005 7:57 pm

203 KM in iz 214 Nm na 276 Nm!
Bom enkrat u bližni prihodnosti dal graf gor!
Uprašanje valjev?
Pomoje da pri Senici ne!
 
Uporabniški avatar
Mini Me
Novinec
 
Prispevkov: 168
Pridružen: Sr okt 01, 2003 7:13 pm
Kraj: Sm pa tja...

Napisal/-a Mini Me Po feb 14, 2005 8:05 pm

Aja Accim namen posta je bil da je dobu audi iz že tako
dobrih 163 KM 203 KM samo z cipom,in to sem pač hotel deliti z vami
avtomobilskimi navdušenci,če se ti pa zdi bedast ga pa ne brat!
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a INFINITI Po feb 14, 2005 8:17 pm

Mini Me je napisal/-a:Aja Accim namen posta je bil da je dobu audi iz že tako
dobrih 163 KM 203 KM samo z cipom,in to sem pač hotel deliti z vami
avtomobilskimi navdušenci,če se ti pa zdi bedast ga pa ne brat!
ž
Ti čisto možno, vedar mu motor/turbina ne bo trajal dolgo.

Večina 1.8t čipanj konča slabo, še posebej ko se delajo meritve izpušnih plinov. Po testih je do sedaj uspešno/varno in zanesljivo načipal le ABT in še ena firma - vse drugo je dvomljivo.
Če še enkrat povzamem - seveda je lahko načipal na toliko, problem bo sedaj:
-Absolutno previsoka temperatura, kateri bogi tovarniški intercooler ni kos.
-Krepko večji vrtljaji na kateri se bo turbina vrtela (ležaji bodo šli papa, ko pa vetrnica začne opletat bo kaboooom turbine)
-Temperatura izpuha/emisije v riti
-Preforsiranje črpalke
-Topljenje/pokanje batov v cilindru
-Plastično boschevo sranje, ki bo kmalu šlo v 3 pm

Torej, če bo hotel laufat zadevo kolikor tolikor "varno", bo treba še kaj uredit.
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
 
Uporabniški avatar
Mini Me
Novinec
 
Prispevkov: 168
Pridružen: Sr okt 01, 2003 7:13 pm
Kraj: Sm pa tja...

Napisal/-a Mini Me Po feb 14, 2005 8:31 pm

Dobr jest ne vem,sam Senica je reku da je ščipan tolk
da za mašino 100% ni nevarno.Je pa res da majo Audiji od 2001 naprej
večje turbine(baje?) kot starejši modeli,in mogoče zato mal več konjev.
 
Fiat007
Novinec
 
Prispevkov: 462
Pridružen: Sr mar 31, 2004 5:33 pm
Kraj: Bled

Re: Audi 1.8 T

Napisal/-a Fiat007 Po feb 14, 2005 8:51 pm

Mini Me je napisal/-a:SAS!!
AJD!!!


Ti pa ne mores skrit, da si s Tžiča. :lol: :lol:
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a INFINITI Po feb 14, 2005 9:14 pm

Mini Me je napisal/-a:Dobr jest ne vem,sam Senica je reku da je ščipan tolk
da za mašino 100% ni nevarno.Je pa res da majo Audiji od 2001 naprej
večje turbine(baje?) kot starejši modeli,in mogoče zato mal več konjev.


Senica kot lokalec,ki si je kupil valjčke ni popil celo pamet sveta glede tuninga - če pa misli da je, naj podpiše da bo plačal vse okvare, ki lahko pridejo zaradi čipanja za recimo 3 leta - se bo hitro premislil glede takšnih izjav.
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
 
Uporabniški avatar
DIrk
Novinec
 
Prispevkov: 148
Pridružen: Po dec 20, 2004 9:35 pm

Re: Audi 1.8 T

Napisal/-a DIrk Po feb 14, 2005 9:36 pm

Mini Me je napisal/-a:Avto je imel brez čipa 163 KM(drugače bi moral met okol 150 KM),


A si prepričan da bi moral met 150 KM, kajti novejše mašine imajo serijskih 163 KM sam ne vem od kerga letnika naprej
 
Uporabniški avatar
Mini Me
Novinec
 
Prispevkov: 168
Pridružen: Sr okt 01, 2003 7:13 pm
Kraj: Sm pa tja...

Napisal/-a Mini Me Po feb 14, 2005 9:41 pm

Jah Senica je pomoje kr majster.
Audiji so mel 2003 163 KM ta je pa 2002.Možn pa je de je model 2003.Ne vem.
Fiat 007 jest sm iz Tržiča in ne iz Tžiča :lol:

Ma nč,pičim jest na šiht.Jao meni!!!
 
_Jerry_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1196
Pridružen: Če jul 22, 2004 12:55 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a _Jerry_ Po feb 14, 2005 9:47 pm

Za kakega pol leta tiscanja bo dober, potem ga bo pa prodal in kak novi uporabnik bo na forumu spraseval, ce je normalno da mu njegov Audi A3 1.8T, ki ga je pravkar kupil, pri 100.000 km kuri olje in kadi kot Wartburg... 8)
 
Uporabniški avatar
RedBull™
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4315
Pridružen: So maj 08, 2004 8:47 am

Napisal/-a RedBull™ Po feb 14, 2005 9:48 pm

sam da malo posmetim temo :D

Mini Me....imaš PM
Ko grobar s ceste me bo pobral,vedite da redbull smrti se ni bal.
 
Mate
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2013
Pridružen: To apr 22, 2003 5:42 pm
Kraj: Dolsko

Napisal/-a Mate Po feb 14, 2005 10:32 pm

Da je tole ciperanje nevarno dvomim. Po cestah se vozi ogromno naciperanih 1.8T pa ljudje nic ne jamrajo. Itak ne mores skoz vozt s temi 200KM, tko da je masina obicajno se vedno obremenjena pod tovarnisko nacrtovano mejo. Razen ce bo zdej sel na AC pa celo uro do podna tisu.

Je pa tko, da valji pri dolocenih masinah pokazejo vec, kot je napisano. Ce gledate pr RSRu teste od A3 1.9 TDI 105KM je mel pred ciperanjem 115KM. Masina je bla "ta nova" PD sistem. In mozno, da je bla 115KM verzija, ceprov so podatki drugacni (1.9TDI PD masine so 105KM, 115KM, 130KM in 150KM). Isto je zanimiv tale primer, ker 1.8T so masine od 150KM, 163KM, 180KM, 210KM, 225KM. Seveda v razlicnih modelih in se tud razlikujejo med seboj.
Slika
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR Po feb 14, 2005 10:44 pm

INFINITI je napisal/-a:
Mini Me je napisal/-a:Aja Accim namen posta je bil da je dobu audi iz že tako
dobrih 163 KM 203 KM samo z cipom,in to sem pač hotel deliti z vami
avtomobilskimi navdušenci,če se ti pa zdi bedast ga pa ne brat!
ž
Ti čisto možno, vedar mu motor/turbina ne bo trajal dolgo.

Večina 1.8t čipanj konča slabo, še posebej ko se delajo meritve izpušnih plinov. Po testih je do sedaj uspešno/varno in zanesljivo načipal le ABT in še ena firma - vse drugo je dvomljivo.
Če še enkrat povzamem - seveda je lahko načipal na toliko, problem bo sedaj:
-Absolutno previsoka temperatura, kateri bogi tovarniški intercooler ni kos.
-Krepko večji vrtljaji na kateri se bo turbina vrtela (ležaji bodo šli papa, ko pa vetrnica začne opletat bo kaboooom turbine)
-Temperatura izpuha/emisije v riti
-Preforsiranje črpalke
-Topljenje/pokanje batov v cilindru
-Plastično boschevo sranje, ki bo kmalu šlo v 3 pm

Torej, če bo hotel laufat zadevo kolikor tolikor "varno", bo treba še kaj uredit.


No dej no ne basat če ne poznaš zadeve.

Tlak turbine se pač dvigne do določene meje ki ni problematična za ostale dele. Drugo je če bi pretiraval z tlakom, kar pa v tem primeru zihr ni. Zanimivo ne kolk čipanih avtov se bp voz po cest. Po tvojem bi mogu vsak drug dizl na cest ustat.

Kokr sm reku avto ma realnih 190-195 ps, pr RSR-u bi mu na valjih kr lepo pod 200ps zmeru (pr RSR-u čipan 1.8T z 150 ps ima na koncu 190 ps in 285 Nm navora!!!!) . Pa to itak ni važn, važn da gre avto bistevno bolje. BTW Audiji z 150 ps imajo vsi K03 turbino, 180 ps K03S turbinco, tamočne S verzije 1.8T pa K04.

Glede emisije; čipan 1.8T (serijsko 180PS) z odtranjenim katalizatorjem!!! pri meritvi izpušnih plinov pade samo v meritvi pod štangasom in še to minimalno.!!
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a INFINITI Po feb 14, 2005 10:46 pm

Ne bodi naiven Cupra R!

Vir autobild:
Eine unserer häufigsten Leseranfragen lautet: Ich möchte ein Chiptuning durchführen lassen, schadet das meinem Motor? Einfache Antwort: ja. Denn wer seinen Motor tunen lässt, möchte die Mehrleistung sicher von Zeit zu Zeit mal spüren – und reduziert dabei jedes Mal die Lebensdauer. Denn mehr PS und mehr Drehmoment sind Resultate angehobener Drücke im Motor, womit die Belastung von Kolben, Pleueln und dem gesamten Kurbeltrieb immens ansteigt.

Nicht zu vergessen die Bauteile, die dahinter folgen: Kupplung, Getriebe oder Antriebswellen. Verfechter des elektronischen Tunings verweisen an dieser Stelle gern auf die "Reserven" moderner Motoren, schließlich bietet Audi den 1,8-Liter-Turbo mit bis zu 225 PS an. Das ist zwar richtig, aber außer Motorblock und Hubraumangabe haben diese Triebwerke absolut nichts mit dem 150-PS-Basis-Turbo gemeinsam. Beginnend bei der abgesenkten Verdichtung (8,9:1 statt 9,3:1) und mit der 65 statt 55 Millimeter dicken Auspuffanlage noch lange nicht endend.

Dazwischen: andere Kolben, geänderte Pleuel mit dickeren Kolbenbolzen und Sputterlager, größerer Turbolader und, damit die Ladelufttemperaturen niedrig bleiben, zwei Ladeluftkühler statt nur einem. Das ist noch lange nicht alles, erwähnen wollen wir aber nur noch den Abgastemperatur-Sensor. Der dreht den Hahn zu, wenn es dem starken Serien-Audi mal zu warm wird. Chipgetunten Fahrzeugen fehlt dieser Sensor ebenfalls.

Slika
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
 
Uporabniški avatar
X-Hair
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5000
Pridružen: Če sep 26, 2002 7:21 pm
Kraj: Fant od Fare

Napisal/-a X-Hair Po feb 14, 2005 10:56 pm

Senica nameri dejansko vec kot jih imas realno pod havbo. Mater grem se jaz do njega jih bom mel 160+ in bom cisto srecen :D

Tudi sam skepticen glede teh zadev, samo mi ni jasno. Tudi v nasih krajih je ze veliko neserijskih 1.8T pa vse dela :? Poznam dva audija in enega passata. Oba audija jih imata cez 200.000 pa ni nobenih problemov. Eden je bil chipan od zacetka. Passat pa ne vem kolk ima km ( bom ob priliki pospegal ) tudi vse stima. Huh ne vem, bo treba it do RSR :mrgreen:
SlikaSlika
 
Fiat007
Novinec
 
Prispevkov: 462
Pridružen: Sr mar 31, 2004 5:33 pm
Kraj: Bled

Re: Audi 1.8 T

Napisal/-a Fiat007 Po feb 14, 2005 10:56 pm

Fiat007 je napisal/-a:
Mini Me je napisal/-a:SAS!!
AJD!!!


Ti pa ne mores skrit, da si s Tžiča. :lol: :lol:


Se sikreno opravičujem.
Mi okoličani se včasih malo pohecamo in rečemo da smo iz Tržića!!!!

LP
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov