Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
BiMMER
Moderator foruma
 
Prispevkov: 1582
Pridružen: So mar 02, 2002 12:05 pm
Kraj: Lucija, Slovenija

Razlika!?!

Napisal/-a BiMMER To mar 04, 2003 2:12 pm

Naj mi nekdo pojasni kaj je razlika med Turbo charger-jem in Supercharger-jem!

Iz podatkov sem zasledil, da je Turbo močnejši, in daje posledično več KM kot Supercharger
-JuRE-
BMW F30, bj. 2017
 
Uporabniški avatar
Need_Power
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 611
Pridružen: Po dec 02, 2002 8:14 pm
Kraj: Lenart

Napisal/-a Need_Power To mar 04, 2003 3:16 pm

To sem že enkrat pisal ampak ne škodi če še enkrat povem.
Obstajata 2 vrsti turbinskega polniilnika zraka.
-Eno je Turbo Lader (za laike je to navaden, običajen turbo) oz. angleško TURBO Charger. Poganjajo ga izpušni plini, zato tudi doseže večjo moč motor pri visokih obratih (ker je več izpušnih plinov).
-Drugo pa je Turbo Kompresor (npr. mercedezi imajo to, npr C 200 kompresor), to pa se angreško imenuje Super Charger. Ta vrsta turbine pa je gnana preko glavne gredi v motorju in zato deluje z večjo močjo že pri nižjih obratih, ker ni odvisna od količine izpušnih plinov.

To je približno to.

Ajde
 
Uporabniški avatar
BiMMER
Moderator foruma
 
Prispevkov: 1582
Pridružen: So mar 02, 2002 12:05 pm
Kraj: Lucija, Slovenija

Napisal/-a BiMMER To mar 04, 2003 5:17 pm

Torej bi se teoretično z veliko manj predelav (in tudi veliko manj denarja) dalo naredit ta SuperCharger oz kompresor!
-JuRE-
BMW F30, bj. 2017
 
Uporabniški avatar
Need_Power
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 611
Pridružen: Po dec 02, 2002 8:14 pm
Kraj: Lenart

Napisal/-a Need_Power To mar 04, 2003 7:34 pm

BiMMER je napisal/-a:Torej bi se teoretično z veliko manj predelav (in tudi veliko manj denarja) dalo naredit ta SuperCharger oz kompresor!


Nebi reko. Še vedno morš dat intercooler pa te zadeve, razlika je samo na kak način je turbo gnan. Drugače pa ti bo največ vedel o tem povedat Cicero iz Mobisux-a. Njega je montaža kompresorja koštala cca. 1 M sit, če bi vgradil turbino bi blo mogoče lahko kakšna razlika v ceni, samo nevem al v plus al minus.
A bi kompresor namontiral na tvojga BMWja? kaj sploh maš za eno mašino?


Ajde
 
uros_r
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 22
Pridružen: So sep 14, 2002 11:29 pm

Napisal/-a uros_r To mar 04, 2003 7:38 pm

Upam, da se zavedate da potegne montaža turbo ali super chargerja za sabo veliko stroškov in ni to samo cena ki jo vidite na raznih internet straneh!
 
gerchy
Moderator foruma
 
Prispevkov: 631
Pridružen: Po jan 20, 2003 2:41 pm
Kraj: 03

Napisal/-a gerchy To mar 04, 2003 7:46 pm

cena se gibljejo od 1.000.000 SIT naprej, zgovoren pa je tudi podatek, da razni kiti, ki so na trziscu omogocajo vgradnjo pri mocnejsih motorjih, se pravi najveckrat 6 valjni in naprej ...

en moj sosed : www.srtuning.com
 
Uporabniški avatar
X-Hair
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5000
Pridružen: Če sep 26, 2002 7:21 pm
Kraj: Fant od Fare

Napisal/-a X-Hair To mar 04, 2003 9:12 pm

Need_Power je napisal/-a:Cicero iz Mobisux-a.


Kaksen avto pa to.
 
Uporabniški avatar
BiMMER
Moderator foruma
 
Prispevkov: 1582
Pridružen: So mar 02, 2002 12:05 pm
Kraj: Lucija, Slovenija

Napisal/-a BiMMER To mar 04, 2003 9:30 pm

Ne, ne sploh ne razmišljam da bi dal v mojega BMW-ja, sam tko na splošno me zanimajo te reči!
-JuRE-
BMW F30, bj. 2017
 
Uporabniški avatar
WhiteCell
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2972
Pridružen: Pe sep 06, 2002 9:26 am
Kraj: Kranj

Napisal/-a WhiteCell To mar 04, 2003 9:36 pm

za Golf II GTI pride kompresor 100k sit... ga je glih zanc kolega nabavu...
cene predelav so ponavad zato tko visoke ker je treba vse pojacat, bremze menat, os, glavo, bate, skratka vse... je priporoclivo menjat..
V8 POWER
 
uros_r
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 22
Pridružen: So sep 14, 2002 11:29 pm

Napisal/-a uros_r To mar 04, 2003 9:58 pm

Sej je napisal/-a:
Need_Power je napisal/-a:Cicero iz Mobisux-a.


Kaksen avto pa to.


Clio RS
 
Uporabniški avatar
WhiteCell
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2972
Pridružen: Pe sep 06, 2002 9:26 am
Kraj: Kranj

Napisal/-a WhiteCell To mar 04, 2003 10:36 pm

res je hud njegov RS
V8 POWER
 
ferrarist
Novinec
 
Prispevkov: 201
Pridružen: Ne avg 04, 2002 4:13 pm

Napisal/-a ferrarist To mar 04, 2003 10:49 pm

a lohko kdo prpopa gor kako njegovo fotko alpa usaj link da???
Slika
 
Uporabniški avatar
WhiteCell
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2972
Pridružen: Pe sep 06, 2002 9:26 am
Kraj: Kranj

Napisal/-a WhiteCell To mar 04, 2003 11:06 pm

Slika
Slika
V8 POWER
 
Neno
Novinec
 
Prispevkov: 131
Pridružen: To dec 31, 2002 1:31 am
Kraj: Maribor

Napisal/-a Neno Sr mar 05, 2003 10:59 pm

Ja full je hud ta Clio! Kolk vem ga je zrihtal na 230KM...s pomocjo kompresorja!
 
Uporabniški avatar
Need_Power
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 611
Pridružen: Po dec 02, 2002 8:14 pm
Kraj: Lenart

Napisal/-a Need_Power Sr mar 05, 2003 11:04 pm

Neno je napisal/-a:Ja full je hud ta Clio! Kolk vem ga je zrihtal na 230KM...s pomocjo kompresorja!


Ja tu nekje ma konjev ja....ampak na KOLESIH. Kapo dol. Pa vsi dobro vemo kakšne so izgube moči pri prenosih.

Ajde
 
lucky
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 500
Pridružen: Pe feb 07, 2003 4:22 pm

Napisal/-a lucky Če mar 06, 2003 11:05 am

Še nekaj o teh dveh vrstah polnjenja:

Kompresor, ki je gnan preko glavne gredi ali preko jermenic in jermenov in je cenejši od turbine gnane z pomočju izpušnih plinov ker ni potrebno predelavati izpušni kolektor in ne potrebuje intercooler-ja saj se zrak v njemu ne segreva toliko kot pri "klasični" turbini. Velika prednost tega je še ta, da lahko ustvarja bistveno višje tlake kot navaden turbo, tudi 5 in več barov.
 
R 34 GT-R
Uporabnik
 
Prispevkov: 1371
Pridružen: Ne maj 06, 2007 10:16 pm
Kraj: Najlepša dolina

Napisal/-a R 34 GT-R To maj 08, 2007 1:41 pm

...ja pa še kompresor jemlje moč motorju, kot vse kar je gnano prek jermenov, moč narašča čez celotno območje vrtljajev, ni turbo luknje (VAG je imel kompresor v G 60 motorjih)

če stvar teče na pline, se prižge ob zadostni količini zraka, ne obremenjuje motorja, pojav turbo luknje...
RiDe hArD
 
Uporabniški avatar
Corleone
Novinec
 
Prispevkov: 333
Pridružen: So feb 03, 2007 6:44 pm

Napisal/-a Corleone To maj 08, 2007 1:49 pm

G60 je poseben tip kompresorja, torej scroll-type compressor. KLIK

kolikor sem slišal je montaža kompresorja precej bolj zahteven postopek zaradi natančnosti, če je pa res pa nevem.
 
Uporabniški avatar
Skubic
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 580
Pridružen: Po avg 23, 2004 1:00 pm

Napisal/-a Skubic To maj 08, 2007 3:17 pm

a intercooler majo pol samo klasične turbine?
A Nissanov dCi je pol klasična turbina, ker ma avto intercooler...?
 
maniaxxx
Uporabnik
 
Prispevkov: 7338
Pridružen: To avg 15, 2006 7:36 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a maniaxxx To maj 08, 2007 3:26 pm

Skubic je napisal/-a:a intercooler majo pol samo klasične turbine?
A Nissanov dCi je pol klasična turbina, ker ma avto intercooler...?


Prvo je renaultov dci :D , drugo pa ja, je klasična turbina..dizla s kompresorjem mislim da ne delajo ( če se meotim naj me kdo popravi).
Podpis je besedilo, ki se samodejno doda na koncu vsake vaše objave. Dolžina besedila je omejena na 355 znakov.
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov