Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
catfish
Novinec
 
Prispevkov: 249
Pridružen: Po okt 14, 2002 8:08 am
Kraj: Vrhnika

TURBONATOR

Napisal/-a catfish Če feb 17, 2005 1:29 pm

http://www.turbonator.com/index.html?id=adWordsCitroen

Kej kdo ve o tem ?

Za komentarje THX
---------------------------------------------------------------------
CLIO BACCARA 1.8 i ORIGINAL
 
catfish
Novinec
 
Prispevkov: 249
Pridružen: Po okt 14, 2002 8:08 am
Kraj: Vrhnika

Napisal/-a catfish Če feb 17, 2005 1:37 pm

Še en link za tuning

http://www.torquecars.co.uk/
---------------------------------------------------------------------
CLIO BACCARA 1.8 i ORIGINAL
 
Uporabniški avatar
PiLLLe
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2461
Pridružen: Sr mar 24, 2004 10:33 pm
Kraj: lublana

Re: TURBONATOR

Napisal/-a PiLLLe Če feb 17, 2005 4:26 pm

catfish je napisal/-a:http://www.turbonator.com/index.html?id=adWordsCitroen

Kej kdo ve o tem ?

Za komentarje THX


Nateg :) eto to ti bo pa tut usako ponoviu :D

LP PiLLLe
 
Uporabniški avatar
neyc
Novinec
 
Prispevkov: 362
Pridružen: Sr nov 27, 2002 3:11 pm
Kraj: Mb

Re: TURBONATOR

Napisal/-a neyc Če feb 17, 2005 4:47 pm

catfish je napisal/-a:http://www.turbonator.com/index.html?id=adWordsCitroen

Kej kdo ve o tem ?

Za komentarje THX


ma se ti piše da je sam za citroene, do pol trga gate, pol to definitivno ni nateg, če bi pa pisalo kaj druga, pa bi bil :D :twisted:
Slika
 
Uporabniški avatar
cardynal
Novinec
 
Prispevkov: 404
Pridružen: Po maj 31, 2004 11:16 am
Kraj: slovenj gradec

Napisal/-a cardynal Če feb 17, 2005 4:57 pm

hm kaj pa vem mejbi je pa kaj na tem
a je ze kdo probu da lahk govri da je nateg
ne vem naj en proba res me zanima v cem pa je sploh fora na podlagi cesa pol to deluje
 
Uporabniški avatar
HyundaiGTI
Novinec
 
Prispevkov: 450
Pridružen: Pe feb 04, 2005 8:13 pm
Kraj: Še sam ne vem dobr

Napisal/-a HyundaiGTI Če feb 17, 2005 8:44 pm

Nateg sigurno ni ti pripomore da se motor na rabi matrat da dobi dovolj zraka...... glih tko kot mu s športnim filtrom olajšaš delo mu s tem še pripomoreš...

Not je ventilator..........kao turbina samo da deluje na elektriko
 
Uporabniški avatar
_BANDIT_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1111
Pridružen: Če feb 27, 2003 9:23 am

Napisal/-a _BANDIT_ Če feb 17, 2005 9:18 pm

Ja stari, tole je ziher zakon! Ziher je boljš k navadna turbina. K tole pržgeš, motor dobi dvojno moč, najmanj. Če pa potegneš sesalni ror od sprednje maske, ti bo pa tale ventilator posrkal tolk zraka, da bo delal vakuum pred avtom in ker potem avto ne bom mel zračnega upora, bo letu k svina.
Še boljš varianta je pa ta, da kr iz ventilacije potegneš en ror, ki gre zdej recimo za pihanje pod noge, da ga potegneš kar na sesalni kolektor od mašine. Če maš potem prižgano klimo, bo motor dobil trojno moč, edin pol ti bo že iz kabine vn posesal ves zrak(skozi reže za ventilacijo). Sam pri tej opciji morš full pazit, da v ventilaciji obrneš mikrofilter, da filtrira zrak iz kabine, ki gre v motor, ker če maš slučajno gljivice al pa če ti noge smrdijo, ti lahko zaradi tega zapeče sedeže ventilov in motor ne bo mel več dost kompresije. ;)

:EE :EE :EE :EE :EE :EE :EE
http://www.zup-racing.com/
THERE IS NO REPLACEMENT FOR DISPLACEMENT! Slika
 
Uporabniški avatar
cardynal
Novinec
 
Prispevkov: 404
Pridružen: Po maj 31, 2004 11:16 am
Kraj: slovenj gradec

Napisal/-a cardynal Če feb 17, 2005 9:21 pm

hehehehehhe :twisted: :twisted:
ti pa si en tapravi ej :P
ne vem jz sam pravim da je mogoce kaj na tem vi se pa kr norca delate :)
 
Uporabniški avatar
_BANDIT_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1111
Pridružen: Če feb 27, 2003 9:23 am

Napisal/-a _BANDIT_ Če feb 17, 2005 9:23 pm

Dej, tole je tak larifari, da kr galava peče. Tko k uni magnetki za zmanjšanje porabe do 30%, hehe....
http://www.zup-racing.com/
THERE IS NO REPLACEMENT FOR DISPLACEMENT! Slika
 
Uporabniški avatar
Pugi
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6195
Pridružen: Ne avg 24, 2003 8:21 pm

Napisal/-a Pugi Če feb 17, 2005 9:24 pm

cardynal je napisal/-a:hehehehehhe :twisted: :twisted:
ti pa si en tapravi ej :P
ne vem jz sam pravim da je mogoce kaj na tem vi se pa kr norca delate :)


Ko preštudiraš kako knjigo o motorjih ti bo takoj jasno. Sploh danes ko so računalniki šefi motorja.. Folk misle da bo s šp filtrom dobu 10km s temle pa 35.. Pa kje no, ni teoretične osnove. Sploh pa - a tole je na 12V? Bi mogu fest vseskup prilagodit - elektroniko, da bi tole kej pomagal. Sicer pa dvomim da je dovolj močan za črpanje toliko zraka, kot ga rabi motor..
Slika
 
Uporabniški avatar
_BANDIT_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1111
Pridružen: Če feb 27, 2003 9:23 am

Napisal/-a _BANDIT_ Če feb 17, 2005 9:27 pm

Mrbit je pa to mišljeno kot ventilacija za motor, da mu ni vroče poleti.....

Kwa, če maš ti lahko svojo ventilacijo, zakaj nebi eno prvošču tud motorju....

Sej ti tud težje delaš poleti, če ti je full vroče... ;)
http://www.zup-racing.com/
THERE IS NO REPLACEMENT FOR DISPLACEMENT! Slika
 
Uporabniški avatar
cardynal
Novinec
 
Prispevkov: 404
Pridružen: Po maj 31, 2004 11:16 am
Kraj: slovenj gradec

Napisal/-a cardynal Če feb 17, 2005 9:27 pm

jah sj vem ja no pač ne vem kaki 35konjev to tud jz ne verjamem vrjamem pa mejbi da se motor mogoce malo lazje zavrti
kolk pa kaj stane tale j***a
 
Uporabniški avatar
Pugi
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6195
Pridružen: Ne avg 24, 2003 8:21 pm

Napisal/-a Pugi Če feb 17, 2005 9:34 pm

cardynal je napisal/-a:jah sj vem ja no pač ne vem kaki 35konjev to tud jz ne verjamem vrjamem pa mejbi da se motor mogoce malo lazje zavrti
kolk pa kaj stane tale j***a


da bi bil bol odziven, to bi se dal dosežt, sam nima to zveze s konji - lažje bi kuj dobil zrak, ker koj k bi se loputa odprla, bi že basalo not. Samo za kaj takega bi rabu kar močan ventilator pomoje...
Slika
 
Uporabniški avatar
swifthead
Novinec
 
Prispevkov: 335
Pridružen: Po sep 20, 2004 4:39 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a swifthead Pe feb 18, 2005 1:54 pm

podobna zadeva je bla v Avto Foto Marketu k so kazal zadevo z imenom e-Charger, kokr turbina na katero je priključe visokoturažni elektromotor ki deluje takrat ko turbina nima zadosti pritiska (turbolag) in se vključi in pospeši na ta hude vrtljaje in ima učink tudi pri gasu do konca saj izboljša zmogljivosti za 5% da o zmanjšanju porabe in izboljšanju delovanja turbine ni besede za rečt!!!Lp
Slika
 
catfish
Novinec
 
Prispevkov: 249
Pridružen: Po okt 14, 2002 8:08 am
Kraj: Vrhnika

Napisal/-a catfish Pe feb 18, 2005 2:07 pm

Torej bi lahko dodal komentar k produktu:

Eat Sh*t and buy this product. Effect is obvious. You are an i**** :D Thank You for purchasing our product. We need that kind of fools.

We will be awaiting You very soon. :D
---------------------------------------------------------------------
CLIO BACCARA 1.8 i ORIGINAL
 
Uporabniški avatar
MacAudio
Uporabnik
 
Prispevkov: 887
Pridružen: Če maj 06, 2004 6:49 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a MacAudio Pe feb 18, 2005 2:31 pm

Kaj je to? To ni nič. Ena laž. :o
TSI+DSG = T.N.T.!! ;-))
 
Uporabniški avatar
HyundaiGTI
Novinec
 
Prispevkov: 450
Pridružen: Pe feb 04, 2005 8:13 pm
Kraj: Še sam ne vem dobr

Napisal/-a HyundaiGTI Pe feb 18, 2005 4:01 pm

_BANDIT_ je napisal/-a:Ja stari, tole je ziher zakon! Ziher je boljš k navadna turbina. K tole pržgeš, motor dobi dvojno moč, najmanj. Če pa potegneš sesalni ror od sprednje maske, ti bo pa tale ventilator posrkal tolk zraka, da bo delal vakuum pred avtom in ker potem avto ne bom mel zračnega upora, bo letu k svina.
Še boljš varianta je pa ta, da kr iz ventilacije potegneš en ror, ki gre zdej recimo za pihanje pod noge, da ga potegneš kar na sesalni kolektor od mašine. Če maš potem prižgano klimo, bo motor dobil trojno moč, edin pol ti bo že iz kabine vn posesal ves zrak(skozi reže za ventilacijo). Sam pri tej opciji morš full pazit, da v ventilaciji obrneš mikrofilter, da filtrira zrak iz kabine, ki gre v motor, ker če maš slučajno gljivice al pa če ti noge smrdijo, ti lahko zaradi tega zapeče sedeže ventilov in motor ne bo mel več dost kompresije. ;)



ja in potem svizec zavije čokolado.... mater si pameten.... pravi turbo ex....
a si preveč šprical vrtec da moreš pol kle svoje oslarije pokazat
 
Uporabniški avatar
PiLLLe
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2461
Pridružen: Sr mar 24, 2004 10:33 pm
Kraj: lublana

Napisal/-a PiLLLe Pe feb 18, 2005 6:04 pm

HyundaiGTI je napisal/-a:
_BANDIT_ je napisal/-a:Ja stari, tole je ziher zakon! Ziher je boljš k navadna turbina. K tole pržgeš, motor dobi dvojno moč, najmanj. Če pa potegneš sesalni ror od sprednje maske, ti bo pa tale ventilator posrkal tolk zraka, da bo delal vakuum pred avtom in ker potem avto ne bom mel zračnega upora, bo letu k svina.
Še boljš varianta je pa ta, da kr iz ventilacije potegneš en ror, ki gre zdej recimo za pihanje pod noge, da ga potegneš kar na sesalni kolektor od mašine. Če maš potem prižgano klimo, bo motor dobil trojno moč, edin pol ti bo že iz kabine vn posesal ves zrak(skozi reže za ventilacijo). Sam pri tej opciji morš full pazit, da v ventilaciji obrneš mikrofilter, da filtrira zrak iz kabine, ki gre v motor, ker če maš slučajno gljivice al pa če ti noge smrdijo, ti lahko zaradi tega zapeče sedeže ventilov in motor ne bo mel več dost kompresije. ;)



ja in potem svizec zavije čokolado.... mater si pameten.... pravi turbo ex....
a si preveč šprical vrtec da moreš pol kle svoje oslarije pokazat


Ocitn si ti prevec sprical vrtec da nezaznas kdaj se clovk zajebava kdaj ne.

Pa DJTE ZE ENKRAT NEHAT POSTAT V TOLE TEMO!!!!

LP PiLLLe
 
Uporabniški avatar
fastfury
Novinec
 
Prispevkov: 336
Pridružen: Po sep 23, 2002 11:00 am

Napisal/-a fastfury Pe feb 18, 2005 6:11 pm

Btw sej že samo ime izdelka ni resno turbonator :lol: Mislm, dans sm si pa kupu turbonatorja.......... :rofl
 
Uporabniški avatar
dejan84
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2918
Pridružen: Po feb 23, 2004 11:08 pm
Kraj: Cesta moj duma

Napisal/-a dejan84 Pe feb 18, 2005 6:24 pm

Jst pa prodam exprdajzer k dela na pasulj :roll:
Zakaj vozniki hond v dežju vozijo tako hitro? Ker bežijo pred rjo :D
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 8 gostov