Poglejte si en lep graf!

http://www.mobisux.com/album/data/500/14291meritev_omega.jpg
http://www.bmtrade-si.com
Pugi je napisal/-a:Jinxy je napisal/-a:Pugi je napisal/-a:hm, od kdaj pa senica meri turbo motorje??
Valarjem je čisto vseeno, če postaviš gor NA ali turbo motor,meritev je v vsakem primeru enaka
ni res. senica ima votle valje. mogoče to velja za motorje z nižjimi zmogljivostmi.
CupraR je napisal/-a:Pugi je napisal/-a:Jinxy je napisal/-a:Pugi je napisal/-a:hm, od kdaj pa senica meri turbo motorje??
Valarjem je čisto vseeno, če postaviš gor NA ali turbo motor,meritev je v vsakem primeru enaka
ni res. senica ima votle valje. mogoče to velja za motorje z nižjimi zmogljivostmi.
Da se komot zmert, smo že merl :P
No, mene tudi zanima kako...
Pravi naslov bo RSR - Matjaz, on je nameril na njegovih valjih 168konjev, Senica pa istemu avtu dva dni kasneje 250 konj (1.8T motor). Poklicite ga in vprasajte.
Meni je razlozil, da ima Senica votle valje, kateri so preobcutljivi in jih turbina preslepi ker jih prehitro obrne. V 7-ih sekundah ne mores nic tocno zmerit.
On (RSR) ima polne valje, ki so tezji in zato ni taksnega efekta, ker traja meritev precej dlje (po par dyno-runih imas ze polhna j***a cakanja da se valji zavrtijo in potem ko se v leru vrtijo da zracuna koeficijent za moc na gredi).
Ampak ne eni ne drugi niso najboljsi, saj imajo pravi profi valji poleg tega da so polni se dodaten ogromen zunanji dodaten vztrajnik, katerega mora avtomobil poganjati. Tiste meritve so najbolj tocne, traja pa dyno-run eno majhno vecnost.
Tako mi je Matjaz povedal in tako povem naprej.
Po forumu brska: Google [Bot] in 14 gostov