BlackWind je napisal/-a:nebivedu je napisal/-a:Če hočeš, da se ti avto dere, potem daješ to gor - jst bi rad, da je avto čim tišji in da ko se voziš naokoli ne zbujaš pozornosti z zvokom, ampak s čem drugim - recimo s stajlingom. Na avtocesti pa itak da zbujaš pozornost s hitrostjo in ni dobr, da se preveč dere, ker pol ne moreš 200km naenkrat prevozit, ker rataš gluh.
s tole gluhostjo pa ti tut mal pretiravas

...sj ni tolk hudo..kaj pa k se mi woofer dere....prej je to za gluhost...res je da to lahko utisas...sam sej auspuh se mi pa tut tko extremno ne dere da bi gluh ratu po 200km

hehe
Lp
Ne preitravam - govorim iz lastnih izkušen - sem imel twingota, ko sem živel še v kranju, če se ga kdo spomni rdeč s spojlerji v barvi tiste gume, ki je na vratih
Na avtu sem menjal
- druge odmične
- druge bate
- brušeno glavo in bakrene dihtnge
- športni filter(24k sit)(takrat sem bil še butl kar se tiče teh zadev in sem ga dal gor tako, da sem imel zadnji del filtra odprt - samo nabil sem ga v tisto škatlo in ga nisem zaprl - avto se je drl ko zmešan
- športen kolektor(60k sit)
- športni katalizator(26k sit) u bistvu samo odebeljena cev, sam takrat še niso težil na tehničnem.
- športni zadni lonc narejen po meri od devitota z elipsastim izhodom (8X14 cm)
- vmes pa nobenega srednjega lonca in samo cev 6cm premera
Avto je bil pri 170 km/h tok glasen, da se nisi mogel več kot 50km daleč vozit, pa tut orenk radio in hud ojačevalc nista pomagala - je zvok mašine in auspuha preglasil še tok glasen radio.