Očitno bo treba razčistiti nekaj pojmov.

Glede legalnosti tega početja - pri vsem skupaj ne vidim nič spornega. Recimo, da si dejansko narediš venturijeve kanale na dnu avtomobila - pa kaj potem? Dejansko je stvar bolj uporabna od raznih spojlerjev, pa še tako očitno ne kvari videza samega vozila (seveda s predvidevanjem, da ne pretiravaš z velikostjo zadnjega difuzorja :P).
Maverick: mislim, da tvoja trditev o čimbolj gladki in enotni površini ne bo držala. Ravno na teh površinah pride do površinskega vrtinčenja zraka. Dal bi en specifičen primer - žogica za golf. Če ne bi imela udrtin na površini, bi ob udarcu letela precej manj - ker bi jo zrak bolj zaviral! Razen tega so ugotovili, da je delfinova koža, ki je polna majhnih izboklin in luknjic, bolj hidrodinamična, kot če bi bila povsem gladka. Mimogrede, tudi dirkalniki F1 niso povsem gladki, pod nanosom barve se da s prstom jasno občutit strukturo ogljikovih vlaken. Če bi to škodilo aerodinamiki, si lahko prepričan, da bi jih povsem zgladili.
Dejstvo je pa še eno: tako dno vozila zračnega upora NE zmanjša, ampak ga precej poveča. Morda še bolj kot spojlerji.
In tudi če daš na avto gume, ki so širše od serijskih, se aerodinamika poslabša...

Pa je tukaj spet veliko vprašanje, kaj je bolj legalno. Predstavljaj si, da imaš na primer VW hrošča, ki ga vzamem za osnovo zaradi svojih specifik (ravno dno - platforma, široki blatniki). Kaj bi bilo pri tem avtu bolj sporno - mali venturijevi kanali, ali recimo zadnje gume 215/45/15?
