Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
Fiat Tipo
Uporabnik
 
Prispevkov: 1289
Pridružen: Če mar 06, 2003 6:24 pm
Kraj: Idrija

Dovod zraka do športnega filtra

Napisal/-a Fiat Tipo Ne mar 09, 2003 8:05 pm

Imam športni konusni filter namontiran pa me zanima al lohk cev za dovod hladnega zraka spelješ direktno pod filter tak da ti v bistvu zrak piha v filter. Ker sn slišal da naj bi filter sam vlekel zrak not in da nej bi ti drugač vse skup zabival?
 
Uporabniški avatar
Fiat Tipo
Uporabnik
 
Prispevkov: 1289
Pridružen: Če mar 06, 2003 6:24 pm
Kraj: Idrija

opravičilo

Napisal/-a Fiat Tipo Ne mar 09, 2003 8:07 pm

Se opravičujem ker sn temo dal v styling in ne v tuning forum sam sn prepozno pogruntal!
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d Ne mar 09, 2003 8:14 pm

Ja najboljse je da filter dobi cimvec svezega zraka!!
Sicer pa smo o tem te tolk predebatiral!
stisni iskanje in poisci stare debate!!
Sicer pa moras kako cev potegnit od filtra pa nekje jo spodaj pri odbijacu napeljat tako da bo pihal svez zrak po njem, tako je najboljse!
 
Uporabniški avatar
Fiat Tipo
Uporabnik
 
Prispevkov: 1289
Pridružen: Če mar 06, 2003 6:24 pm
Kraj: Idrija

Napisal/-a Fiat Tipo Ne mar 09, 2003 8:34 pm

Sej to vem kako speljat cev in to sam me zanima to če ti zrak nabija v filter ker naj bi filter sam vleku zrak not.Naj bi bla razlika al zrak spelješ normalno do filtra. Filter ti lohk sam posesa zrak, al pa da ti zrak skozi cev direktno nabija v filter. To me zanima če je res razlika
 
Hoyt
Novinec
 
Prispevkov: 256
Pridružen: Pe jul 05, 2002 3:11 pm

Napisal/-a Hoyt Ne mar 09, 2003 8:51 pm

mašina rabi zrak za delat. tista cev ti bo dovedla hladen zrak, če bo pa brez cevi, bo pa filter vleku topel zrak od mašine, kar ni ok! tko da... cevi vsekakor
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d Ne mar 09, 2003 9:18 pm

Ti kar cev napeli direktn v filter, ni nic narobe, si bo ze masina jemala tolk zraka kot ga bo potrebovala!!
Najbolj pa se pozna poleti go gredo iz masine zelo velike temperature, motorcek pa tako fajn pozira svez in hladen zrak ki vsebuje dosti kisika!
 
Uporabniški avatar
RegY
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6720
Pridružen: Pe okt 25, 2002 1:18 am
Kraj: MariboR

Napisal/-a RegY Ne mar 09, 2003 11:45 pm

najbolje je, če narediš okoli zračnega fultra en box, ki ima luftzufuhr (dovod zraka) samo iz cevi, ki vodi od odbijača odspredaj... je pa jeba naredit tako škatlo... se je pa nekaj zračnih filtrov s tako škatlo enkrat prodajalo nekje... z neko vetrnico al nekaj... sicer ne vem kvalitete, ampak odzgoraj je bila odprtina, kjer bi se lahko pritrdila cev

tako, da... za razmislek
Slika
 
cresh
Uporabnik
 
Prispevkov: 997
Pridružen: Če jul 25, 2002 10:26 am
Kraj: Litija

Napisal/-a cresh Po mar 10, 2003 7:03 am

okej pa je boljš če je cev iz rosfreia al iz gume, glede na vročino poleti
my ride
Slika
 
Uporabniški avatar
RegY
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6720
Pridružen: Pe okt 25, 2002 1:18 am
Kraj: MariboR

Napisal/-a RegY Po mar 10, 2003 7:25 am

malo mehkejša plastika odporna na toplote do 150'C will do
Slika
 
Uporabniški avatar
mini2206
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 86
Pridružen: Sr nov 13, 2002 11:26 am
Kraj: prevalje

Napisal/-a mini2206 Po mar 10, 2003 9:16 am

živjo vsem
poglej jzt sem tko naredu,da ko sem namontiral športni filter sem
dobu kr uno škatlo od mobi telefonov ki je iz pločevine,zadaj sem
naredu luknjo tko da je šla cev skozi in sem potem nanjo pritrdil
filter,nato sem pa za dovod svežega zraka še dodal tole aluminijasto
cev fi 100mm direkt do odprtine škatle ker si motor jemlje sam kolk
zraka rabi,morš met pa z zadnjega konca takšno luknjo da gre glih
cev od filtra skoz
lp mini :lol:
 
Uporabniški avatar
RegY
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6720
Pridružen: Pe okt 25, 2002 1:18 am
Kraj: MariboR

Napisal/-a RegY Po mar 10, 2003 9:32 am

ful dobra ideja :D pa poštrihaš na barvo, ki jo hočeš :D ... pa je ql... ja ne


res dobra ideja... thnx :D
Slika
 
Uporabniški avatar
Haby
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 766
Pridružen: To jun 25, 2002 2:39 pm
Kraj: CE-LJ

Napisal/-a Haby Po mar 10, 2003 1:19 pm

Mini sma ze dva k imava tko narjen (sam jst mam eno drugo piksno notr). Garantiram vam da je tole najbolsa varianta da mas dober dotok hladnga zraka.
Slika
Se policaja pogovarjata o storilcu prekrška:
"Ti, a ga kaznujeva?" pravi prvi drugemu.
Drugi pa pravi: "Brez veze, sej vidiš, da je Celjan"
 
Uporabniški avatar
WhiteCell
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2972
Pridružen: Pe sep 06, 2002 9:26 am
Kraj: Kranj

Napisal/-a WhiteCell Po mar 10, 2003 1:22 pm

najbols je haubo rezat :) to kar bom jest naredu... je 100% najbols....
V8 POWER
 
Uporabniški avatar
mini2206
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 86
Pridružen: Sr nov 13, 2002 11:26 am
Kraj: prevalje

Napisal/-a mini2206 Po mar 10, 2003 1:43 pm

drgač je to pri yugo-tu ko jih maš za vsakim voglom nekaj
kaj pa pri novejših avtih si pa tega ne morš privoščit
razen če maš v sorodstvu kakšnega financministra :lol:
lp mini
I love my mini
 
Uporabniški avatar
WhiteCell
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2972
Pridružen: Pe sep 06, 2002 9:26 am
Kraj: Kranj

Napisal/-a WhiteCell Po mar 10, 2003 1:55 pm

jah najbols je kaksno rezerno haubo dobit ane
V8 POWER
 
Uporabniški avatar
fastfury
Novinec
 
Prispevkov: 336
Pridružen: Po sep 23, 2002 11:00 am

air intake

Napisal/-a fastfury Sr apr 02, 2003 5:41 pm

Jz sm že slišu ogromno variant k folk spelje nek dovod zraka do športnega filtra. mene zanima če je učinkovito (mogoče celo najbolj), da si na haubo zvrtaš luknjo in montiraš eden od tistih plastičnih zračnikov k ti pošiljajo svež zrak direkt proti filtru?!
 
Uporabniški avatar
WhiteCell
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2972
Pridružen: Pe sep 06, 2002 9:26 am
Kraj: Kranj

Napisal/-a WhiteCell Sr apr 02, 2003 5:44 pm

to je 100% najbolsa varianta.....in dejansko deluje ker mas hladen zrak.. in ne toplega... ki se zadrzuje takoj pod pokrovom motorja ( haubo) ce mas lukno..tega ni..
V8 POWER
 
Uporabniški avatar
*bojci*
Novinec
 
Prispevkov: 494
Pridružen: Če feb 27, 2003 4:18 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a *bojci* Sr apr 02, 2003 6:50 pm

Nekaj bi vprašal:

Na eni nemški strani sem za svojega zasledil, da bi premestil pozicijo zajemanja zraka in sicer tako, ker mam zdaj pri odbijaču pod žarometom, te bi pa spelal direkt iz sredine odbijača. Se pravi, takoj poleg ali pa pod külerom, kjer ma boljši dostop do lufta. Samo, za nekaj cm je te daljša pot.. :roll:
Pa razmišljal sem, če bi bilo pametno potem dat filter čist na začetku pri braniku oz. pri vstopu lufta? Seveda moram te speljat dobro do frgazra, neko ful dobro cev, da ne bi bilo dosti izgub...

Kaj mislite o tem? Mislim, če je to pametno.....ker ne bi še zdaj rezal haube. :wink:
Slika
Renault Avtomobilistični klub Slovenija
http://www.rk.avtomobilizem.com
 
Uporabniški avatar
Haby
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 766
Pridružen: To jun 25, 2002 2:39 pm
Kraj: CE-LJ

Napisal/-a Haby Pe apr 04, 2003 11:47 am

Prvo mors vedet zakaj mas sp. filter in CAI, zarad zvoka al zarad performans. Ce hoces zvok das sam kratko pa fajn narebreno oz. zvito cev pa se dere k zverina (zarad turbulence v cevi). Ce hoces pa performanse izbolsat nardis pa en dobr CAI tko da ti vlece samo mrzu zrak nekje izpod odbijaca, pa obvezno rostfrei cev (polirano znotri da ni turbulence) do lapute pa si zmagu.
Moj izdelek:
Slika
Slika
Se policaja pogovarjata o storilcu prekrška:
"Ti, a ga kaznujeva?" pravi prvi drugemu.
Drugi pa pravi: "Brez veze, sej vidiš, da je Celjan"
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov