Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
DrMr
Uporabnik
 
Prispevkov: 1288
Pridružen: Ne avg 29, 2004 8:46 pm

Zapora diferenciala

Napisal/-a DrMr Ne apr 10, 2005 7:50 am

Je kdo kje zasledil kakšen link za sisteme pnevmatskega ali hidravličnega vklopa zapore diferenciala (za osebna vozila, ne terence)! :?:
 
Uporabniški avatar
tristan01
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2673
Pridružen: Če apr 15, 2004 5:28 pm
Kraj: Štajerska

Napisal/-a tristan01 Ne apr 10, 2005 10:41 am

Zdravo!

Takšne sisteme uporabljajo samo terenska vozila, ker se takrat diferencial popolnoma "zapre" in obe kolesi vlečeta enako. V cestni rabi pa je takšna zapora povsem nesmiselna, saj bi v kratkem polomil polosi.

Za cestna vozila pa se uporabljajo drugačne zapore, ki dopuščajo različne hitrosti vertenja pogonskih koles, vseeno pa prenesejo del navora na kolo, ki ima več oprijema.

Lp Tristan01
 
Uporabniški avatar
DrMr
Uporabnik
 
Prispevkov: 1288
Pridružen: Ne avg 29, 2004 8:46 pm

Napisal/-a DrMr Ne apr 10, 2005 8:21 pm

Razumem 8) Ampak sem zasledil, da imajo na hitrostnih dirkah nekateri prednjepogonci zraven delne zapore še ta sistem, da se na koncu ovinka hitreje "katapultira" na ravnino (stisne na proženje). Ampak cene le-teh menjalnikov so ..... :cry: :cry:
 
Uporabniški avatar
jakaracman
Uporabnik
 
Prispevkov: 829
Pridružen: To sep 03, 2002 1:59 pm

Napisal/-a jakaracman Po apr 11, 2005 4:17 pm

Ne, takih zapor (ce sem te prav razumel "na gumb") ni. Cisto normalne dirkaske zapore... In majo jih tuid RWD in AWD avti, ne le FWD. Cena? Za kako astro GSI recimo 300 evrov (tam nekje 40% zapora) ...
Znas natancneje opisat na kaj si mislil (ker si zraven se menjalnik omenjal)?
Slika
 
Uporabniški avatar
tristan01
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2673
Pridružen: Če apr 15, 2004 5:28 pm
Kraj: Štajerska

Napisal/-a tristan01 Po apr 11, 2005 9:59 pm

Zdravo!

Mislil je klasično zaporo diferenciala, ki deluje na osnovi kompresorja za zrak. V kabini imaš gum, ga stisneš in diferencial se zapre. To uporabljajo terenci za najhujše blato in sneg, ko ne pomaga nič več. Sistem je precej simpatičen, saj odpade ustavljanje, ni se potrebno igrati s prestavno ročico za zaporo, ki nikoli noče v pravi položaj, prav tako si ni treba mazati rok za zaklepanjem pesta....

Sistem deluje tako, da je v diferencialu majhen hidravlični bat, ki ob vklopu kompresorja zablokira zobnike v diferencialu. Žal pa taka blokada ni prilagodljiva.

LP Tristan01
 
Uporabniški avatar
DrMr
Uporabnik
 
Prispevkov: 1288
Pridružen: Ne avg 29, 2004 8:46 pm

Napisal/-a DrMr To apr 12, 2005 5:21 am

To sem mislil, samo za civilno rabo!
 
Ferrarist.
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 28
Pridružen: So mar 12, 2005 2:45 pm

Napisal/-a Ferrarist. To apr 12, 2005 8:42 am

je blo že enkrat prej to...pa povem še 1x...poceni in dovolj dobra rešitev za navadnega smrtnika je PHANTOM GRIP,k ga narediš sam...
http://www.nivaoffroadteam.com/?page=mods/LSD
 
Ferrarist.
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 28
Pridružen: So mar 12, 2005 2:45 pm

Napisal/-a Ferrarist. To apr 12, 2005 11:05 am

 
Uporabniški avatar
_BiStRi_
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 710
Pridružen: Pe feb 25, 2005 9:39 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a _BiStRi_ To apr 12, 2005 11:19 am

jakaracman je napisal/-a:Ne, takih zapor (ce sem te prav razumel "na gumb") ni. Cisto normalne dirkaske zapore... In majo jih tuid RWD in AWD avti, ne le FWD. Cena? Za kako astro GSI recimo 300 evrov (tam nekje 40% zapora) ...
Znas natancneje opisat na kaj si mislil (ker si zraven se menjalnik omenjal)?



Špera. za astro stane okol 500 eur,dirkalna seveda, pa rabljena ne nova....je krasna zadeva, sem jo pelu...sam za na cesto pa to ni je sam za pisto....


L.p Bistri...
555
 
Uporabniški avatar
torstorm
Uporabnik
 
Prispevkov: 857
Pridružen: Če jan 22, 2004 11:46 pm
Kraj: Ljutomer

Napisal/-a torstorm To apr 12, 2005 10:38 pm

kak pa je z osjo tam notri ki pride phantom grip.Ali se hitro znuca, to mi deluje kot nega bremza ki malo zavira tisto os v diferencialu, samo pri hitrovrtečih motorjih ne vem kako dolgo bi to zdržalo.
 
Ferrarist.
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 28
Pridružen: So mar 12, 2005 2:45 pm

Napisal/-a Ferrarist. Sr apr 13, 2005 8:25 am

ne,ne zavira osi,ampak zavira zobnik...js sm jo mel v peugeotu 205 gti cca eno leto,pa ni blo nč narobe-sm ga odprl prej k sm ga prodal,da smo pogledali,če je vse ok...pa sta sam zobnika mal zdrsana(in seveda tudi ploščici od phantom gripa...)le zdrsano vidiš,ni pa zrabljeno...tko,da...js bi priporočal phantom grip,k meni se je lepo obnesel...zdej pa se delala za samuraja dva kom.-za prednji in zadnji diferencial...
 
Uporabniški avatar
DrMr
Uporabnik
 
Prispevkov: 1288
Pridružen: Ne avg 29, 2004 8:46 pm

Napisal/-a DrMr Sr apr 13, 2005 4:12 pm

Ferrarist. je napisal/-a:ne,ne zavira osi,ampak zavira zobnik...js sm jo mel v peugeotu 205 gti cca eno leto,pa ni blo nč narobe-sm ga odprl prej k sm ga prodal,da smo pogledali,če je vse ok...pa sta sam zobnika mal zdrsana(in seveda tudi ploščici od phantom gripa...)le zdrsano vidiš,ni pa zrabljeno...tko,da...js bi priporočal phantom grip,k meni se je lepo obnesel...zdej pa se delala za samuraja dva kom.-za prednji in zadnji diferencial...


thenx ;)
 
Uporabniški avatar
torstorm
Uporabnik
 
Prispevkov: 857
Pridružen: Če jan 22, 2004 11:46 pm
Kraj: Ljutomer

Napisal/-a torstorm Sr apr 13, 2005 10:00 pm

Ferrarist. je napisal/-a:ne,ne zavira osi,ampak zavira zobnik...js sm jo mel v peugeotu 205 gti cca eno leto,pa ni blo nč narobe-sm ga odprl prej k sm ga prodal,da smo pogledali,če je vse ok...pa sta sam zobnika mal zdrsana(in seveda tudi ploščici od phantom gripa...)le zdrsano vidiš,ni pa zrabljeno...tko,da...js bi priporočal phantom grip,k meni se je lepo obnesel...zdej pa se delala za samuraja dva kom.-za prednji in zadnji diferencial...


aha.
pa to dela stalno da zavira zobnik? se da mogoče to izklopiti s čim?
 
Uporabniški avatar
Dariooo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2810
Pridružen: Če sep 30, 2004 8:45 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Dariooo Sr apr 13, 2005 10:09 pm

Ferrarist. je napisal/-a:ne,ne zavira osi,ampak zavira zobnik...js sm jo mel v peugeotu 205 gti cca eno leto,pa ni blo nč narobe-sm ga odprl prej k sm ga prodal,da smo pogledali,če je vse ok...pa sta sam zobnika mal zdrsana(in seveda tudi ploščici od phantom gripa...)le zdrsano vidiš,ni pa zrabljeno...tko,da...js bi priporočal phantom grip,k meni se je lepo obnesel...zdej pa se delala za samuraja dva kom.-za prednji in zadnji diferencial...


ow ow ow a mas to se za 205-ko??????
LP ;)
 
Ferrarist.
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 28
Pridružen: So mar 12, 2005 2:45 pm

Napisal/-a Ferrarist. Če apr 14, 2005 7:23 pm

ne,je šla z avtom...se ti pa splača naredit,res...
 
Uporabniški avatar
Dariooo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2810
Pridružen: Če sep 30, 2004 8:45 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Dariooo Če apr 14, 2005 8:00 pm

Ferrarist. je napisal/-a:ne,je šla z avtom...se ti pa splača naredit,res...

hm....to kot si ti mel....tako kocko, s tistimi luknjami, kolko % zapora je to?....tko da se bom js pol sploh lahko vozu, obracal ipd?
hmm... a mas maybe kake nacrte od tega in mere??....
LP
 
Uporabniški avatar
DrMr
Uporabnik
 
Prispevkov: 1288
Pridružen: Ne avg 29, 2004 8:46 pm

Napisal/-a DrMr Če apr 14, 2005 8:34 pm

Ferrarist. je napisal/-a:ne,je šla z avtom...se ti pa splača naredit,res...


Samo to mora trest, teže blokade niso scentrirane, kako se je obnašal avto pri npr.190 km/k v ovinek ko ga še zategneš :?:
 
Ferrarist.
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 28
Pridružen: So mar 12, 2005 2:45 pm

Napisal/-a Ferrarist. Če apr 14, 2005 8:43 pm

190 v ovinek?pr nas ni ovinkov,v katere bi letu 190...pr nas moraš pokazat j***a,ko greš 50 skoz ovinek z ročno,pod ovinkom pa je 8 m globoka škarpa,na dnu pa so posajene trte in te proti gor gledajo stebri od trt in komej čakajo,da te nasadijo nase...
meni ni nč treslo,kolk% zapora je-je odvisno,kolk daš močne vzmeti...mal težje se bo zavivalo...načrtov pa nimam,k sm kar mere pobral in smo iz dveh kosov železa porezkali tista dva koščka ven...
 
Uporabniški avatar
DrMr
Uporabnik
 
Prispevkov: 1288
Pridružen: Ne avg 29, 2004 8:46 pm

Napisal/-a DrMr Če apr 14, 2005 8:47 pm

Ferrarist. je napisal/-a:190 v ovinek?pr nas ni ovinkov,v katere bi letu 190...pr nas moraš pokazat j***a,ko greš 50 skoz ovinek z ročno,pod ovinkom pa je 8 m globoka škarpa,na dnu pa so posajene trte in te proti gor gledajo stebri od trt in komej čakajo,da te nasadijo nase...
meni ni nč treslo,kolk% zapora je-je odvisno,kolk daš močne vzmeti...mal težje se bo zavivalo...načrtov pa nimam,k sm kar mere pobral in smo iz dveh kosov železa porezkali tista dva koščka ven...


Pri nas pa so ovinki, trte pa kolko hočeš! (pa vina tudi, ne samo fructalovega soka). Bom pa probal tvoj sistem :lol: tnx za trud, samo jaz bi to rad izvedel z pnevmatskim vklopom ko to rabiš
 
Uporabniški avatar
Dariooo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2810
Pridružen: Če sep 30, 2004 8:45 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Dariooo Če apr 14, 2005 8:49 pm

Ferrarist. je napisal/-a:190 v ovinek?pr nas ni ovinkov,v katere bi letu 190...pr nas moraš pokazat j***a,ko greš 50 skoz ovinek z ročno,pod ovinkom pa je 8 m globoka škarpa,na dnu pa so posajene trte in te proti gor gledajo stebri od trt in komej čakajo,da te nasadijo nase...
meni ni nč treslo,kolk% zapora je-je odvisno,kolk daš močne vzmeti...mal težje se bo zavivalo...načrtov pa nimam,k sm kar mere pobral in smo iz dveh kosov železa porezkali tista dva koščka ven...


a skoda da jih nimas....se bom pol ze znasu....vseeno hvala ;)
ciao
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov