Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
Scisco
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 25
Pridružen: Ne mar 06, 2005 6:14 pm
Kraj: Ljubljana

finančni problemi vzrok filter ???

Napisal/-a Scisco Sr avg 24, 2005 1:28 pm

pred kratkim sem nič sluteč v a3m-u vgradu športni filter v accenta l. 2000
problem je u tem da so se takrat začeli problemi...
npr... čist zjeban zvok motorja v prostem teku... :evil:
..odpoved pumpe za bencin... :evil:
...odpoved senzorja pretoka zraka... itd... :evil:

ALI JE KDO IMEL PODOBNE TEŽAVE???
ALI JE FILTER RES PROBLEM VSEGA TEGA???

LP, nejc
 
Uporabniški avatar
Chen Lee
Novinec
 
Prispevkov: 129
Pridružen: To jun 01, 2004 11:01 am
Kraj: Cerknica

Napisal/-a Chen Lee Sr avg 24, 2005 1:43 pm

Jst sm meu tut filter iz a3m-a pa mi je par mescev nazaj začela lučka za servis utripat. Pelu sm ga na servis in so ugotovil, de je senzor za pretok zraka zapacan.
Avto mam pa sicer opel corsa letnik 2003, 1.7 di.
Pol sm pa sneu filter, dau nazaj originalnga, na servisu so mi senzor očistli in zdej dela brez problema.
Stop dresing me as a mailman and make me dance for you while you smoking crack and have sex with some guy i don't know on my dads bed.
 
Uporabniški avatar
black
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1595
Pridružen: Ne jul 13, 2003 8:50 pm

Napisal/-a black Sr avg 24, 2005 1:47 pm

vam še ni potegnilo da športni filtri sam škodo delajo in prou nč koristi :roll:
 
zlati82
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 57
Pridružen: To dec 14, 2004 3:48 pm

Re: finančni problemi vzrok filter ???

Napisal/-a zlati82 Sr avg 24, 2005 1:53 pm

Scisco je napisal/-a:..odpoved pumpe za bencin... :evil:
...odpoved senzorja pretoka zraka... itd... :evil:

Mislim, da tukaj ni problem v A3M-u, ampak v hyundaju. Bencin pumpa defnitivno nima veze, senzor pretoka zraka pa ali si ga sam zjebal (pri montaži) ali pa je pravtako sam od sebe crknil. Zračni filter nima veze s tem ...
 
Uporabniški avatar
TITan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3443
Pridružen: Če jan 30, 2003 11:41 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a TITan Sr avg 24, 2005 1:58 pm

Edin če je filter preveč naoljen lahko zjebe senzor za pretok zraka. Filter pa bencin pumpa mata pa res ful velik skupnega ja :clapclap
Slika
 
Uporabniški avatar
Scisco
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 25
Pridružen: Ne mar 06, 2005 6:14 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Scisco Sr avg 24, 2005 2:05 pm

sej pr meni je tudi že po 2 tednih začela lučka (check the engine) goret, sam kdo se je pa takrat sekiru... zdej pa en kupc enih problemu...:)
Sam če pravte da ni kriv filter pol ok, čeprav... mam drgačno mnenje... ker sm čez čas slišal motor v prostem teku in je zgledalo kukr da bo vsak čas kej odpovedalo...

AJA men je tud lučka nehala goret čim sem ga "dol vzeu"... in ni blo treba testerja gor priklopit...

pa še to... če kdo ve za ksn razbit hyundas l.2000 po delih prosm sporočte...

lp
 
Uporabniški avatar
killah bee
Smrtonosni čebelj
 
Prispevkov: 4321
Pridružen: Pe jan 16, 2004 2:47 pm
Kraj: RS

Napisal/-a killah bee Sr avg 24, 2005 2:12 pm

Zto se pa kupi suhi filter ne pa naoljen ;)
Slika
 
Uporabniški avatar
Scisco
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 25
Pridružen: Ne mar 06, 2005 6:14 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Scisco Sr avg 24, 2005 2:21 pm

CHAN LE... ti k si mel zapacan senzor za pretok zraka, kaj si ti pol to zamenju senzor, al se da to kej spucat...

meni je majstr reku: citiram "sezor mal preveč dela"
pa me zanima če je to pol res treba zamenjat... k stvar stane 65.000

lp
 
Uporabniški avatar
axxent
Novinec
 
Prispevkov: 104
Pridružen: To apr 06, 2004 11:59 am
Kraj: hollywood, CA

Napisal/-a axxent Sr avg 24, 2005 2:30 pm

sploh ni nc kriv filter sem ga mel v accentu 3 leta pa je avto delal ko singerca!! check engine ti je pa zato goroel ker al nisi senzorja prklopu al pa si ga unicu!!1
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR Sr avg 24, 2005 3:13 pm

Jah glede športnih filtrov je tko: če maš kej od VAG grupe kjer LMM rad crkava, je fajn da ga bl redno pucaš oz vsaj spihaš. Drgač je pa tut fajn kej prej spucat filtr in ne čakat na unih 10.000km, vendar vsaj iz prakse nima kej crknt, razn kkšn LMM pr VAG-u :lol: :lol:
 
gemelli_
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 63
Pridružen: Pe jul 15, 2005 2:18 pm
Kraj: kranj

Napisal/-a gemelli_ Sr avg 24, 2005 7:29 pm

js mam tut na svojmu hyundaju šp. filter, pa je blo potrebno senzor zraka odklopt, pa mi čist lepo dela in nimam nobenih problemov z njim!je pa letnik 96...edin mam občutk k mrzuga zalavfam de rad mal zakašla(se mu očitno vrtljaji zmanjšajo pri speljevanju), k sm ga očitno mal preveč pretišov k sm šu iz kopra dam :D

drgač pa šp. ni tko napačen :ne
kdo je izumu P 206 :s :D
 
Uporabniški avatar
Lenuh007
Novinec
 
Prispevkov: 248
Pridružen: Ne sep 05, 2004 3:07 pm
Kraj: Vukojebina - v kraju kjer se parijo volkovi

Napisal/-a Lenuh007 Sr avg 24, 2005 8:42 pm

Po mojem so "sportni filtri" dobri samo za muhe lovit. :P
LP Lenuh007
Slika
Slika
Slika
 
Uporabniški avatar
Zzooommm
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 627
Pridružen: Ne feb 27, 2005 10:38 pm
Kraj: Kranj

Napisal/-a Zzooommm Sr avg 24, 2005 8:50 pm

odvisno tud, kako samo vgradnjo izvedeš... pa kaj tlačiš gor...
lahko jih maš tud za muhe lovit, če hočeš.
 
Uporabniški avatar
FireSTORM
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2098
Pridružen: Sr jun 09, 2004 7:06 pm
Kraj: Murska Sobota

Napisal/-a FireSTORM Sr avg 24, 2005 10:40 pm

killah bee je napisal/-a:Zto se pa kupi suhi filter ne pa naoljen ;)

ali pa se nauljen filter fajn z kompresorjem izpiha ;)
 
Uporabniški avatar
DrMr
Uporabnik
 
Prispevkov: 1288
Pridružen: Ne avg 29, 2004 8:46 pm

Napisal/-a DrMr Sr avg 24, 2005 10:47 pm

Vse je odvisno od prepusnosti filtra in delovanja motorja (tudi tesnenja sesalnih ventilov, kompresije,...), ker sesalni podtlak se s športnim filtrom, ki je bolj odprt zelo spremeni, le-to pa zbega merilec pretoka ali senzor podtlaka. Pri določenih ecu-jih resetiraš ecu (s testerjem ali odklopom z napajanja) in se nato avto samoinicializira na nove vrednosti tlakov!
 
Uporabniški avatar
FireSTORM
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2098
Pridružen: Sr jun 09, 2004 7:06 pm
Kraj: Murska Sobota

Napisal/-a FireSTORM Sr avg 24, 2005 10:52 pm

zbega senzor
kaj pa ti govoriš
senzor ne dela nič drugo kot pošilja to kar prebere :roll:

to kar ti praviš je podobno temu
če ti jaz dam v wordu besedilo neko napisano z velikostjo 12, in ti med tem ko ti bereš povečam pisavo na recimo 24, te z tem zbegam ali bereš naprej normalno kot si prej bral ko je bila velikost pisave 12?
 
Uporabniški avatar
torstorm
Uporabnik
 
Prispevkov: 857
Pridružen: Če jan 22, 2004 11:46 pm
Kraj: Ljutomer

Napisal/-a torstorm Sr avg 24, 2005 11:17 pm

mislil je tako, da se zaradi povratnega vpliva senzor drugače obnaša in daje drugačne vrednosti proti računalniku.Vemo da se zaradi zapiranja ventilov, val odbije in valovanje po zraku gre nazaj, in pri različnih podtlakih, ti odbiti signali in neodbiti niso več v taki skladnosti kot prej, se malo spremeni potek signala.In če je senzor narejen po takšnem principu da je bolj občutljiv na take motnje ki jih ne bi smel meriti, se še lahko zelo pozna potem pri delovanju motorja, ker pač naš ECU v avtu ni pameten, ni še narejen na principu nevronskih mrež.
 
Uporabniški avatar
RegY
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6720
Pridružen: Pe okt 25, 2002 1:18 am
Kraj: MariboR

Napisal/-a RegY Sr avg 24, 2005 11:45 pm

v hks smo že predebatirali reset ecuja in ne vpliva nič na delovanje ali porabo (tud sprobano)

sam iz lastnih izkušenj sem bil zelo zadovoljen s tipskim filtrom K&N za getza, pa mi je lepo delal, sem ga homologiral itd, ampak sem ga sedaj vzel ven, pa ga bom dal prečistit po 15k km prevoženih nekje z njim

p.s.: ma kdo doma K&N kit za čiščenje, pa bi se mu dalo za kak sixpack to sčistit? :)
Slika
 
Uporabniški avatar
DrMr
Uporabnik
 
Prispevkov: 1288
Pridružen: Ne avg 29, 2004 8:46 pm

Napisal/-a DrMr Če avg 25, 2005 6:36 am

FireSTORM je napisal/-a:zbega senzor
kaj pa ti govoriš
senzor ne dela nič drugo kot pošilja to kar prebere :roll:

to kar ti praviš je podobno temu
če ti jaz dam v wordu besedilo neko napisano z velikostjo 12, in ti med tem ko ti bereš povečam pisavo na recimo 24, te z tem zbegam ali bereš naprej normalno kot si prej bral ko je bila velikost pisave 12?


Zbega podatke senzorja (razpon), ki jih je še pošiljal pred menjavo filtra! Sem prej premalo jasno zate napisal :?:
Zakaj pa se potem mora vsak novejši ECU inicializirat, na delovne pogoje! Razlika je med zrakom v Holandiji 10m pod morjem, ali pa na Vršiču!!!! Pa ne bluzi preveč, če tega sam ob vožnji ne opaziš,...Besedila velikosti 12 ali 24 pa imata različne bajte(velikost), pa še več tinte porabiš, če boš printal, torej je neka razlika :idea:
Zadnjič spremenil DrMr, dne Če avg 25, 2005 2:12 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
dejan84
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2918
Pridružen: Po feb 23, 2004 11:08 pm
Kraj: Cesta moj duma

Napisal/-a dejan84 Če avg 25, 2005 8:48 am

Ali obstajajo smrkci???.....................................................NE


Ali obstaja športni filter ki naredi kakršnokoli korist???................................................NE :P
Zakaj vozniki hond v dežju vozijo tako hitro? Ker bežijo pred rjo :D
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Majestic-12 [Bot] in 13 gostov