Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
Kennman
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 600
Pridružen: Po jan 12, 2004 1:01 pm
Kraj: Velenje

Napisal/-a Kennman To okt 11, 2005 2:47 am

pojdi na www.howstuffworks.com in vnesi "camshaft".
LP
Kennman
 
Uporabniški avatar
CockroaC
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3538
Pridružen: So okt 25, 2003 8:43 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a CockroaC To okt 11, 2005 10:56 am

Pomoje bi fant rad vedele kaj se zgodi če bi dal ostrejše odmične gredi in ne nasplošno kaj to je ..
Slika
 
Uporabniški avatar
DJSLY
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 27
Pridružen: Pe jan 24, 2003 12:36 pm

Napisal/-a DJSLY To okt 11, 2005 11:04 am

z ostrejšimi odmičnimi dobiš več zraka not. Obvezno je potrebno zamenjati (preprogramirati) računačlnik, in s tem dobiš cca. ~30 PS poleg tega se motor lahko višje vrti.

Strošek:
odmične cca 800-1000 eur
preprogramiranje: RSR ;)

Pa seštej in veselo zapravljanje.
 
Uporabniški avatar
neyc
Novinec
 
Prispevkov: 362
Pridružen: Sr nov 27, 2002 3:11 pm
Kraj: Mb

Re: Odmična gred? Razlaga

Napisal/-a neyc To okt 11, 2005 5:29 pm

nejkonej je napisal/-a:Imam a4 1.8t 97L


daj sam čipat, da ti turbinco odprejo, pa je to to,..
Slika
 
Uporabniški avatar
greddy
Novinec
 
Prispevkov: 426
Pridružen: Če dec 26, 2002 7:30 pm

Napisal/-a greddy To okt 11, 2005 10:03 pm

nejkonej je napisal/-a:CockroaC: mogoč maš mal prov sam res nevem veliko o tem.dj rajš kej napiš o tem.-Ostali HVALA -kr informirajte naprej :-)
mal več mi je pa že jasn
nejc zaenkrat še ne mislim čipat.hvala vseen


to ti je najcenejša oblika tuninga na tvojem motorju.. ;)
 
Uporabniški avatar
RegY
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6720
Pridružen: Pe okt 25, 2002 1:18 am
Kraj: MariboR

Napisal/-a RegY Sr okt 12, 2005 3:24 am

nop... na turbo motorjih je še vedno najcenejša oblika tunninga zračni filter... doda tam kake 15-25KM... tolk se pač bolj pozna pri turbo mašinah, pri navadnih bencinarjih se pozna bore malo, na moji recimo samo na odzivnosti, na moči pa ne
Slika
 
Uporabniški avatar
Pifi
Novinec
 
Prispevkov: 105
Pridružen: Po dec 20, 2004 8:50 pm
Kraj: Ptuj

Napisal/-a Pifi Sr okt 12, 2005 7:24 am

RegY kako pa se pozna na porabi?

lp
Slika
The Good, The Bad, The Ugly
 
Symon
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2737
Pridružen: Če apr 10, 2003 5:00 pm

Napisal/-a Symon Sr okt 12, 2005 7:48 am

Športni filter nima kaj dosti veze z porabo!!!! Že tolikokrat omenjena tema. Več ti kvečjemu žre, ker ga bolj tiščiš. Manj pa kvečjemu kakšn štamprle manj...
Odmične spremenijo čas zapiranja in odpiranja ventilov in tako na nek način optimiraš delovanje. Preprosto se ti prej/kasneje odprejo in zaprejo in zato pride v motor več bencina/zraka. Kar pomeni večjo moč. Samo zaradi odmičnih se motor nič več ne zavrti. Varno je, če zamenjaš še vzmeti na ventilih. ;) Ker drugače lahko pride (mislim da) do resonance ker vzmeti niso narejene za toliko obratov.
Skratka se čist splača samo dobro preglej cene/moč ki jo boš dobil. Pa v nižjih obratih se lahko zgodi, da boš kaj zgubil. OK odvisno od specifikacije (street, race, drag...)
Ne vem no po svoje ti poskušam odgovorit. Upam, da ti je kaj bolj jasno. :)
....100NX GTi redtop....200SX S13 stage2....Clio182....Civic EJ9...Clio200 CUP...
 
Nasty
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Pe sep 03, 2004 1:25 pm

Napisal/-a Nasty Sr okt 12, 2005 1:51 pm

RegY

Kdo ti je pa natvezu, da s zračnim filtrom pridobiš 15-25 KM? :D :D :D

Ne vem. Ali si tole resno mislil? ;)

PS
Za predelavo z odmičnimi poklič Senico.
 
Uporabniški avatar
M3
Moderator foruma
 
Prispevkov: 1931
Pridružen: Pe sep 05, 2003 9:11 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a M3 Sr okt 12, 2005 7:39 pm

nejkonej je napisal/-a:CockroaC: mogoč maš mal prov sam res nevem veliko o tem.dj rajš kej napiš o tem.-Ostali HVALA -kr informirajte naprej :-)
mal več mi je pa že jasn
nejc zaenkrat še ne mislim čipat.hvala vseen


odmične boš dal in ne čipa? sej to je osnova človek, sej če boš dal preprogramirat
pri rsr bojo sigurno odprli vse kar se elektronike tiče.
Slika
 
Uporabniški avatar
_B3yBo_
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4121
Pridružen: Ne avg 28, 2005 5:21 pm
Kraj: vrhnika

Napisal/-a _B3yBo_ Sr okt 12, 2005 7:40 pm

ja ce bos menu lonc zadn ga zameni s takim k bo mev vecji premer k navadna cev k jo mas zdej..... :twisted:
Slika
 
Uporabniški avatar
FireSTORM
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2098
Pridružen: Sr jun 09, 2004 7:06 pm
Kraj: Murska Sobota

Napisal/-a FireSTORM Sr okt 12, 2005 8:07 pm

nejkonej je napisal/-a:;) Regy ne me rajcat... he he filter bi se pa prej splačal a ne?Verjamem da dobiš neki PS verjetn odvisn od modela a ne? ka pa izpuh? a je tut neki tajga da dobiš nekaj Ps če zamenjem zadnji lonec s športnim?

regy ker avto pa maš?
Symon tnx ;)

če ma kdo kakšen predlog kaj spremeniti kr naj pove :D

z športnim filtrom neboš pridobil dosti :P
raje daj športni lonec gor, bo več koristi pa še dosti lepši zvok :P
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d Sr okt 12, 2005 10:46 pm

turbo al neturbo, filter je modni dodatek :lol:
 
Norden
Novinec
 
Prispevkov: 208
Pridružen: Ne dec 14, 2003 10:31 pm

Napisal/-a Norden Če okt 13, 2005 12:39 am

Nasty je napisal/-a:RegY

Kdo ti je pa natvezu, da s zračnim filtrom pridobiš 15-25 KM? :D :D :D

Ne vem. Ali si tole resno mislil? ;)

PS
Za predelavo z odmičnimi poklič Senico.


V bistvu iam Regy prav. Pri recimo 3 litrskem 400 konjskem turbaču bi dejansko lahko pridobil s tem okoli 20 KM. :)
Most of the parts that break on the 156 are made in Germany
 
Uporabniški avatar
din
Uporabnik
 
Prispevkov: 1410
Pridružen: Ne jul 21, 2002 9:50 am
Kraj: Maribor

Napisal/-a din Če okt 13, 2005 7:29 am

Pri nekaterih Turbo motorjih se filter zelo pozna, ker je original zelo "zaprt", prav tako izpuh - torej odvisno od samega motorja in njegove navlake okrog njega :lol: . Zakaj je to tako, pa vprašaj japanare :P .

nejkonej - če se misliš it resnega tuninga, je že dosti uporabnikov tega foruma, kateri so ta 1,8T motor našpanali v neslutene višave :lol: . Tako da je najbolje da pobrskaš po forumu, vse preštudiraš in nato probaš navezat kontakt z njimi ;) .
Zadnjič spremenil din, dne Če okt 13, 2005 8:13 am, skupaj popravljeno 1 krat.
Slika
 
Uporabniški avatar
ShineR
Novinec
 
Prispevkov: 440
Pridružen: To okt 11, 2005 6:28 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a ShineR Če okt 13, 2005 8:06 am

RegY je napisal/-a:nop... na turbo motorjih je še vedno najcenejša oblika tunninga zračni filter... doda tam kake 15-25KM... tolk se pač bolj pozna pri turbo mašinah


Slika


s samim športnim filtrom ne boš pridobil praktično nič razen zvoka. drugo pa je, ko dodaš kkšn boljši high-flow filtr kot detajl k ostalim predelavam... takrat šele to pride do izraza, prej pa ne. oziroma so prej spremembe zanemarljivo majhne :)

v glavnem... velik velik več pridobiš z dobro narejenim izpuhom ali pa z TPR-jem oz. boost ventilom po domače :P
powered by Nissan Silvia S14 & bmw E30
http://www.avtomobilizem.com/modules/ca ... r_id=10221
-the pursuit of performance-
Slika
 
Uporabniški avatar
din
Uporabnik
 
Prispevkov: 1410
Pridružen: Ne jul 21, 2002 9:50 am
Kraj: Maribor

Napisal/-a din Če okt 13, 2005 9:36 am

No, da ne bo izgledalo kot da totalno v prazno mlatim :roll:

iz strani http://www.323gtr.net/ - Probably the biggest restriction on a stock GT-R, and certainly one that will make a noticeable difference is the air filter and intake set up. On a standard car, the power tails off very quickly above 6000 rpm. One look at the stock air box and intake plumbing will tell you why...

A very simple solution is to either buy or have made a 'top hat' adaptor, to mount a cone type or equivalent filter directly to the air flow meter.

PS - je pa to že čisto off topic - tak da ShineR primi ga za roko in ga pelji do tvojih majstrov :lol:
Slika
 
Uporabniški avatar
RegY
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6720
Pridružen: Pe okt 25, 2002 1:18 am
Kraj: MariboR

Napisal/-a RegY Če okt 13, 2005 11:28 am

nejkonej je napisal/-a:;) Regy ne me rajcat... he he filter bi se pa prej splačal a ne?Verjamem da dobiš neki PS verjetn odvisn od modela a ne? ka pa izpuh? a je tut neki tajga da dobiš nekaj Ps če zamenjem zadnji lonec s športnim?

regy ker avto pa maš?


za izpuh se najbolj pozna, če daš naredit cel izpuh komplet, ne samo zadnji lonec, ker še je vseeno restrikcija pred zadnjim loncem

glede filtra pa mislim, da je že din dovolj povedal, pa tudi pri dosti drugih primerih, kot samo pri GTRki, je tako, da je taka restrikcija samega filtra.

sicer sam furam getza, N/A mašina, ampak se učim o ostalih avtih tud :D

če te zanima tunning 1,8T mašine od VW, predlagam, da kontaktiraš uporabnika na zup racing forumu.... mislim, da ma nick _1.8T_ al nekaj takega...
Slika
 
detroit91
Novinec
 
Prispevkov: 274
Pridružen: Ne feb 23, 2003 10:47 am

Napisal/-a detroit91 Če okt 13, 2005 12:05 pm

pa je že kdo daju filtre na tdija :o al sm jst edini b**** :lol: neee sj sm ga bratrancu sunu k je lih dol ga daju pa sva se mau zezala

zvok=se bolj traktorski
Skero
[veliki animirani podpisi niso dovoljeni]
 
Uporabniški avatar
ShineR
Novinec
 
Prispevkov: 440
Pridružen: To okt 11, 2005 6:28 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a ShineR Če okt 13, 2005 4:44 pm

din je napisal/-a:... in ga pelji do tvojih majstrov :lol:


sami delamo vse ;)
powered by Nissan Silvia S14 & bmw E30
http://www.avtomobilizem.com/modules/ca ... r_id=10221
-the pursuit of performance-
Slika
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 8 gostov