dva moja kolega sta mela avte s takim motorjem....najbolj pogost je bil v golfu 2 GTI....torej ona dva sta mela zadevo tako poštimano...
kot je bilo že ugotovljeno se med kišto in loputo ne sme odstranjevati cevi, lahko pa se jo nadomesti z rosfrajasto malo večjega premera....v starih časih so temu VW-jevci pravl temu power ror....v rostfrej cevi se zvok dobro ohranja ni se ne izgublja kot v plastični cevi....no to mamo zdej....
original filter se vzame ven in se ga nadomesti s vgradnim športnim....
bistvo vsega pa je da se spodnji del kište, se pravi na vhodni strani filtra navrta tako da zgleda kot sito ....najboljš ene 15 - 20 fi luknje....ampak ne po celi kišti, le na tistih straneh ki so obrnjene stran od motorja da ne vleče vročega zraka....
to je preverjena zadeva...avto ma zverinki zvok s katerim se ti novi PLASTIČNI motorji ne morejo primerjat....
nared to...falit nimaš kej pa boš vidu kako bo pelo

IMA SE...MOŽE SE...