Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
ziga24
Novinec
 
Prispevkov: 443
Pridružen: To dec 28, 2004 1:33 pm
Kraj: Robanov kot - Ljubljana

čip in višji obrati...

Napisal/-a ziga24 Če nov 03, 2005 9:56 am

Živijo!
Zanima me, če mi zna kdo povedati kaj pomeni, da bi se mi meja obratov iz 6600 premaknila na 7850 ali pa celo 8700?
Lep pozdrav.
Slika
 
Uporabniški avatar
ga-ma
Novinec
 
Prispevkov: 448
Pridružen: Sr jul 28, 2004 9:48 am

Napisal/-a ga-ma Če nov 03, 2005 10:00 am

sicer ne vem kje si dobil te številke, načeloma pa to pomeni da se ti motor zvrti v višje obrate, oz da je prestavljena blokada pri kateri elektronika prekine del motorja oz zavre motor. 8)
Seveda pa to govorim ob čipanju celega motorja, da spremeniš način delovanja.ČE samo blokado prestaviš ni učinka.
Zadnjič spremenil ga-ma, dne Če nov 03, 2005 12:36 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
ziga24
Novinec
 
Prispevkov: 443
Pridružen: To dec 28, 2004 1:33 pm
Kraj: Robanov kot - Ljubljana

Napisal/-a ziga24 Če nov 03, 2005 4:01 pm

ga-ma je napisal/-a:sicer ne vem kje si dobil te številke, načeloma pa to pomeni da se ti motor zvrti v višje obrate, oz da je prestavljena blokada pri kateri elektronika prekine del motorja oz zavre motor. 8)
Seveda pa to govorim ob čipanju celega motorja, da spremeniš način delovanja.ČE samo blokado prestaviš ni učinka.


...gledal sem čipe Magneti Marelli za saxo vts,ki ti dodajo 15KM, meja obratov pa se ti prestavi na 7850. In tega z obrati nisem razumel, oz. še zdej ne vem, kaj to pomeni v praksi?!
Slika
 
Uporabniški avatar
Tomaz40
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1690
Pridružen: Sr maj 14, 2003 7:30 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Tomaz40 Če nov 03, 2005 4:10 pm

ziga24 je napisal/-a:
ga-ma je napisal/-a:sicer ne vem kje si dobil te številke, načeloma pa to pomeni da se ti motor zvrti v višje obrate, oz da je prestavljena blokada pri kateri elektronika prekine del motorja oz zavre motor. 8)
Seveda pa to govorim ob čipanju celega motorja, da spremeniš način delovanja.ČE samo blokado prestaviš ni učinka.


...gledal sem čipe Magneti Marelli za saxo vts,ki ti dodajo 15KM, meja obratov pa se ti prestavi na 7850. In tega z obrati nisem razumel, oz. še zdej ne vem, kaj to pomeni v praksi?!


Zdej: ti se pelješ in imaš v nizki prestavi tako da se ti motor vrti pod visokimi obrati. Ko prideš do 6600 obratov, lahko tiščiš gas kolikor te je volja ampak motor se ne vrti več kot 6600 obratov, ker elektronika odvzame bencin.

Pol: Popolnoma isto, samo da je tista meja 7850 obratov.

Če imaš navaden (stock) avto, se ti motor zavrti do največ 6600 obratov, več pa ne. Če zamenjaš ta čip pa se ti motor zavrti do 7850 obratov, več pa ne.

Upam da je kaj bolj jasno.

V praksi pa to pomeni da ti gre avto malo hitrej, kaj preveč pa ne. Ponavadi se ti bolj splača prodat avto in kupit močnejšega kot kupit čip in montirat v starega.
Če bi hitrost ubijala, bi bili vsi dirkači že zdavnaj mrtvi.
 
Uporabniški avatar
ziga24
Novinec
 
Prispevkov: 443
Pridružen: To dec 28, 2004 1:33 pm
Kraj: Robanov kot - Ljubljana

Napisal/-a ziga24 Če nov 03, 2005 4:25 pm

Čipi so pocen, samo kok pride pa montaža in ne vem še kaj pa ne vem....
Slika
 
Uporabniški avatar
Mr. S2k
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 58
Pridružen: Po maj 16, 2005 12:36 pm

Napisal/-a Mr. S2k Pe nov 04, 2005 8:12 am

Moč NA motorja se najenostavneje poveča z obrati ali dvigom kompresijskega razmerja. Ker smo s kompresijo omejeni (klenkanje), to pomeni dviganje obratov. Višji kot so, večja bo moč.
Se pa veča tudi tveganje za poškodbe motorja. Dvigniti obrate na 7850 rpm je že veliko (verjetno pa preveč) za tvoj motor in bi s takim setupom moral voziti že bolj poredko in ˝po pameti˝ v teh obratih, za 8700 bi bilo potrebno pa predelati motor (lažje bate, močnejše ojnice,hlajenje...), ker bi drugače vse potrgalo.

Npr.: Honda S2000 ima najbolj navit serijski NA motor. Ima ˝le˝ 2l prostornine in 242 KM. Blokada je nastavljena na 9300rpm. Pri dvigu blokade na 10000 rpm (+ cca 30 KM) je že velika nevarnost, da polomi motor (in to se dogaja), kljub temu da je to visoko turažni motor, se pravi da je narejen za obrate.

Pa še to: pri meni je dvig obratov za 700 rpm ekvivalenten tvojim 1200 - 1500, ker se obremenitve večajo z obrati.

LP
When i got my s2k i though i was getting one of the fastest cars on the street, then i learned what the s2k is about.

So its not called the S 2000 for nothing!!!!

Slika
 
Uporabniški avatar
fastfury
Novinec
 
Prispevkov: 336
Pridružen: Po sep 23, 2002 11:00 am

Napisal/-a fastfury Pe nov 04, 2005 7:45 pm

En navaden stock motor z dvoventilsko tehniko, ki ima največjo moč pri 5000 obr. ne bo 9imel višjo moč pri 6k al pa 7k obratov, temveč bo imel še manjšo moč kljub večjim obratom, zato ker pač ne dobi dovolj bencina, bi moral že imet spremenljivo odpiranje ventilov kot ima tvoja S2k ;)
 
Symon
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2737
Pridružen: Če apr 10, 2003 5:00 pm

Napisal/-a Symon Pe nov 04, 2005 8:43 pm

Hja fajn bi bilo, če bi dal sliko grafa moči prej in potem. Bi ti vse razložili. Hec je, da ima tvoj avto najvišjo moč pri naprimer 5500 obratov. Višje ko ga vrtiš še vedno vleče ampak vedno manj, ker ponavadi moč nato strmo pada. Če bi samo prestavil blokado do takšne ekstremne meje (8700) bi ti moč upadla pomoje do ene iste moči kot jo imaš pri ene 3-4000 obratov. Kot so ti že razložili je to PREVEČ nevarno brez, da bi uštimal kaj motor. Kot drugo, če bi dal blokado malo nižje je še vedno preveč ker je blokada tam kjer je z razlogom. Lahko bi ga teral ampak ne brez posledic (fejst krajša življenjska doba motorja ali pa celo kakšne večje peezdarije).
Samo moč bi pridobil, če bi ti nekdo popolnoma spremenil vbrizg. Ali pa če ima to že čip zapečeno vendar je treba za najboljši učinek avto čipat na valarjih, ko dejansko spremljaš rezultat.
V vsakem primeru ti predlagam, da se ne igraš ker je škoda avta. Tudi, če dobiš kar 15 konjev (najbrž bi jih dobil pri višjih obratih kamor ga ne bi bilo kaj doti varno terat) ni ravno najboljša ideja.
Ti imaš najbrž 1.1 ali pa 1.4 ne? Vsaj za 1.1 ti lahko garantiram, da sicer leti dost ampak po slabih 35.000 kilometrih bo avto že ves masten in bogi. ;)
....100NX GTi redtop....200SX S13 stage2....Clio182....Civic EJ9...Clio200 CUP...
 
Uporabniški avatar
seat
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3582
Pridružen: Pe avg 08, 2003 6:54 pm
Kraj: SAVINJSKA DOLINA

Napisal/-a seat Pe nov 04, 2005 9:03 pm

Jst ti predlagam da kupiš al bencinske ali dizelskega turbinca pa čipaš in maš za cca 30konjev več kot serijski če že lih rabiš tiste konje mislim pa da je v tvojem primeru za tistih 15Hp le mal preveč tveganja z višanjem obratov+tega nebi dobil enih ekstremnih pospešitev
po moje se nea splača in ob tem tvegat da boš pokvaru motor zarad višjih obratov ne vem odločitev je tvoja sam se pa popolnoma strinjam z fastfury ki je napisu:
bo imel še manjšo moč kljub večjim obratom, zato ker pač ne dobi dovolj bencina, bi moral že imet spremenljivo odpiranje ventilov

Ker za povečanje moči rabiš pol še pravo mešanico zraka in bencina drugače boš z čipom zadevo samo še poslabšal in bo moč motorja pri blokadi strmo padla.
drugače pa če maš možnost se zmeni da čip pred nakupom preizkusiš kot to lahko storiš pri RSR-u pa boš vidu če se ti splača v to investirat (še zj nisi napisu koliko soldov pride čip) pa potem tuki poročaj kako je šlo
Drgač so sedeži v Hondi super tui oprijem imajo vrei samo ta default položaj nelagodno vpliva na moja vretenca,ker iz prejšnih avtov drugih znamk nisem bil navajen ležečega sedenja med vožnjo pr hondah pa je to že po defaultu tak nastavljeno,da imaš glavo tam kjer je sovoznik,sprednji vzglavnik je pa tam kjer imajo druge znamke zadnjega.ツ
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d Pe nov 04, 2005 10:42 pm

Mr. S2k je napisal/-a:Moč NA motorja se najenostavneje poveča z obrati ali dvigom kompresijskega razmerja. Ker smo s kompresijo omejeni (klenkanje), to pomeni dviganje obratov. Višji kot so, večja bo moč.
Se pa veča tudi tveganje za poškodbe motorja. Dvigniti obrate na 7850 rpm je že veliko (verjetno pa preveč) za tvoj motor in bi s takim setupom moral voziti že bolj poredko in ˝po pameti˝ v teh obratih, za 8700 bi bilo potrebno pa predelati motor (lažje bate, močnejše ojnice,hlajenje...), ker bi drugače vse potrgalo.

Npr.: Honda S2000 ima najbolj navit serijski NA motor. Ima ˝le˝ 2l prostornine in 242 KM. Blokada je nastavljena na 9300rpm. Pri dvigu blokade na 10000 rpm (+ cca 30 KM) je že velika nevarnost, da polomi motor (in to se dogaja), kljub temu da je to visoko turažni motor, se pravi da je narejen za obrate.

Pa še to: pri meni je dvig obratov za 700 rpm ekvivalenten tvojim 1200 - 1500, ker se obremenitve večajo z obrati.

LP


kljub nenormalnim obratom glih ni neki biser na dragrace-ih tako kot mazda rx8
lp
 
Uporabniški avatar
Miholl
Uporabnik
 
Prispevkov: 862
Pridružen: Pe okt 01, 2004 4:32 pm
Kraj: Long Melford, Suffolk, England

Napisal/-a Miholl Pe nov 04, 2005 10:48 pm

To je le kazanje tovarne kaj lahko da in si privošči v serijski proizvodnji! In prav je tako
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR Pe nov 04, 2005 11:09 pm

Dvignt blokado: zakaj pa ne!!! Vendar le ko opraviš ornk poseg pr NA motorju, se pravi obdelaš glavo, zamenjaš odmične, porihtaš izpuh,sesalni del itd...

Takrat je potrebna optimatitacija elektronke oz kokr vas 99% prav čipanje :lol: :lol: saj treba kot prvo naštelat pravilno mešanico bencina(goriva) in zraka in ostale parametre da bo avto delal tako kot treba in da izvlečeš max iz predelav. No in le pr takih predelavah (odmične) je potrebno tut malce zvišat blokado saj se max moč (kar lepo vidš z grafov na dynu) prestavi na višje obrate.....

Le v tem primeru se viša blokada, ker pr stock avtih če višaš blokado boš pridobil samo na dretju motorja , avto pa bo slabš velku kot če bi šaltal v višjo prestavo :P :P :P

Če pa hočš da se ti bl dere, pač avspuh menjaj :lol: :lol: dej filtr gor, kal koli, sam blokado pr miru pust.
 
Uporabniški avatar
ziga24
Novinec
 
Prispevkov: 443
Pridružen: To dec 28, 2004 1:33 pm
Kraj: Robanov kot - Ljubljana

Napisal/-a ziga24 So nov 05, 2005 12:45 am

CupraR je napisal/-a:Če pa hočš da se ti bl dere, pač avspuh menjaj :lol: :lol: dej filtr gor, kal koli, sam blokado pr miru pust.


To že vse mam... (menjan motor 16v, podvozje, filter dvojni izpuh devito...)
Sam sem razmišljal če bi se lotu še česa. Npr turbina, čipanje, odmične...
Čip te pride 50-100 euro...
Slika
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR So nov 05, 2005 9:28 am

Ma jeb. te čip :cry: :cry: :cry: preber še enkat kaj sm ti napisal. Te zadeve se delajo custom na valjih in nč druzga...In ne bo to 100eur...
 
Symon
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2737
Pridružen: Če apr 10, 2003 5:00 pm

Napisal/-a Symon So nov 05, 2005 10:43 am

Kot sva ti napisala jaz in Cupra R! To se dela na dynotu ne pa da le menjaš čip.
Če imaš pa res 1.6 16V (koliko konjev že ima to točno?) se ti pa bolj splača prej menjat odmične, če se jih le dobi. Ne bodo tako poceni kot tale čipa ampak ziher boš dobil več konjev. ;) Potem lahko daš 4-2-1 športni izpušni kolektor in cel izpušni sistem. Pa ne le športni filter ampak CAI. Šele potem se ti splača čipat avto pa še to na dynotu. Edino takrat bo dovolj velika razlika saj bo avto čisto drugače dihal zato mu je potrebno optimirat elektroniko.
....100NX GTi redtop....200SX S13 stage2....Clio182....Civic EJ9...Clio200 CUP...
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d Ne nov 06, 2005 12:19 am

pa obvezno katalizator dol.
Zaminivo da na kia 1.3 se z odstranitvijo katalizatorja se je blokada prestavila za 200obratov visje :)
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR Ne nov 06, 2005 1:24 am

Symon je napisal/-a:Kot sva ti napisala jaz in Cupra R! To se dela na dynotu ne pa da le menjaš čip.
Če imaš pa res 1.6 16V (koliko konjev že ima to točno?) se ti pa bolj splača prej menjat odmične, če se jih le dobi. Ne bodo tako poceni kot tale čipa ampak ziher boš dobil več konjev. ;) Potem lahko daš 4-2-1 športni izpušni kolektor in cel izpušni sistem. Pa ne le športni filter ampak CAI. Šele potem se ti splača čipat avto pa še to na dynotu. Edino takrat bo dovolj velika razlika saj bo avto čisto drugače dihal zato mu je potrebno optimirat elektroniko.


1.6 ma max 120 ps, če bo mejal odmične treba obvezno 4-1 kolektor, 4-2-1 ne pride do izraza.
 
Uporabniški avatar
.:BoMbAsTiC:.
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 537
Pridružen: Sr nov 09, 2005 3:59 pm
Kraj: Ajdovščina

Napisal/-a .:BoMbAsTiC:. Ne nov 13, 2005 12:34 pm

Mene pa zanima koliko stane čip....pa poraba :D
 
Uporabniški avatar
jay
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3183
Pridružen: So feb 26, 2005 10:59 am
Kraj: Mb-Ruše

Napisal/-a jay Ne nov 13, 2005 1:08 pm

toti čipi... vsakega tretjega čuješ jaz mam pa čip not pa že vsi vau :D
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov