ga-ma je napisal/-a:sicer ne vem kje si dobil te številke, načeloma pa to pomeni da se ti motor zvrti v višje obrate, oz da je prestavljena blokada pri kateri elektronika prekine del motorja oz zavre motor.
Seveda pa to govorim ob čipanju celega motorja, da spremeniš način delovanja.ČE samo blokado prestaviš ni učinka.
ziga24 je napisal/-a:ga-ma je napisal/-a:sicer ne vem kje si dobil te številke, načeloma pa to pomeni da se ti motor zvrti v višje obrate, oz da je prestavljena blokada pri kateri elektronika prekine del motorja oz zavre motor.
Seveda pa to govorim ob čipanju celega motorja, da spremeniš način delovanja.ČE samo blokado prestaviš ni učinka.
...gledal sem čipe Magneti Marelli za saxo vts,ki ti dodajo 15KM, meja obratov pa se ti prestavi na 7850. In tega z obrati nisem razumel, oz. še zdej ne vem, kaj to pomeni v praksi?!
bo imel še manjšo moč kljub večjim obratom, zato ker pač ne dobi dovolj bencina, bi moral že imet spremenljivo odpiranje ventilov
Mr. S2k je napisal/-a:Moč NA motorja se najenostavneje poveča z obrati ali dvigom kompresijskega razmerja. Ker smo s kompresijo omejeni (klenkanje), to pomeni dviganje obratov. Višji kot so, večja bo moč.
Se pa veča tudi tveganje za poškodbe motorja. Dvigniti obrate na 7850 rpm je že veliko (verjetno pa preveč) za tvoj motor in bi s takim setupom moral voziti že bolj poredko in ˝po pameti˝ v teh obratih, za 8700 bi bilo potrebno pa predelati motor (lažje bate, močnejše ojnice,hlajenje...), ker bi drugače vse potrgalo.
Npr.: Honda S2000 ima najbolj navit serijski NA motor. Ima ˝le˝ 2l prostornine in 242 KM. Blokada je nastavljena na 9300rpm. Pri dvigu blokade na 10000 rpm (+ cca 30 KM) je že velika nevarnost, da polomi motor (in to se dogaja), kljub temu da je to visoko turažni motor, se pravi da je narejen za obrate.
Pa še to: pri meni je dvig obratov za 700 rpm ekvivalenten tvojim 1200 - 1500, ker se obremenitve večajo z obrati.
LP
Symon je napisal/-a:Kot sva ti napisala jaz in Cupra R! To se dela na dynotu ne pa da le menjaš čip.
Če imaš pa res 1.6 16V (koliko konjev že ima to točno?) se ti pa bolj splača prej menjat odmične, če se jih le dobi. Ne bodo tako poceni kot tale čipa ampak ziher boš dobil več konjev.Potem lahko daš 4-2-1 športni izpušni kolektor in cel izpušni sistem. Pa ne le športni filter ampak CAI. Šele potem se ti splača čipat avto pa še to na dynotu. Edino takrat bo dovolj velika razlika saj bo avto čisto drugače dihal zato mu je potrebno optimirat elektroniko.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov