Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
dean007
Novinec
 
Prispevkov: 473
Pridružen: Sr sep 29, 2004 7:20 pm
Kraj: Črnomelj

avto spustit še nižje???

Napisal/-a dean007 To dec 06, 2005 10:13 pm

Avto imam spuščen z H&R športnimi vzmeti (-35 mm),gor ima 17 ALU in bi rad ga spusti še nižje.Vem za komlet nastavljivo po višini,ampak me zanima kako je mogoče še drugač to nardit.
Avto je Seat Ibiza 2004.

Hvala.
 
Uporabniški avatar
bass
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3140
Pridružen: Če mar 31, 2005 3:59 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a bass To dec 06, 2005 11:17 pm

Če mislš res tok spuščat je po moje nastavljiv sistem najboljša rešitev, ker če kej zajebesh pač naštimaš podvozje mal višje pa je. Pr drugih zadevah so pa rešitve dokončne in če zajebesh ni povratka pa še dnar si stran vrgu.
Jeremy Clarkson je napisal/-a:You can not be a true petrolhead until you have owned an Alfa, until you have experienced that roller-coaster of pain, disappointment and agony for that brief moment, when everything works.
 
Uporabniški avatar
Liquid
Moderator foruma
 
Prispevkov: 1794
Pridružen: Sr jun 30, 2004 1:08 pm
Kraj: ob smaragdni reki

Napisal/-a Liquid To dec 06, 2005 11:21 pm

jah,ena opcija je tud stiskanje fedrov,sam pri takem nižanju je dobro če ti majster še
amortizerje predela,skrajša,več bodo drugi povedali,dela pa to Vuga v NG
 
Uporabniški avatar
dejan84
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2918
Pridružen: Po feb 23, 2004 11:08 pm
Kraj: Cesta moj duma

Napisal/-a dejan84 To dec 06, 2005 11:40 pm

Liquid je napisal/-a:jah,ena opcija je tud stiskanje fedrov,sam pri takem nižanju je dobro če ti majster še
amortizerje predela,skrajša,več bodo drugi povedali,dela pa to Vuga v NG

Ne priporočam. Tud jst sm se odloču za to varjanto in avto je zgledal noro, ko smo ga v soboto spustil za 8cm. Včer pa sm šel še 1x dol, da skrajšamo in še enkrat dodatno utrdimo amortizerje in ko smo sestavl avto nazaj, mi je poču prvi komplet fedrov. Gremo po druge, jih spet stisnemo na -8cm, spustimo avto z dvigala in na test drive-u spet počjo fedri. Tko da je avto mogu čez noč ostat dol v ng, dons smo pa dal gor navadne "samo" -6cm fedre brez kakšnega stiskanja pa je. Avto se pelje pa upam da ne bo več kakih problemov, je pa res da je malenkost višji, kot sem si pa želel (oz za kar sem šel sploh dol). Stiskanja se jst ne grem več. Glede na stroške, sem sedaj že presegu ceno gewindow... :(

Rezultat je pa takle:

Slika

Slika

Drugače pa hvala miranu pa silvotu za opravljeno delo in prestane težave...
Zakaj vozniki hond v dežju vozijo tako hitro? Ker bežijo pred rjo :D
 
Nasty
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Pe sep 03, 2004 1:25 pm

Napisal/-a Nasty Sr dec 07, 2005 10:32 pm

Vsaka stvar ima mejo. Tudi stiskanje vzmeti.
 
Uporabniški avatar
_B3yBo_
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4121
Pridružen: Ne avg 28, 2005 5:21 pm
Kraj: vrhnika

Napisal/-a _B3yBo_ Sr dec 07, 2005 10:36 pm

ugrad si hidravliko res da drago sam stimas visino tako kokr ti pase lahk ga tud cist na tla lahk pa k jeepa zvisas....al pa zracne blazine :P
Slika
 
_PaPy_
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 558
Pridružen: Sr mar 30, 2005 2:51 pm

Napisal/-a _PaPy_ Sr dec 07, 2005 11:08 pm

AudiRSboy je napisal/-a:ugrad si hidravliko res da drago sam stimas visino tako kokr ti pase lahk ga tud cist na tla lahk pa k jeepa zvisas....al pa zracne blazine :P


Dobr bo ... ni vse tko ronato kot zgleda ... pri air ride-u je problem da zmerej ko nastavlaš na novo je optika čist drugačna tko da je za neko dirkalnlo vožno zelo slabo .. sploh pa zto k obrabš gume neenakomerjo. En šit po mojem mnenju. Zgleda vredu ... realnost je pa drugačna.
 
Uporabniški avatar
_B3yBo_
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4121
Pridružen: Ne avg 28, 2005 5:21 pm
Kraj: vrhnika

Napisal/-a _B3yBo_ Sr dec 07, 2005 11:38 pm

sej to vem in glih zarad tega mi niso useczracne....ce ze kej tazga prisegam na hidravliko :twisted:
Slika
 
Uporabniški avatar
Lesane Parish Crooks
Uporabnik
 
Prispevkov: 927
Pridružen: Ne dec 19, 2004 2:12 pm

Napisal/-a Lesane Parish Crooks Če dec 08, 2005 1:49 am

bass je napisal/-a:Če mislš res tok spuščat je po moje nastavljiv sistem najboljša rešitev, ker če kej zajebesh pač naštimaš podvozje mal višje pa je. Pr drugih zadevah so pa rešitve dokončne in če zajebesh ni povratka pa še dnar si stran vrgu.


če maš avto prenizek,pa hočeš met višje,obstajajo rešitve...mal je treba mislt
govorim za prenizke
 
Bor
Uporabnik
 
Prispevkov: 1370
Pridružen: Sr maj 22, 2002 9:59 pm
Kraj: Grosuplje

Napisal/-a Bor Če dec 08, 2005 9:09 am

Lesane Parish Crooks je napisal/-a:
bass je napisal/-a:Če mislš res tok spuščat je po moje nastavljiv sistem najboljša rešitev, ker če kej zajebesh pač naštimaš podvozje mal višje pa je. Pr drugih zadevah so pa rešitve dokončne in če zajebesh ni povratka pa še dnar si stran vrgu.


če maš avto prenizek,pa hočeš met višje,obstajajo rešitve...mal je treba mislt
govorim za prenizke

JA tako sem jst mel pa mi je vse šaralo pa smo ga dvignali za 1,5cm:)
 
Uporabniški avatar
Lenuh007
Novinec
 
Prispevkov: 248
Pridružen: Ne sep 05, 2004 3:07 pm
Kraj: Vukojebina - v kraju kjer se parijo volkovi

Napisal/-a Lenuh007 Če dec 08, 2005 9:24 am

Ce ves, da na svojih potem nimas ovir; iz garaze ravno ven, do sole, punce, trgovine...(blabla) niti enega prevec izrazitega odtocnega jarka.... znizaj! :)

Se vedno pa je zelo dobra izbira hidravlika. Sicer ni poceni, je pa dobro :P
LP Lenuh007
Slika
Slika
Slika
 
dumpweed
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 8
Pridružen: Sr dec 28, 2005 12:51 am

Napisal/-a dumpweed Pe dec 30, 2005 1:59 pm

nek sm slišu de en štima tele fedre, de ti zravn še a test nardi... me pa zanima cena teh športnih fedrov... ammmm kolk je pa cena hidravlike?
 
Uporabniški avatar
_B3yBo_
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4121
Pridružen: Ne avg 28, 2005 5:21 pm
Kraj: vrhnika

Napisal/-a _B3yBo_ Pe dec 30, 2005 7:14 pm

kokr vem v slo navs dubu hidravliko bos moru kr v nemcijo it iskat....za ceno tocno nevem vem sam da je ubijalsko drago

najbol da mav pobrskas po netu pa bos vidu :twisted:
Slika
 
Uporabniški avatar
MacTron
Administrator a.com
 
Prispevkov: 8420
Pridružen: To sep 10, 2002 9:55 pm
Kraj: Dezela Kranjska

Napisal/-a MacTron Pe dec 30, 2005 7:20 pm

en hidravlicen amortizer... sachs stane 270.000 z ddv :) po narocilu
samo ce gres ze tako dalec.. oz v to smer vzemi raje AIR RIDE..
oz. prisegam na gewinde :)
  • skupnost | znanje | tehnika | napredek | a.com
 
dumpweed
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 8
Pridružen: Sr dec 28, 2005 12:51 am

Napisal/-a dumpweed Pe dec 30, 2005 11:43 pm

de bi zračnega? kok so pa zračni? drgač je pa to drago ko hudič teli hidravlični... ka pa če bi to uzel od kšnga starga citroena dol? sj ma hidravlične a kašne ma? mnde de so hidravlični... drgač pa hvala za informacije :twisted: :twisted: :twisted: ajd
 
Uporabniški avatar
dj_em
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2622
Pridružen: Če jul 11, 2002 12:27 pm
Kraj: Zemlja --> Evropa --> pr mami doma :D

Napisal/-a dj_em Pe dec 30, 2005 11:51 pm

ma en uporabnik na forumu na avdiju air ride...
maky al kaj je.. njega mal kontakteri pa ti bo povedu ;)
 
Uporabniški avatar
daewoo_rugby
Uporabnik
 
Prispevkov: 1292
Pridružen: To dec 16, 2003 12:54 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a daewoo_rugby So dec 31, 2005 1:40 am

dj_em je napisal/-a:ma en uporabnik na forumu na avdiju air ride...
maky al kaj je.. njega mal kontakteri pa ti bo povedu ;)
hehe ti bo povedu kok dela je :D
 
Uporabniški avatar
Štrubelj
Uporabnik
 
Prispevkov: 813
Pridružen: Ne avg 21, 2005 9:21 pm
Kraj: Nemogoče določit

Napisal/-a Štrubelj So dec 31, 2005 9:53 am

Na temle linku si mal preber, boš sigurnmo najdu kar iščeš: http://www.avtomobilizem.com/forum/view ... t=lowrider
Maky je vse napisal :D in to zelo dobro.
 
maky
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6663
Pridružen: Po okt 28, 2002 10:33 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a maky So dec 31, 2005 11:03 am

_PaPy_ je napisal/-a:
AudiRSboy je napisal/-a:ugrad si hidravliko res da drago sam stimas visino tako kokr ti pase lahk ga tud cist na tla lahk pa k jeepa zvisas....al pa zracne blazine :P


Dobr bo ... ni vse tko ronato kot zgleda ... pri air ride-u je problem da zmerej ko nastavlaš na novo je optika čist drugačna tko da je za neko dirkalnlo vožno zelo slabo .. sploh pa zto k obrabš gume neenakomerjo. En šit po mojem mnenju. Zgleda vredu ... realnost je pa drugačna.

govoriš iz izkušenj??
da ti objasnim kakšna razlika je ko spreminjaš višino in jo naštimaš nazaj...
jaz jo štelam glede na pritisk. določen pritisk pomeni določeno višino. in taka višina je ob istem pritisku vedno enaka. se pravi ko ti naštelaš optiko na nek pritisk ti bo tudi ob ponovnem spreminjanju le tega optika ostala ista. seveda na istem pritisku.
sicer pa ko glih o optiki govorimo... optika se ti "poruši" takoj, ko imaš ti v prtljažniku malo težji tovor. tudi poln tank vpliva na optiko. ampak to so minimalna odstopanja ki pa ne vplivajo na izrabo gum. tako kot tudi za 1psi višji ali nižji pritisk ne. in vrjemi da vem kaj govorim. ti lahko pokažem izrabo mojih letnih gum (narejenih ene 25k) pa mi boš povedal kako optiko imam.
glede dirkalnosti... pripravljen sem zapeljati vsakega pa mi bo povedal po vožnji in po različnih višnah kako se drži v primerjavi z klasičnim podvozjem

glede cene hidravlike... se da tudi ceneje priti čez... samo je vseeeno ogromna razlika med hidravliko in zračnim vzmetenjem ;)

@dajwoo: the fun never stops :twisted: :twisted:
SlikaSlika
 
dumpweed
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 8
Pridružen: Sr dec 28, 2005 12:51 am

Napisal/-a dumpweed So dec 31, 2005 6:53 pm

no nekej dnarja je... koko majo pa uni tastari citroeni narejen? aja, kok te pa pride en komplet fedrov, takih povprečnih, za nastavlat višino?
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Majestic-12 [Bot] in 16 gostov