Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
jankoh
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 31
Pridružen: Po dec 12, 2005 5:07 pm

Upogibanje izpušnih cevi

Napisal/-a jankoh Po dec 12, 2005 5:24 pm

Zdravo vsem skupaj.

Sem iskal po forumu pa nekak nisem našel in bom zdaj kar vprašal :)

A ve kdo za koga, ki zna upognit 60mm izpušne cevi brez, da jim zmanjša presek. Po možnosti okolica MB ali MS. Ali pa da bi kje prodajali upognjene kose.
1990 Primera P10 - 1993 UKDM SR20DE, headwork, CAI, pulleys, bilstein shocks, brembo slotted rotors - POKOJNA
200SX S13 - V DELU
2001 FIAT MAREA WEEKEND 1.9JTD
 
Uporabniški avatar
pinjas
Novinec
 
Prispevkov: 411
Pridružen: Ne feb 06, 2005 11:11 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a pinjas To dec 13, 2005 10:02 am

gospod igor akrapovič zna vse naest seveda za primerno ceno:)

je p aiz ivančne gorice
 
jankoh
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 31
Pridružen: Po dec 12, 2005 5:07 pm

Napisal/-a jankoh To dec 13, 2005 6:46 pm

Ja akrapovič res da zna. Samo baje da nima ravno interesa nekaj nekumo tak delat. Pa saj ga razumem.
1990 Primera P10 - 1993 UKDM SR20DE, headwork, CAI, pulleys, bilstein shocks, brembo slotted rotors - POKOJNA
200SX S13 - V DELU
2001 FIAT MAREA WEEKEND 1.9JTD
 
Uporabniški avatar
atanko
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 27
Pridružen: Sr feb 11, 2004 8:17 am

Napisal/-a atanko To dec 13, 2005 7:51 pm

Lahko vprašaš v kakšni kovinarski delavnic če bi ti krivil,
al pa pri kakšnem, ki poprravlja in izdeluje izpušne sisteme
Novak, Lauš recimo... Vem za enga k bi ti krivil in naredu sam ni iz LJ
Mini Morris 100% BMW Free
 
jankoh
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 31
Pridružen: Po dec 12, 2005 5:07 pm

Napisal/-a jankoh To dec 13, 2005 10:52 pm

Jaz bi pravzaprar rabil sano nekaj 90° in 180° zvitih kosov. Potem jih narežem in zvarim sam tako da paše. Tudi dušilce naredim sam. Samo je problem da v okolici MB ali MS ne vem za nikogar, ki bi upogibal take dimenzije (60mm) brez da bi pri vzojih zmanjšal premer (presek) cevi. Saj cevi marskdo upogima samo kako.
Prejšnjega (50mm za 1,6) so mi upogibali v TAM-u (imajo mašin, ki bi naj to zmogel) pa vseeno ni blo to idealno. Cev je bila na notranji strani vzvoja narebričena (nabrana). Ok bilo je boljše kot crush bent.
1990 Primera P10 - 1993 UKDM SR20DE, headwork, CAI, pulleys, bilstein shocks, brembo slotted rotors - POKOJNA
200SX S13 - V DELU
2001 FIAT MAREA WEEKEND 1.9JTD
 
Uporabniški avatar
|kr_en|
Novinec
 
Prispevkov: 197
Pridružen: Sr okt 06, 2004 8:37 am
Kraj: Šentjur

Napisal/-a |kr_en| To dec 13, 2005 11:34 pm

poskus cev s kakim kremencevim peskom al pa cem podobnim ornk nafilat pa pol zlo zlo segret pa upognat..tak bi se pomoje dal..vsaj za mal manjse preseke ni blem...je pa res da je kr vlik presek to
imam peticu........nije beemve......ali troši ko beemve!!
 
Uporabniški avatar
B_M_W
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 511
Pridružen: Ne jul 11, 2004 9:56 am
Kraj: Prekmurje

Napisal/-a B_M_W To dec 13, 2005 11:45 pm

V Murski Soboti vem da delajo na AMZSju,ker so men tud delali! :D
325i Coupe
 
jankoh
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 31
Pridružen: Po dec 12, 2005 5:07 pm

Napisal/-a jankoh Sr dec 14, 2005 6:16 am

Kaj v MS na AMZS-ju (tam pri poligonu) so ti vpognili brez da so ti zamnjšali premer. Ka si imel svoje cevi ali majo tam tudi cevi?
1990 Primera P10 - 1993 UKDM SR20DE, headwork, CAI, pulleys, bilstein shocks, brembo slotted rotors - POKOJNA
200SX S13 - V DELU
2001 FIAT MAREA WEEKEND 1.9JTD
 
Symon
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2737
Pridružen: Če apr 10, 2003 5:00 pm

Napisal/-a Symon Sr dec 14, 2005 6:51 am

Whoa zdajle sem videl tvoj podpis: :bow SR20DE... Jaz sanjam trenutno o kakšnem P11 seveda z istim motorjem. :twisted:
Daj naredi kakšno temo, pa napopaj slikce, da vidimo, kako tole kaj izgleda. ;)
Kaj lažje pullye si dal? Daj malo več napiši, ker tole mi je res všeč, da se je najdu nekdo z takšno stvarco na forumu. No ja res pa, da potem jaz ne bi bil več prvi, šmrc...
....100NX GTi redtop....200SX S13 stage2....Clio182....Civic EJ9...Clio200 CUP...
 
Uporabniški avatar
sport
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 652
Pridružen: Sr nov 05, 2003 11:54 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a sport Sr dec 14, 2005 7:15 am

Brez da bi zmanjšu presek cevi ti v SLO ne bo ratal.
Edin G. Akrapovič ma napravo k cevi krivi z zrakom sam pa nima kej dost cajta.
Narež obročke cevi pod rahlim kotom pa jih zašvasaj a veš kaj mislim ?
Vozi hitro in reskiraj
 
Uporabniški avatar
mloncar
Uporabnik
 
Prispevkov: 976
Pridružen: Sr maj 12, 2004 11:47 am
Kraj: Celje

Napisal/-a mloncar Sr dec 14, 2005 9:43 am

v MDM v Lj lahko dobiš 90 stopinjske mandrel bent krivine. za več info si poglej uradno stran.
 
jankoh
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 31
Pridružen: Po dec 12, 2005 5:07 pm

Napisal/-a jankoh Sr dec 14, 2005 6:11 pm

@sport: Upogiba z zrakom? Normalno se to upogiba toko da je v cevi trn tam kje je krivina tangentna na cev in potem se cev vleče okoli radija. Trno ostaja pri miru. Ja vem kaj misliš in nebom tega delal.


@Symon: Moj SR ni kaj posebnega (razen da je iz homologacijske serije za BTCC :)) V P11 ni takega motorja. Tam so notri low-porti ta je high-port (vsisni kanali so drugače spelajni) in vsisni kolektor je drugačen,... No seveda pa ti nihče ne brani da ga daš notri. Mogoče celo kakšnega od GTi-R -a (DET rules!!!)

@mloncar: Hvala za info samo zgleda kot da imajo samo rostfrei. Sem pa jim poslal mail.
1990 Primera P10 - 1993 UKDM SR20DE, headwork, CAI, pulleys, bilstein shocks, brembo slotted rotors - POKOJNA
200SX S13 - V DELU
2001 FIAT MAREA WEEKEND 1.9JTD
 
Symon
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2737
Pridružen: Če apr 10, 2003 5:00 pm

Napisal/-a Symon Sr dec 14, 2005 7:28 pm

jankoh je napisal/-a:@Symon: Moj SR ni kaj posebnega (razen da je iz homologacijske serije za BTCC :)) V P11 ni takega motorja. Tam so notri low-porti ta je high-port (vsisni kanali so drugače spelajni) in vsisni kolektor je drugačen,... No seveda pa ti nihče ne brani da ga daš notri. Mogoče celo kakšnega od GTi-R -a (DET rules!!!)

Tut je GT verzija ;) Edino če hočeš rečt, da je malenkost drugačen motor? Hja kolikor vem je še vedno SR20DE z enako konji samo malo novejši. Saj kolikor vem so pa res razlike. Naprimer tvoja (prve verzije) ima malenkost drugačne odmične in, če jih daš na novejše (1991+) dobiš ene par konjev, ker so ventili dlje časa odprti, če se ne motim. Saj teh različic je itak malo morje... Pa z Almero GTi je 143 konjski, pa za 200SX 200 konjski (DET).... V glavnem P11 je tut 150 konjski SR20 in to je važno. No ja pa žal ene par sto kil je težji... :roll:
Kak to misliš, da je iz serije BTCC? 8)
Hja GTi-Rjev motor bi že šel notr samo menjalnik baje zdrži le nekaj konjev več kot bi jih imel potem. No do ene 250 konjev baje zdrži ampak če lepo voziš.
....100NX GTi redtop....200SX S13 stage2....Clio182....Civic EJ9...Clio200 CUP...
 
Uporabniški avatar
ShineR
Novinec
 
Prispevkov: 440
Pridružen: To okt 11, 2005 6:28 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a ShineR Sr dec 14, 2005 10:05 pm

jankoh je napisal/-a: DET rules!!!


:twisted: 8)
powered by Nissan Silvia S14 & bmw E30
http://www.avtomobilizem.com/modules/ca ... r_id=10221
-the pursuit of performance-
Slika
 
jankoh
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 31
Pridružen: Po dec 12, 2005 5:07 pm

Napisal/-a jankoh Če dec 15, 2005 6:34 am

Ja GT ja. To o čem govoriš je low-port, high-port razlika. Res je da daš odmične v lowporta pa ti gre malenkost boljše. No high port ima dosti bolj ravne vsisne kanale zato pri višjih vrtljajih boljše tečejo. Z kakimi resnimi odmičnimi (npr S4) potem delaš resne konje. Pa suče se do 7500rpm.

To da je homologacijski pomeni:
Normalni SR20DE iz te serije ima 9,5:1 ta ima 10:1. Izpušni ventili so hlajeni z natrijem (kot pri det) oljna črpalka je malo boljša. Govori se o nekaj exstar konjih. Avto je drugače normalno z "150HP". Angleži so pač rabli malo solidnejši motor z BTTC in potem jih moraš nekaj naredit serijsko da ga lahko uporbaljaš na dirkah.


He moj nasledni bo S13 in potem kakšna transplantacija DR20DET...

No pa saj vseeno. Rabim avspuh!?!
1990 Primera P10 - 1993 UKDM SR20DE, headwork, CAI, pulleys, bilstein shocks, brembo slotted rotors - POKOJNA
200SX S13 - V DELU
2001 FIAT MAREA WEEKEND 1.9JTD
 
Symon
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2737
Pridružen: Če apr 10, 2003 5:00 pm

Jaz sem en malo Nissan fan :)

Napisal/-a Symon Če dec 15, 2005 2:19 pm

jankoh je napisal/-a:Izpušni ventili so hlajeni z natrijem (kot pri det) oljna črpalka je malo boljša. Govori se o nekaj exstra konjih. !

V BTCC so baje uporabli motor iz Sunnya GTi-R :twisted: http://www.se-r.net/multimedia/pictures/300hp_na_sr20/index.html :noro :con :bow
Shiner tale tvoj DET je pa sploh moja skrita ljubezen. :oops: 8) Če kupim en SR20DE powered avto bom kar teb par stvari pajsnu. :P Bate, turbino, kolektor... :lol:
Za avspuh pa bi jaz pogledal le še pri DeVitu. Več ti ne znam pomagati.
....100NX GTi redtop....200SX S13 stage2....Clio182....Civic EJ9...Clio200 CUP...
 
jankoh
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 31
Pridružen: Po dec 12, 2005 5:07 pm

Napisal/-a jankoh Pe dec 16, 2005 6:20 am

No vzeli so glavo od DET-a in so jo počli ne DE. Notri so dali flat top bate da je kompresija višja. Spodaj pa so zvrtali luknje(tega nimajo narejno ker je vrtanje ,odvzemaje materiala dovoljeno) in namestili hladilce batov. In oljna črpalaka ima večji pretok. Ta motor najdeš v kar nekaj P10 GT-jih ker jih tak ni blo veliko.
1990 Primera P10 - 1993 UKDM SR20DE, headwork, CAI, pulleys, bilstein shocks, brembo slotted rotors - POKOJNA
200SX S13 - V DELU
2001 FIAT MAREA WEEKEND 1.9JTD
 
Uporabniški avatar
ShineR
Novinec
 
Prispevkov: 440
Pridružen: To okt 11, 2005 6:28 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a ShineR Pe dec 16, 2005 6:54 am

SR20DE nima serijsko šob za hlajenje batov? :shock:

symon: :ne :P
powered by Nissan Silvia S14 & bmw E30
http://www.avtomobilizem.com/modules/ca ... r_id=10221
-the pursuit of performance-
Slika
 
Symon
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2737
Pridružen: Če apr 10, 2003 5:00 pm

Napisal/-a Symon Pe dec 16, 2005 4:31 pm

P asaj v bistvu si res kar strokovnjak o tem SR20DEju. :bow :tomidelej:
ShineR kako kaj napreduje rebuild po tragičnem dogodku? :cry:
PS: Saj v bistvu bi kar se tiče perfomans (nižja teža) rajši kupil tole: http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?ID=547910 ampak kaj, ko je grd ko smrtn greh. :noro Tale mi je pa veliko lepša: http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?ID=556155 samo nima napisane ne kilometrine pa še sumljivo poceni je (druga je milijon 250k SITov)... Pa še do marca bi počakal k mi vsaj 20% za voznika začetnika ne bo treba plačat. Zajebana dilema....
....100NX GTi redtop....200SX S13 stage2....Clio182....Civic EJ9...Clio200 CUP...
 
jankoh
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 31
Pridružen: Po dec 12, 2005 5:07 pm

Napisal/-a jankoh Pe dec 16, 2005 5:17 pm

Ja načeloma sta DE in DET bloka enaka stem da DE blok nima povratne luknje za olje, ki prihaja iz turbine in nima montiranih hladilnikov batov. Ti se nahajajo pod bati montirani na blok in brizgajo olje po spodnjem delu bata ko je pritisk večji kot X (ne vem na pamet moral bi FSM pogledat pa saj ni važno). DE ima zgolj eno luknjico na ojnici (pri big end delu), ki spreja olje. Drugače pa kanal in prostor na bloku sta. Samo luknje je treba zvrtat, kvinte vrezat in jih prišraufat. No RWD(200SX) blok pa seveda ni enak kot FWD - AWD (Primera, Sunny) blok. In še en "no" notranjost je enaka (OK GTi-R DET je malo hujši), razlika tam kje se montira menjalnik, alternator, nosilci. Ampak RWD bloka še nisem imel nobenga v rokah tak da nebom o njem nekaj razlagal.
Pravzaprav pa tak vsi sanjamo od SR20VET v S15 :lol: (samo so pri NISSAN-u preveč neumni da bi jih v evropi prodajali.)
1990 Primera P10 - 1993 UKDM SR20DE, headwork, CAI, pulleys, bilstein shocks, brembo slotted rotors - POKOJNA
200SX S13 - V DELU
2001 FIAT MAREA WEEKEND 1.9JTD
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 13 gostov