Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
dogy_
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 2
Pridružen: Sr feb 08, 2006 9:00 pm
Kraj: tolmin

bang bang

Napisal/-a dogy_ Sr feb 08, 2006 11:24 pm

mene pa nekaj zanima slisal sem ze dostikrat da dajejo na avtomobile z turbino (bencinske) napravo bang bang pa me zanima ce kdo kaj ve o tem kako izgleda kako deluje itd.... zelo bi bil vesel tudi kakega linka ali slikice


l.p. Dogy_
 
Uporabniški avatar
Torti
Novinec
 
Prispevkov: 374
Pridružen: To mar 29, 2005 8:34 pm

Napisal/-a Torti Sr feb 08, 2006 11:28 pm

Bang bang....deluje tako, da ko ga vklopiš dela turbinica non-stop. Trga gate! 8)
Slika
 
Uporabniški avatar
bass
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3140
Pridružen: Če mar 31, 2005 3:59 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a bass Če feb 09, 2006 1:10 am

Koliko učinka pa ma zadeva na motor - v negativnem smislu?
Za dirkanje se mi zdi zadeva zmaga - no turbo lag - ampak kaj pa v vsakodnevnem življenju?

P.S.: Zakaj se imenuje "bang bang" - domnevam, da je to zaradi zvoka...ali pač?
Jeremy Clarkson je napisal/-a:You can not be a true petrolhead until you have owned an Alfa, until you have experienced that roller-coaster of pain, disappointment and agony for that brief moment, when everything works.
 
Uporabniški avatar
SAVINJCAN
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3780
Pridružen: To avg 30, 2005 8:09 pm

Napisal/-a SAVINJCAN Če feb 09, 2006 6:34 am

bass je napisal/-a:Koliko učinka pa ma zadeva na motor - v negativnem smislu?
Za dirkanje se mi zdi zadeva zmaga - no turbo lag - ampak kaj pa v vsakodnevnem življenju?

P.S.: Zakaj se imenuje "bang bang" - domnevam, da je to zaradi zvoka...ali pač?


Zaradi zvoka, kar poslušaj rally avte.
 
Uporabniški avatar
Nu-NRG
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2344
Pridružen: Pe okt 03, 2003 11:56 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Nu-NRG Če feb 09, 2006 7:51 am

Zadeva ma samo eno nalogo. To da skrbi, da se turbinca vrti. Torej ko pohodis gas, da ze vlece ne pa da slucajno naletis se na turbo luknjo .. waste of time. Wsi pa wemo da v WRC sceni .. time matters!

LP, Klemen
Prosim, naredite mi ta forum spet normalen!
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR Če feb 09, 2006 10:04 am

Uf to je noro v živo slišat, seka k pr norcih :twisted: :twisted: :twisted:
 
Uporabniški avatar
Blinder
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3875
Pridružen: Pe avg 08, 2003 9:40 pm
Kraj: Obala

Napisal/-a Blinder Če feb 09, 2006 10:10 am

To funkcionira tako priblizno:
To tudi ko spustis gas, se vedno vbrizgava gorivo in vlece zrak. Vzig je tolko zamaknjen, da motor ne vlece. Zato pa je zaviranje z motorjem neucinkovito(mogoce celo motor vlece...).
Poraba goriva naraste.
To je vse z moje strani :oops:
Sem fant redkih besed. Govori vec moja desna noga.
 
Uporabniški avatar
zombi
Novinec
 
Prispevkov: 202
Pridružen: Pe jul 09, 2004 12:21 pm

Napisal/-a zombi Če feb 09, 2006 10:23 am

Za običajne avtomobile to ne pride v poštev, ker enormno poveča porabo.
Na kratko: Skrbi, da se turbina vedno vrti (s tem izniči turbo luknjo) in zato, takrat ko je ne rabi bencin prosto steče v izpuh...od tu značilni poki.
Imajo pa to avtomobili za reli Gr.A ali WRC. (zelo značilno je bilo pri Coswortih, ki so vozili pri nas, sedaj se pa se lahko sliši pri bubničevi Lancii).

Zanimivo rešitev tega problema pa ima recimo LAncia S4 (Bruno Ianello jo vozi ponavadi na GHD v Ilirski Bistrici). S4 im tako kompresor kot tudi turbino, v spodnjem režimu dela kompresor, ki se s povečevanjem obratov ugaša in tako prepušča delo turbini...
Zadnjič spremenil zombi, dne Če feb 09, 2006 2:45 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
<FyreDaug> fuckin ricers
<FyreDaug> civics are like tampons, every pussy has one
 
Uporabniški avatar
mloncar
Uporabnik
 
Prispevkov: 976
Pridružen: Sr maj 12, 2004 11:47 am
Kraj: Celje

Napisal/-a mloncar Če feb 09, 2006 1:54 pm

http://www.rallycars.com/Cars/bangbang.html

mislim, da imajo ta sistem tudi Gr.N, saj pri pri kakšnem EVOtu/Imprezi se lepo sliši, ko gas spusti, kako poka :D
 
Uporabniški avatar
zombi
Novinec
 
Prispevkov: 202
Pridružen: Pe jul 09, 2004 12:21 pm

Napisal/-a zombi Če feb 09, 2006 2:40 pm

mloncar je napisal/-a:http://www.rallycars.com/Cars/bangbang.html

mislim, da imajo ta sistem tudi Gr.N, saj pri pri kakšnem EVOtu/Imprezi se lepo sliši, ko gas spusti, kako poka :D


Hjam, to tudi mene čudi, ker tega sistema pri serijskih vozilih ni, grupa N pa naj bi bila v osnovi serijski avto z malimi spremembami.
Je pa FIA po mojem skromnem mnenju naredila napako, ker je dovolila dodatne predelave, ki se uradno imenujejo N+, kar sicer uradno pomeni serijska vozila, drugače bi pa težko govoril o serijskem avtu. (dovoljeni menjalniki z ravnimi zobniki...).
Sodobni N+ dirkalniki so na ravni Gr.A izpred par let.
Po mojem naj bo gr.N pač gr.A, gr.A pa gr.A, ne pa nekaj vmes...
<FyreDaug> fuckin ricers
<FyreDaug> civics are like tampons, every pussy has one
 
Uporabniški avatar
metallic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2636
Pridružen: Če avg 14, 2003 4:53 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a metallic Če feb 09, 2006 2:43 pm

zombi je napisal/-a:Zanimivo rešitev tega problema pa ima recimo LAncia S4 (Bruno Ianello jo vozi ponavadi na GHD v Ilirski Bistrici). S4 im tako kompresor kot tudi turbino, v spodnjem režimu dela kompresor, ki se s povečevanjem obratov ugaš in tako prepušča delo turbini...


Ja sej tako rešitev ma zdej tut VW ne? 1.4 turbocharger. :twisted:
 
Uporabniški avatar
bass
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3140
Pridružen: Če mar 31, 2005 3:59 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a bass Če feb 09, 2006 3:00 pm

SICK :D
Jeremy Clarkson je napisal/-a:You can not be a true petrolhead until you have owned an Alfa, until you have experienced that roller-coaster of pain, disappointment and agony for that brief moment, when everything works.
 
changer
Novinec
 
Prispevkov: 115
Pridružen: Pe okt 15, 2004 12:51 pm

Napisal/-a changer Če feb 09, 2006 4:03 pm

mloncar je napisal/-a:http://www.rallycars.com/Cars/bangbang.html

mislim, da imajo ta sistem tudi Gr.N, saj pri pri kakšnem EVOtu/Imprezi se lepo sliši, ko gas spusti, kako poka :D


ampak na evotu, ki ga kupiš(devetka recimo) pa tega sistema ni gor, tko da naj bi bil turbo lag ogromen...
 
Uporabniški avatar
mitja_m2
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 33
Pridružen: To nov 08, 2005 9:18 am
Kraj: ljubljana

Napisal/-a mitja_m2 Če feb 09, 2006 4:24 pm

kok pa kej pride taka stvar da bi jo vgradu not v avto? :)
I know you luv my style,f*** you i hate your style
 
Uporabniški avatar
Quiksilver
Novinec
 
Prispevkov: 377
Pridružen: Ne dec 11, 2005 8:43 pm

Napisal/-a Quiksilver Če feb 09, 2006 4:29 pm

mloncar je napisal/-a:http://www.rallycars.com/Cars/bangbang.html

mislim, da imajo ta sistem tudi Gr.N, saj pri pri kakšnem EVOtu/Imprezi se lepo sliši, ko gas spusti, kako poka :D


Tudi iz nepredelanega avta lahko poka če ga pripraviš do tega!
 
Uporabniški avatar
mloncar
Uporabnik
 
Prispevkov: 976
Pridružen: Sr maj 12, 2004 11:47 am
Kraj: Celje

Napisal/-a mloncar Če feb 09, 2006 7:14 pm

Quiksilver je napisal/-a:
mloncar je napisal/-a:http://www.rallycars.com/Cars/bangbang.html

mislim, da imajo ta sistem tudi Gr.N, saj pri pri kakšnem EVOtu/Imprezi se lepo sliši, ko gas spusti, kako poka :D


Tudi iz nepredelanega avta lahko poka če ga pripraviš do tega!

poka že, sam ne tako intenzivno ;)

changer je napisal/-a:ampak na evotu, ki ga kupiš(devetka recimo) pa tega sistema ni gor, tko da naj bi bil turbo lag ogromen...

odvisno katero verzijo kupiš. npr. v Top Gear so testirali tako navadnega EVOta 8, kot FQ320 in FQ450 in je bilo rečeno, da "navadna" verzija pospešuje zelo linearno, da ni izrazite turbo luknje, kar pa ne moreš rečt za FQ450. naredili so enostavn test.. .."drag" race med FQ450 in pa nekim Fiatom (snoprostorec). rolling start pri 50KM/h v 5ti prestavi in zmagal je Fiat, ravno zaradi velike turbo lukje, saj je EVOtu zmanjkalo steze, predej je prišel na boost (seveda potem nifa fiat kaj za praskat)
 
changer
Novinec
 
Prispevkov: 115
Pridružen: Pe okt 15, 2004 12:51 pm

Napisal/-a changer Če feb 09, 2006 9:49 pm

ja sej to sem gledal in zato sem vprašal...
 
Uporabniški avatar
AXioN
Uporabnik
 
Prispevkov: 922
Pridružen: Ne okt 26, 2003 10:29 pm
Kraj: Ko si bogu za hrbtom, se uro voznje.

Napisal/-a AXioN Pe feb 10, 2006 1:17 pm

metallic je napisal/-a:
zombi je napisal/-a:Zanimivo rešitev tega problema pa ima recimo LAncia S4 (Bruno Ianello jo vozi ponavadi na GHD v Ilirski Bistrici). S4 im tako kompresor kot tudi turbino, v spodnjem režimu dela kompresor, ki se s povečevanjem obratov ugaš in tako prepušča delo turbini...


Ja sej tako rešitev ma zdej tut VW ne? 1.4 turbocharger. :twisted:

hehe... 1.4 170km, gre v serijsko proizvodnjo, v golfa gt-ja, sam da tule poraba ni taka kot pa pri rally avtu.
lp
 
Uporabniški avatar
metallic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2636
Pridružen: Če avg 14, 2003 4:53 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a metallic Pe feb 10, 2006 1:27 pm

Ja, ampak bo mel tut kakšnega hrčka manj, pa mal manj bo letel ne... :P
 
PRODRIVE
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2657
Pridružen: Pe jun 18, 2004 10:09 am

Napisal/-a PRODRIVE Pe feb 10, 2006 7:41 pm

Poraba goriva pri rally specialkah je ob vkloplenjem bengu tudi 60l/100km,če upoštevamo ceno enega litra visoko oktanskega goriva 3-5 evrov,je to kar velik strošek. V serijski avto s turbo puhalom, se bang kamot vgradi. Pri VW,so naredili korak naprej kompresor-turbo, brez turbo luknje 170 KM in dokaj velik navor,pri samo 1400ccm.
CARPE IMPREZAM
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov