Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Maty79
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 8
Pridružen: Če feb 09, 2006 8:54 am

Tuning 1.8T

Napisal/-a Maty79 Če feb 09, 2006 9:00 am

Hallo!

Sem nov na forumu in vas vse skupaj lepo pozdravljam!!!
Jaz imam vprašanje za vse poznavalce motorjev 1.8T. Ne vem se odočit kaj bi naredu, da bi mel vsaj okoli 250-280km. Vozim Passata 1.8T sčipanega na 190km.
Prosim za pomoč in izkušnje za ta motor, ter linke.
Najbolj me interesira Turbo kit kompleti, koliko stanejo in kje se da to kupit???

thx za odgovore
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR Če feb 09, 2006 9:44 am

Varjanta je uzet serijsko K04 (VAg grupa z 225ps)turbino in vse potrebne dele se pride na cca max 270ps... Od oka tm 0,7-0,8 mio odvisno kolk poznaš folk itd...

Za kej več je potrebno kkšno drugo turbino uzet, obsatjajo tut tele K04 al predelane, in se da tm max 300ps dobit, dokaz je na eni predelani 1.8T Ibizi.. tak kit od oka 1 mio...

Pol pa računat da daš še enkat tolk za ene pametne zavore +večje feltne, podvozje poštimat itd...

Iz te tvoje serijske turbine se pa da tm ene 220ps izstisnt in je dost manjši strošek. kot jet pol recimo na 240ps, kjer že rabš drugo turbino...

Je pa sam passat dost težek avto tako da... kkšn A3, Golf, Leon so bolj primerni...
 
Uporabniški avatar
Shebo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1740
Pridružen: Sr apr 27, 2005 4:23 pm
Kraj: Nuclear City

Napisal/-a Shebo Če feb 09, 2006 10:48 am

Potem je pa speljevanje s 300 KM in prednjim pogonom prava umetnost. Potem pa še računaj, da boš menjal gume na pol leta.
THE GOLDEN YEARS have come at last - I cannot see, I cannot pee, I cannot chew, I cannot screw, My memory shrinks, my hearing stinks, No sense of smell, I look like hell! My body's drooping, got trouble pooping. The golden years have come at last... THE GOLDEN YEARS CAN KISS MY ASS!
 
Uporabniški avatar
axa
Novinec
 
Prispevkov: 284
Pridružen: Po sep 15, 2003 11:25 pm
Kraj: Ilirska Bistrica

Napisal/-a axa Če feb 09, 2006 11:11 am

Ma se en kup drugih stvari za narest.....vecji IC,izpusni kolektor zamenjat(equal length),odmicne(ostrejse).Po moznosti ce dajes vecji turbo,vecji prtisk kar pomeni
da verjetno potebno dat kovane bate notri,mocnejse vzmeti ventilov pol
je treba komplet elektroniko premapirat in jada jada jada :)

Jaz na tem pocasi delam in ti recem,da traja dolg pa drago je razn ce nimas
kr precej nasapranga poi ni problem.
 
Maty79
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 8
Pridružen: Če feb 09, 2006 8:54 am

Napisal/-a Maty79 Če feb 09, 2006 12:30 pm

hvala vam za nasvete.
Vseeno pa še me zanima kje se da to v Sloveiji za dobit ( če obstaja sploh to pri nas )???Kako pa se še da na 220 km iztisnit to serijsko turbino?

thx
 
Maty79
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 8
Pridružen: Če feb 09, 2006 8:54 am

Napisal/-a Maty79 Če feb 09, 2006 12:33 pm

Če je to kakkšna skrivost , pol bi prosil če mi lahko na mail pošlje informacije!
Pa predvsem bi me tudi zanimalo s kom se lahko pogovorim o tem ( osebno )??? ( Jaz bi plačal marsikaj če bi vedel za koga ) 8)
 
Maty79
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 8
Pridružen: Če feb 09, 2006 8:54 am

Napisal/-a Maty79 Če feb 09, 2006 12:38 pm

Na mojem Passatu sem že vse skoraj zamenjal ( APEX vzmetenje, vse štiri nove diske + ploščice, turbino ( žal serijko)....
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR Če feb 09, 2006 12:55 pm

axa je napisal/-a:Ma se en kup drugih stvari za narest.....vecji IC,izpusni kolektor zamenjat(equal length),odmicne(ostrejse).Po moznosti ce dajes vecji turbo,vecji prtisk kar pomeni
da verjetno potebno dat kovane bate notri,mocnejse vzmeti ventilov pol
je treba komplet elektroniko premapirat in jada jada jada :)

Jaz na tem pocasi delam in ti recem,da traja dolg pa drago je razn ce nimas
kr precej nasapranga poi ni problem.


Ne govor kr nekaj na pamet :lol: :lol: bate itd se ne menja pr 1.8t za 300ps :lol: :lol: To da se menja izpuh pr drugi turbini in IC je itak logično. :roll: :roll:

Za 220ps: downpipe fi 76, do konca pol f i70.. Forge ventil, močnejšo benz pumpo, pol je varjanta tut koleno turbine menjat, in seveda custom chipanje pr RSR-u...

BTW diske itd, to je čist osnova, pr takih povečanjih moči treba kr komplet (čeljusti itd..) menjat. kar pa spet nanese u pm.. Ni nujno, vendar več konjev treba tut ustavt nekak :twisted:

Dobi se pri nas vse, kar hočeš samo denar je treba imeti.. Kontaktiraj uporabnika Cicero ti zrihta kar hočeš....
 
Uporabniški avatar
axa
Novinec
 
Prispevkov: 284
Pridružen: Po sep 15, 2003 11:25 pm
Kraj: Ilirska Bistrica

Napisal/-a axa Če feb 09, 2006 3:09 pm

CupraR je napisal/-a:
axa je napisal/-a:Ma se en kup drugih stvari za narest.....vecji IC,izpusni kolektor zamenjat(equal length),odmicne(ostrejse).Po moznosti ce dajes vecji turbo,vecji prtisk kar pomeni
da verjetno potebno dat kovane bate notri,mocnejse vzmeti ventilov pol
je treba komplet elektroniko premapirat in jada jada jada :)

Jaz na tem pocasi delam in ti recem,da traja dolg pa drago je razn ce nimas
kr precej nasapranga poi ni problem.


Ne govor kr nekaj na pamet :lol: :lol: bate itd se ne menja pr 1.8t za 300ps :lol: :lol: To da se menja izpuh pr drugi turbini in IC je itak logično. :roll: :roll:

Za 220ps: downpipe fi 76, do konca pol f i70.. Forge ventil, močnejšo benz pumpo, pol je varjanta tut koleno turbine menjat, in seveda custom chipanje pr RSR-u...

BTW diske itd, to je čist osnova, pr takih povečanjih moči treba kr komplet (čeljusti itd..) menjat. kar pa spet nanese u pm.. Ni nujno, vendar več konjev treba tut ustavt nekak :twisted:

Dobi se pri nas vse, kar hočeš samo denar je treba imeti.. Kontaktiraj uporabnika Cicero ti zrihta kar hočeš....


Eh kaj se obesas na napisano :roll: CE clovek sprasuje sklepam,da ni tolko podkovan
v tem se pravi tudi sklepam,da clovek mogoce TUDI neve tega,da je treba menjat izpuh itd.Pa tud IC ni obvezno da menjas.jst sem mu to govoril v slucaju ce se spravi v tak vecji tuning,kjer je pa tud lepo pametno dat kovane bate notri aneda?
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR Če feb 09, 2006 4:34 pm

Ni potrebe po mejavi batov !! ne pri tem motorju... Tukaj ne govorimo o 400, 500ps.. Čim menjaš turbino, pa magar z K04 je obvezno treba IC menjat....
 
Uporabniški avatar
Cicero
Novinec
 
Prispevkov: 239
Pridružen: Pe apr 26, 2002 8:26 am

Re: Tuning 1.8T

Napisal/-a Cicero Če feb 09, 2006 8:50 pm

Maty79 je napisal/-a:Hallo!

Sem nov na forumu in vas vse skupaj lepo pozdravljam!!!
Jaz imam vprašanje za vse poznavalce motorjev 1.8T. Ne vem se odočit kaj bi naredu, da bi mel vsaj okoli 250-280km. Vozim Passata 1.8T sčipanega na 190km.
Prosim za pomoč in izkušnje za ta motor, ter linke.
Najbolj me interesira Turbo kit kompleti, koliko stanejo in kje se da to kupit???

thx za odgovore



Prvo @ axa

Vsi 1.8T motorji ( od 150 KM naprej) imajo serijsko kovane bete. Tako, da če se ne spoznaš na 1.8T motor, ne piše nekaj na pamet, ker niso vsi motorji enaki in zato ne moreš stvari posploševat. Serijski so dobri za 550 KM!
Prav tako ojnice, ki zdržijo ca. 350 KM

@Maty79

Če te bilo kaj zanima glede tuninga 1.8T motorja, si dobrodošel z vprašanji. Lahko pod zasebno dobiš moj tel, in se lahko vse zmeniva, od svetovanje, delov, montaže in če želiš še kakšne testne vožnje!

Osebno sem mnjenja, da se K04 upgrade ne splača, saj je v končni fazi le malo cenejši, kot kak pravi turbo upgrade. K04 je še vedno igračka, in bo to tudi vedno ostala!
 
Uporabniški avatar
seat
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3582
Pridružen: Pe avg 08, 2003 6:54 pm
Kraj: SAVINJSKA DOLINA

Napisal/-a seat Če feb 09, 2006 8:57 pm

K04 je še vedno igračka, in bo to tudi vedno ostala!

:lol: :lol:
hehe ko bi le jst lahk tko reku :D:D:D
Drgač so sedeži v Hondi super tui oprijem imajo vrei samo ta default položaj nelagodno vpliva na moja vretenca,ker iz prejšnih avtov drugih znamk nisem bil navajen ležečega sedenja med vožnjo pr hondah pa je to že po defaultu tak nastavljeno,da imaš glavo tam kjer je sovoznik,sprednji vzglavnik je pa tam kjer imajo druge znamke zadnjega.ツ
 
Maty79
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 8
Pridružen: Če feb 09, 2006 8:54 am

Napisal/-a Maty79 Če feb 09, 2006 9:12 pm

Za Cicerota :

Zelo bi bil vesel če bi se lahko kako zmenla ali slišala, seveda če bi dobu tvojo tel. ali pa mail!!!
Sem kat dosti bral po tujih forumih o 1.8T tuningu, tako da se mi mogoče nekaj sanja kaj vse to za sabo potegne, ne vem samo kak je to v Sloveniji s tem!

thx za odgovore
 
Uporabniški avatar
Cicero
Novinec
 
Prispevkov: 239
Pridružen: Pe apr 26, 2002 8:26 am

Napisal/-a Cicero Če feb 09, 2006 9:27 pm

Maty79 je napisal/-a:Za Cicerota :

Zelo bi bil vesel če bi se lahko kako zmenla ali slišala, seveda če bi dobu tvojo tel. ali pa mail!!!
Sem kat dosti bral po tujih forumih o 1.8T tuningu, tako da se mi mogoče nekaj sanja kaj vse to za sabo potegne, ne vem samo kak je to v Sloveniji s tem!

thx za odgovore



Maš PM!
 
Maty79
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 8
Pridružen: Če feb 09, 2006 8:54 am

Napisal/-a Maty79 Če feb 09, 2006 9:32 pm

Maš PM?

Oprosti , PM??
 
Maty79
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 8
Pridružen: Če feb 09, 2006 8:54 am

Napisal/-a Maty79 Če feb 09, 2006 9:34 pm

Maty79 je napisal/-a:Maš PM?

Oprosti , PM??



Ne poznam ( še ) teh krajšav
 
Uporabniški avatar
Cicero
Novinec
 
Prispevkov: 239
Pridružen: Pe apr 26, 2002 8:26 am

Napisal/-a Cicero Če feb 09, 2006 9:36 pm

Maty79 je napisal/-a:
Maty79 je napisal/-a:Maš PM?

Oprosti , PM??



Ne poznam ( še ) teh krajšav



Zasebno sporočilo :D
 
Uporabniški avatar
goba
Novinec
 
Prispevkov: 103
Pridružen: So nov 13, 2004 4:08 pm
Kraj: nožice

Napisal/-a goba Če feb 09, 2006 10:00 pm

jest bi pa sam upraša če bi na navadno 1.8 mašinco ubesu turbino. Bi mašina zdržala???
Oziroma če je 1.8 mašina isto narjena za take obremenitve kot pri 1.8T
LP, Goba
 
Uporabniški avatar
Cicero
Novinec
 
Prispevkov: 239
Pridružen: Pe apr 26, 2002 8:26 am

Napisal/-a Cicero Če feb 09, 2006 10:24 pm

goba je napisal/-a:jest bi pa sam upraša če bi na navadno 1.8 mašinco ubesu turbino. Bi mašina zdržala???
Oziroma če je 1.8 mašina isto narjena za take obremenitve kot pri 1.8T
LP, Goba



Sam motor ja, bati in ojnice so pa drugi. To pomenjaš in si zmagal, ker imaš vse drugo zelo OK, boljše odmične, bolj pretočno glavo in ...

Vse se da naredit, samo $$ in voljo je treba imet :D
 
Uporabniški avatar
goba
Novinec
 
Prispevkov: 103
Pridružen: So nov 13, 2004 4:08 pm
Kraj: nožice

Napisal/-a goba Če feb 09, 2006 10:27 pm

a bi mogu računalnik tut menjat al ne
kok pritiska nj bi pa taka mašinca zdržala recmo če bi zrihtu to pol?
LP, Goba
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov