
zazi je napisal/-a:i zelo lepo delal.
INFINITI je napisal/-a: Jaz ti priporočam EBC narezane diske in greenstuff ploščice od njih, pa bo več kot dovolj.
jaka-z je napisal/-a:navadni diski in ferodo ds2500 ploščice ter DOT 5.1 zavorna tekočina pa bi se moralo kar poznati
jaka-z je napisal/-a:jaz ti pa to odsvetujem, škoda keša za narezane diske od katerih nimaš večjih koristi.
51M3K je napisal/-a:Pomojem gre njemu po glavi bolj nekaj takega:
msilim da hoče da boljše zgleda
Nu-NRG je napisal/-a:jaka-z je napisal/-a:navadni diski in ferodo ds2500 ploščice ter DOT 5.1 zavorna tekočina pa bi se moralo kar poznati
Hum! Genijalna! DOT 5.1 .. ce mas tak zavorni sistem. Kaj pa ce ti zavorni sklopi tega olja ne prenesejo? Kaj si pa potem dosegel? Pozrte gumice, tesnila, etc .. torej vec skode kot dobrega.jaka-z je napisal/-a:jaz ti pa to odsvetujem, škoda keša za narezane diske od katerih nimaš večjih koristi.
Zakaj imajo potem razni WRC / športni / močnejši avti rezane in / ali vrtane diske?
Zareze na diskih pomagajo pri čiščenju ploščic. Torej po tvojem mnenju .. nekoristna zadeva .. se enkrat - Genijalna!
LP, Klemen
CupraR je napisal/-a:Neon firbec pač :P :P dej povej kaj vse si moral predelat da je gor sedel na orginal čeljusti!! Ok vem da imaš isti razmak 5*100 kot Audi, vendar kot prvo vem da je sredinska lukna na disku večja kot pr Toyoti.. Torej si dal kot prvo narest distančni obroček???
Pol a adpater ki postavi čeljust višje (zarad večjiga premera) si sam delal, al se da to normalno kupit.. In pol je blo treba kej disk premikat (narest distančnik) da je čeljust zagrabla disk....
jaka-z je napisal/-a:Nu-NRG je napisal/-a:jaka-z je napisal/-a:navadni diski in ferodo ds2500 ploščice ter DOT 5.1 zavorna tekočina pa bi se moralo kar poznati
Hum! Genijalna! DOT 5.1 .. ce mas tak zavorni sistem. Kaj pa ce ti zavorni sklopi tega olja ne prenesejo? Kaj si pa potem dosegel? Pozrte gumice, tesnila, etc .. torej vec skode kot dobrega.jaka-z je napisal/-a:jaz ti pa to odsvetujem, škoda keša za narezane diske od katerih nimaš večjih koristi.
Zakaj imajo potem razni WRC / športni / močnejši avti rezane in / ali vrtane diske?
Zareze na diskih pomagajo pri čiščenju ploščic. Torej po tvojem mnenju .. nekoristna zadeva .. se enkrat - Genijalna!
LP, Klemen
kr kupuj te fancy diske pa ti bo hitro žal keša
nebi o WRC
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov