Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Predelava R5 1.7i GTE Baccara v 1.7 turbo

Napisal/-a nebivedu Sr maj 28, 2003 10:04 am

Predelujem petko iz navadne v turbo.
Problem imam sedaj s pregrevanjem. Kiler sem dal od petke turbo in je premajhen, pa me zanima če ima kdo kako varianto za večji kiler v že tako majhen avto kot je petka.


Nekdanji podatki:
Mašina: 1.7i od devetnajstke L.90 69KW/94KM
gume 175/50/13
Po predelavi:
1.7i turbo turbina od R5 GTT merjeno v Gorici 115KW/160KM
gume 225/45/13
Izgled od petke turbo.

LP
Nebivedu
 
Uporabniški avatar
zoranwagen
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1994
Pridružen: Ne mar 09, 2003 11:28 pm
Kraj: preseljen iz MB v toti LJ na Bežigrad

Napisal/-a zoranwagen Sr maj 28, 2003 10:14 am

Maš masko od kilerja od navadne al od turbo 5-ke?
Drugače pa probaj z rezanjem šosštange in maske. Preverjeno deluje!
...ne smem kar želim...
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Sr maj 28, 2003 10:27 am

Mam masko od turbaka in imam plastiko okol spelano da gre maximalno čez kiler, sam se vseeno pregreva, ker je premajhen - 1.4 mašina od turbaka je manjša in ima večjo pretočnost kot 1.7 in bi rabu vseen mal večji kiler - včasih so od kadeta gsi-ja dajal not, sam ni dost razlike.
Me zanima če ima še kdo kako alternativo?
Sem tut dobu predlog da naredim luknjo v havbo in vanjo vdelam kiler za gretje od golfa - pa bo skoz pihalo in se naj bi bl hladil, sam ne verjamem k tisti kilerčki so čist mejhni.

LP
Nebivedu
 
Uporabniški avatar
WhiteCell
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2972
Pridružen: Pe sep 06, 2002 9:26 am
Kraj: Kranj

Napisal/-a WhiteCell Sr maj 28, 2003 12:07 pm

kaj pa cisto drug hladilnik ? jest sm u Yugota dal od floride ki ima tocno 2x vecjo povrsino kot yugo... se mi totalno nic nepregreva....drugace pa daj se en hladilnik v odbijac. ( kjer drgac pri dirkalnikih pride intercooler.)
V8 POWER
 
Galantfrik
Uporabnik
 
Prispevkov: 1030
Pridružen: To apr 16, 2002 11:26 am
Kraj: Ljubljana

Re: Predelava R5 1.7i GTE Baccara v 1.7 turbo

Napisal/-a Galantfrik Sr maj 28, 2003 12:11 pm

nebivedu je napisal/-a:Predelujem petko iz navadne v turbo.
Po predelavi:
1.7i turbo turbina od R5 GTT merjeno v Gorici 115KW/160KM


Ej kolega, kako si pa zrihtal homologacijo? A si sploh dau zadevo homologirat?
Slika
 
---
Novinec
 
Prispevkov: 259
Pridružen: Če dec 19, 2002 6:28 pm

Napisal/-a --- Sr maj 28, 2003 12:21 pm

ocitno mu je vseeno za homologacijo :)

kolko vidim mas kiler od navadne GT Turbo (novi model 1.4) noter mas pa od prejsnega modela petke masino.lahko das en mansi kiler nad motor tak da haubo odrezes :) (npr. alfa 33 ma zelo mali kiler) za zacetek pa probaj met gretje skozi na max. pa ventilator za kabino tudi.najbolse bi pa se blo da das vecji kiler gor kot je reko technoboy. ker petka ma res miniaturnega.
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d Sr maj 28, 2003 4:29 pm

TechnoBoy je napisal/-a:kaj pa cisto drug hladilnik ? jest sm u Yugota dal od floride ki ima tocno 2x vecjo povrsino kot yugo... se mi totalno nic nepregreva....drugace pa daj se en hladilnik v odbijac. ( kjer drgac pri dirkalnikih pride intercooler.)


Hm? caki mal a od floride gre noter?
Matr men se tudi vcasih ma lprevec greje! A moras kaj oni zgorni nosilec ko je za pretrdit predelat al kako?
LP
 
mare23
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 616
Pridružen: Ne feb 02, 2003 8:00 am
Kraj: Koper, Izola

Napisal/-a mare23 Sr maj 28, 2003 6:46 pm

mene samo zanima, ki praviš da je "merjeno v Gorici"......KJE TOČNO???
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Če maj 29, 2003 10:00 am

V stari gorici, ko se pelješ proti gradiški je ena taka firma k to dela. Ko grem spet dol bom tukaj napisal naslov in telefonsko.

Kiler je res majhen v njem je pa še manjši kiler za olje, tako da sta 2 v enem. tja koder pride interkuler ne morem nič dati - ker je tam interkuler in v petki ni več placa. ena izmed variant je da dam 1,5 cma debel kiler v havbo in v havbo potem naredim luknjo kjer bo zrak vstopal - je pa tukaj potem problem, ker bo not tekla voda, kadar bo padal dež. Sej samo pregrevanje mi ni tok težavno, ker lahko rešim zadevo z dvema ventilatorjema, največji problem je ker ma petka turbino ravno pred voznikovimi nogami in tam potem rata za noge prevroče, če dolgo časa voziš.
Od Novega mesta do Minhna sem rabil 3 ure, samo so mi noge skor zgorele.

Homologacija - zakaj sej mam avto registriran kot R5 GTTurbo in če sem mal povečal kubaturo mašine se to sploh ne pozna, ker je mašina par centi večja - na tehničnem pa tega ne opazijo.

LP
Nebivedu
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Če maj 29, 2003 11:40 am

Oki nem odpiru nove teme ampak vidim da je tu vsaj en petka freak 8)
No neki me zanima.In sicer zdej mam petko 1.1 motor, ki pa nikakor ni dovolj močan zame:) Skratka zanima me kako bi se dal ta 1.1 motor predelat u 1.4 (kar bi blo popolnoma dovolj zame) Slišu sem da ma u cilindrih vstavljene puše.tko da če puše menjam (cilindre) z večjimi pa dam not od 1.4 bate pa seveda če pol še menjam glavo, odmično,frgazer nadomestim z injection sistemom pa bla bla skratka da nardim iz 1.1 motorja 1.4 ampak brez menjave motorja.Ker za menjavo motorja me pride preveč$$$(nem naštevu kaj vse rabm za homologacijo ker vam je tko verjetn znano).No u glavnem zanime me če se to da in kaj vse bi bilo potrebno menjat al pa mogoče če je delu že to kdo.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Če maj 29, 2003 12:04 pm

Mašina v italiji stane 10k sit od 1.4 gtx al pa five - še 10k za carino, da imaš vse papirje(homologacija) in jo daš u svoj avto - ne vem zakaj bi predeloval, ker boš mel probleme z mašino, pa še dražje bo če boš menjal dele posebej (bati, puše...).
Men je za 1,7i mašino od devetnajstke na odpadu v it. računal 50 eurov.(mašina + menjalnik).

LP
Nebivedu

P.S. mašina s turbino in menjalnikom od petke turbo je pa 35k sit na odpadu.
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Pe maj 30, 2003 12:50 am

Oki mal mi je blem motor iz italije prpelat.no to je prvo.Drugo kot drugo pa emm baje rabm potrdilo o vgradnji motorja za homologacijo to mi pa lahk sam na reno servisu nardijo (baje) No kaj ne vem ko me menjava delov ne bi prišla vsaj po moje ne ker tko bi vse sam delu ni blema to.No u glavnem da mi motor menjajo na pooblaščenem servisu me stane cca. 70k sit!!! in to se mi pa res ne splača.Aja btw mi lahk daš naslov od kakega odpada al pa cifro?Če bi se slučajn za to varjanto odloču.sam še vseen me ona varjanta bol privlač sej veš(zadovosltvo) če mi uspe:)
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
WhiteCell
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2972
Pridružen: Pe sep 06, 2002 9:26 am
Kraj: Kranj

Napisal/-a WhiteCell Pe maj 30, 2003 9:29 am

lisko1 je napisal/-a:Oki mal mi je blem motor iz italije prpelat.no to je prvo.Drugo kot drugo pa emm baje rabm potrdilo o vgradnji motorja za homologacijo to mi pa lahk sam na reno servisu nardijo (baje) No kaj ne vem ko me menjava delov ne bi prišla vsaj po moje ne ker tko bi vse sam delu ni blema to.No u glavnem da mi motor menjajo na pooblaščenem servisu me stane cca. 70k sit!!! in to se mi pa res ne splača.Aja btw mi lahk daš naslov od kakega odpada al pa cifro?Če bi se slučajn za to varjanto odloču.sam še vseen me ona varjanta bol privlač sej veš(zadovosltvo) če mi uspe:)
zakaj potrdilo o vgradnji ? od kdaj pa to ? ker ko sem jaz menjal ni nic zahteval...saj na LPP ne...ce na RTI nevem..
V8 POWER
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Pe maj 30, 2003 10:15 am

Na rti-ju zahteva ja.Na lpp-ju pa je tudi neki bluzu o tem.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Pe maj 30, 2003 10:29 am

Mašino daš sam not, unmu bebcu na tehničnem pa poveš da jo je dal en inžinir strojništva not. Men je u petki gledal u mašino 1,7i pa ni vidu turbine zraven ampak je sam bulu k je vidu mašino od 19ke u petki. Sej zakaj bi pa sploh povedal, da si dal 1.4 mašino not. Sej na meji tipu rečeš da je 1.1 pa ti bo tko na papirje napisal in boš mel še cenejšo registracijo.

LP
Nebivedu
 
Uporabniški avatar
sporty
Uporabnik
 
Prispevkov: 835
Pridružen: So jul 06, 2002 1:12 pm

Napisal/-a sporty Ne jun 01, 2003 3:02 pm

So kšne slike od te 1.7 petke??? SLJIN, SLJIN... kok pa kej gre?
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Po jun 02, 2003 8:47 am

Maximalno bo šla mogoče 210km/h(moje nastavitve - drgač bi se jo spravl tut na 230 al pa mal več), kar je že skoraj preveč za 960kg težak avto. pospeški so bol u igri. Slike pridejo po končani predelavi in po lepšanju mašine, ker zdej je tok not nametan, da zgleda mašina kot pokopališče kablov in pleha. Za kake drag-e bo ta stvar pršla prov.

LP
Nebivedu
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d Po jun 02, 2003 9:11 am

Ze cakam da vidim to posast! :P
 
Uporabniški avatar
Alex
Uporabnik
 
Prispevkov: 890
Pridružen: Pe okt 25, 2002 2:37 pm
Kraj: 'Zgornja' Primorska

Napisal/-a Alex Sr jun 04, 2003 5:13 pm

nebivedu je napisal/-a:Mašino daš sam not, unmu bebcu na tehničnem pa poveš da jo je dal en inžinir strojništva not. Men je u petki gledal u mašino 1,7i pa ni vidu turbine zraven ampak je sam bulu k je vidu mašino od 19ke u petki. Sej zakaj bi pa sploh povedal, da si dal 1.4 mašino not. Sej na meji tipu rečeš da je 1.1 pa ti bo tko na papirje napisal in boš mel še cenejšo registracijo.

Svaka ti cast :!: :!:
There's no better car than SAXO 1.6i 16V VTS...for this once
 
Uporabniški avatar
Privatnik
Novinec
 
Prispevkov: 108
Pridružen: Če mar 20, 2003 2:07 pm

Napisal/-a Privatnik Sr jun 04, 2003 9:26 pm

Se najde se kaka sorodna dusa :)

Torej s kolegom v petko turbo devama masino od R19 16V. Zaenkrat brez turbine, ampak tudi ta pride ;). Torej glede pregrevanja dej noter en oljni hladilnik, ker je olje fajn vroče pri teranju avta (turbine) in tist bogi originaln kiler itak nic pametnega ne naredi, ko alje tece cez tisto hladilno celico ki jo ubistvu hladi voda motorja. Se pravi, zmontiraj en posebej killer za olje, pa bos pol videl kaj bo s temperaturo, ce ne bo bolje pa iz italije dobis pac en tak killer za vodo, ki bi ti pasu noter, prej mal zmeris pa dobis nekaj takega, midva boma dala noter killer od R 19 1.4 in pa en oljni killer. Pa tudi intercooler bo zamenjan in bo večji, ker je originalen bolj mejhen. Ce pa ne bos menjaval original intercoolerja pa se ti splaca tega dol vzet, odpret zgornji del in naredit tako, da se bo zrak skoz hladil, ker ma noter termostat, da pri doloceni temperaturi sele odpre pot skozi intercooler. Torej bom jst probu se par slik menjave uploadat pa dam pol link.

Upam da ti bo kej v pomoc :)

LP
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov