Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Symon
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2737
Pridružen: Če apr 10, 2003 5:00 pm

Poliranje kanalov in ventilov

Napisal/-a Symon To apr 25, 2006 11:17 pm

A to se stori takole, ne? To sem se nekaj igral z glavo, ker sem jo dobil đabe (ista je kot v mojei Mazdi 8) ) pa sem se šel nekega hard tunerja. :lol: Aja glava je zj*****na tako, da jo imam res samo za igrati se. :D
Na četrti sliki so izpušni ventili, očiščeni in pobrušeni.
Na tretji sliki sem zbrusil tisti relativno oster rob (obkroženo) na sesalnih ventilih zaradi boljšega pretoka. :roll: Vsaj tako sem uspel razbrati iz virov na internetu, da se ta del spodaj pobrusi za boljši pretok. Ventile sem pobrusil res na hitrco, ker jih pač ni škoda. Vtaknil v vertikalno bormašino (uno šlosarsko z mizo, ji jo samo porivaš dol) in potem lepo v roke šmergl 60, 120 in 180 ter vztrajno brusil. Priznam tudi pila je bila vmes. Saj pravim, glavo sem dobil đabe in se malo igram. :oops: Skratka kako se drugače še tole dela? Ali se še kaj spolira preden se jih vtakne nazaj? Kako to delajo mehaniki? Sedeže ventilov vem, da sam ne morem in bi moral nesti kam.
Na prvi in drugi sliki se lepo vidi kako grd je originalen odlitek v kanalih! :evil: Zdaj nekaj so usedline ampak usedlin bi bilo tam gotovo manj, če ne bi bil tisti ostanek pri vlivanju glave. (al kakorkoli se tistemu "švasu" reče) Skratka tiste grde odlitke in usedline sem zbrusil z brusnimu kamenčki in bormašinco (nimam une tamale spet sem kar navadno uporabil :lol: ) ter vztrajno brusil. Sicer stvar še ni končana vem. Potem sem še gladil z 120 šmerglnom in ne vem kako se to dela naprej. 180? Kako se spolira? In ali je dobro narejeno?
Eh to je hudič, če otroci dobijo take reči v roke, vem! :lol: Samo to pač delam iz veselja, ker imam ta teden malo preveč časa pa se malo učim. Tut orodja pravega nisem kupoval (una vrtalka, ki ne vem kako se ji reče :D), brusni kamni so pa eni cheap. Saj ostalo nima toliko veze pomoje (šmirgl je šmirgl samo, da je prava hrapavost. (matr sm res že tako star, da sem tut ta izraz pozabil???)
Vsakršne kritike so dobrodošle itak vem, da nič ne vem.
PS: Ja, sem prebral une DIY na internetu ampak vseeno bi rad zdaj ocene mojega dela. Po možnosti od tistih, ki imajo izkušnje! Itak imam še 6 izpušnih in 6 sesalnih kanalov na voljo za nadaljne učenje. :lol:
Priponke
DSC00863.JPG
Prej-potem1.JPG
DSC00861.JPG
DSC00860.JPG
....100NX GTi redtop....200SX S13 stage2....Clio182....Civic EJ9...Clio200 CUP...
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d To apr 25, 2006 11:29 pm

ventil se da v glavo na sedisce, namazes ga z pasto za poliranje nato pa šlajšas, sprudlas al kako ti naj povem :D

ko mislis da je dovolj, porines ventil noter, obrnes glavo okoli da je povrsina ventila obrnjena navzgor, nato pa ulijes gor nitro/bencin al kar pac in pogledas ce tesni zadeva, ce nene ponovjas tako dolgo vajo dokler ne tesni 8)
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad Sr apr 26, 2006 3:38 am

... V aprilu leta 1997 je začela izhajati v Italiji revija Elaborare, kar bi pomenilo v slovenščini nekako kot razvijati ... bila je prva revija ki jo poznam da je govorila o predelavah avtomobilov in prikazovala kronološko tehniko skozi tuning avtomobila ... prvih 30 številk - opisovali so kako izgleda kaj kako to spremenimo in zakaj - potem se je spremenila v marketinški tip revije poln jošk ki ga cel svet obožuje ... sedaj je na cifri 105 in začetnega duha po bencinu ni več - obstaja pa paralelno z njo revija SPECIALMAG.IT, KI OPISUJE TUNING MOTORJEV - BIKE agragat je agregat če lahko prideš do te revije boš dobil vse kar te zanima... pa Italijansko moraš znati - če si tehnik ali mehanik ti je slika dovolj ... poglobi se notri dokler še tli tisti črv revije ki ji daje čar spoznal boš marsikaj o motorju ... poišči po netu - Special mag tuning bike... Glava se predela tako da se uskladi pretočnost kanalov, da se medij čimprej prepelje skozi ... fluidodinamika ... ta ima svoje zakonitosti in cake, ki jih stari mački poznajo... najbolje je, če poznaš motor in njegovo delovanje tako ne boš hodil nag po pokošenem ... priročniki so tudi po naših knjižnicah ... beri stari šele potem delaj v praksi ... Jaz sem tudi bolj teoretik sem pa skozi svoj življenski čas videl mnogo stvari - vedno me je imelo da bi se sam lotil ... kako malenkost že na avtu za 200 jurjev sit drugače pa se obrnem na profesionalca takrat postanejo zadeve vir užitka ... in varnosti ... ne poslušaj mularije pojdi k starim očetom ... L.p. Mad
P.s mehanik je mehanik - tuner je varilec,strugar,rezkalec,oblikovalec kovin,mehanik in čarovnik ... taki so redki.
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
Uporabniški avatar
edy1
Novinec
 
Prispevkov: 186
Pridružen: To jul 05, 2005 5:10 pm

Napisal/-a edy1 Sr apr 26, 2006 2:40 pm

Ventil je potrebno brusit na glavi s posebno pasto za brušenje ventilov in pa orodjem, s katerim držiš ventil. To je kr dolgočasen postopek, efekt pa je 100% naleganje roba ventila na glavo in s tem posledično tesnenje ventilov.
Sesalne in izpušne kanale pa spoliraj "u nulo" da bo k špegu... 8)

drgač pa nice work ! :lol:
*******DE-design********
tuning team
 
Symon
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2737
Pridružen: Če apr 10, 2003 5:00 pm

Napisal/-a Symon Sr apr 26, 2006 3:46 pm

edy1 je napisal/-a:Ventil je potrebno brusit na glavi s posebno pasto za brušenje ventilov in pa orodjem, s katerim držiš ventil. To je kr dolgočasen postopek, efekt pa je 100% naleganje roba ventila na glavo in s tem posledično tesnenje ventilov

Aha to se mi nekaj sanja. Samo ne vem kje dobiti uno palčko in tisto šmergl pasto. :P A to se dela tako kot je na spodnji sliki, ne? Saj si to mislil Monstaa?
BTW: Kje pa kupim pnevmatsko vrtalko?
Hmm saj bom še malo pobrusil potem pa moram kupiti še vodobrusni papir, da bo res gladko vse. Čeprav sem nekje bral, da naj ne bi bilo preveč kao zaradi "turbolence atomiziranja molekul" oziroma nekaj takega... Drugače pa sem v knjigi "Sport Compact Car - Engine & Driveline" prebral, da "incomplete cylinder filling at low RPM causes an engine to have poor bottom-end power and throttle response. Hmmm, mislim, da bo to pri meni saj je do 300 obratov avto zelo neodziven. :roll: Oziroma sumim, da je krivec slikan na zgornjih slikah. Odlitek
edy1 je napisal/-a:drgač pa nice work ! :lol:

:oops: :lol: A se smeješ ker ni ali ker za****t ne morem nič. :P Dijoporko mogoče bi moral dobiti en cel avto pa se igrat malo okoli njega in ga razšraufat, da bi potem dejansko videl kako sem stvar uštimal, ko bi ga ponovno sestavil in zalaufal. Yugo? Ne, ne mora biti že serijsko nekaj bolj legendarnega. P205 1.9 GTi bi bil kar dober projekt. :twisted: Šenka kdo? :lol:
Priponke
Sedeži.JPG
....100NX GTi redtop....200SX S13 stage2....Clio182....Civic EJ9...Clio200 CUP...
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d Sr apr 26, 2006 5:04 pm

ce dobro vidim na sliki tista ¨palcka¨ pride na spodnjo ploskev ventila.
Jaz sem ventil normalno notr dal na drugi strani ko pa ven gleda pa das gor en kos gumjaste cevi, cev mora pa na trdo gor it cene ti bo dol pala.

Brusna pasta pa te pride v trgovini dobriga jurja.
Mislim da se celo dobi groba in fina, jaz sem uzel grobo.
 
Uporabniški avatar
edy1
Novinec
 
Prispevkov: 186
Pridružen: To jul 05, 2005 5:10 pm

Napisal/-a edy1 Sr apr 26, 2006 6:00 pm

monster_d je napisal/-a:ce dobro vidim na sliki tista ¨palcka¨ pride na spodnjo ploskev ventila.
Jaz sem ventil normalno notr dal na drugi strani ko pa ven gleda pa das gor en kos gumjaste cevi, cev mora pa na trdo gor it cene ti bo dol pala.

Brusna pasta pa te pride v trgovini dobriga jurja.
Mislim da se celo dobi groba in fina, jaz sem uzel grobo.


se strinjam !

...drgač je pa vseen s kere strani primeš in vrtiš ventil, sam da ga ne boš vpel v glavo vrtalnega stroja ! --- so se tud takšni talenti najdl !
*******DE-design********
tuning team
 
Uporabniški avatar
ShineR
Novinec
 
Prispevkov: 440
Pridružen: To okt 11, 2005 6:28 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a ShineR Sr apr 26, 2006 6:00 pm

Mad je napisal/-a: P.s mehanik je mehanik - tuner je varilec,strugar,rezkalec,oblikovalec kovin,mehanik in čarovnik ... taki so redki.


ne pozabit da mora biti še malo hihg-tech računalničarja če smo že glih pri tem... :D

Symon: jst sm ti pa svoje že povedal prek msnja :P
powered by Nissan Silvia S14 & bmw E30
http://www.avtomobilizem.com/modules/ca ... r_id=10221
-the pursuit of performance-
Slika
 
Symon
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2737
Pridružen: Če apr 10, 2003 5:00 pm

Napisal/-a Symon Sr apr 26, 2006 7:45 pm

edy1 je napisal/-a:...drgač je pa vseen s kere strani primeš in vrtiš ventil, sam da ga ne boš vpel v glavo vrtalnega stroja ! --- so se tud takšni talenti najdl !

Ah kje!!! :lol: Tak trotl pa nisem! :shock: To so precizne stvar! :EE :[]
Hmm mogoče se bom na koncu res še kaj naučil! SamoUk d.o.o. :mrgreen:
PS: Aja, kje se dobi pasta?
Saj bi bratranca vprašal, ki je mehanik ampak me pomoje že tako kolne, ker imam vedno kake čudne težave. :lol: Nazdanje mi je nekaj ružilo, ko sem šel čez ležeče policaje in grbine. Sem mu že vso diagnozo povedal, da se sliši, kot bi amortizer ful čudno zaropotal na koncu je pa ugotovil, da je una guma za razelektritev po tleh rajsala in je bila zaradi zimskih temeratur tako trda, da je prav grdo ropotala. jaz pa: :oops:
....100NX GTi redtop....200SX S13 stage2....Clio182....Civic EJ9...Clio200 CUP...
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad Če apr 27, 2006 4:55 am

edy1 je napisal/-a:Ventil je potrebno brusit na glavi s posebno pasto za brušenje ventilov in pa orodjem, s katerim držiš ventil. To je kr dolgočasen postopek, efekt pa je 100% naleganje roba ventila na glavo in s tem posledično tesnenje ventilov.
Sesalne in izpušne kanale pa spoliraj "u nulo" da bo k špegu... 8)

drgač pa nice work ! :lol:


...izpušne že ... sesalne pa speskaj po povečavi - boš imel več od tega... L.p. Mad
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a INFINITI Če apr 27, 2006 9:06 am

Imaš tudi v tovarni znanja napisano glede tega
http://www.avtomobilizem.com/forum/view ... hp?t=25412
;)

Drugače pa nice work symon - lepo da se tako treniraš ;)
Zadnjič spremenil INFINITI, dne Če apr 27, 2006 9:21 am, skupaj popravljeno 1 krat.
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
 
Uporabniški avatar
ShineR
Novinec
 
Prispevkov: 440
Pridružen: To okt 11, 2005 6:28 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a ShineR Če apr 27, 2006 9:06 am

symon - a na sedeže ventilov se pol boš kej spravu?
powered by Nissan Silvia S14 & bmw E30
http://www.avtomobilizem.com/modules/ca ... r_id=10221
-the pursuit of performance-
Slika
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d Če apr 27, 2006 11:08 am

pasto naj bi dobo v kaki avtotrgovini z rezervnimi deli.
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad Ne apr 30, 2006 11:07 pm

ShineR je napisal/-a:symon - a na sedeže ventilov se pol boš kej spravu?


Koti 33 45 75 stopinj...
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
Uporabniški avatar
Pero
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1873
Pridružen: Sr feb 06, 2002 12:07 pm

Napisal/-a Pero Po maj 01, 2006 7:35 am

Mad je napisal/-a:
ShineR je napisal/-a:symon - a na sedeže ventilov se pol boš kej spravu?


Koti 33 45 75 stopinj...


zdej pa še drugim razloži kaj to pomeni, kakšna orodja se rabi da se to naredi, koliko je prirastek moči, itd.... :roll:
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad Po maj 01, 2006 10:16 am

Pero je napisal/-a:
Mad je napisal/-a:
ShineR je napisal/-a:symon - a na sedeže ventilov se pol boš kej spravu?


Koti 33 45 75 stopinj...


zdej pa še drugim razloži kaj to pomeni, kakšna orodja se rabi da se to naredi, koliko je prirastek moči, itd.... :roll:


Koti ventilov / sedežev ventilov ... odvisno je od tega koliko si z krožnikom ventila omejen in potem se odločaš katerega boš izbral ... gledaš kako pripeljati kanal čimbolj linearno - ravno v cilinder potem gledaš na to kam bo plin udaril ko bo ventil odprt da dobiš pravilen Squish - turbolenca, ki pripelje plin nazaj do svečke... odločaš se na bazi tega koliko si glavo nižal oz dvignil bat in katero odmično si izbral ... orodja - ventil postružiš za vodilo obstaja poseben vrtalni strojček z centrirnim vodilom Včasih je potrebno tudi dodajati material v kanale, da dobiš večji izkoristek - lahko se ti na določenem delu plin ustavlja in imaš izgube... Baje kot sem razumel imajo na Zup racing Flow meter - to je tisto, kar ti pove kaj si naredil in kaj popraviti ... koliko pridobiš ? če je vse v redu okrog 6 - 8 % moraš vedeti da vsaka komponenta da nekaj ena sama nič. Odmična, večji karburator ...
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad Po maj 01, 2006 10:19 am

Pero je napisal/-a:
Mad je napisal/-a:
ShineR je napisal/-a:symon - a na sedeže ventilov se pol boš kej spravu?


Koti 33 45 75 stopinj...


zdej pa še drugim razloži kaj to pomeni, kakšna orodja se rabi da se to naredi, koliko je prirastek moči, itd.... :roll:

Tale pero pa zna... ;)
Na motor Ax Gt-ja delam 33 stopinj - to mi je naredil prvič Vito na Fly Motors v Trstu in jaz nadaljujem z preizkušeno formulo - lepo zapirajo in ventil se zapira čisto na koncu tako, da ko odpira plinu pot odpre prej in hkrati večjo odprtino ... Odmična je 285 stopinjska Colombo& Bariani ... Karburator Weber Dcnf 36/36 paralelni ... izpušni sistem je standard ker dobro dela naročil bom pa Supersprinta ko bo potreben menjave - celega ; Kolektor 4-2-1 in cev - končnik grupa N... Na Polotu N6 1.6 je dal gor 5 konjev.... L.p. Mad P.s. - Izvedel sem, da se da dobit ventile za standard vodila ventilov iz titana - steblo 4.5 mm cena : sesalni 36 eur/kos izpuh 45 eur/kos zanimivo...
Zadnjič spremenil Mad, dne Po maj 01, 2006 11:57 am, skupaj popravljeno 2 krat.
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
Uporabniški avatar
drsokodj
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 529
Pridružen: Sr nov 30, 2005 9:56 pm

Napisal/-a drsokodj Po maj 01, 2006 11:31 am

pasto za ventile polirat mam pa jz :D :D smo lih zdej enmu generalno delal pa je blo treba tut ventile mal spucat

odlična zadeva!

l.p. drsokodj
Slika
Slika
Slika
Slika
 
Uporabniški avatar
mloncar
Uporabnik
 
Prispevkov: 976
Pridružen: Sr maj 12, 2004 11:47 am
Kraj: Celje

Napisal/-a mloncar Po maj 01, 2006 11:58 am

pred časom mi je en mehanik, ki pripravlja Yugote za rally napisal nekaj o obdelavi glave:

Drugače, pa je bistvo friziranja v motorsni glavi. Sesalne kanale moramo speljati čimbolj aerodinamičmo,da ne pride do vrtinčenja v kanalih. Od oblike in dimenzij kanalov, je odvisna narava motorja ( navor, moč) Navor in moč sta nekako skregana in težko je pridobiti oba. Tretja stvar je pa odzivnost in agresivnost motorja, Če maximalno olajšamo vstrajnik, glavno gred, jermenice potem povečamo odzivnost motorja. Pravtako pa mu zmanjšamo ustrajnost.
Pri posegih v motor ponavadi izberemo en kompromis med vsem tem. Naredimo malo več tistega kot rabimo za vožnjo ki jo nameravamo.

No,to je nekaj pravil o predelavi.
Če pa hočeš nekaj naredit iz svojega avta, da bi mu malo pboljšal lastnosti, pa stori takole:
Na motorni glavi, dobro preglej,kje se ti križa sesalni kolektor ni glava. Robove,ki segajo v klanal, obrusi, da se zmes tam ne zatika in vrtinči, V kanalu proti ventilu,pa obrusi vse, kar se ti zdi,da ga lahko zapira,ali vrtinči pline.
Ventile dobro očisti in jih RES DOBRO ušlifaj, Sedež, kjer ventilj nanj nalega, ne sme biti širši od 1,2 mm, če bo širši ti ne omogoča maximalnega tesnenja,
Glavo poravnaj,lahko jo malo ponižaš, pa ni potrebno preveč ( po pravilu bi si moral izračunat razmerje in nato tako naredit).

Skompletiraj in to bo dobro za kar rabiš. Pa ne da podcenujem tvojih namen, ampak, pri večjem posegu, menjavi odmične al pa še kaj več, ti bo poraba goriva skočila za več kot 100% !!!!!!
Dobro, če pa hočeš več, pa bi se moral oglasit pri meni, ko bi mel čas in bi ti pokazal, kako je treba obdelati glavo motorja.


Mad je napisal/-a:
ShineR je napisal/-a:symon - a na sedeže ventilov se pol boš kej spravu?


Koti 33 45 75 stopinj...

kje bi mi lahko poreskal sedeže ventilov? me pa še nekaj zanima.. ..na enem UK forumu sem bral, da je en mehanik, ki je delav enga Cliota Williamsa (odmične, ITBs (posamične lopute), obdelava glave itd) in ni sedežev ventilov brusil pod koti (33, 45, 75 oz pod katerimi drugimi koti), ampak je sedež zbrusil tako, da je imel ovalno obliko (SLIKA). kje je prednost takšne obdelave sedežev?
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad Po maj 01, 2006 12:03 pm

mloncar je napisal/-a:pred časom mi je en mehanik, ki pripravlja Yugote za rally napisal nekaj o obdelavi glave:

Drugače, pa je bistvo friziranja v motorsni glavi. Sesalne kanale moramo speljati čimbolj aerodinamičmo,da ne pride do vrtinčenja v kanalih. Od oblike in dimenzij kanalov, je odvisna narava motorja ( navor, moč) Navor in moč sta nekako skregana in težko je pridobiti oba. Tretja stvar je pa odzivnost in agresivnost motorja, Če maximalno olajšamo vstrajnik, glavno gred, jermenice potem povečamo odzivnost motorja. Pravtako pa mu zmanjšamo ustrajnost.
Pri posegih v motor ponavadi izberemo en kompromis med vsem tem. Naredimo malo več tistega kot rabimo za vožnjo ki jo nameravamo.

No,to je nekaj pravil o predelavi.
Če pa hočeš nekaj naredit iz svojega avta, da bi mu malo pboljšal lastnosti, pa stori takole:
Na motorni glavi, dobro preglej,kje se ti križa sesalni kolektor ni glava. Robove,ki segajo v klanal, obrusi, da se zmes tam ne zatika in vrtinči, V kanalu proti ventilu,pa obrusi vse, kar se ti zdi,da ga lahko zapira,ali vrtinči pline.
Ventile dobro očisti in jih RES DOBRO ušlifaj, Sedež, kjer ventilj nanj nalega, ne sme biti širši od 1,2 mm, če bo širši ti ne omogoča maximalnega tesnenja,
Glavo poravnaj,lahko jo malo ponižaš, pa ni potrebno preveč ( po pravilu bi si moral izračunat razmerje in nato tako naredit).

Skompletiraj in to bo dobro za kar rabiš. Pa ne da podcenujem tvojih namen, ampak, pri večjem posegu, menjavi odmične al pa še kaj več, ti bo poraba goriva skočila za več kot 100% !!!!!!
Dobro, če pa hočeš več, pa bi se moral oglasit pri meni, ko bi mel čas in bi ti pokazal, kako je treba obdelati glavo motorja.


Mad je napisal/-a:
ShineR je napisal/-a:symon - a na sedeže ventilov se pol boš kej spravu?


Koti 33 45 75 stopinj...

kje bi mi lahko poreskal sedeže ventilov? me pa še nekaj zanima.. ..na enem UK forumu sem bral, da je en mehanik, ki je delav enga Cliota Williamsa (odmične, ITBs (posamične lopute), obdelava glave itd) in ni sedežev ventilov brusil pod koti (33, 45, 75 oz pod katerimi drugimi koti), ampak je sedež zbrusil tako, da je imel ovalno obliko (SLIKA). kje je prednost takšne obdelave sedežev?


Verjetno zato da ima čim manj oviranja pretoka in da tika resnično minimalni del na ventil tako imaš najbolj odprt kanal vendar - verjetno ta stric podira motor po vsaki dirki jaz ga, ... ko prdne tesnilo ...
kinkyllama & Yoni fun club ...
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov