Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
sport
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 652
Pridružen: Sr nov 05, 2003 11:54 am
Kraj: Ljubljana

kaj rabim za vgradnjo turba

Napisal/-a sport Po sep 11, 2006 5:50 pm

Imam pontiaca LeMansa (ameriški kadet) 1.6 ccm, 65 km.
Odloču sem se vgradit turbinco brez dodatne predelave motorja.
Turbino bom uporabil T2 od kakega unota ali petke, računam na +30 - 40 konjčkov več ne.

Sedaj me pa zanima kaj vse rabim za install turbine ?

Vem da rabim turbino, inetcooler, bowoff vent. potem mi pa že zmanjka znanja.

Vse ki se na to kokr toliko spoznate vas prosim za pomoč.


L.P.
Sport
Vozi hitro in reskiraj
 
Uporabniški avatar
TITan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3443
Pridružen: Če jan 30, 2003 11:41 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a TITan Po sep 11, 2006 8:24 pm

Izpušni kolektor, cevi za olje pa veliko sreče :lol:
Slika
 
Uporabniški avatar
drsokodj
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 529
Pridružen: Sr nov 30, 2005 9:56 pm

Napisal/-a drsokodj Po sep 11, 2006 8:30 pm

hehe....malo pobrskaj, drugače pa stric GooGle vse ve...npr.: napiši: install turbo
Slika
Slika
Slika
Slika
 
Uporabniški avatar
bass
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3140
Pridružen: Če mar 31, 2005 3:59 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a bass Po sep 11, 2006 8:44 pm

Enostavno je: rabiš denar and lots of it.
Jeremy Clarkson je napisal/-a:You can not be a true petrolhead until you have owned an Alfa, until you have experienced that roller-coaster of pain, disappointment and agony for that brief moment, when everything works.
 
Uporabniški avatar
sport
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 652
Pridružen: Sr nov 05, 2003 11:54 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a sport To sep 12, 2006 2:31 pm

Izpušni kolektor že delam.

Dnarja sploh ne rabiš tolk, gre kolega v italijo na odpad po turbinco pa vse dele k spadajo zraven za install, edino kar je mu morem pripravit spisek kaj vse rabim
zato pa vas tudi sprašujem kaj vse rabim da namotiram tubinco.


L.P.
Vozi hitro in reskiraj
 
Uporabniški avatar
Voith
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4113
Pridružen: Če nov 13, 2003 12:22 pm

Napisal/-a Voith To sep 12, 2006 2:57 pm

rajs dej not kompresor. je lazje. za turbo narest mors bit precej majstr.

kako bos pa gorivo zrihtu? a ma ta "kadett" ainspric al frgazr?
 
Uporabniški avatar
sport
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 652
Pridružen: Sr nov 05, 2003 11:54 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a sport To sep 12, 2006 4:02 pm

Avto je skoraj brez elektronike, ma frgazar.

Z tubino mu mislim dodat ene 0,4 bara pritiska tko da tud u bencinu nebi smel bit problema.

Jest sem takoj za kompresor če mi zrihtaš kakega poceni.
Vozi hitro in reskiraj
 
Uporabniški avatar
sport
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 652
Pridružen: Sr nov 05, 2003 11:54 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a sport To sep 12, 2006 4:03 pm

Aja a ma turbina svoj rezervoar za olje ali ga je trba potegnit iz mašine ?
Vozi hitro in reskiraj
 
Uporabniški avatar
bass
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3140
Pridružen: Če mar 31, 2005 3:59 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a bass To sep 12, 2006 4:35 pm

Kakšen kolektor pa delaš? 4-2-1 ali 4-1?
Materiali? Tehnika ? Poslikaj pa prilepi sem.
Jeremy Clarkson je napisal/-a:You can not be a true petrolhead until you have owned an Alfa, until you have experienced that roller-coaster of pain, disappointment and agony for that brief moment, when everything works.
 
mugen
Novinec
 
Prispevkov: 182
Pridružen: So sep 25, 2004 12:50 pm

Napisal/-a mugen To sep 12, 2006 5:55 pm

a si ti lampič>??????a kr turbino bi not dajal......dost si upaš.....

lp štalc
Slika
 
Uporabniški avatar
sport
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 652
Pridružen: Sr nov 05, 2003 11:54 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a sport To sep 12, 2006 6:05 pm

Kakšen kolektor pa delaš? 4-2-1 ali 4-1?
Materiali? Tehnika ? Poslikaj pa prilepi sem.


Zaenkrat samo še rišem, u mislih pa imam 4-1. (lažje za zrisat in naredit).
Materijal: pločevina 2.5 mm taka kot pri originalnih kolektorjih.

L.P.
Vozi hitro in reskiraj
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d To sep 12, 2006 7:00 pm

sport je napisal/-a:
Kakšen kolektor pa delaš? 4-2-1 ali 4-1?
Materiali? Tehnika ? Poslikaj pa prilepi sem.


Zaenkrat samo še rišem, u mislih pa imam 4-1. (lažje za zrisat in naredit).
Materijal: pločevina 2.5 mm taka kot pri originalnih kolektorjih.

L.P.


Hm??
Pleh pri stopinjah do 900stopinj rad pregori, nevem ce je to dobra resitev.
Nevem sicr kak kolektor mas, samo moj je z gusa in konkretno debel
 
belidirkac2
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 2
Pridružen: Sr sep 06, 2006 1:35 pm

Re: kaj rabim za vgradnjo turba

Napisal/-a belidirkac2 Sr sep 13, 2006 8:14 am

sport je napisal/-a:Imam pontiaca LeMansa (ameriški kadet) 1.6 ccm, 65 km.
Odloču sem se vgradit turbinco brez dodatne predelave motorja.
Turbino bom uporabil T2 od kakega unota ali petke, računam na +30 - 40 konjčkov več ne.

Sedaj me pa zanima kaj vse rabim za install turbine ?

Vem da rabim turbino, inetcooler, bowoff vent. potem mi pa že zmanjka znanja.

Vse ki se na to kokr toliko spoznate vas prosim za pomoč.


L.P.
Sport


Glede na to da sem se pred pol leta sam lotil projekta vgradnje turbine na NA avto ti povem da rabiš pomoč boga in banke slovenija...

Izpušni kolektor je še najmanjši problem, resnični problemi so zmanjšanje kompresije, dovod olja na turbino, instalacija nadtlačnega fergazerja ali pa predelava elektronskega vbrizga... Pa najt cevi za zrak in jih ukrojit da pašejo...

A misliš zadevo predelat na fergazer al na el. vbrizg?? Če imaš Vplinjač in mehansko pumpo za bencin ti ta ne bo dajala dosti pritiska in avto ne bo deloval!!

Pa tud te cene delov iz odpada počasi naberejo precej denarja...
 
Uporabniški avatar
sport
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 652
Pridružen: Sr nov 05, 2003 11:54 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a sport Sr sep 13, 2006 2:28 pm

Izpušni kolektor je še najmanjši problem, resnični problemi so zmanjšanje kompresije, dovod olja na turbino, instalacija nadtlačnega fergazerja ali pa predelava elektronskega vbrizga... Pa najt cevi za zrak in jih ukrojit da pašejo...



-za zmanjšanje kompresije ni pene mam že naročeno drugo dihtengo, čeprav je že
original ful nizka kompresija, mislim da okrog 9:1.

-dovod olja na turbino se mi tud sanja ne kako bom to zrihtu (če imaš voljo do pomoči
takim k nimamo pojma se priporočam (lahko tudi na PM)).

-frgazar bo baje še zmogu dovajat tok bencina ker ga bom polnu samo z 0,4 bara

-cevi za zrak bom izdelu sam iz pločevine oz. rosfreja


L.P.
Sport
Vozi hitro in reskiraj
 
Uporabniški avatar
sport
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 652
Pridružen: Sr nov 05, 2003 11:54 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a sport Pe sep 15, 2006 3:01 pm

Še sedaj prosim za pomoč vse ki bi znali potegnit olje od motorja do puhala.


L.P.
Vozi hitro in reskiraj
 
Uporabniški avatar
Voith
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4113
Pridružen: Če nov 13, 2003 12:22 pm

Napisal/-a Voith Pe sep 15, 2006 4:56 pm

zvrtas luknjo tja kjer je pritisk, potegnes oil line in peles nazaj v karter. to je nekak najlazji del skor.
 
Uporabniški avatar
alanq4
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1700
Pridružen: Pe apr 15, 2005 11:02 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a alanq4 Pe sep 15, 2006 6:10 pm

Ne vem če bo šlo to skupaj z navadnim vplinjačem, dobi si vplinjač od 5-ke turbo bo pomojem najlažje. za tak projekt bi lahko večino stvari ravno z petke dol potegnu, pomojem več kot dovolj dobra roba za kakih 100KM.
Alfa Romeo 156 "project real GTA" in 166 2.4 jtd mau okrepljena :)
 
Uporabniški avatar
sport
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 652
Pridružen: Sr nov 05, 2003 11:54 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a sport Če sep 21, 2006 7:42 am

zvrtas luknjo tja kjer je pritisk, potegnes oil line in peles nazaj v karter. to je nekak najlazji del skor.


Glih to me zaj...a kako naj jest vem kje v bloku je pritisk olja.


Ne vem če bo šlo to skupaj z navadnim vplinjačem, dobi si vplinjač od 5-ke turbo bo pomojem najlažje.


Probu bom že z obstoječim vpl. drugač mam pa glih neki tazga u mislih.

L.P.
Vozi hitro in reskiraj
 
Uporabniški avatar
sport
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 652
Pridružen: Sr nov 05, 2003 11:54 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a sport Če sep 21, 2006 7:47 am

Zdej pa neki zlo resnega.
Dobu sem turbino pa ma ful enih cevk.
A mi lahko en razloži kere so vhodne in kere odhodne cevke, pa kako se jih veže?
Slika
Slika
Slika

Zakaj so na drugi sliki 2 cevki v isto odprtino?

L.P.
Vozi hitro in reskiraj
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Če sep 21, 2006 8:18 am

A s itole dobil od saaba? Linije so take - iz mašine olje do turbine iz turbine vroče olje na hladilnik olja, iz hladilnika ohlajeno olja nazaj na motor.
Old subarus never die, they just get faster!
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 8 gostov