Rad bi ga spravil na nekje med 80 in 90KM


Vesel bom tudi predlogov o tem kaj se splača narediti razen športnega filtra in zamenjave izpuha.
johnyr je napisal/-a:Mene zanima kam se je najbolje napotit za predelavo mašine Renault Clio '96 1.2i 60KM.
Rad bi ga spravil na nekje med 80 in 90KMoz. največ 100KM
. pa ne vem kdo se s tem ukvarja.
Vesel bom tudi predlogov o tem kaj se splača narediti razen športnega filtra in zamenjave izpuha.
johnyr je napisal/-a:Mene zanima kam se je najbolje napotit za predelavo mašine Renault Clio '96 1.2i 60KM.
Rad bi ga spravil na nekje med 80 in 90KMoz. največ 100KM
. pa ne vem kdo se s tem ukvarja.
Vesel bom tudi predlogov o tem kaj se splača narediti razen športnega filtra in zamenjave izpuha.
Kill em All je napisal/-a:Sploh ni problem iz 1.2 masine spravt do 80 ali 100 konckov sam pravga mehankarja mores poznat .Cez 100 kojnov je pa ze pol problematicno ka lahko masina zariba.Do 100 pa ni panike.
Vam povem pol kaj vec ko bo moja masina prisla iz operacijske mize.
Pa kaksnih 500 tisoc no za 100 tisoc do glave dost seveda brez kolektorja in odmicne.
din je napisal/-a:GVX: ker nimam skoraj nikakršnih izkušenj z ˝einšpric˝ motorji. A se ne bi dalo tudi z npr. povečanjem dize dosečt podoben rezultat kot pa z menjavo uplinjačev pri starih motorjih, ali so pač uplinjači še vedno tisti, ki ti dajo ˝prave konje˝ samo da so pač pregrešno žejni![]()
Pero je napisal/-a:Folk... men nekaj ni jasno. Vsi nekaj nakladate o odmičnih gredeh in glavah in ispuhih itd... ali je kdo od vas to že sprobal?
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov