... De Vito , Supersprint , Dewil , CSC, Scorpion, Cobra , Magnaflow , Inoxcar , Bartoli , Marmitte Zarra in še milion takih so pa za vsako vozilo boljši in slabši poglej na tuje forume, kaj dajejo po navadi gor ... najbolj strokovni so po moje UK. forumi ... pa probaj . De Vito ti bo naredil identično zadevo ceneje ker neke strašne znanosti med temi zadevami ni - govorim o zadevah, ki so homologirane in jih kupiš za tvoj avto - če bi želel pravi izpuh bi moral prilagajati vse motorju ki ga imaš - npr 4-2-1 kolektor bi za tvoj motor lahko dajal ven različne moči če bi večal kolena - debelino in presek cevi in če bi dolžine cevi kjer se sestavljajo podaljševal in krajšal med sekcijami 4v2 in 2v1 ... vsak izpuh ima svojo karakteristiko še najbolj so mi všeč kolektorji 4 v 1 ... narediš si jih lahko tudi sam pri ceveh ni potrebno pretiravati ker ne rabiš kamionskih premerov da bi delalo lepo en zadnji lonec pa pač kupiš homologiran da ti ne težijoAlamut je napisal/-a:poleg remusa so se keri ?
... včasih smo si pomagali ko še ni bilo te robe na trgu z izpuhi turbo dizlov - imeli so večje premere cevi in bili bistveno manj dušeni ker tako ali tako Turbina ustavlja pline ... L.p. MadClio_16V je napisal/-a:Sam imam CSC-ja na cliotu, samo zadnji lonec, ki pa sem ga kupil samo zaradi homologacije. Saj je vse ok, samo zvoka skoraj nobenega, povrhu vsega pa se dogaja to kar je Mad napisal, poka iz izpuha...npr v tretji prestavi pri 3000rpm stisnes sklopko, spustis in poka iz izpuhaSpomladi grem do Vitota in pri njem vzamem kak drug lonec.
ŽVal je napisal/-a:Če bi si sam doma sestavil kolektor, bi potem verjetno mel probleme z homologacijo, ali ne ?
Sicer je res čisto skrit za mašino in fergazerjem, samo vseeno. Kazni si ravno ne morem privoščit, če bi šel v kaj takega. :P
Pridobi pa se okoli 15 konjev če je konektor pravilno naret ?
... okrog 3 - 5 km po podatkih Supersprint kolektorjev z celim sistemom pa do 11 km ... odvisno tudi od avta ... Polo 1.4 in Astra 2.0 ne dobista istih konjev ven ... Max kar sem videl je bilo na Integri 1.8 z celim sistemom je dobila 14 km po grafu dinamometraŽVal je napisal/-a:Če bi si sam doma sestavil kolektor, bi potem verjetno mel probleme z homologacijo, ali ne ?
Sicer je res čisto skrit za mašino in fergazerjem, samo vseeno. Kazni si ravno ne morem privoščit, če bi šel v kaj takega. :P
Pridobi pa se okoli 15 konjev če je konektor pravilno naret ?
... poglej si tega ki je na fotki - idealno ni narejen, ker so različne dolžine cevi ... izgleda pa podobno no rabil bi en star kolektor od astre (tvoj) in po njem bi naredil iz inoxa kolektor - vzel bi recimo 1 mm večji premer notranjega dela cevi ... dolžine cevi kot so med sekcijami pustiš iste mislim, da tvoj motor ima že 4 v 2 v 1 cevi ... naredit moraš pa tako, da daš za na glavo 1 cm debelo prirobnico po tesnilu gor pa pol našvasaš pri enemu, ki ima tig varilni inox cevi ... cevi prvega in četrtega cilindra povežeš in drugega in tretjega skupaj v prvo koleno in pol skupaj obe v eno, ki je široka kot recimo cev ki nadaljuje izpuh ... cevi dobiš v obliki ravne cevi in kolen z katerimi delaš pol krivulje - recimo eno koleno od 90 stopinj je za dve koleni od 45 stopinj in 4 kolena od 15 stopinj - premeriš točno in zrežeš po meri pol zapikaš vse vpneš - (najboljše je kar v motor), da se ti ne premakne zaradi varjenja in zavariš gor oziroma si narediš en grob modul ki ti drži cevi v merah - oziroma šablono ... cevi je dobro da so čimdebelejše najboljše pa so iz kotlovnega jekla - črni inoxDenii je napisal/-a:Kdo pa naredi kolektor v sloveniji pa kulk denarja, se lahko sam spravim ga delat kaj je potrebno pazit ? Gre pa za Astro G 1.6 16V
Po forumu brska: Google [Bot] in 17 gostov