Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
red_devil
Novinec
 
Prispevkov: 229
Pridružen: Po nov 07, 2005 7:20 pm
Kraj: Letuš (Šmartno ob Paki)

vti project

Napisal/-a red_devil Po dec 11, 2006 8:40 pm

eno vprašanje, če mogoče kdo ve.

a bi spravu mašino od honde 1.6 vti v renault clio l. 97?
zanima me samo če bi jo stlaču not?

hvala za razumevanje in pomoč. :twisted: :twisted: :twisted:
Slika
 
Binko
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 87
Pridružen: Če dec 07, 2006 3:59 pm
Kraj: Šk. Loka

Napisal/-a Binko Po dec 11, 2006 8:44 pm

zanimivo vprašanje :D placa bi blo dost pomoje samo zaradi širine bi blo problem
Teška bi bla po mojem mnenju..
www.cet-si.com
Car Enthusiasts Team
Slika
 
Uporabniški avatar
ShineR
Novinec
 
Prispevkov: 440
Pridružen: To okt 11, 2005 6:28 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a ShineR Po dec 11, 2006 8:44 pm

vse se da če se hoče pa če je dost $$$ v igri :)

tko da ja, bi se dal. ampak tud pod razno nebi bilo preprosto in poceni. pomoje bi se ti bolj splačalo v cliota swapat 2.0 motor od RSa. bilo bi enostavneje ter ceneje pa tudi moč motorja je primerljiva z B16A od honde...
powered by Nissan Silvia S14 & bmw E30
http://www.avtomobilizem.com/modules/ca ... r_id=10221
-the pursuit of performance-
Slika
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Re: vti project

Napisal/-a Mad Po dec 11, 2006 8:46 pm

red_devil je napisal/-a:eno vprašanje, če mogoče kdo ve.

a bi spravu mašino od honde 1.6 vti v renault clio l. 97?
zanima me samo če bi jo stlaču not?

hvala za razumevanje in pomoč. :twisted: :twisted: :twisted:
...jaz sem imel od Peugeota 2.0 T v A 4 ... v prtljažniku :P :P :P pa kaj ti ni dobro kar renault ponuja ? Klio je imel dosti dobrih motorjev not lahko daš kar češ ne vem pa zakaj saj ne boš nikoli homologiral tega ... L.p. Mad
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
Uporabniški avatar
cossy
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 696
Pridružen: Sr avg 25, 2004 8:46 am
Kraj: Tržič

Napisal/-a cossy Po dec 11, 2006 9:24 pm

ma da se, sam je treba precej stvari predelat, kar posledično pomeni da je bolje not stlačt al 1,8 16v motor, ali motor od R5 turbo ki ti bo za moje pojme dal bistveno bolše uzitke k vti
 
Uporabniški avatar
red_devil
Novinec
 
Prispevkov: 229
Pridružen: Po nov 07, 2005 7:20 pm
Kraj: Letuš (Šmartno ob Paki)

Napisal/-a red_devil Po dec 11, 2006 9:36 pm

ja u bistvu sm poleti enkrat klicala na lpp v ljubljano in vprašal kako je s to homologacijo mašine. in sem dobil odgovor, da karkoli od renoja dam not bom lahko homologiral.
kar je pa druga pa nikoli in nikdar. :)
Slika
 
Uporabniški avatar
cossy
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 696
Pridružen: Sr avg 25, 2004 8:46 am
Kraj: Tržič

Napisal/-a cossy Po dec 11, 2006 9:42 pm

red_devil je napisal/-a:ja u bistvu sm poleti enkrat klicala na lpp v ljubljano in vprašal kako je s to homologacijo mašine. in sem dobil odgovor, da karkoli od renoja dam not bom lahko homologiral.
kar je pa druga pa nikoli in nikdar. :)


se prav zamenat motor pa reskirat brez homologacije, alpa dat not motor od turbo petke pa ga homologirat s tem da maš pol odprto pot v tuningu in motor lahko še dodatno podkrepiš z konji :twisted:

pa prvo premze poštimat pa avto ojačat pol pa gasa 8)
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d Po dec 11, 2006 9:45 pm

R5 turbo definitivno najboljsa rešitev
Lahek motor, lepo se ga da navijat, pa se manj bo sporzl kot 2.0motor.
Edino mal tezje bo enega najt, pa generalka ti ne uide.
 
Uporabniški avatar
red_devil
Novinec
 
Prispevkov: 229
Pridružen: Po nov 07, 2005 7:20 pm
Kraj: Letuš (Šmartno ob Paki)

Napisal/-a red_devil Po dec 11, 2006 9:53 pm

hvala za vaša mnenja.

I need muchos horse power. :D :twisted:
Slika
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d Po dec 11, 2006 9:59 pm

Drugace pa ce si se res pikno v vti motor bi sel zihr noter. tudi v jugota se ga da spravit :D
 
Uporabniški avatar
CockroaC
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3538
Pridružen: So okt 25, 2003 8:43 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a CockroaC Po dec 11, 2006 10:43 pm

Zdaj ce te zanima zgolj zaradi velikosti nebi smelo bit problema.
Slika
 
Uporabniški avatar
Turbobitch
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 756
Pridružen: Po okt 04, 2004 10:18 am
Kraj: Prvi levi sedež 5ke GTT

Napisal/-a Turbobitch Po dec 11, 2006 11:38 pm

haha lol neboš honde not dajava. Najd eno 1,8 16v mašino pa je, ne turbo not dajat če nimaš veliko mesečnih porhodkov ker je zelo drago za vzdrževat.
Slika
Ne mene krivit za Mobisux, če maš pa probleme pa sam prtiski prekliči.
 
Uporabniški avatar
croma_man
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4288
Pridružen: So nov 02, 2002 10:42 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a croma_man To dec 12, 2006 8:04 am

mene pa zanima če lahk v coupeja spravim motor od petke 1.1 pa če bo šlo še bol k zdej?
the brand with the three stripes :)
 
Uporabniški avatar
CockroaC
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3538
Pridružen: So okt 25, 2003 8:43 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a CockroaC To dec 12, 2006 10:39 am

Lahko das, edino kaj rabis so mocnjese polosovine in pa seveda menjalnik .. ker toti kaj ga mas zdaj bo sel itak takoj v franze.Aja pa zavore ne pozabit.
Slika
 
leoCar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1569
Pridružen: Pe apr 14, 2006 10:13 am
Kraj: prekmurje

Napisal/-a leoCar To dec 12, 2006 10:52 am

Najdi 1.8 16v mašino, jo lepo obdelaj obnovi in šele potem vgrajuj, ker če se nekaj dela pol se naj vredu naredi, odsvetujem ti pa vgradnjo motorja drugega proizvajalca, ker s tega ne bo nič, ne s homolomo in ne s tvojimi živci in pa $$$$$ ;)
Najdi kakšno 19tko 16V ruknjeno pa naredi swap, prej pa dober tuning 8)
BMW E46
 
Uporabniški avatar
ShineR
Novinec
 
Prispevkov: 440
Pridružen: To okt 11, 2005 6:28 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a ShineR To dec 12, 2006 11:04 am

čist tko eno vprašanje - a je kdo že dejansko homologiru vgradnjo močnejšega motorja in pol posledično zato plačeval večjo registracijsko vsoto?

pa veliko vas dajet kot razlog zakaj ne vgrajevat motorja od druge znamke to, da se tega pol ne bo dal homologirat, a nebi blo bl simpl povedat da je treba v tem primeru predelat tok stvari da glava peče?
npr. nosilci motorja so popolnoma drugačni, na drugih mestih, pri menjalniku je ista scena, komplet elektroniko bi bilo potrebno menjat, menjalnik tud nebi sedu kr tko not, pol mamo tuki še polosovine itd...
powered by Nissan Silvia S14 & bmw E30
http://www.avtomobilizem.com/modules/ca ... r_id=10221
-the pursuit of performance-
Slika
 
Uporabniški avatar
CockroaC
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3538
Pridružen: So okt 25, 2003 8:43 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a CockroaC To dec 12, 2006 11:17 am

Ce ti rata vse te predelave nareit pa da se zacnes vozit ti rat tud policaja prepricat da je to renojeva masina :lol:
Slika
 
leoCar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1569
Pridružen: Pe apr 14, 2006 10:13 am
Kraj: prekmurje

Napisal/-a leoCar To dec 12, 2006 11:41 am

Največji problem pa še je tu obratomer, ker vti mašinca bi bila pol skos na rdečem polju in bi skos v iglo rukala renojevega obratomera :D :EE :har
BMW E46
 
Uporabniški avatar
Cash
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2749
Pridružen: Pe apr 16, 2004 7:56 pm

Napisal/-a Cash To dec 12, 2006 11:44 am

snameš uno špičko, ko ustavi kazauc, pa s kemikom napišeš 7,8,9 :lol:
 
leoCar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1569
Pridružen: Pe apr 14, 2006 10:13 am
Kraj: prekmurje

Napisal/-a leoCar To dec 12, 2006 11:46 am

Cash je napisal/-a:snameš uno špičko, ko ustavi kazauc, pa s kemikom napišeš 7,8,9 :lol:

:har :rofl Ja ko ga pa ugasneš pa bo igla stala na 2000rpm :D
BMW E46
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 14 gostov