Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Cejko
Novinec
 
Prispevkov: 263
Pridružen: Ne jan 14, 2007 8:43 pm
Kraj: Radovljica

audi a3 1.9tdi 131 čip

Napisal/-a Cejko Ne jan 21, 2007 2:35 pm

zanima me če ma kdo kaj izkušenj z to mašino pa tuned čipom v njej?a se športne filtre kj daje v dizle?pa kok to poj koničkov vn dobimo?
lp
 
Uporabniški avatar
Miholl
Uporabnik
 
Prispevkov: 862
Pridružen: Pe okt 01, 2004 4:32 pm
Kraj: Long Melford, Suffolk, England

Napisal/-a Miholl Ne jan 21, 2007 2:46 pm

Priporoča se dat kak športni filter ki je enak originalu,ima pa večjo propustnost (RSR ma neko Green firmo al neki podobnega,pa je reku da priporoča da se turbina manj matra...)
 
Uporabniški avatar
mega_ne
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 557
Pridružen: To nov 30, 2004 9:09 pm
Kraj: Wrhnka

Napisal/-a mega_ne Ne jan 21, 2007 3:39 pm

...po domače športni vgradni filter. po čipanju se baje res pozna. drugač pa poglej k firmam ki čipajo, kok konjev ti obljubljajo...
 
Mate
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2013
Pridružen: To apr 22, 2003 5:42 pm
Kraj: Dolsko

Napisal/-a Mate Ne jan 21, 2007 4:18 pm

Dobi se okrog 160KM in se za moje pojme zelo splača 8)
Slika
 
Uporabniški avatar
cakani
Novinec
 
Prispevkov: 162
Pridružen: Po avg 28, 2006 2:54 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a cakani Ne jan 21, 2007 6:11 pm

kolega je golf 4 130km cipau na 160km in je reku da mu ni zau tko da tudi za moje pojme je to kr lep tuning
 
R_S
Novinec
 
Prispevkov: 213
Pridružen: Ne avg 20, 2006 1:10 pm

Napisal/-a R_S Ne jan 21, 2007 7:01 pm

En moj kolega se je tut tuki na forumu ( Audi a3 ) ga je mev sam je biv še quattro...je šlo za popizdit dobro...ni mev z njim nobenih problemov sam redni servisi...jest ti povem da se ti splača čipat...
 
Cejko
Novinec
 
Prispevkov: 263
Pridružen: Ne jan 14, 2007 8:43 pm
Kraj: Radovljica

Napisal/-a Cejko Ne jan 21, 2007 8:34 pm

kpa je kj z mašino...a to fjst trpi?meu sm 1.8T čipanga..sam tm so veliki obrati pa to,tlele pa nevem.a je to pametno na 160km provoženga nardit?
lp
 
nejko307
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 509
Pridružen: Ne mar 26, 2006 9:39 pm

Napisal/-a nejko307 Ne jan 21, 2007 8:53 pm

ob normalni uporabi (hladnega ne tiščim, vročena na ugašam takoj) in normalni vožnji(obrati niso VEDNO v rdečem polju :roll: ) , pa seveda redni servisi --
ne sme biti večjih problemov, pa če tudi ima že 160tkm..

ja pa dobro vedeti da dizel ni dirkalnik , za napolnit ego ja pa čip prava stvar :mrgreen:

zato torej:: pamet v glavo pa čipat :wiihuu

lp
 
Cejko
Novinec
 
Prispevkov: 263
Pridružen: Ne jan 14, 2007 8:43 pm
Kraj: Radovljica

Napisal/-a Cejko Ne jan 21, 2007 8:55 pm

hehe
bomo tko nardil.
ket pa si čipou?a maš kaj dost izkušenj s tem?
 
Uporabniški avatar
Lumpy_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2821
Pridružen: Če sep 14, 2006 10:51 pm
Kraj: Miklavž pri Mb

Napisal/-a Lumpy_ Ne jan 21, 2007 10:09 pm

Nimaš kaj zgrešit. Jaz mam že drugega TDI-ja čipanega, pa ni nobenih problemov pri 180k km prevoženih. ;)
Autobahnbomber......Freude am fahren
BMW f10 535i Sapphire Black Metallic
 
Mate
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2013
Pridružen: To apr 22, 2003 5:42 pm
Kraj: Dolsko

Napisal/-a Mate Ne jan 21, 2007 10:11 pm

Jaz sem mojega čipal pri približno 120kkm, sedaj jih ima pa 150kkm in vse lepo dela :)

Pri meni je šlo iz 115 KM @ 4200 rpm oz. 280 Nm @ 2300 rpm na 149.6 KM @ 3200 rpm oz. 377.6 Nm @ 2550 rpm. S tem da je sedaj navor nad 370 Nm na voljo od 2100 pa do 2700 rpm, serijskih 280 Nm pa od 1800 do 3800 rpm. Moč nad 145KM pa od 2900 do 4300 rpm.
Še primerjava moči in navora pri 2000 rpm: 65->97KM in 225->340Nm, pri 3000 pa: 107->148KM in 250->340Nm.

Čipal sem pa pri RSRu.

Sploh ni nobene potrebe po priganjanju v rdeče obrate, ker je praktično vsa največja moč na voljo od 3000 obratov naprej.
Slika
 
Uporabniški avatar
Pollo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2190
Pridružen: Ne feb 12, 2006 10:07 pm

Napisal/-a Pollo Po jan 22, 2007 12:29 am

Osebno sm čipu pr Chiptuningu in sem 149 % zadovolnejši :lol:
 
SIMON K
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 2
Pridružen: To feb 06, 2007 1:36 pm
Kraj: M.Sobota

Passat 4 MOTION 130PS

Napisal/-a SIMON K To feb 06, 2007 1:50 pm

Tudi jaz sem več kot zadovoljen z čipanjem passata 4-MOTION 130PS, sploh ni potrebno forsirat v rdeče polje , ker nenormalno vleče pri malih obratih !

Čipal sem ga kar v Črenšovcih NE MOREŠ VERJAMET
Zadnjič spremenil SIMON K, dne To feb 06, 2007 1:58 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
W|zz
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2410
Pridružen: Ne jun 06, 2004 9:19 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a W|zz To feb 06, 2007 1:55 pm

Zakaj bi ga sploh forsiral v rdeče polje? Sej že prej vso moč zgubi in nič ne pridobiš...
 
SIMON K
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 2
Pridružen: To feb 06, 2007 1:36 pm
Kraj: M.Sobota

4 MOTION

Napisal/-a SIMON K Sr feb 07, 2007 9:27 am

Za ovinke je prava stvar !!!
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad To feb 13, 2007 11:36 pm

... ja sem se vozil za Golf 4 T.dizlom od Cicera po Mariboru in samo gledal po križiščih kako me vsakič ko menja prestavo zapušča ... avto je šel ko iz frače mojih 200 km pa niti za burek :P - TDi je do 170 km/h zakon pa njegov menda ima 175 Km ... baje pa so ga že sfrizirali (1.9 TDi) vse do 250 Km ... L.p. Mad
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
Uporabniški avatar
PoLOdivjan
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 506
Pridružen: Če maj 09, 2002 8:22 am
Kraj: Koper - Ljubljana

Napisal/-a PoLOdivjan Sr feb 14, 2007 9:16 pm

evo iz prve roke, da ne bo sam ala moj kolega pa bratranc pa njegov sosed, danes sem čipal svojga golfa pri rsr-ju, Golf V 1.9 TDI 90km na 130 KM, na končni res nisem pridobil velik, pospeški so pa čist drugi...avto se čist drgač pele manj gasa rabiš za isto pospeševanje itd.

prej : druga je fajn povlekla
tretja je tut vlekla sam proti 100kmh je že fajn zmatra deloval
četrta je bla čist brez turbo sunka
peta pa če si ga fajn prosu in bil dost vzrajen si prlezu do 190kmh

zdej : drug povleče k hudič
tretja vleče tko kot prej druga
četrta fajn vleče ne tko kot prej tretja ampak...
peta brez obotavljanja 180 kmh in z 20% ( napram prej 190kmh) truda 200kmh
tam se tudi ustavi - 5 prestav cca 4200rpm

za porabo še nevem, ampak kot vam je tut men jasno če bom konje uporabljal bom bol pogosto na bencinskah, za ˝normalno˝ vožnjo pa nebi še komentiral

Močno priporočam, če bi radi več konjičev in drugačen avto....kajti to vsekakor rata po čipanju..

RSR rulz, sicer sm dobu smarta za nadomestni avto, pa še poln dlak od njihovega pesjana je bil...
Slika
 
PRODRIVE
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2657
Pridružen: Pe jun 18, 2004 10:09 am

Napisal/-a PRODRIVE Sr feb 14, 2007 9:26 pm

peljal sem že 1.9TDI A3 130 KM,čipanega na 160 KM,nisem mogel verjet občutkom,še bolj noro je pa bilo pri 1.8T iz 180 KM na 224 KM :twisted: ,tukaj kot sovoznik
Tu so VAG motorji v veliki prednosti pred ostalimi
CARPE IMPREZAM
 
evilson
Novinec
 
Prispevkov: 485
Pridružen: Sr dec 06, 2006 11:32 am
Kraj: Mežiska dolina

Napisal/-a evilson Sr feb 14, 2007 10:05 pm

Ali je imel kdo. oz. ima chipan motor 1.8T 150KM na 190KM? Jaz imam svojega passata namrec namen chipat.... Kaksne izkusnje.. se ful pozna, se splaca ?

Hvala in lp,
Matej
Passat 1.8T ---> BMW 523i
 
Uporabniški avatar
gregga
Uporabnik
 
Prispevkov: 850
Pridružen: So avg 20, 2005 6:07 pm
Kraj: Slovenj Gradec

Napisal/-a gregga Sr feb 14, 2007 11:19 pm

js sm se meu moznost pelat....z Golfom 4 GTI TDI 150hp....cipan na 180, za dizlaca :shock: :shock: :shock: ...nenormalno noro

sam sicer nimam izkusenj s tem, sam se pomoje splaca :tomidelej:
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost