Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
Skubic
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 580
Pridružen: Po avg 23, 2004 1:00 pm

Menjava bobnov zadaj za diske Golf III

Napisal/-a Skubic Če maj 17, 2007 9:03 pm

Mam vprašanje.. in sicer mam ponudbo za 80E, 4 amortizerje, fedre od golfa III GTi (baje je blo use skupaj na Toledotu GT) in diske s skoraj novimi ploščicami zadaj... Vse to mi nekdo ponuja za 80E in me zanima, če je možno da vse to, kar je blo na Toledotu GT paše na Golfa III?
Pa zanima me tut kok zahtevno je zamenjat te zadne zavore.. A res daš samo bobne dol in pol diske gor ker baje paše vse?

Hvala vam, LP, Dejan
 
Uporabniški avatar
Mgajvr
Uporabnik
 
Prispevkov: 1359
Pridružen: Ne feb 18, 2007 7:12 pm
Kraj: okolica litije

Napisal/-a Mgajvr Če maj 17, 2007 9:58 pm

če me spomin ne vara, je zadaj treba zamenjat celo torzijo. vsaj pri večini avtomobilov. lohk se tut motim :roll:
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Če maj 17, 2007 11:19 pm

JAz sem to nardil na petki..... problem nastane ker diski mnogo bolj primejo kot bobni... zadne kole prehitr blokirajo. No če ma golf regulator tlaka na vem. ampak petka ga nima.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d Če maj 17, 2007 11:27 pm

Mgajvr je napisal/-a:če me spomin ne vara, je zadaj treba zamenjat celo torzijo. vsaj pri večini avtomobilov. lohk se tut motim :roll:


Si mislo most? Torzija je v bistvu vzmet, majo pa jo povecini francozki avti.
 
trafo66
 

Napisal/-a trafo66 Če maj 17, 2007 11:52 pm

diski precej slabše bremzajo kot bobni. edino dosti lažje hlajenje imajo od bobnov. tak da če ekstremno zaviraš ti bojo bremze dlje časa lepo lovile z diski. če pa zaviraš poredko je boljše imet bobne zadaj, pa še ročna zavora ti bo delala brez težav.to pa da diski odzadaj po menjavi prej primejo ni zato ker so to močnejše zavore ampak imajo drugačne zavorne cilindre in je treba glavni cilinder nastavit tako da bo prilagojen novim zavoram.
 
Uporabniški avatar
Skubic
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 580
Pridružen: Po avg 23, 2004 1:00 pm

Napisal/-a Skubic So maj 19, 2007 12:10 pm

aha pol se ubistvu ne splača menjat bobnov al kako...? sm meu skos občutek da diski bol primejo...
 
Uporabniški avatar
vuko87
Novinec
 
Prispevkov: 451
Pridružen: Po okt 31, 2005 6:12 pm
Kraj: lj

Napisal/-a vuko87 So maj 19, 2007 12:39 pm

lisko je napisal/-a: No če ma golf regulator tlaka na vem. ampak petka ga nima.


Moj kolega je zamenju na golfu 3 (1.8 motor ) bobne z diski.Uglavnem kokr mi je povedu - golf ima regulator tlaka,tko da ni nobenih problemov z zamenjavo....on je pa to naredu itk sam zarad izgleda :P
 
Uporabniški avatar
extreme N
Uporabnik
 
Prispevkov: 825
Pridružen: Pe maj 04, 2007 7:21 pm
Kraj: NG

Napisal/-a extreme N So maj 19, 2007 12:43 pm

jaz sem mislil tudi le zaradi izgleda zamenjat bobne z diski pri lanosu, sem se pa odlocil da bom vse skupaj le prebarval v modro in kar lepo zgleda :)

bom uploudu slikce ko bo koncano, ce pa res kdo zeli jih lahko tudi ze zdej, ni pa avto 100% koncan kot sem si zamislil :)
Extreme N
 
Uporabniški avatar
Skubic
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 580
Pridružen: Po avg 23, 2004 1:00 pm

Napisal/-a Skubic So maj 19, 2007 7:25 pm

no saj tut zarad izgleda, sam sm mislu da je tut učinek boljši :S
 
trafo66
 

Napisal/-a trafo66 So maj 19, 2007 9:42 pm

Skubic je napisal/-a:aha pol se ubistvu ne splača menjat bobnov al kako...? sm meu skos občutek da diski bol primejo...


diski primejo bolj spredaj ker je tako nastavljena moč za zavore. na nekatere avte lahko samo zamenjaš zadaj diske z bobni in ne boš rabu nič štelat. jaz sem na tipotu eksperimentiral. če daš diske namesto bobnov boš moral menjat tudi zajlo in vse komplet nosilce čeljusti. odvisno od vozila. drugač pa regulator pusti pri miru in pejd probat na valjčke.
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko To maj 22, 2007 11:46 pm

Fora je u tem da petka nima regulatorja zadaj. In kje bi se pol naštelal na glavnem cilindru? Kok vem je moč na bremzah odvisna sam od površine batov v cilindrih in menjat bata v glavnem cilindru pa lih ne morm..... Bi pa rad še to porihtal ker mam počas dovolj driftanja pri močnem zaviranju :D Druga varjanta pa je da dobim še prednje čeljusti od GT, potem bo pa grablo premo sorazmerno tudi spredaj bolj.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
sebaveh
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2334
Pridružen: Po mar 28, 2005 8:50 am
Kraj: Slov. Bistrica

Napisal/-a sebaveh Sr maj 23, 2007 6:17 am

Regulatorji tlaka so največkrat, oziroma v veliki večini, mehansko povezani na zadnjo premo preko vzvoda. In bolj kot je obremenjena prema, večji pritisk olja regulator dovoli v zavore.
Bobnaste zavore same po sebi bolj primejo, ker so že po naravi "naletne". To pomeni da vrteč boben dejansko zahakla čeljust in jo potegne za seboj, da se še bolj prime nanj. Učinek je samoojačevalni. To je tudi razlog zakaj fičeki, pejeki in katrce niso potrebovali servoojačevalca. Seveda pa je hlajenje slabše, ker so te zavore bolj zaprte.
EDD: Now what?
EDDY: I'm thinking, I'm thinking...
ED: Can I think?
EDD/EDDY: NO!
 
Uporabniški avatar
Frankie86
Novinec
 
Prispevkov: 103
Pridružen: Če avg 19, 2004 3:34 pm
Kraj: Ljubljana - Trnow

Napisal/-a Frankie86 Če maj 24, 2007 5:08 pm

hahahahaha
 
Uporabniški avatar
pocesnkII
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 705
Pridružen: Po maj 28, 2007 12:38 pm
Kraj: kamnik

Napisal/-a pocesnkII Po maj 28, 2007 12:46 pm

jaz sem naredil tocno to kar tebe zanima. prvo kar mores met za zamenjavo zavor zadaj je :
oba kasinkelna ke ta k sta bobna gor nimata nosilca čeljusti.
oba diska za zadaj pase tut od mk2 gti
obe celjusti za zadaj tut od mk2 gti pase
in pa krajse pletenice za ročno zavoro.
montaza je enostavna staro dol novo gor pa preluftat sistem in je.
jaz sem potem ko se to naredu se spredi dal od vr6 čeljusti in diske in sem mogu tut menat tist nosilc k pride čeljust nanj prisravfana, zaradi večjih diskov.
če zamenas oboje diske spredaj ni bojazni da zadaj bolj prime kot spredaj. ce pa pusti pa tut ni nic narobe sem prov iz ferbca probov ce res zadaj bol prime ko das diske pa nisem obcutil rzlike kot eni pravijo da je potem kot bi rocno zategoval. itak ti ze v ojačevalniku zavor razpoderi nekje 70-30% zavorne sile spredajn- zadaj.
 
Uporabniški avatar
Patrik_A3
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4873
Pridružen: Če nov 02, 2006 11:08 pm

Napisal/-a Patrik_A3 Po maj 28, 2007 12:55 pm

trafo66 je napisal/-a:diski precej slabše bremzajo kot bobni. edino dosti lažje hlajenje imajo od bobnov. tak da če ekstremno zaviraš ti bojo bremze dlje časa lepo lovile z diski. če pa zaviraš poredko je boljše imet bobne zadaj, pa še ročna zavora ti bo delala brez težav.to pa da diski odzadaj po menjavi prej primejo ni zato ker so to močnejše zavore ampak imajo drugačne zavorne cilindre in je treba glavni cilinder nastavit tako da bo prilagojen novim zavoram.



kake pa ti ven sekaš :lol: đizs :? če bi bli bobni boljši nebi novi avtomobili bili že opremljeni s diski odspredaj ter odzadi :lol:
Slika One day......BACK TO BLACK! Slika
 
Uporabniški avatar
Skubic
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 580
Pridružen: Po avg 23, 2004 1:00 pm

Napisal/-a Skubic Po maj 28, 2007 4:43 pm

Patrik_A3 je napisal/-a:
trafo66 je napisal/-a:diski precej slabše bremzajo kot bobni. edino dosti lažje hlajenje imajo od bobnov. tak da če ekstremno zaviraš ti bojo bremze dlje časa lepo lovile z diski. če pa zaviraš poredko je boljše imet bobne zadaj, pa še ročna zavora ti bo delala brez težav.to pa da diski odzadaj po menjavi prej primejo ni zato ker so to močnejše zavore ampak imajo drugačne zavorne cilindre in je treba glavni cilinder nastavit tako da bo prilagojen novim zavoram.



kake pa ti ven sekaš :lol: đizs :? če bi bli bobni boljši nebi novi avtomobili bili že opremljeni s diski odspredaj ter odzadi :lol:


js sm tut tko mislu pa sm dubu pol take odgovore :lol:

Hvala za napotke, sej če je meu to on na toledotu use skp (baje da paše) pol je mogu on zamenat use, se prav da js samo poberem njegove stvari pa je :)
 
Uporabniški avatar
HRIBERNIK24
Novinec
 
Prispevkov: 263
Pridružen: Pe jul 21, 2006 11:23 am
Kraj: žerjav

Napisal/-a HRIBERNIK24 To jun 12, 2007 2:39 pm

sebaveh je napisal/-a:Regulatorji tlaka so največkrat, oziroma v veliki večini, mehansko povezani na zadnjo premo preko vzvoda. In bolj kot je obremenjena prema, večji pritisk olja regulator dovoli v zavore.
Bobnaste zavore same po sebi bolj primejo, ker so že po naravi "naletne". To pomeni da vrteč boben dejansko zahakla čeljust in jo potegne za seboj, da se še bolj prime nanj. Učinek je samoojačevalni. To je tudi razlog zakaj fičeki, pejeki in katrce niso potrebovali servoojačevalca. Seveda pa je hlajenje slabše, ker so te zavore bolj zaprte.

v bobno imaš naletno in odrivno pakno če gledaš od strani avto je leva naletna desna pa odrivna lp
citroen berlingo 2,0 HDI
 
Uporabniški avatar
Skubic
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 580
Pridružen: Po avg 23, 2004 1:00 pm

Napisal/-a Skubic To jun 12, 2007 2:49 pm

sebaveh je napisal/-a:Regulatorji tlaka so največkrat, oziroma v veliki večini, mehansko povezani na zadnjo premo preko vzvoda. In bolj kot je obremenjena prema, večji pritisk olja regulator dovoli v zavore.
Bobnaste zavore same po sebi bolj primejo, ker so že po naravi "naletne". To pomeni da vrteč boben dejansko zahakla čeljust in jo potegne za seboj, da se še bolj prime nanj. Učinek je samoojačevalni. To je tudi razlog zakaj fičeki, pejeki in katrce niso potrebovali servoojačevalca. Seveda pa je hlajenje slabše, ker so te zavore bolj zaprte.

A mi lahko kdo pritrdi, da je bolš, če zamenjaš bobne za diske..?
 
Uporabniški avatar
Štrubelj
Uporabnik
 
Prispevkov: 813
Pridružen: Ne avg 21, 2005 9:21 pm
Kraj: Nemogoče določit

Napisal/-a Štrubelj To jun 12, 2007 3:09 pm

ja lepš je ane :D
pa usi močnejši in novejši avtomobili majo diske, zato nevem zakaj bi pustu bobne ;)

(pa k boš dal zadej disk, boš lohk dal gor feltno na 5 šraufou, tko da to za sabo potegne še to, da menjaš še spredne diske (daš od GTI-ja al pa VR-a nevem zdej točn) tko da boš mel lepo feltne na 5 šraufou gor
 
Uporabniški avatar
Skubic
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 580
Pridružen: Po avg 23, 2004 1:00 pm

Napisal/-a Skubic To jun 12, 2007 7:20 pm

Štrubelj je napisal/-a:ja lepš je ane :D
pa usi močnejši in novejši avtomobili majo diske, zato nevem zakaj bi pustu bobne ;)

(pa k boš dal zadej disk, boš lohk dal gor feltno na 5 šraufou, tko da to za sabo potegne še to, da menjaš še spredne diske (daš od GTI-ja al pa VR-a nevem zdej točn) tko da boš mel lepo feltne na 5 šraufou gor

Hmm... Mam litke na 4 šraufe in nebi menjal :)
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov