Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
Silverblitz
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 22
Pridružen: Ne avg 05, 2007 1:42 pm

Novi diski+ploščice - Kaj kupiti?

Napisal/-a Silverblitz Ne avg 05, 2007 1:47 pm

Zanimam se za nakup novih diskov + ploščic;

Sedaj pa me zanima vaše mnenje in izkušnje:

- ali kupiti ate (navrtani) + ate (original ploščico)?
- ali ate (navrtani) + ebc (greenstuff ali redstuff)?
- ali ebc (navrtani+narezani) + green stuff ali redstuff?
- ali ostati pristaš original diskov + ploščic;

Zanima me, predvsem vaše izkušnje z uporabo in vzdržljivostjo na prevožene kilometre, glede na malo bolj športno vožnjo s poudarkom na vzdržljivosti in celostni uporabi, koliko km zdrži potem takšen komplet? , predvsem kako je z diski in kakšne komplete mi predlagate spredaj, in kakšne zadaj...

Hvala že v naprej za vaše predloge...
Lp;
 
Uporabniški avatar
Lesane Parish Crooks
Uporabnik
 
Prispevkov: 927
Pridružen: Ne dec 19, 2004 2:12 pm

Napisal/-a Lesane Parish Crooks Ne avg 05, 2007 1:57 pm

jst sem nedavno dal gor Ate power pa roesch ploščice,zaenkrat zadovoljen.
če si pa pripravljen mal več odštet se pa oglasi pri Sinterju pa dej gor VR-e pa omenjene ploščice.zadeva dela super
 
turtle
Novinec
 
Prispevkov: 243
Pridružen: Če apr 19, 2007 11:21 pm
Kraj: kp

Napisal/-a turtle Ne avg 05, 2007 3:05 pm

kot sem opazil daš nekaj poudarka na vzdržljivosti tako da lahko narezane diske odmisliš.
mogoče pa sem jaz pojem vzdržljivosti napačno razumel in ti ni problem menjavat ploščice na krajšem intervalu?
 
Uporabniški avatar
zazi
Novinec
 
Prispevkov: 301
Pridružen: Če sep 15, 2005 2:52 pm
Kraj: inda bushezezz

Napisal/-a zazi Ne avg 05, 2007 4:43 pm

uporabljam ebc (navrtani+narezani) + redstuff
K so hladni se vedno primejo dost bols kot serijski, ko so pa segreti pa splah nam zgublu besed, kot so zakon
Tigra ... by Opelklinika
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a INFINITI Ne avg 05, 2007 5:12 pm

Sem imel EBC navrtane&narezane + green stuff. Na stroju ki meri zavorno silo je pokazalo 30% boljši pojemek. In ja v hitri vožnji so precej boljše limale od serijskih
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad Ne avg 05, 2007 7:45 pm

zazi je napisal/-a:uporabljam ebc (navrtani+narezani) + redstuff
K so hladni se vedno primejo dost bols kot serijski, ko so pa segreti pa splah nam zgublu besed, kot so zakon
... dobre samo si opazil kako pobirajo disk ? meni so bile boljše Ferodo racing sive - DS 2500 tri menjave isti diski po cca 100000 km - malo roba je na njih a dosti manj kot pri npr kombinaciji z R.Stuff ... L.p. Mad
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
Uporabniški avatar
pinjas
Novinec
 
Prispevkov: 411
Pridružen: Ne feb 06, 2005 11:11 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a pinjas Po avg 06, 2007 9:45 am

sam ima roesch vr2 pa roesch carbonceramic ploščice in zadeva dela nenormalno. bolj ko jih goniš bolj držijo.

Pvoej kak avto imaš in me preko pm kontaktiraj pa se zmeniva.
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a INFINITI Po avg 06, 2007 11:57 am

Zanimivi so tili roesch - imaš kakšne teste; po možnosti primerjalne?
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
 
Uporabniški avatar
pinjas
Novinec
 
Prispevkov: 411
Pridružen: Ne feb 06, 2005 11:11 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a pinjas Po avg 06, 2007 3:54 pm

imam samo lastne izkušnje:) aja montirani so pa na honda civic type r 2004 to je vse.

No če smo že malo bolj precizni. Imam vrsto let izkušenj z dirkanjem sicer skuter klasa , roke sem pa imel po veliko dirkalnikih, tako cesti motorji, karti. avtomobili, minimoto.....itd itd.

Preluknjani diski pod visokim stresom počijo, pa naj bodo brembotovi ki so montirani na porche gt3 ali carera GT ali pa doma narejene luknje na originalnih diskih. Zato pa na dirkah menjajo dele pogosto ( nažalost tega nobe ne vidi). Na žalost ni materiala v avtomobilski industriji, ki bi zagotovil izdelavo večnih diskov. predvsem pa za športne namene ( keramika je dobra vendar tudi to ni večno).Če se take diske vporablja z glavo, saj se zaviranje močno izboljša glede na serisko zavriranje to pomeni da lahko zavore manj obremenimo in pridejo na plan predvsem v nevarnih situacijah vprometu , trajajo taki diski kar dosti. če pa se nalašč zaganjamo in zavirano po nepotrebnem potem je to druga zgoba.Diski bopo pri visoki obremenitvi popokali ob navrtanih luknjah.

Sam sem se odločil za te diske, ker sem videl kako jih delajo in ker sm primerjal tako brembotove diske kot TAROXove. materiali so drugačni in postopki izdelave prav tako. " NI VSE ZLATO KAR SE SVETI" za izboljšat zavirnaje je najboljša varianta povečava premera diska, to močno razbremeni zavor ein predvsme poveča hlajenje, ki je glavni dejavnik pri zavorah.
 
Uporabniški avatar
bass
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3140
Pridružen: Če mar 31, 2005 3:59 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a bass Po avg 06, 2007 4:08 pm

Kolega iz kluba ima ebc tahude diske+redstuff in definitivno vem, da bodo naslednje zavore, ki jih montiram sigurno te.
Hudiče bi že montiral, pa sem ravno opravil mali servis in naročen sem na velikega. :twisted:
Jeremy Clarkson je napisal/-a:You can not be a true petrolhead until you have owned an Alfa, until you have experienced that roller-coaster of pain, disappointment and agony for that brief moment, when everything works.
 
Uporabniški avatar
pinjas
Novinec
 
Prispevkov: 411
Pridružen: Ne feb 06, 2005 11:11 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a pinjas Po avg 06, 2007 4:36 pm

glede EBC kvalitete bi pa jaz malo bolje pogledal. v angliji jih ne hvalijo kaj preveč
 
Uporabniški avatar
bass
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3140
Pridružen: Če mar 31, 2005 3:59 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a bass Po avg 06, 2007 4:43 pm

Daj malo opiši svojo alternativo. Ebc najboljši komplet za mojo bello pride 480€.
Koliko stane tvoja varianta? Torej, če si imel šanso sprobati ebc+red stuff si lahko predstavljaš kakšen nivo performans iščem. Več ne rabim.

Glede na tvoje ozadje me tudi zanima kakšen režim utekanja priporočaš za take zavore (8x 160-30km/h ali šparanje prvih nevemkoliko km)?
Prebrati je veliko stvari pa človek ne ve več kako in kaj.
Jeremy Clarkson je napisal/-a:You can not be a true petrolhead until you have owned an Alfa, until you have experienced that roller-coaster of pain, disappointment and agony for that brief moment, when everything works.
 
Mate
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2013
Pridružen: To apr 22, 2003 5:42 pm
Kraj: Dolsko

Napisal/-a Mate Po avg 06, 2007 5:07 pm

Tudi sam imam sprednji komplet od Roescha. Avto je Golf IV 1.9 TDI s 150 KM. Zaenkrat sem z njimi zadovoljen. Ko se segrejejo se prav čuti, da je koeficient trenja precej večji od navadnih diskov in avto tudi precej bolj očitno zavira.

Kakšne bi pa bile izkušnje z drugimi zavorami pa na žalost ne vem.
Slika
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a INFINITI Po avg 06, 2007 5:23 pm

Tisto glede pokanja naluknjenih tudi sam vem da drži, je mel kolega Brembo granturismo kit, pa imajo ti diski prav mostičke narejene med luknjami da kao nebi počile pa so se vseeno vsule.
Drugače sem googlal tele roesch pa nič pametnega, da bi izvedel kako se obnesejo - precej čudno za firmo ki toliko let dela zavore.
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
 
Uporabniški avatar
Nejko87
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1848
Pridružen: Ne maj 02, 2004 9:42 pm
Kraj: Loka

Napisal/-a Nejko87 Po avg 06, 2007 5:29 pm

pri moji vožnji sem red suff menjal na 12k km.. TGD diski bodo zdržali nekje 25k km..
prime uredu mogoče jim zadnje čase rahlo pada kvaliteta...
vendar useeno priporočam....
PS: km -> moja vožnja, za normalno nevem... :twisted:
s zastopm d štorkla prnese otroka... sam d pajk odnese avto... tega pa nam nkol zastopu....
 
Uporabniški avatar
DaDDo
Novinec
 
Prispevkov: 113
Pridružen: Po okt 30, 2006 11:01 pm
Kraj: Mala Nedelja Maribor

Napisal/-a DaDDo Po avg 06, 2007 5:39 pm

Sam mam komplet ebc diske, navadne in green stuff zavorne ploščice... Rečeno je blo, da bom z enimi ploščicami skuril tudi disk, tak da bomo vidli, kak dolgo bo držalo. Narezanih pa se tak ne splača met, ker ti pa ploščice požirajo, pa še dragi so.

Glede zaviranja pa se opazi očitna razlika. Ploščice lepo primejo in ne dajejo občutek drsenja po disku kot navadne. Bolj stiskaš, bolj primejo ;) Je pa res, da so kr drage, naprav navadnim. Sam sem zaenkrat zelo zadovoljen :D
Slika
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a INFINITI Po avg 06, 2007 5:41 pm

Glede narezanih - jaz sem imel ebc TGD diske + greenstuff, pa so precej se manj obrabljali od serijskega setup-a recimo, tako da ni res kar si zapisal
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
 
Uporabniški avatar
DaDDo
Novinec
 
Prispevkov: 113
Pridružen: Po okt 30, 2006 11:01 pm
Kraj: Mala Nedelja Maribor

Napisal/-a DaDDo Po avg 06, 2007 5:57 pm

Za narezane nevem kak požirajo ploščice. Sam jih nisem hotel met zarad cene pa še ploščice "bi naj" bolj žrli.

Kak dolgo pa bom mel svoj komplet, pa bom videl. Sam sem mišljenja, da bi mogel ob enaki vožnji tudi držati dlje. Saj zato sem kupil to varianto. Drugače se itaq ne splača :)
Slika
 
Uporabniški avatar
Lesane Parish Crooks
Uporabnik
 
Prispevkov: 927
Pridružen: Ne dec 19, 2004 2:12 pm

Napisal/-a Lesane Parish Crooks Po avg 06, 2007 5:57 pm

jst mam na golfu IV tole
Slika
Ate power + Roesch carbon-ceramic,men dela super,tudi po ful zaviranju ko original že zgubijo na moči ti če vedno delajo.

je pa nekaj,če bi imel močnejši avto se pa definitivno odločim za VR2 diske in zgornje ploščice,sem jih imel šanso probat prej(serijski) in pol (roesch).Razlika je.Grizejo.
 
Uporabniški avatar
De_Tomaso
Uporabnik
 
Prispevkov: 963
Pridružen: Pe mar 12, 2004 1:02 am

Napisal/-a De_Tomaso Po avg 06, 2007 7:05 pm

Na zavorah brembo, original prvovgradnja za 911 (996) so luknjice spokale prej kot v enem letu. Sedaj smo zamenjali ploščice, ki jih itak druge kot original ni mogoče dobiti, in bomo videli kako dalje. Tako, da imam občutek, da vse navrtani diski slej kot prej okoli luknjic spokajo.


Glede prvega vprašnja pa bi sam svetoval EBC diske in red stuff, zelo lepo deluje.
Vprašanje podnebnih sprememb zaradi naše potrošnje ni vprašanje stroškov, ampak vprašanje naše morale.
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov