Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
janchy
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 85
Pridružen: Po feb 14, 2005 11:49 am

Vzmeti

Napisal/-a janchy Sr sep 12, 2007 5:59 am

Trenutno se odločam za nakup športnih vzemti. Zanima me katere vzmeti so bolše ali KW...ali...EIBACH..ali...WEITEC..ali...fk...ali Supersport24.


Odločam se med KW in EIBACH?..so to kvalitetne vzmeti?

lp jan

P:S se opravičujem če je že bila ta tema. :?
[url=http://www.kevdr.com/][img]http://www.a2u-bambi.com/userbars/
 
Uporabniški avatar
SAVINJCAN
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3780
Pridružen: To avg 30, 2005 8:09 pm

Napisal/-a SAVINJCAN Sr sep 12, 2007 6:06 am

za pravilne se odločaš. vzami kw ali eibach. jaz imam not eibach sportline in sem zelo zadovoljen.
 
Uporabniški avatar
dskrab
Novinec
 
Prispevkov: 421
Pridružen: Sr maj 04, 2005 10:05 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a dskrab Sr sep 12, 2007 7:43 am

Glas za Eibach. Samo potem je dobro, da preveriš še amortizerje in, če so iztrošeni jih po potrebi zamenjaj ali daj obnovit.
Sej nimaš kej! Tko je pa nč drugač!

It`s not just JDM. It`s a LIFESTYLE !
 
Uporabniški avatar
pinny
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2595
Pridružen: Sr feb 11, 2004 2:40 pm
Kraj: Šoštanj

Napisal/-a pinny Sr sep 12, 2007 7:47 am

jas imam na svojem bravotu že ene dve leti kw in lohk rečem da sm zadovolen z njimi, ni bilo opaziti kakih slabih opažanj
 
Uporabniški avatar
janchy
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 85
Pridružen: Po feb 14, 2005 11:49 am

Napisal/-a janchy Sr sep 12, 2007 7:58 am

Hvala za odgovore ;) ,
sej za druge firme me itak ni potegnil,sploh pa ne apex, k vse k poznam vsi "jamrajo"da se posedajo .verjetno bom vzel kar eibach k mam zdej 15% popusta tko da :D baje so ful kvalitetni...
v ceni pa ni velike razlike med KW in EIBACH?
Zanima me kakšna je potem vožna,a je ful trda, mislm a ful trese k zapeleš na lukno al pa ...
lp
[url=http://www.kevdr.com/][img]http://www.a2u-bambi.com/userbars/
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe Če sep 13, 2007 1:02 am

janchy je napisal/-a:Hvala za odgovore ;) ,
sej za druge firme me itak ni potegnil,sploh pa ne apex, k vse k poznam vsi "jamrajo"da se posedajo .verjetno bom vzel kar eibach k mam zdej 15% popusta tko da :D baje so ful kvalitetni...
v ceni pa ni velike razlike med KW in EIBACH?
Zanima me kakšna je potem vožna,a je ful trda, mislm a ful trese k zapeleš na lukno al pa ...
lp

trse bo sigurno,tut manj udobno bo.u lukne bos pa morau nehat "zapeljevat" ker nau glih prijetno.
 
Uporabniški avatar
sergej
Novinec
 
Prispevkov: 256
Pridružen: Pe jun 01, 2007 8:28 am
Kraj: Lovrenc na Pohorju

Dajte rect

Napisal/-a sergej Če sep 13, 2007 7:58 am

Kot ste opazli sprasujem že v temi h&r kako je to za vozit itd.

Imam info. nevem ali drži ampak da sta eibach in H&R v bistvu pod eno streho le z različnim imenom sem bral na nemškem forumu.
Kak je za vozit eibach pro kit in kako kw

lahko je kaka fotka zraven .In kolk je nižje .
Hvala

MottoR
 
Uporabniški avatar
AudiFreak
Uporabnik
 
Prispevkov: 1257
Pridružen: Pe apr 28, 2006 2:53 pm
Kraj: Ried im Innkreis

Napisal/-a AudiFreak Če sep 13, 2007 9:21 am

Jaz imam Eibach Pro Kit. A4 mi je nižji za 3,5 cm. Pozna se kar, sam bi raje imel še tršega. MOgoče so tudi krivi kaj moji amortizerji, ki so baje fuč.
Nimam privilegijev za branje tega foruma, ampak vseeno berem.
 
Uporabniški avatar
sergej
Novinec
 
Prispevkov: 256
Pridružen: Pe jun 01, 2007 8:28 am
Kraj: Lovrenc na Pohorju

slike

Napisal/-a sergej Če sep 13, 2007 11:07 am

Daj obesite slike svojih avtekov gor no!!!!!!!!!!
 
Uporabniški avatar
AudiFreak
Uporabnik
 
Prispevkov: 1257
Pridružen: Pe apr 28, 2006 2:53 pm
Kraj: Ried im Innkreis

Napisal/-a AudiFreak Če sep 13, 2007 11:11 am

Nimam privilegijev za branje tega foruma, ampak vseeno berem.
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR Če sep 13, 2007 11:31 am

AudiFreak je napisal/-a:Jaz imam Eibach Pro Kit. A4 mi je nižji za 3,5 cm. Pozna se kar, sam bi raje imel še tršega. MOgoče so tudi krivi kaj moji amortizerji, ki so baje fuč.


Nego, amortizerji so bistvo vsega, fedr ko fedr ne vpliva preveč na vožnjo, kvečejmu lahko opaziš le slaboto serijskih amortizerjev če so zjb oz prešvoh..

Eibach -3,5cm, sicer prva bolj slaba (pa še poliral sm ga):

Slika

Pa zadaj:

Slika
 
Uporabniški avatar
povh
Novinec
 
Prispevkov: 193
Pridružen: To jan 31, 2006 12:34 am
Kraj: med ovinki

Napisal/-a povh Če sep 13, 2007 11:45 am

Jaz imam na polotu eibach pro kit (-35mm), pa moram rečt, da sem zelo zadovoljen. Amortizerje imam originalne trdote, ampak če že delaš kaj na podvozju priporočam tršanje. Eibachi so vredni svojega denarja. Prej sem imel apexe na istem avtu, pa je razlika večkot očitna.
Priponke
HPIM7584_2.jpg
Zgleda pa takole
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad Če sep 13, 2007 11:57 am

AudiFreak je napisal/-a:Jaz imam Eibach Pro Kit. A4 mi je nižji za 3,5 cm. Pozna se kar, sam bi raje imel še tršega. MOgoče so tudi krivi kaj moji amortizerji, ki so baje fuč.
sami fedri niso dovolj pojdi k Turnšku obnovit tvoje stare pa naj ti jih strša še za 25-30% pol bo razlika očitna - športni amortizerji kot so Koni Bilstein imajo 40 % bolj trdo nastavitev od serijskega in so precej trdi torej z 25-30 % tršanjem tvojih boš dosegel trše podvozje in še vedno ohranil udobje ...jaz sem imel 20 % tršane pri Turnšku na istem avtomobilu z istimi fedri in sem bil zadovoljen - bil je udoben in bolje vodljiv ... L.p. Mad
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe Če sep 13, 2007 12:50 pm

ce ti pa denar ni kasna ovira si pa lahko kupis komplet sportno podvozje vzmeti+amortizerje
 
Uporabniški avatar
janchy
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 85
Pridružen: Po feb 14, 2005 11:49 am

Napisal/-a janchy Pe sep 14, 2007 11:29 am

Katere so boljše vzmeti:

EIBACH PRO-KIT ali EIBACH SPORTLINE ?

zanima me zarad tege ker so prvi dražji kot pa sportline?

lp jan
[url=http://www.kevdr.com/][img]http://www.a2u-bambi.com/userbars/
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR Pe sep 14, 2007 11:35 am

Razlika je v višini kok sputijo.. Pro-kit so višje..
Kolk je pša razlike je pa odvisno tut od modelov. Tako da poglej na eibach.de, vse piše..
 
Uporabniški avatar
AudiFreak
Uporabnik
 
Prispevkov: 1257
Pridružen: Pe apr 28, 2006 2:53 pm
Kraj: Ried im Innkreis

Napisal/-a AudiFreak Pe sep 14, 2007 11:37 am

Pro Kit so performance springs.
Sportline pa sport springs.
Nimam privilegijev za branje tega foruma, ampak vseeno berem.
 
frulli
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 20
Pridružen: Če avg 30, 2007 7:08 pm

Napisal/-a frulli Pe sep 14, 2007 11:45 am

po domače povedano so sportline v praksi trše
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR Pe sep 14, 2007 11:52 am

Normalno, če pa ima amortizer manj hoda kot pr pro-kit..Tle je pa res že skor obvezna menjava amortizerjev (ki morajo bit tut krajši-hod)
 
Uporabniški avatar
radar
Uporabnik
 
Prispevkov: 936
Pridružen: Po maj 09, 2005 9:44 am

Napisal/-a radar Pe sep 14, 2007 12:02 pm

imam cliota in na njem je montiran eibach pro kit, pri turnšku mi je pa še amortizerje uštimal take ko morajo bit in ti povem, da je vožnja superca, avto se dosti bolje drži ceste, je boljše vodljiv, ohranil pa je tudi kr precej udobja.

Tako, da ti priporočam to kombinacijo - prokit + obdelava amortizerjev pri turnsku

LP
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost