Stvar je taka, da želim naslednjo pomlad obnoviti podvozje na avtu, hkrati pa sem mislil, da bi pač namontiral krajše vzmeti. 1-2 cm bi ga nižal ravno zato, da bi ga še zmeraj lahko nekje sparkiral brez problemov. Upoštevati moram tudi, da je razlika v platiščih dva inča, kar pomeni, da bo avto še višji. Mislil sem ga nižati na 14-kah, tako da vidim še dovolj hitro, če je avto funkcionalen ali ne, potem pa dati gor letne 16-ke. Ne vem, jaz bi ga nižal samo zaradi občutka in detajlov. Sem takšne vrste človek, ki opazi že minimalne spremembe. In resnici na ljubo se včasih smejim sosedu, ki ima scenica s 17-kami in zgleda kot nek posiljen mešanec med SUV-F1-enoprostorec in NI nižan. Če bi ga znižal samo za malenkost, bi avto dajal drug vtis.
Če pogledate slike iz garaže, se vidi, da ima avto vseeno nekaj potenciala, tudi če ga ne nižam, ampak 1 cm spredaj, 1,5 cm zadaj bi bilo ravno dovolj, da me nižanje več ne bi nikoli v življenju srbelo.
Naslednje leto želim avto spraviti v red, da bo tako tipi-topi kot prvi dan, pred 12 leti.

Ob tej priložnosti bi mu namenil tudi nova platišča, s tem da nočem izpasti kot en vaški mulo, ki kupi tipota, mu da gor neka ubijalsko velika platišča in potem zgleda kot traktor. Rad imam minimalizem in stvari z nekim okusom, ne pa pacanje na silo. Časa za nasvete je več kot dovolj.
Glede takih vzmeti pa je takole ... ko sem bil pred dnevi na optiki pri privatniku, ki na veliko tudi prenavlja podvozja in podobno, sem omenil to centimetrsko nižanje, pa me noben ni čudno pogledal - povedali so samo, da ko bom odločen za nakup, naj pridem k njim in jim povem svoje zahteve, oni pa nabavijo material.
