Mad je napisal/-a:naliM je napisal/-a:Distančniki na Twingotu zadaj dodatno stabilizirajo avto, medtem ko so distančniki spredaj dvorezni meč - širši (od 5mm dalje) pri zavijanju podirajo dinamično optiko in avto se obnaša precej nenavadno. Večina tega sicer ne bo občutila, a sam sem ugotovil, da je avto s 5mm distančniki precej bolj predvidljiv in nadzirljiv, kot s 25mm distančniki.
LP,
Milan
... po navadi če daš distančnik od 25 mm na kolo in hočeš kaj več od avta predhodno menjaš vse gumice po premah stabilizatorjih in pod amortizerji z : trdo gumo od amortizerjev preš, aluminij , baker, teflon ali pa trdo plastiko ... če ne je res bolje 5 mm distančnik pa spodaj zgoraj povezat podvozje da je vse bolj togo ... L.p. Mad
Lahko verjameš, da imam vse to že porihtano - vse puše vilic so na novilonu, dodelana so zgornja vpetja amortizerjev na karoserijo, tako da je zadeva fiksna, kot mora biti. Dodan imam še spodnji prečni stabilizator, ki tudi da nekaj.
Zadevo z distančniki boš najlažje razumel, če si vse skupaj narišeš. Kolo se zaradi distančnika pomakne stran od navidezne osi vrtenja, ki mora biti čim bližje sredini gume.
Z večjim distančnikom se pri polnem levem zasuku volana levo kolo zavrti v levo IN pomakne nazaj, medtem, ko se desno kolo ob zasuku levo pomakne naprej! Avto v ovinku torej ne 'sedi' več na vogalih (gume) pravokotnika, ampak na nekem čudnem štirikotniku. Zaradi tega se je meni poleg nenavadnega občutka na volanu pojavljalo še nihanje avtomobila preko diagonale 'zadnje notranje kolo-sprednje zunanje kolo'.
Vse skupaj je z zmanjšanjem distančnikov izginilo.
Če pozamem, bi bilo za širjenje kolotekov v tekmovalne namene potrebno podaljšati roke (in posledično še volansko letev, polosi, ...) in ne samo natakniti distančnike.
LP,
Milan