Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
indiejohn
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 16
Pridružen: Če jan 11, 2007 2:57 pm

twingo

Napisal/-a indiejohn Pe nov 02, 2007 7:44 pm

ja spet en k****n...ja in spet boste rekli naj uporabim iskalnik..ampak nekako ne najdem mojega odgovora....in prosim za potrpežljivost in informacije :woohoo :vrum
sm lastnik twingota (prve generacije) in sm se odločil da bi ga nekako rahlo predelal v stilu neki retro rally abarth....no avto ima obupne zavore..neki o green stuff sm zasledil :?: pa če ma kdo izkušnje o vzmeteh za twingota...aja pa kakšne distančnike naj dam gor (debelina) da ne bo začelo negativno vplivat na lego na cesti oz. kakšna debelina je nekak normalna...no če ve kdo kje se da dobit kšne dele (v fazerju,...?)al pa kak link......prosm=)?pa izpuh?filter?=)

in a bi se še dalo rumene velike meglenke :P ?
aja in če kupiš recimo nek del ki ima homologacijo oz. papirje a moraš it u ljubljano d e se ti vpiše v kartonček?
in naprimer kako ma lahko uporabnik tega foruma (oprosti kolega sm pozabu ime=) twingota z vsemi možnimi papirje večja precej kolesa (16) če je v kartončku napisano maksimalno 13?
 
Uporabniški avatar
SAVINJCAN
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3780
Pridružen: To avg 30, 2005 8:09 pm

Napisal/-a SAVINJCAN Pe nov 02, 2007 7:48 pm

ufff, nevem kje bi začel
 
Uporabniški avatar
adis
Uporabnik
 
Prispevkov: 8095
Pridružen: To jan 30, 2007 1:47 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a adis Pe nov 02, 2007 8:12 pm

http://www.avtomobilizem.com/forum/view ... ght=twingo
zgornji link je samo za pomoč - vpraši avtorja teme ti bo znal več povedati glede predelav kaj in kako

sicer sem brskal malo po a.com in zasledil da imajo posamezniki 15 col alu na twingotu
 
indiejohn
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 16
Pridružen: Če jan 11, 2007 2:57 pm

Napisal/-a indiejohn So nov 03, 2007 10:42 am

no mogoče sm res preveč vprašanj zastavil :roll: se opravičujem k me je zaneslo.metaforično rečeno :shock: :D
no bom postavil eno vprašanje...ti greš npr. v fazer in kupiš del ki ima papirje...ga montiraš ali ti ga oni?naprimer umm....zavorni diski?in ali je traba potem tudi peljati avto v ljubljano glede homologacije?
 
Uporabniški avatar
daks
Novinec
 
Prispevkov: 230
Pridružen: Po jan 22, 2007 11:15 pm
Kraj: baška grapa

Napisal/-a daks So nov 03, 2007 1:17 pm

ma pomoje ti zarad zavor nebo noben nič rekel, če boš pa nižal, dajal gor večje feltne ipd., rabiš pa vse papirje(tuv, strokovna vgradnja, optika....) in potem pelješ nekam kjer imajo homologacije in ti napišejo v kartonček. je pa ratalo kar drago tole... cca. 30eur se mi zdi za eno stvar homologirat. maš cenik na strani od lpp lj.

lp
 
maccek_21
Uporabnik
 
Prispevkov: 884
Pridružen: Ne jan 02, 2005 5:42 am
Kraj: Kranj

Re: twingo

Napisal/-a maccek_21 So nov 03, 2007 1:21 pm

indiejohn je napisal/-a:ja spet en k****n...ja in spet boste rekli naj uporabim iskalnik..ampak nekako ne najdem mojega odgovora....in prosim za potrpežljivost in informacije :woohoo :vrum
sm lastnik twingota (prve generacije) in sm se odločil da bi ga nekako rahlo predelal v stilu neki retro rally abarth....no avto ima obupne zavore..neki o green stuff sm zasledil :?: pa če ma kdo izkušnje o vzmeteh za twingota...aja pa kakšne distančnike naj dam gor (debelina) da ne bo začelo negativno vplivat na lego na cesti oz. kakšna debelina je nekak normalna...no če ve kdo kje se da dobit kšne dele (v fazerju,...?)al pa kak link......prosm=)?pa izpuh?filter?=)

in a bi se še dalo rumene velike meglenke :P ?
aja in če kupiš recimo nek del ki ima homologacijo oz. papirje a moraš it u ljubljano d e se ti vpiše v kartonček?
in naprimer kako ma lahko uporabnik tega foruma (oprosti kolega sm pozabu ime=) twingota z vsemi možnimi papirje večja precej kolesa (16) če je v kartončku napisano maksimalno 13?


zavore kake brembo, itd. narezani diski, distančinokev ne rabiš ob poštenih platiščih, vzmeti eibach oz h&R, izpuh novus, filter twister, podalški marsikje-fazer zmontira,lakira in računa :lol:
Fantje so avtomobili: če ne paziš si pod njimi!
 
indiejohn
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 16
Pridružen: Če jan 11, 2007 2:57 pm

Napisal/-a indiejohn So nov 03, 2007 10:27 pm

no hvala mi je všeč vaša konkretnost :D no pa recimo a to se bolj splača po ebay al po trgovinah...ker sem iz bovca in res nemorem vsak dan iti v ljubljano (oz tam nekam) in iskati tgovine..mi lahko poveste vsaj nekaj imen :oops: prosim?al ebay?
 
Zodd
Novinec
 
Prispevkov: 446
Pridružen: To okt 17, 2006 9:38 pm

Napisal/-a Zodd Ne nov 04, 2007 9:52 am

kot prvo zacni takole:
najprej preglej finance, ce nimas dost denarja da se stvari lotis tako kot je treba bolje da pustis na miru
 
indiejohn
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 16
Pridružen: Če jan 11, 2007 2:57 pm

Napisal/-a indiejohn Ne nov 04, 2007 12:43 pm

no tako vam povem....glede denarja reskiram neklje max do 3000 e kar za moje pojme je dosti..vem samo da ima twingo slabe zavore in lego na cesti..z motorjem je pa tako da razen filtra in chipa ni nekega tuninga brez bolj konkretnih in riskantnih operacij ( hočem da avto ostane funkcionalen in vzdržljiv)...imam rad pocket rocket avtomobile tako da bom ostau pri twingotu...

naprej pa nevem kam naj se oglasim in kako naj začnem?
 
Uporabniški avatar
kljukec
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3380
Pridružen: To jan 04, 2005 10:50 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a kljukec Ne nov 04, 2007 1:56 pm

indiejohn je napisal/-a:no tako vam povem....glede denarja reskiram neklje max do 3000 e kar za moje pojme je dosti..vem samo da ima twingo slabe zavore in lego na cesti..z motorjem je pa tako da razen filtra in chipa ni nekega tuninga brez bolj konkretnih in riskantnih operacij ( hočem da avto ostane funkcionalen in vzdržljiv)...imam rad pocket rocket avtomobile tako da bom ostau pri twingotu...

naprej pa nevem kam naj se oglasim in kako naj začnem?

čip pri twingecu??
 
Uporabniški avatar
im nobody
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3321
Pridružen: Pe feb 03, 2006 11:18 pm
Kraj: laško

Napisal/-a im nobody Ne nov 04, 2007 2:57 pm

ja ka ne veš da ma pol 200 konjev :?: :lol:
passat 1.9 tdi 110,235 nm
Na levi pas...do konca gas
viewtopic.php?t=72616&postdays=0&postorder=asc&start=60
 
indiejohn
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 16
Pridružen: Če jan 11, 2007 2:57 pm

Napisal/-a indiejohn Ne nov 04, 2007 5:45 pm

govoru sm de na motorju razen filtra ali chipa ne moreš narediti kaj zlo več brez večji predelav ki so dražje in bolj riskantne..dragi moji veste tista stvar v prednjem prtljažniku ni star pralni stroj ampak motor....kot ga ma vsak avto :roll: govoru sm o motorjih na splošno....veš mogoče pa ma dvesto konjeu...nikoli še ni bil na dynu...hvala
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad Ne nov 04, 2007 6:47 pm

indiejohn je napisal/-a:govoru sm de na motorju razen filtra ali chipa ne moreš narediti kaj zlo več brez večji predelav ki so dražje in bolj riskantne..dragi moji veste tista stvar v prednjem prtljažniku ni star pralni stroj ampak motor....kot ga ma vsak avto :roll: govoru sm o motorjih na splošno....veš mogoče pa ma dvesto konjeu...nikoli še ni bil na dynu...hvala



... Mislim da imaš še tisti prvi motor 1.3 notri in bi se dalo iz njega izvleč brez neke posebne muke še kak dodatni konjiček ... prvo bi ti priporočal menjavo odmične gredi - to ni poseg, ki pretirano vpliva na trajnost motorja in doda okrog 9 km ter Power system modul, ki ti nadomesti to kar danes redkokdo dela - čipanje za atmosferske motorje ... ni najbolj poceni je pa preizkušen v najmanj 6 avtomobilih različnih znamk mojih in avtomobilov mojih kolegov ... distančnike lahko daš do nekje 25 mm če ti to dopustijo širine blatnikov ( lahko jih tudi razširiš) na lego vplivajo zelo pozitivno saj spustijo baricenter vozila in razširijo medkolesno razdaljo ... posledica - neverjetno dobra lega . Gume lahko tudi ti daš drugačne kot piše v homologacijskem kartončku koliko široke in kakših obodov pa ti bodo povedali tam kjer jih prodajajo - lahko bodo celo malo vplivali na izbiro večjega oboda ker imajo to možnost in istočasno zrihtali homologacijo ... L.p. Mad
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
indiejohn
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 16
Pridružen: Če jan 11, 2007 2:57 pm

Napisal/-a indiejohn Po nov 05, 2007 1:38 pm

evo hvala ti :pray:
 
Uporabniški avatar
kljukec
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3380
Pridružen: To jan 04, 2005 10:50 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a kljukec Po nov 05, 2007 2:23 pm

je pa tud res, da z distančniki lahko hitrej uničiš polosovino ;)
 
Uporabniški avatar
naliM
Novinec
 
Prispevkov: 267
Pridružen: Ne jan 01, 2006 9:55 pm
Kraj: Maribor - okolica

Napisal/-a naliM To nov 06, 2007 12:57 pm

Distančniki na Twingotu zadaj dodatno stabilizirajo avto, medtem ko so distančniki spredaj dvorezni meč - širši (od 5mm dalje) pri zavijanju podirajo dinamično optiko in avto se obnaša precej nenavadno. Večina tega sicer ne bo občutila, a sam sem ugotovil, da je avto s 5mm distančniki precej bolj predvidljiv in nadzirljiv, kot s 25mm distančniki.

LP,

Milan
 
Uporabniški avatar
tristan01
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2673
Pridružen: Če apr 15, 2004 5:28 pm
Kraj: Štajerska

Napisal/-a tristan01 To nov 06, 2007 6:12 pm

Zavore lahko poštimaš še na drug način. Poiščeš eno sesuto GTT in vse skupaj prestaviš na tvojega malčka. Pred nekaj leti je to imel eden izmed forumašev na svojem Twingu.

Tako dobiš odlične zavore, ki bodo zadostovale tudi za precej bolj navito različico.

LP Tristan01
Iskalec resnice in modrosti. Lahko si videl svojo prihodnost. Ostali so te dojemali kot idealista, ki jim sveti pot do lepše prihodnosti.
Naloga, ki si jo prinesel iz prejšnjega življenje:
Dovršitev tvoje naloge s pomočjo starejšim in otrokom. V prejšnje življenje si prišel z namenom pomagati ubogim in nemočnim.
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad Sr nov 07, 2007 1:34 am

naliM je napisal/-a:Distančniki na Twingotu zadaj dodatno stabilizirajo avto, medtem ko so distančniki spredaj dvorezni meč - širši (od 5mm dalje) pri zavijanju podirajo dinamično optiko in avto se obnaša precej nenavadno. Večina tega sicer ne bo občutila, a sam sem ugotovil, da je avto s 5mm distančniki precej bolj predvidljiv in nadzirljiv, kot s 25mm distančniki.

LP,

Milan
... po navadi če daš distančnik od 25 mm na kolo in hočeš kaj več od avta predhodno menjaš vse gumice po premah stabilizatorjih in pod amortizerji z : trdo gumo od amortizerjev preš, aluminij , baker, teflon ali pa trdo plastiko ... če ne je res bolje 5 mm distančnik pa spodaj zgoraj povezat podvozje da je vse bolj togo ... L.p. Mad
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
Uporabniški avatar
naliM
Novinec
 
Prispevkov: 267
Pridružen: Ne jan 01, 2006 9:55 pm
Kraj: Maribor - okolica

Napisal/-a naliM Sr nov 07, 2007 10:49 am

Mad je napisal/-a:
naliM je napisal/-a:Distančniki na Twingotu zadaj dodatno stabilizirajo avto, medtem ko so distančniki spredaj dvorezni meč - širši (od 5mm dalje) pri zavijanju podirajo dinamično optiko in avto se obnaša precej nenavadno. Večina tega sicer ne bo občutila, a sam sem ugotovil, da je avto s 5mm distančniki precej bolj predvidljiv in nadzirljiv, kot s 25mm distančniki.

LP,

Milan
... po navadi če daš distančnik od 25 mm na kolo in hočeš kaj več od avta predhodno menjaš vse gumice po premah stabilizatorjih in pod amortizerji z : trdo gumo od amortizerjev preš, aluminij , baker, teflon ali pa trdo plastiko ... če ne je res bolje 5 mm distančnik pa spodaj zgoraj povezat podvozje da je vse bolj togo ... L.p. Mad


Lahko verjameš, da imam vse to že porihtano - vse puše vilic so na novilonu, dodelana so zgornja vpetja amortizerjev na karoserijo, tako da je zadeva fiksna, kot mora biti. Dodan imam še spodnji prečni stabilizator, ki tudi da nekaj.

Zadevo z distančniki boš najlažje razumel, če si vse skupaj narišeš. Kolo se zaradi distančnika pomakne stran od navidezne osi vrtenja, ki mora biti čim bližje sredini gume.
Z večjim distančnikom se pri polnem levem zasuku volana levo kolo zavrti v levo IN pomakne nazaj, medtem, ko se desno kolo ob zasuku levo pomakne naprej! Avto v ovinku torej ne 'sedi' več na vogalih (gume) pravokotnika, ampak na nekem čudnem štirikotniku. Zaradi tega se je meni poleg nenavadnega občutka na volanu pojavljalo še nihanje avtomobila preko diagonale 'zadnje notranje kolo-sprednje zunanje kolo'.
Vse skupaj je z zmanjšanjem distančnikov izginilo.
Če pozamem, bi bilo za širjenje kolotekov v tekmovalne namene potrebno podaljšati roke (in posledično še volansko letev, polosi, ...) in ne samo natakniti distančnike.

LP,

Milan
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad Sr nov 07, 2007 11:38 am

naliM je napisal/-a:
Mad je napisal/-a:
naliM je napisal/-a:Distančniki na Twingotu zadaj dodatno stabilizirajo avto, medtem ko so distančniki spredaj dvorezni meč - širši (od 5mm dalje) pri zavijanju podirajo dinamično optiko in avto se obnaša precej nenavadno. Večina tega sicer ne bo občutila, a sam sem ugotovil, da je avto s 5mm distančniki precej bolj predvidljiv in nadzirljiv, kot s 25mm distančniki.

LP,

Milan
... po navadi če daš distančnik od 25 mm na kolo in hočeš kaj več od avta predhodno menjaš vse gumice po premah stabilizatorjih in pod amortizerji z : trdo gumo od amortizerjev preš, aluminij , baker, teflon ali pa trdo plastiko ... če ne je res bolje 5 mm distančnik pa spodaj zgoraj povezat podvozje da je vse bolj togo ... L.p. Mad


Lahko verjameš, da imam vse to že porihtano - vse puše vilic so na novilonu, dodelana so zgornja vpetja amortizerjev na karoserijo, tako da je zadeva fiksna, kot mora biti. Dodan imam še spodnji prečni stabilizator, ki tudi da nekaj.

Zadevo z distančniki boš najlažje razumel, če si vse skupaj narišeš. Kolo se zaradi distančnika pomakne stran od navidezne osi vrtenja, ki mora biti čim bližje sredini gume.
Z večjim distančnikom se pri polnem levem zasuku volana levo kolo zavrti v levo IN pomakne nazaj, medtem, ko se desno kolo ob zasuku levo pomakne naprej! Avto v ovinku torej ne 'sedi' več na vogalih (gume) pravokotnika, ampak na nekem čudnem štirikotniku. Zaradi tega se je meni poleg nenavadnega občutka na volanu pojavljalo še nihanje avtomobila preko diagonale 'zadnje notranje kolo-sprednje zunanje kolo'.
Vse skupaj je z zmanjšanjem distančnikov izginilo.
Če pozamem, bi bilo za širjenje kolotekov v tekmovalne namene potrebno podaljšati roke (in posledično še volansko letev, polosi, ...) in ne samo natakniti distančnike.

LP,

Milan


... Zanimivo ... sam nisem imel teh problemov do sedaj imel pa sem jih na Polo 6 N in na Fiesti 1.8 16 v , na Audi A4 1.8 T - 20 mm in nisem opazil tega ... sedaj sem dal na Saxo 10 mm distančnike, ker mi ne gredo v gabarite blatnikov in ni tako opazne razlike po montaži kot je bila na drugih avtomobilih z večjimi distančniki ... kaj pa kolo si pomaknil tudi kolo kaj naprej ? Če si zmanjšal distančnike samo spredaj ti ni postal avto bolj nervozen - ( sicer prej zgrabi volan a tudi prej odnese rit) ? L.p. Mad
kinkyllama & Yoni fun club ...
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov