Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
Godward
Uporabnik
 
Prispevkov: 1379
Pridružen: So maj 05, 2007 11:16 am

homologacija drugega motorja, da ali ne, če je sploh možno

Napisal/-a Godward Sr jan 02, 2008 1:19 am

v r5 bom dal motor 1.4 energy od r19 pa me zanima ali homologiram ali ne in ali je sploh možno homologirat.
 
Uporabniški avatar
bam88
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 511
Pridružen: To jan 09, 2007 10:20 pm

Napisal/-a bam88 Sr jan 02, 2008 2:22 am

mene tud to zanima kako je s tem. a mors met papirje "darovalca" (avto kater ma na seb motor ki ga bo daroval).. kako to gre mi prosim povejte.
 
Uporabniški avatar
Žiiga
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 643
Pridružen: Če feb 01, 2007 9:17 pm
Kraj: Ljubljana Bežigrad

Napisal/-a Žiiga Sr jan 02, 2008 10:42 am

Hmmm... toj smotan k nimaš že zdej notr 1.2 energy :? Ker sta popolnoma identična motorja :)

Drugače pa najbolj bo, če tablco s številkami odnetaš iz starega motorja in prinetaš na novga. 1.2 in 1.4 energy motorja sta na pogled ENAKA :) Tako da.. tist 1.1 ... Jest nikakor nebi šel homologirat tega ;)
Slika
Koni Sport Adjustable Dumpers, Renault sport CV axles, Renault sport suspension arms with powerflex, Williams front subframe, Williams cams, Custom made hydraulic hoses, custom made exhaust system
 
Uporabniški avatar
Nicc0
Novinec
 
Prispevkov: 223
Pridružen: Po okt 24, 2005 2:39 pm

Napisal/-a Nicc0 Sr jan 02, 2008 11:11 am

drugace pa tut ploscice se dajo naredit, samo pravega majstra treba najdit ;)
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Sr jan 02, 2008 12:22 pm

Res ne vem kaj je z vami in kakimi ploščicami? Ker na tehničnem že dolgo ne gledajo več številke motorja.......gleda se samo številka šasije.

Mislim da bi na tehničnem bl problem samo s plini..... pa še to nisem ziher ker eni pravijo da imajo kao razrede ( kot pri zavarovanju) drugi spet da za tipski motor....to bi se mogu pozanimat. Je pa logično da se meri samo vsebnost CO in se ne meri pretoka..... vsebnost CO je pa enaka za vse pa če 3.0 ali pa 1.0 motor....če gledamo procentualno...

Drgač uradno za homologacijo pa je tko ( blo pred štirimi leti ko sem hotel v 1.1 petko dat 1.4 motor)
Papirji motorja (dokazila o lastništvo in prometna)
Potrdilo o strokovni vgradnji
Atest vozila da ustreza močnejšemu motorju ( zavore in podobno)
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
myster
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1978
Pridružen: Pe feb 09, 2007 3:43 pm
Kraj: malo tu, malo tam, odvisno od vremena

Napisal/-a myster Sr jan 02, 2008 12:30 pm

upam da mi avtor ne bo zameril, da mu okradem temo.paše v VW polo 1.0 l.99 mašina od 1.4 MPI ali 1.4 16V?podvozje mislim da je enako ne glede na moč motorja (tako mi je en serviser zatrdil).je to res? in kaj bi me potem na upravi s temi papirji vse čakal?
Lep pozdrav :)
 
george_h
Novinec
 
Prispevkov: 102
Pridružen: Če jan 26, 2006 3:13 pm

Napisal/-a george_h Sr jan 02, 2008 12:33 pm

če hočeš zamenjati motor ti mora lastnik od tistega vozila ko boš dal motor v svojega naredit prepis z njim ,pol greš pa na LPP in izpolniš vlogo .....tam ti pa sam mal pogledajo če je use pritrjeno tako kot mora bit.....jst sm tako naredil pa je blo vse ok...blo je pa okol 80 €
 
Uporabniški avatar
bam88
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 511
Pridružen: To jan 09, 2007 10:20 pm

Napisal/-a bam88 Sr jan 02, 2008 12:52 pm

ok hvala vama za odgovor. ce bom to delal bom raje legalno naredi.. brez kakrsnih koli prikrivanj in podobnega sranja.
 
Uporabniški avatar
Godward
Uporabnik
 
Prispevkov: 1379
Pridružen: So maj 05, 2007 11:16 am

Napisal/-a Godward Sr jan 02, 2008 1:42 pm

mene zanima predvsem od tistih ki to prakticirate, ker slišal sem tud jaz dosti teorij kaj lahko kaj ne. zanima me recimo praksa nekoga ki ima nehomologiran močnejši motor not :twisted:
 
Uporabniški avatar
Žiiga
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 643
Pridružen: Če feb 01, 2007 9:17 pm
Kraj: Ljubljana Bežigrad

Napisal/-a Žiiga Sr jan 02, 2008 1:51 pm

Ma če te lahk kej zjebe so to plini na konc no :? Ampak ČE
Slika
Koni Sport Adjustable Dumpers, Renault sport CV axles, Renault sport suspension arms with powerflex, Williams front subframe, Williams cams, Custom made hydraulic hoses, custom made exhaust system
 
target_practice
Novinec
 
Prispevkov: 494
Pridružen: Pe dec 07, 2007 8:18 pm

Napisal/-a target_practice Sr jan 02, 2008 2:38 pm

Vgradis lahko samo motor ki je bil tovarnisko vgrajevan v to serijo avtomobilov. Vse ostalo gre po postopku ki je znan. Atest, potrdilo varilca........
 
Uporabniški avatar
Dariooo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2810
Pridružen: Če sep 30, 2004 8:45 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Dariooo Sr jan 02, 2008 5:57 pm

target_practice je napisal/-a:Vgradis lahko samo motor ki je bil tovarnisko vgrajevan v to serijo avtomobilov


v to se pa ne strinjam.....a v R5 campus 5 vratna zadeva....je imela kdaj not motor GTT??

LP
Slika
 
target_practice
Novinec
 
Prispevkov: 494
Pridružen: Pe dec 07, 2007 8:18 pm

Napisal/-a target_practice Sr jan 02, 2008 6:24 pm

oni pogledajo samo ce se ujemajo podatki Avto in oznaka v letih od do. Za kj vec so pa itk nepismeni.
 
Uporabniški avatar
Nicc0
Novinec
 
Prispevkov: 223
Pridružen: Po okt 24, 2005 2:39 pm

Napisal/-a Nicc0 Sr jan 02, 2008 8:40 pm

godward, ce bos sou na tehnicnega v MB, me callni, pa bomo brez kakih meritev, itd... to naredli ;) pa tut ce bos dal not masino 1.8 16V :lol:
 
Uporabniški avatar
myster
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1978
Pridružen: Pe feb 09, 2007 3:43 pm
Kraj: malo tu, malo tam, odvisno od vremena

Napisal/-a myster Sr jan 02, 2008 8:44 pm

koliko pa pride ena strokovna vgradnja?
Lep pozdrav :)
 
Uporabniški avatar
Dariooo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2810
Pridružen: Če sep 30, 2004 8:45 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Dariooo Sr jan 02, 2008 9:56 pm

no kaj ima pol veze ce je bil motor vgrajen serijsko v avto?
target_practice je napisal/-a:oni pogledajo samo ce se ujemajo podatki Avto in oznaka v letih od do. Za kj vec so pa itk nepismeni.


mislim da samo mores imet vse original.....ne serijsko ampak original...to pomeni da ne bos ti sam delal nosilce motorja ampak morejo bit ze orignal z motorjem ali sasijo....ker ce delas sam kaksne dele pol pa zna bit kaka frka.

drugce mores imet kuporodajno pogodbo, da si kupil motor oz najbolje cel avto, pol pa das tisto karoseirjo unicit.In mislim da to je to...vsaj tako je blo pred 5-imi leti...kako je zdaj ne vem :)

LP
Slika
 
Uporabniški avatar
CockroaC
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3538
Pridružen: So okt 25, 2003 8:43 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a CockroaC Sr jan 02, 2008 10:17 pm

Tehnicni pregled bo se najmajnsa tvojih tezav ko se bo kak zavarovalniski preizkovalec malo poglobil v izpravnost avta po tem ko bos naredo za par mio skode na leto dni stari bmw sedmici ;)
Slika
 
target_practice
Novinec
 
Prispevkov: 494
Pridružen: Pe dec 07, 2007 8:18 pm

Napisal/-a target_practice Sr jan 02, 2008 10:28 pm

Dariooo je napisal/-a:no kaj ima pol veze ce je bil motor vgrajen serijsko v avto?
target_practice je napisal/-a:oni pogledajo samo ce se ujemajo podatki Avto in oznaka v letih od do. Za kj vec so pa itk nepismeni.


mislim da samo mores imet vse original.....ne serijsko ampak original...to pomeni da ne bos ti sam delal nosilce motorja ampak morejo bit ze orignal z motorjem ali sasijo....ker ce delas sam kaksne dele pol pa zna bit kaka frka.

drugce mores imet kuporodajno pogodbo, da si kupil motor oz najbolje cel avto, pol pa das tisto karoseirjo unicit.In mislim da to je to...vsaj tako je blo pred 5-imi leti...kako je zdaj ne vem :)

LP


Kva se ti sploh oglasas? kr neki pises sam da sodelujes.
Vprasanje je ali v R5 pase iz 19ke Energy motor. Pase ze srauf na srauf, a je problem pri paperjih, ker ta motor ni nikoli bil v tem avtu, torej je to predelava za katero moras imeti vso dokumentacijo od nacrtov izracunov do svega i svasta.
 
Uporabniški avatar
Dariooo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2810
Pridružen: Če sep 30, 2004 8:45 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Dariooo Sr jan 02, 2008 10:33 pm

target_practice je napisal/-a:
Dariooo je napisal/-a:no kaj ima pol veze ce je bil motor vgrajen serijsko v avto?
target_practice je napisal/-a:oni pogledajo samo ce se ujemajo podatki Avto in oznaka v letih od do. Za kj vec so pa itk nepismeni.


mislim da samo mores imet vse original.....ne serijsko ampak original...to pomeni da ne bos ti sam delal nosilce motorja ampak morejo bit ze orignal z motorjem ali sasijo....ker ce delas sam kaksne dele pol pa zna bit kaka frka.

drugce mores imet kuporodajno pogodbo, da si kupil motor oz najbolje cel avto, pol pa das tisto karoseirjo unicit.In mislim da to je to...vsaj tako je blo pred 5-imi leti...kako je zdaj ne vem :)

LP


Kva se ti sploh oglasas? kr neki pises sam da sodelujes.
Vprasanje je ali v R5 pase iz 19ke Energy motor. Pase ze srauf na srauf, a je problem pri paperjih, ker ta motor ni nikoli bil v tem avtu, torej je to predelava za katero moras imeti vso dokumentacijo od nacrtov izracunov do svega i svasta.


drugace pa je blo uprasanje ce je treba ta motor homologirat, ter ce ga bo lahko homologiral, ne pa ce pase....
v r5 bom dal motor 1.4 energy od r19 pa me zanima ali homologiram ali ne in ali je sploh možno homologirat.


kako pa ti ves da more motor obvezno bit serijsko vgrajen v ta avto, da ga lahko homologiras?...a imas kaksne izkusnje??...in kaj bi ti imel nacrte od cega? in izracune cega??...dej povej malo vec, ki vidim da obvladas... :clapclap

LP
Slika
 
Uporabniški avatar
bam88
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 511
Pridružen: To jan 09, 2007 10:20 pm

Napisal/-a bam88 Če jan 03, 2008 12:27 am

target ti si b****.
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 8 gostov