Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
m_zorko
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 40
Pridružen: Sr apr 04, 2007 1:57 pm

alfa 156 pomoč pri nižanju!!!!!!

Napisal/-a m_zorko Če jan 17, 2008 6:14 pm

ZDRAVO!
Spomladi bom znižal svojo alfo 156 (1.8 ), ker s 17kami zgleda obupno!
zato bi prosil,če ima kdo kakšen nasvet glede feder!
gledal sem fedre od supersporta (30mm stane okoli 160€)
ima kdo izkušnje s temi fedri....ali priporočate kaj drugega???
zanima me pa tudi če se teh -30mm kaj pozna ali je ravno prav?
če ima kdo kako sliko spuščene alfe prosim če mi jo pokaže :D
 
Uporabniški avatar
black
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1595
Pridružen: Ne jul 13, 2003 8:50 pm

Napisal/-a black Če jan 17, 2008 6:43 pm

Slika

Slika

Moja z Eibach sportline -50mm.Pelje se odlično,vendar nekateri pravijo da je Eibachov pro-kit (-30mm) tisto pravo :)
 
m_zorko
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 40
Pridružen: Sr apr 04, 2007 1:57 pm

Napisal/-a m_zorko Če jan 17, 2008 6:56 pm

tole je -50mm ???? nezgleda mi neki ful nizk!! :roll:
ker tole je pomoje glih prav! pa to si menjal sam fedre al tudi amortizerje???
kok se pa kej pele, pa kok je čez kake ležeče policaje?? :?:
 
Uporabniški avatar
black
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1595
Pridružen: Ne jul 13, 2003 8:50 pm

Napisal/-a black Če jan 17, 2008 7:57 pm

Točno za 50mm se je spustila,sem meril :)
Menjal sem samo fedre saj je 50mm še v mejah da lahko ostanejo originalni amortizerji.
Ni problemov čez ležeče policaje vozit dokler zapelješ pravokotno nanj.Če greš postrani nanj se zna zgodit da podrgne plastična zaščita pod motorjem ob asvalt,ampak to se itak dogaja zelo redko če sploh se.Problem je bolj pri želežniških prehodih če niso postavljeno pravokotno na cesto.
Udobje vožnje je ostalo isto kot prej.V ovinkih se manj nagiba.Naplošno sem zelo zadovoljen. :)
 
Uporabniški avatar
ANJCI
TÜV ekspertinja
 
Prispevkov: 1376
Pridružen: So jun 18, 2005 5:45 pm

Napisal/-a ANJCI Če jan 17, 2008 8:57 pm

Če se ne misliš spravljati preveč v stroške in da se bo avto peljal tako kot je potrebno ti priporočam Eibach. Nikar ne kupuj kr ene xy vzmeti. Fotr je vozil Alfe 156 in pravi, da se najbolje obnesejo prav Eibach . Eibach so Okno v svet za Jamex itd ..
Če pa se misliš podati v stroške pa ti priporočam KW gewinde .Moraš se zavedati, da je Ar 156 spredaj precej nizka ( poden oz. zaščita motorja ) in da jo boš več kot manj "velkel po tleh"

Lp, A


Slika
Slika
 
Uporabniški avatar
Drager
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 742
Pridružen: Ne sep 12, 2004 6:24 pm

Napisal/-a Drager Če jan 17, 2008 9:21 pm

Sam imam sicer na 147 Eibach ProKit vzmeti in lahko rečem da so zakon. Res odlična lega na cesti, lepo pobira neravnine in tudi na slabši podlagi v ovinku zadnji konec ne odskakuje. Sicer so za moje potrebe včasih pretrdi, sploh če si doma v Logatcu (drevored :roll: ) Imam pa 16 colska platišča in 205/55 16 gume.
Priporočam ti točno te vzmeti. Če misliš kombinirat še z predelavo amortizerjev pa ti lahko kdo od strokovnjakov (Turnšek, Vuga...) naredi res odlično kombinacijo.
Res pa je da je 147 že v osnovi malo trša od 156, tako da boš pomoje z Eibachi zelo zadovoljen.
L.P.
Dräger
 
m_zorko
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 40
Pridružen: Sr apr 04, 2007 1:57 pm

Napisal/-a m_zorko To jan 22, 2008 5:40 pm

seprav da najbolš če še mal dam zram pa kupim eibach. sam pri njem sm pa spet v dilemi...al prokit (-30mm) al sportline (-50mm). k mam občutek da 30mm bo premal...50 pa preveč! ka ma še kdo drug kake izkušnje glede tega..
a pri -50mm bi že mogu amortizerje mejat al ne? k u to se pa zaenkrat še neb podaju k mi je mal velek strošek glede na to de sm glih avto kupu, pa mam še druge ideje!!
ja,kaj pa fedre FK??? u eni trgovini so mi jih ponujal,pa baje de ni tk švoh??!!
 
m_zorko
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 40
Pridružen: Sr apr 04, 2007 1:57 pm

Napisal/-a m_zorko To jan 22, 2008 5:50 pm

tle mam še sliko kaka lukna je med gumo pa blatnikom :P in tole bi blo res treba mal zmanjšat :D
Priponke
Fotografija0037.jpg
Fotografija0036.jpg
 
Uporabniški avatar
[-MaFia-]
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 17
Pridružen: So nov 06, 2004 12:51 pm

Napisal/-a [-MaFia-] Če jan 24, 2008 9:59 pm

joj joj :) lepa rumena barva :P je tvoja? :D :lol: :lol:

P.s.:Brez zamere :P Nism si mogu da nebi :)
________________________________________________
http://selitve.simb.si
http://www.simb.si
Zadnjič spremenil [-MaFia-], dne Sr jul 21, 2010 8:17 am, skupaj popravljeno 2 krat.
 
Uporabniški avatar
dejvi
Uporabnik
 
Prispevkov: 1003
Pridružen: Po avg 30, 2004 3:50 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a dejvi Če jan 24, 2008 10:35 pm

Uf, rumena zažiga... :P

Dva predloga: tisti napis na gumah zgleda češko...
Predlagam ti znižanje max 35 - 40 mm, glede na ceste, ki so v SLO. Tudi v avtomatsko avtopralnico boš težje vozil, pa na dvigalo tudi (meni ga morajo skoraj že podlagati), pa luknje na cestah, itd...

Dobro premisli, da ti ne bo žal.
 
Uporabniški avatar
kaWsk
Uporabnik
 
Prispevkov: 1040
Pridružen: Pe feb 13, 2004 5:51 pm
Kraj: Dol pri Ljubljani

Napisal/-a kaWsk Če jan 24, 2008 10:47 pm

če boš znižal za običnih 40mm, se ni treba bat da bi kjerkoli nasedel. Problem nastane pri -60mm, ko se človk boji kako bo zvozu avtomatsko pralnico al pa kako bo zamenjal olje pri mehaniku :-P
EJ6
 
Uporabniški avatar
marinaio
Novinec
 
Prispevkov: 180
Pridružen: To jan 09, 2007 11:25 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a marinaio Če jan 24, 2008 11:51 pm

zadnjič sem se vozu veni znižani 156,,nevem s kakšnimi vzmetmi mislim da je bla znižana -35/-40 in je na neravninah, kakšni luknji grdo zaropotalo pri amortizerju..kot da bi nekaj skupaj nabijalo?? kaj bi blo to?


misliš fletne v prihodnosti menjat?
 
Uporabniški avatar
bass
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3140
Pridružen: Če mar 31, 2005 3:59 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a bass Pe jan 25, 2008 1:28 am

marinaio je napisal/-a:zadnjič sem se vozu veni znižani 156,,nevem s kakšnimi vzmetmi mislim da je bla znižana -35/-40 in je na neravninah, kakšni luknji grdo zaropotalo pri amortizerju..kot da bi nekaj skupaj nabijalo?? kaj bi blo to?


misliš fletne v prihodnosti menjat?


Možnosti je veliko, od iztrošenega amortizerja, kakšne roke, stabilizatorja... to je davek na nizek avto. Pregledat podvozje, če je kje kakšen "luft" pa bo hitro jasno.

Več kot -30 pa jaz osebno nebi šel, že serijska je konkretno trda za naše "so called" ceste. Če boš pa nižal več, pa obvezno še menjat amortizerje za športne, kar je min. 600€. Lahko sicer tršaš originalne, a tu je tako - dosti folka ni zadovoljnega, nekaj pa jih ne more prehvaliti.
Jeremy Clarkson je napisal/-a:You can not be a true petrolhead until you have owned an Alfa, until you have experienced that roller-coaster of pain, disappointment and agony for that brief moment, when everything works.
 
m_zorko
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 40
Pridružen: Sr apr 04, 2007 1:57 pm

Napisal/-a m_zorko Ne jan 27, 2008 5:41 pm

in zakaj bi meju feltne??? sicer so nove...rablene sam pou sezone,sam sm študeru de za pametno ceno jih tt zamejam,ja:D

aja,pa nevem kaj use tista rumena barva moti:P
 
Uporabniški avatar
kovach
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 68
Pridružen: Sr dec 21, 2005 8:53 pm
Kraj: Preserje

Napisal/-a kovach Ne jan 27, 2008 8:27 pm

js mam apexe,kok je znižana nevem k sm že kupu tako,mam par slik če te zanima pm, drgač sm pa zadovoln z apexi, k gokart :D sam za kkšne lukne pa polcaje pa železnca je pa mau jeba,morm jet čist počas čez,jebiga naše ceste :?

zdele sm se spomnu,maš drgač tm pod salon slike od avta pa lahk vidš,je kr nizka moja
Zadnjič spremenil kovach, dne Ne jan 27, 2008 9:52 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
Cuore Sportivo
 
Uporabniški avatar
SAVINJCAN
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3780
Pridružen: To avg 30, 2005 8:09 pm

Napisal/-a SAVINJCAN Ne jan 27, 2008 9:51 pm

eibach sportline daj, ne komplicirat za tista dva centimetra spredaj, s prokitom ti bom kmal previsok spet :P
 
Uporabniški avatar
Vocko
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 45
Pridružen: Po jul 01, 2002 9:52 am
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a Vocko Po jan 28, 2008 12:51 pm

Ma kaki Sportline, s tem se pa res ne moremš normalno peljati po naših cestah...

Sam imam Prokit (-3 cm), pa je še ravno prav, da ne nabija na vsaki luknji do konca, pa še vedno maš lahko original amortizerje.

Če boš spuščal za več kot 3 cm, pa rabiš menjat še amortizerje, saj se bo drugače avto peljal slabše kot prej.

Tukaj je pa še slika moje z -3cm, verjemi mi, da je to dovolj...

Slika
 
Uporabniški avatar
blazz
Novinec
 
Prispevkov: 454
Pridružen: Pe sep 13, 2002 10:21 am
Kraj: Logatec

Napisal/-a blazz Po jan 28, 2008 1:17 pm

men že zdej na vsaki luknji in policaju podrsa ob tla plastika pod motorjem.
A je to normal al mam kaj zjebano??
 
Uporabniški avatar
Paris
Uporabnik
 
Prispevkov: 1057
Pridružen: To okt 17, 2006 7:35 pm
Kraj: Somewhere over the rainbow

Napisal/-a Paris Po jan 28, 2008 2:29 pm

blazz je napisal/-a:men že zdej na vsaki luknji in policaju podrsa ob tla plastika pod motorjem.
A je to normal al mam kaj zjebano??

Shujšat bo treba! :rofl
Če ne druzga boš vsaj poplužu okolico! :lol:

...mal heca more bit...
po moje prenizk avto al pa previsoki policaji. Ene še jst prklopm s sprednim koncem ponavad! Bemu majko milo, kako jih to nardijo ma skor viši k sam pločnik! :shock:
 
Uporabniški avatar
SAVINJCAN
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3780
Pridružen: To avg 30, 2005 8:09 pm

Napisal/-a SAVINJCAN Po jan 28, 2008 2:40 pm

sem vozil cliota dci z eibach prokit in svojega 1.6 16v s sportiline in moram rečt, da ni razlike glede odobnosti, glede voznik lastnosti pa nisem tak strokovnjak, da bi to razlikova, ampak zgleda pa spredaj veliko bolje s sportline kot s prokit :P

P.S. : preverjeno pa je, da vozne lastnosti niso slabše kot z original gospod Vocko in ne piši neumnosti po nepotrebnem, če v Alfici še nisi imel sportline. aja, pa amortizerje imam original še trenutno. tudi sam Turnšek, ki ima oz. je imel dva tekmovalna cliota RS mi je predlagal sportline v kombinaciji z original vzmetmi.
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost